- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pist@bácsi
őstag
Különben ezek az alapmodellek csak marketing céllal léteznek
nagyon kevesen veszik
Csak az alacsony alapárat hivatottak demonstrálni, legalábbis ebben a szegmensben, mert itt nagyon fontos tényező az ár is
pl Audinál az alapfelszereltség mást jelent de a kettőt semmi értelme összehasonlítani -
tildy
nagyúr
válasz Pist@bácsi #2400 üzenetére
PEdig de. Pont divotét Mint mondtam , szerintem 2.6 lenne reális ár érte.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nagyúr
-
divot
veterán
Tildy, ez az az autó, amiből tényleg mindenki megtalálja az igényeinek valót, ha már kisautóban gondolkodik. Nekünk fontos volt a klíma és nagyon megtetszett a gyári audio cucc (ami az autó egyik legszebb része), ezért vettük a legdrágábbat, de mivel szabadon variálható a felszereltség, ezért akinek olyan kell, az 2,6 millásat rakat össze magának.
És, hogy megérte-e a +700 ezer forint a fapadoshoz képest?
Klíma kell, sok légzsák meggyugtató, gyári, kormányról vezérelhető hi-fi nagyon bejön, kf felni jól néz ki, az okos kulcsról pedig már nagyon nem szívesen mondanék le, mert igencsak megkedveltem a kényelmet, amit biztosít. (Egyik kezemben három szatyor, másikban a gyerek hordozóval, mindez szakadó esőben, és elég, hogy a zsebemben van a kulcs, csak odalépek az autóhoz, és megnyomom kétszer valamelyik ajtón a gombot, s máris tárva-nyitva az egész.)
Szóval nekünk abszolút megérte a fapadhoz képest a +700ezer forint. -
tildy
nagyúr
Elnézésed kérem, valami miatt az volt bennem , hogy az 5 ajtós alapára is 2 050 000.
A ''okos kulcs'' lényegét még nem igazán értem, de vannak sejtéseim (jó dolog ).... (Ha mindkét kezed teli, akkor hogy tudod az ajtó kilincsét nyitni? )"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
sasa311
veterán
válasz fokukac #2395 üzenetére
Azért a kulcs nélküli indítás had ne legyen már érv....
Mert az oldal és függönylégzsák életet menthet, de mi a francra jó az, hogy kulcs nélkül tudom elindítani a kocsit?
... Mondjuk arra, hogyha 5-6 év múlva valami ugyes autótolvaj kitalálja, hogy hogy is működik a rendszer már nem is lesz feltűnő, hogy ellopja a kocsitEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
divot
veterán
Úgy, hogy nem kell a kulcsot előkeresned a zsebedből, és azzal utasítani az ótót, hanem mondjuk a szabad kisujjaddal megbököd a gombot.
Ja igen: füthető ülés. Pedig eleinte nem csak mosolyogtam rajta, de mínusz 15 fokban nagyon fincsi, hogy néhány másodperc múltán a meleg bizsergeti az ember veséjét.
[Szerkesztve] -
sasa311
veterán
de komolyan, nem félsz attól, hogy pár év múlva ''feltörik'' ezt a rádiós-kulcsos mizériát, aztán úgy fogják ellopni az autódat, hogy megállsz a teszkó parkolóban, bemész, fazon meg 2 perc múlva beül, indít és hajts? És még a leggyanakvóbb járókelőnek sem tűnne fel...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
tildy
nagyúr
Tényleg tök jó dolog, de én szívesen kiegészíteném még valami spéci egyedi kódolt ''kulccsal''. (olyasmi dologgal, mint a ''hardverkulcs''.)
Hasonló eszközön gondolkodunk egyáébként, de nem ajtónyításra, hanem elindulással kapcsolatban. (pl spéci medál, vagy hasonlók)
fokukac: Az autók többsége igen. Bár a csipogós nem folyamatosan sugároz jelet. Jó ötleteket adtok egyébként a majdani szakdolgozatomhoz
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Koban
tag
Hi! havernak ugy lopták el a 4-es golfját h a szervíbe beépitettek egy másolt kódos kulcsot a visszapillantóba,de már bisztos hallotatok ilyet szerintem csinálhatunk akármit ha nagyon akarják ugyis elviszik
-
SzalaiG
addikt
Sajna igazad van. Ezt most olvastam az index.hun:
''Suzukit, Opelt, Volswagent lopnak
* Napi Gazdaság
2006. február 7., kedd 8:46
Német és japán autókra fáj a foguk a magyarországi autótolvajoknak, akik az elmúlt években beálltak az évi 8000-9000 közötti darabszámra: a friss adatok szerint 2005-ben 8250 gépjárműlopást követtek el, ami az összes vagyon elleni bűncselekmény alig hat százaléka volt. A felderítési arány nem túl nagy, igaz, a bűnbandák egyre kevésbé értékesítik egyben az autókat, sokkal inkább darabokban, alkatrészenként keresnek rájuk vevőt.
A statisztikák szerint tavaly is nagyjából annyi autót loptak el, mint 2004-ben. Több mint 135 ezer vagyon elleni bűncselekmény történt 2005-ben, ennek alig 6 százaléka, 8250 a gépjárműlopások száma - derül ki a Belügyminisztérium Kriminálstatisztikai Értesítőjéből. Két éve valamivel több, összesen 8547 gépkocsit tulajdonítottak el.
Piaci információk szerint főleg autójavító műhelyek környékéről érkeznek a megrendelések. Egy autót 200-500 ezer forint közötti összegért kötnek el, az alkatrészeken ''pult alól'' tíz vagy akár százezer forintos nagyságrendben spórolhatnak a végfelhasználók. Becslések szerint a húszmilliárdos magyar autóalkatrész-piac tizedét teszi ki a feketekereskedelem - az államot így évente mintegy félmilliárd forint veszteség éri csak a forgalmiadó-bevételek kiesése miatt.
Első a Volkswagen
A tavalyi évről részletes értékeléssel szerdán szolgál a rendőrség. A többéves tapasztalat azt mutatja, hogy vannak közismerten kedvelt gépkocsitípusok. Az összesített körözési lista élén két éve a Volkswagen állt, melyet az Opel és a Suzuki követ - valószínűleg ez a hármas szerepel a 2005-ös élbolyban is. Ha kizárólag magyar tulajdonú gépjárműveket vizsgálunk, módosul a rangsor: a legtöbb körözést Suzukira adták ki, a második ugyancsak az Opel, a Volkswagen pedig a harmadik (fontos megjegyezni, hogy ezekből az autókból értékesítik a legtöbbet, vagyis ''van miből'' lopni).
Évjárat szerint is összevethetők az adatok, így például a magyar felségjelzésű, 2004-es évjáratú kocsik körözési listáján az Opelnek az első, a Suzukinak a második, míg a Volkswagennek ''csak'' a hetedik hely jutott ebben a rangsorban. Az összes körözött jármű közül a 2004-es gyártású autók aránya 5, a 2003-ban készülteké 10, míg a 2000 előtti évjáratú gépkocsiké 63 százalék. A gépkocsik nagyobb részét alkatrészként értékesítik, egyre nehezebb ugyanis külföldre csempészni a járművet.
Kiviszik
Ha mégis, a szomszédos déli országok helyett ma Ukrajnán keresztül viszik az ki autókat, de divatos az Ausztrián keresztül Szerbiába, illetve Olaszországon keresztül az észak-afrikai országokba történő szállítás is. Megnőtt a lízinghez kapcsolódó csalások száma: az autót külföldre viszik, majd eladják, és csak ezután jelentik be a lopást. A gyártók is megpróbálják visszaszorítani a lopásokat, ezért a drágább alkatrészeket azonosító jellel látják el, hogy megnehezítsék az értékesítést. -
Koban
tag
válasz SzalaiG #2420 üzenetére
Hali!sajnos manapság mindenre rámennek.az ocskábbakat huligánok lopják h szorakozzanak vele,ugyanúgy ellopják pl:a wagon r+ is.az eggyik haver huga is igyjárt.demondjuk ha garázsba lett volna akkor még meglenne,mert azért nem törnek fel egy garázst.Egy új passat miatt viszont már igen
-
nRu3
addikt
nem tudom ez a kép volt-e már[link]
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Sytex
tag
-
ONE-T
csendes tag
Sziasztok, nem olvastam el az eddigi hozzászólásokat de ignisünk van és ha már tapasztalatokat kértél akkor mondok: VVT motoros a miénk, ahhoz képest rosszul használja ki a kilencvenegynéhány lóerejét amugy jól megy,szervó nélkül bűn megvenni mert az alap kormánymű kritikán aluli, néha ugy tekeredik mint egy szervó néha át kell szólnom az anyósülésen elönek hogy kapaszkodjon bele, bevittem szervizbe, ott is aztmondták hogy ilyen. kuplungja túl erősen rúg vissza, ezért hajlamos az ember a bőgetésre de meg lehet szokni. Futómüve is kritikán aluli, belemegyek egy kátyúba, az egész kocsi behibogósodik és halálfélelem lesz rajtam úrrá, kanyarba is van félnivaló, mert a bicikligumi vastagságú gumik, és a magasított kasztni elég borulékonynak tűnik, tehát nem igazan lehet vele gyorsan kanyarodni mert vagy sodródsz vagy borulsz(slakamotorversenyzés). Pozitivum: a max 900 kilos kasztni elég erősnek mondható, lökháritók masszivak(ladateszt volt már mert nekemtolattak és karc csak, amit később 80%ban kipolíroztam),maga a lemez amiből van elég hajlékony, de ettől még értelmesnek tűnik, merevítése olyan mint a többi suzukinak(száguldó koporsó).Belseje:kényelmes, kézre esik minden, az árárhoz képest szép is csak a müanyag amit használnak az gusztustalan, hátul is férős a 197 centimmel kényelmesen ülök hátul is, hátsó ablakot nem szeretem mert túl kicsit, lassan ugy tolatok mint ha kamionnal mennék, mert nem sok értelme van a hátsó ablaknak, főleg ha egy picit párás.Fékek jók, ABS rendesen fog. Ezek lennének a tapasztalataim de ennyi pénzért nem tudsz értelmesebb autót venni esetelg a Ford fiesta.
-
nemcso
senior tag
Az ABS-hez fűznék megjegyzést.
Másfél évig hajtottam egy 1.6-os Suzuki Sedant (90.000km), de amivel a legkisebb mértékben voltam elégedett, az pont az ABS rendszer volt. Rossz minőségü aszfalton, ahol kátyú kátyút követ (és ez sajna már minden M.o.-i fő- és mellékútra elmondható), a kocsiban lévő ABS-sel szinte lehetetlen volt gyorsan lelassulni, megállni, mivel a kocsi pattogása miatt az ABS folyamatosan visszaütött, nem fogott miatta a fék. Ismerőseim közül kettő is a kocsi ezen tulajdonsága miatt koccant Bp.-en. Az egyikük ki is kapta az ABS 30A-os biztosítékát és úgy használta utána a kocsiját.
Most egy Opel Astra H -t hajtok, amiben szintén van ABS, de nem lehet egy napon említeni a Suzukiéval, annyival jobb.
Különben ezen és a gyári elektromos hátsó ablakemelőn, valamint a hamar kipurcant akksin kívül semmilyen gondom nem volt vele.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
hobizoli
nagyúr
Ideje másképp gondolni a Suzukira! Most már csattoghat is.[link]
hobizolitöbb drón kell ;P
-
nemcso
senior tag
''Csak'' alkalmazkodni próbál a mostani trendhez (fém(utánzat), hideg belső színvilág, ami a modenséget hivatott tükrözni - legalábbis a dizájnerek elképzelése szerint). Rengeteg autóban figyelhető meg a középkonzolon elterülő hatalmas ''audio-központ'', melynek egyetlen funkciója az, hogy valamivel feltőltsék azt a hatalmas felületet, mely a trendi középkonzol méretből adódik, pedíg lazán elférne a megvalósított méret felén, harmadán is. (Csak akkor meg mit tegyenek a maradék csupasz felületre ? )
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
sasa311
veterán
válasz hobizoli #2434 üzenetére
Eddig nagyon vacak autónak találtam a Pözsó 206-unkat, de most hogy ezt elolvasom
Azé, hogy egy zsír új autó nem indul akár -10 fokban, lefullad Meg a fogyasztása sem túl barátságos az 1.2-es dízel motorhoz...
szvsz ez nem lesz nyerő széria. Bár az a 120 hónap részlet nagyon bátorEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Dare2Live
nagyúr
Nagyjából emlékszem amikor Tildy a Dacia.... egyébb autók motorterveit akarta átnézni, hogy abból hozza meg a jódöntést, hogy melyik kocsit vegye (hozzátenném tudomásom szerint informatikus és nem gépészmérnök) és miután ezt páran blödségnek vettük és inkább pl azjavasoltuk menjen el tesztvezeésekre és ő akkor is aztmondta neki van igaza, terveket akar látni......
.....én ott adtam fel.
azóta nemidegesítnek a nyilvánvaló hülyeségei, elfogadtam sokszor nemtudja elfogadni a nyilánvalót mégha az rajta kívül mindenki(PH!forumozo) másnak teljesen egyértelmű.
Keresd meg eztarész olvasd át és rájösz felesleges érvelni.......
[Szerkesztve]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz sasa311 #2441 üzenetére
Ez vmi Suzuki hujeseg lehet, mert a digoknal nem izzit ennyit ugyanez a motor...ja meg nem 1Ah-s zsebteleppel szokas a dizel autokat szerelni, mindjart nem problema a -20 fok sem. Lehet nincs nagyobbra hely, ahogy SZVSZ a klima azert lett szamuzott...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
ONE-T
csendes tag
az én akksim is behalt, a szánalmas 36 amperórás akksiutánzat.....
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #2442 üzenetére
Elmentem tesztvezetésre. Logannel is, Swifftel is. A véleményem maradt. Szeretem érezni, hogy van az autóban erő, nemcsak 4000nél jön meg. (Tévedés ne essék, msot nem arról beszélek, hogy a loganban hű de nagy erő van.. A logan kifejezetten lomha 1.4 es motorral))
Ezek nem hülyeségek, egyszerűen arról van szó, hogy ki mit szeret... Én spec nem szeretem ha '' pörög'' a motor. (Értsd mi autónk a max nyomatékot kb. 2800-3000 körül adja le. Emlékeim szerint.)
Nem akarok további vitát szítani, úgyis ismeritek a véleményem. Felesleges 10* körbejárni a témát....
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- PayPal
- Crypto Trade
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest