- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bluetooth hangszórók
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
És mi lenne ha leszednéd a kárpitot és úgy mennél egy kört vele? Esetleg nem te vezetnél közben, akkor könnyebb kideríteni, hogy mi hol cicereg.
Más: Tudom hülyén fog hangzani de azért megkérdezem. Nincs kedve valakinek elcserélni velem az illumi cancel kapcsolóját? Csak a ráncfelvarrott előtti modellekben világított, tehát ilyen érdekelne. Utána kiiktatták a világítást benne, merthogy a kormánytól úgysem látszik. Én viszont szeretem ha minden kapcsoló világít. Megkérdeztem spare-n is, vittem az alkatrész számát, de már nem árulnak világítósat, csak a simát, rohadjanak meg.
Ha van valaki, aki szívesen elcserélné, ne habozzon. Adok érte egy ugyanolyan prímát, csak nem világítósat.
Azóta kicseréltem a lámpamagasság állító kapcsolót is, merthogy az sem világít, csak az új sx4-eken, amik még nincsenek forgalomban ha jól tudom. Még két vezetéket húznom kell oda, és akkor az is fényárban fog úszni.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Nem jó, mert maga a kárpit cicereg. Vagy önmagában. vagy hozzáér valamihez, nem tudom... Ha picit megnyomom, abbahagyja.
És csak bizonyos fajta rezgésre reagál. Sima úton nincs semmi, ha rázós néha előjön, node ha egy földút vagy egyéb gyenge úton megyek ez lesz a leghangosabb.nofene
-
ett
aktív tag
Ez érdekes. A kárpiton nincs minek ciceregni. Benne van a díszléc, meg a kartámasz és ennyi. Más nem tud zajt csapni benne. Próbáltad, hogy leszedett kárpittal mész é snézed, hogy mi érhet oda?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Nem próbáltam leszedett kárpittal menni. Felteszem maga a kárpit züzög, ha hozzáérve megszűnik.
De közben kitaláltam a következő célpontot! Maga a kárpitot tartó bolhákat fogom kitámasztani, hátha az a ludas. A bolha bepöccen szilárdan az ajtó vasba, de mi van, ha a másik fele meg kárpitban lötyög?nofene
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6007 üzenetére
Lehet, hogy az ajtó éppen nem zörög, de akkor zörög a műszerfalban valami kacat. Mindegyik suzuki zörög, ami ebből a kopogós, kemény műanyagból van összerakva.
Elviszem a macskaköves útra amikor megyek melóba és mindig zörög valami a műszerfal vagy a középkonzol mögött, már nem is tudom honnan. A bizti öv csati is szokott. Ültem már pár ezer ilyenben és mind zörög valamilyen szinten. Más bajom nincs is vele, csak ez.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Nem csak a Suzuki ilyen, meg az emberek különbözőek. Van akit marhára nem zavar semmi ilyesféle dolog. Páromnak is a céges autójába beszereltek egy gagyi telefontartót, hát az annyira zörög, hogy komolyan elnyomja a motor-futóműhangot, meg mindent. Engem totál kiakaszt, már elindulás utám azonnal elkezdem csépelni-kitámasztani valamivel. Asszonykám meg... vígan eljárkál vele vidékre is, szinte minden nap nyomja, mégsem zavarja. Észre sem veszi.
Pedig jó a hallása... Ki érti ezt, én nem.nofene
-
Mr.Grincs
veterán
Miért nem lehet magyarországn kapni a 3 ajtós swift 2-t 1,3as ddis motorral? Miért csak az 5 ajtósat lehet kapni. Már nem egy használtautós hirdetést láttam és a külföldi suzuki honalpokon meg fent van a 3 ajtós dízel is Fogadok azt is magyarországon gyártják.
Pedig szerintem volna rá kereslet.[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6011 üzenetére
Lehet, de nem tudom milyen kábel. Alig van ott kábel. Az a baj, hogy ha vezetem, nem tudom hallgatni hogy honnan jöhet a zaj. Rázós úton hallatszik, de akkor nagyon. Szétbontani meg nem olyan egyszerű, mert igazából az egész egy darabból áll, és csak a km óra, a légzsákburkolat,a kormány alatti burkolat, meg a kesztyűtartó van rajta, a többi mind egy darabból áll. Ha meg azokat kiszedem, még nem férek hozzá a kábelekhez rendesen. Már próbáltam. Olyan mintha az infokijelző alól jönne a hang, de lehet nincs igazam. Majd keresgélek még egy darabig. Mindenesetre nagyon idegesítő.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Hát ezt nem tudom írásban visszaadni sajna. Meg az is az igazsághoz tartozik, hogy finnyás is vagyok ezen a téren. De a lényeg, engem zavar. Illetve, hogy az első hónapokban nem szólt. Szóval mennie kell.
Más:
Ma lemostam az autót. Kár volt. Valami fehér színű barom rámnyithatta az ajtaját, de olyan szinten, hogy egy-két centis horpadás lett belőle. A közepén meg lejött a festék, kilátszik az alapozó.
Első lökhárítónak valaki nekitolathatott, kis horpadás, rendszám széle legörbülve.Idei autó... az első ilyesmik mindig jobban fájnak. Majd megszokom.
nofene
-
hossszú
őstag
Tudom milyen érzés, az enyémbe alig egy hónaposan tolatott bele egy vonóhorgos Ladás az elejébe, majd sirva fakadtam.Ráadásul a szervizben nem tudták még a festék receptjét sem mert akkor volt új szin a rézvörös.Foltosan jártam vele vagy két hétig. A tavasszal meg egy Loganos emberke rongyolt bele hátulról potom 500 ezres kár lett benne, ezt már nagyon fel sem vettem.Szerencsére nagyon szépen megcsinálták, az 5. ajtó most jobban csukódik mint elótte.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
addikt
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6017 üzenetére
Az infokijelzot nincs értelme kiszedni. Nem látszik mogotte semmi, már néztem régebben. A fejegységet tényleg jo lenne kiszedni, de nem egyszeru játék, mert macera hozzáférni, a gyárban is spéci kulcsuk van hozzá, itthon meg flexibilis nyelu dugokulcssal lehetne egyszeruen leszedni, de olyanom nincs. Majd kínlodok vele.
csigi: Engem is zavarnak a rezgések, zajok. Mivel autokat nézek egész nap, már olyan szarokat is észreveszek, amiket régen soha. Néha jo dolog, de van amikor nem.
Más: Csináltam ma mini tuningot. Szerváltam világítos lámpamagasságállíto kapcsolot, ami csak az új sx4-ekben van, nem tudom forgalmazzák-e már. Majd elmesélem miben más mint az eddigiek ha érdekel valakit. Na behúztam két vezetéket hozzá, egy pirost sárga csíkkal, ez a világítos kábel a suzukikban, meg egy feketét, ami a test. Szépen megvoltak az ures helyek a csatikban. Nagyon príma lett, és legalább egyedi. Csinálok majd képet rola.
Apropo még mindig nem akarja senki a világítos illumi cancel kapcsoloját nekem adni cserébe egy nem világítosért? Már csak az hiányzik és mindegyik kapcsolo világít ott. Hú de prímán nézne ki.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
a_tesz
Korrektor
nekünk még a frissítés előtti gs van (2007 szept körül), de nem világít az illumi cancel
másik, van ez az új hello. jól látom hogy az első lámpája nem ez az ezüst betétes, hanem valami sötétebb, vagy csak a hirdetés csalóka? olyan van külön is? még amikor bemutatták a swift sportot, akkor azon olyan volt a lámpa, de mire gyártásba került, ugyanez lett mint a sima swifteken...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kis Fraky
aktív tag
Akkor neked is a gyári beépített fejegységes van! Akkor azt egyszerű! Leveszed a kesztyűtartót és onnan eléred az egyik oldali csavart, a másik oldalról a kormány alatti takarót szeded le onnan eléred a másik oldali csavart és hátulról kitolod! Elég nehéz kitolni hirtelen kell lökni és megindul csak be van pattintva! Én is kiszedtem!
Egy kis segítség: [link]
[link]
[link]
[link]
[link]"Stay Hungry Stay Foolish"
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6021 üzenetére
Tudom hogy kell kiszedni, elég sokat látok ezekből a verdákból napi szinten, csak macera a baloldalihoz hozzáférni picit. De majd megoldom azért. Egyébként épp éjjel regeltem a swiftes oldalra ahol te is vagy. Nagyon príma, sok leírás, tényleg jó. Holnap majd szétnézek, mert éjjel csak pár topicot néztem meg.
Csináltam képet a világítós lámpamagasságállítóról. Igaz csak apróság, de szerintem nagyon faja lett.
Íme: lampa_tesz: Azért, mert a frissítés előtt szüntették még meg a világítást. Az első szériákban még volt. 2005, 2006-os modellekben.
A hello a gyárban glx limitált néven fut. Ugyanaz a lámpa van benne mint a többiben.
A különbségek a simához képest(lehet kihagyok valamit, de azért megpróbálom mindet leírni):
-lökhárítón a grillrács krómcsíkos lett
-az oldalsó index beköltözött a tükörbe, a tükör motorosan behajtható lett
-megkapta a sportnak a km óráját (a krómkarikásat) azzal a különbséggel, hogy csak 200 km/h-ig van skálázva
-csomagtér olyan mint a sporté, vagyis nincs mankókerék, csak defektjavító készlet
-belül az ajtókárpiton kicserélték a betétet a csillogósra, mint a sporton, de meghagyták a szürke kilincset meg a légbefúvót is szürkének
-csak alufelnis változat van
-kérhető bele seggfűtés és esp (bár ezt nem tudom magyar modelleknél bevezetik-e)Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Na tudtam, hogy kihagyok valamit. A rádió is ezüst betétes benne. És mankókerék van a magyarokban mégis. Ma megnéztem. Viszont a külföldiek vegyesen jönnek, van amelyikben defektjavító készlet van.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Fiúk!
Mit lehet csinálni az ajtónyitás határoló műanyag bigyókkal. Veszettül nyikorogni, sírni kezdenek úgy 2-3 havonta. Ma kentem be harmadszorra wd40-el a januári autóm, de ez sem segít.
És valamilyen oknál fogva az elsők mindig jók, pedig azt naponta sokszor használom. A hátsók mennek ritkán, mégis csak azok nyervákolnak...nofene
-
-
t1
addikt
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6028 üzenetére
Köszi!
Majd felrakom a swiftes oldalra is. Hátha valakinek még tetszeni fog. Igaz csak egy apróság, de attól még jó.
Igen, ülsz a motoron és behajlik. Biztos lehet szerezni, de szerintem aranyárban mérik. Igazából más a tükör burkolata is, szóval az cserés a simán. És a burkolatban ott a motor. Azon kívűl meg már csak mazzag, meg a tükörállító kapcsoló kell és kész.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Kis Fraky
aktív tag
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6030 üzenetére
Nem tudok ilyenről. A gyárban biztos nem foglalkoznak kereskedelemmel, mivel ők nem helyeznek forgalomba autót. Én is kérdeztem, hogy nem vehetném-e egyből onnan, minek kivinni a kereskedőhöz. Hogy a kereskedésekben csinálnak-e ilyen becserélősdit azt sem tudom.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok!
Használt Suzuki Swift vásárlása előtt állok és érdeklődni szeretnék.
Mivel az anyagi kereteim szűkösek ezért a '92-'93-as évjárat jöhet nálam számításba.
Fenntartás miatt meg az 1.0-ás. Az iránt érdeklődnék, h milyen állapotban vannak ezek a 16-17 éves kocsik. Érdemes ezekkel szemeznem, nem szeretném ha sűrűn kellene szervizbe vinni, mert akkor sajnos hamar meg kellene tőle válnom, mivel ezt nem tudnám finanszírozni. Mire számíthatok egy ennyi idős autónál?Üdv: Szabi
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
fekeandras
őstag
válasz Speeedfire #6032 üzenetére
Ha nem zavar, hogy néha olajos lesz a kezed (magad szereled) akkor vágj bele nyugodtan.Alkatrész olcsó hozzá, nem is kell autószerelőnek lenni a kisebb javítások elvégzéséhez mert rettenet egyszerű szerkezet az egész kocsi..
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz fekeandras #6033 üzenetére
köszi a gyors választ
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
t1
addikt
válasz Speeedfire #6032 üzenetére
Hali!
Nekem is 1.0 van igaz 99-es 128.000km-el, eddig semmi bajom nem volt vele csak a kopó alkatrészek. Ha vásárolni mész a küszöböket nézd meg mert ott szeretnek rohadni leginkább, a fényezés hamar újjá varázsolható ha kivan mattulva mert elég gyenge minőséggel fújták őket, aztán én a helyedbe tuti fehéret vennék mert ha kasztnizni kell olcsó lesz a festék alkatrész árak is nagyon rendbe vannak szinte lassan utánad dobják, de hogy mondjak pár példát: kerékcsapágy 3500ft, fékbetétgar 5000ft, féktárcsa 5000ft/db, légszűrő 700ft, gyertya ( NGK) 900ft/db , benzinszűrő 1500ft, ha veszel akkor mindenképp olaj benzin és légszűrő csere, gyertya csere, olaj csere ( Castrol 10W40 5900ft / 4l) így első körbe, 120.000km-nél kell hátsófékdob betét cserélni, akkor vezérlés csere ( görgő 3500 szíj is 3500 körül [GATES]) a váltó nem nagyon szokta veni a rükit meg a 2-est ( típus hiba szóval ne csodálkozz használt váltó ami jó állapotú ha rossz ami a gépben van az bontóban neten 15-20k). Kb ennyi szóval ennyi pénz tuti számolj rá ha megveszed mert ezeket megkell csináltatni. Amúgy ténylef fennttartható kis gép az 1.0 vegyesben nálam 5-5.6L/100km eszik és erősen szokott néha 4-5k-t is forogni, de ha nem sietsz akkor 4.5-5l/100km városban 6-6.5l/100km hálás kis gépek ha rendbe vannak tartva. -
Dare2Live
nagyúr
Küszöbre annyit hozzáteszek, hogy sokat elárul arról, hogy garázsos volt e. Ha nem akkor 99% lyukas, vagy láthatólag lyukas lesz. Ha lyukas máshol is rohad inkább kerülni kell. (Ej ha ezen tulajok 6évente beleborítanának egy 1000fts Dinitrolt.....)
Aztán a szokásos dolgok: Lehetőleg hideg motort indíts és utána menj vele legalább 10kmet, nézd meg a fékeket, motor/váltó rendben lévőnek tűnik e....
Amit T1írt annak nagyját 90% muszáj azonnal cserélni, aztán már csak vezesd.
És amit fekeandrás mond: Filléresek az alkatrészárak és k* könnyű szerelni, ha van kis műszaki vénád vagy apádnak/szomszédnak/barátnak kb mindent meg tudtok csinálni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Speeedfire
nagyúr
köszönöm mindenkinek a segítségét, ezek szerint nem kell rá vmi hatalmas összegeket költeni
fogyasztás is nagyon remek
nagyon sok kocsit nézegettem, de sokkal több volt suzukiból mint a többiből ezért is inkább e mellett döntöttemFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
fekeandras
őstag
válasz Speeedfire #6037 üzenetére
Mivel szuziból annyi van, hogy dunát lehet rekeszteni velük próbálj olyat nézni ami első tulajtól van.Hátha ő jobban vigyázott rá mint egy sokadik tulaj aki üti vágja a kocsit és mikor gondok vannak vele inkább kiszáll belőle.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz fekeandras #6038 üzenetére
énis vmi ilyesmire gondoltam, csak ezt is nehéz kifogni
arról nem is beszélve ha jól tudom 5 számjegyes a km óra szóval azt mond amit akar
és hát nem mind1 h 120 ezer km vagy 220 ezer km van benneFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
raver
aktív tag
válasz Speeedfire #6039 üzenetére
azért 100 ezek km különbséget óra nélkül is meg lehet ám állapítani.... és nem is kell könyékig belemászni a motortérbe.
Figyelni kell az ülésekre, kormányra pedálokra. Ha túlzottan kopottak, ki vannak fényesedve, akkor lehet gyanakodni, hogy az lehet hogy nem is 100, hanem a duplája. Féktárcsa vállasodásából is lehet következtetni....
Vagy szerviz és kompresszió mérés...
Láttam én már olyan suzukit, amiben 5 éve is 260 ezer volt, és a mai napig megy az autó.Én mindenképp elvinném egy szervizbe. Az akna sok mindent megmutat. És a későbbiekben ha sok pénzt nem is, de bosszúságot megspórolhatsz vele.
-
fekeandras
őstag
Ezzel egyetértek.Be kell adni egy szervízbe átvizsgálásra.Az a biztos.
Sajnos sok embernek bőven megér 20-30k plusz költséget eladás előtt, hogy vegyen egy fiatalabb törött kocsiból üléseket meg egy nyamvadt kormányt.Ha be tudja palizni az embert és a vevő megeszi milyen keveset futott autót vesz meg éppen, a ráfordított "plusz" pénz többszörösen "megtérül".Vannak ilyen emberek is.Résen kell lenni.
A másik: Meg kell beszélni az eladóval, hogy még a megvétel előtt közösen elmennek egy szervízbe (még véletlenül sem oda amit az eladó ajánlana fel!) és átnézetik egy szerelővel az autót.Sok bosszúságot és vitás kérdést meg lehet ezzel előzni.ez nem akkora költség, hogy pont ezen akarjon spórolni az ember, nameg akkor előre tud kalkulálni mi lesz hamarosan csereérett.Nem éri váratlanul a dolog ha valami felmondja a szolgálatot.Ha nem megy bele az eladó akkor ott kell hagyni a francba.Suzukiból szerencsére bőven van választék, majd akad másik. -
raver
aktív tag
válasz fekeandras #6041 üzenetére
Tutdja a franc... Az én suzukimba tuti nem vennék pedálburkolatot, meg ilyeneket... Olyan "nagyot" úgysem tud rajta kaszálni... Bár a mai világban....
kicsi pénzből meg tnyleg suzit kell venni (szerintem). én 110 ezerrel vettem ismerőstől, de még így is elvittem egy ismerős szervízbe. meghalgattam szerelőhaver véleményét, és csak azután kezdtem alkudozni...
Amit kicseréltem de nem lett volna muszáj: vezérműszíj+gorgő, gyertyák,+ kábeleik, hűtő+fékfolyadék 20k
amit meg muszáj azt ugye muszáj.
Ez eddíg megtett 35 ezer km alatt 1db féltengely gumiharang, olajcserék, meg az ablakmosó amit költöttem rá...1,3-as cipőmérettől függően 5-5,5-6L
Ha még hasonló hibaarányokkal elmegy alattam 3-4 vet, akkor szerintem jó üzletet kötöttem... Csak azok a k...rva kárpitok
-
varga911
senior tag
Sziasztok,
Tudtok valamilyen tuti vizsgaállomást ajánlani, ahol rendesek? Lehetőleg Pest, vagy környéke. Zöldkártya, és decemberben műszaki is esedékes lesz. Köszi!
Üdv.
-
markoka001
csendes tag
Helló Az 1000-es suzuki swiftben hol van a biztositék tábla/doboz?? Segítsetek légyszi!
Köszi:Márk
-
addikt
válasz markoka001 #6044 üzenetére
Swift I -ről van szó? Ha jól emlékszem, bal oldalon lent a műszerfal alatt, olyan térdmagasságban. Ülést hátrahúzod és hanyattfekve a kormányba kapaszkodva befekszel a padlóra. És ott lesz a fejed felett.
Meg valami dobozfedél is van rajta.nofene
-
Tigi
őstag
Hali
Látom te is a zörgésekkel szenvedsz.
Én sztem mindenkinél érzékenyebb vagyok az ilyesmire.
Az én Swift II-őm fél éves és kb. 1 hónap után már nyekergett a hátsó ülésnél valami, azt hittem, hogy agyvérzést kapok.
Ekkor kapot egy kis olajat a hátsó támla illesztése, de ez is csak ideiglenes megoldás.
Most nem nyekereg viszont elkezdett zörögni, ezért ma kicsit megtuningoltam egy puha anyaggal egy helyen, teszt holnap reggel.
Egy Wagon-ból ültem át a Swift II-be, de a belső összeszerelésben a Swift meg se közelíti a Wagon-t, 6 év alatt 1 cicergés se volt, szóval ebből a szempontból visszalépés a Swift II.Más: Valakinek van tapasztalata chiptuniningal kapcsolatban?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
-
addikt
Én nem látom olyan csúnyának a helyzetet, a Swift I -ben meg az ablak zörgött. De ebben is csak egy dolog van (egyenlőre), szerintem ennyi belefér. Párom céges autóit vezetgetem, Auris, Corolla, Focus. Nem jobb ott sem a helyzet. Különösen, amihez hozzányúltak itthon, nem gyári beépítés, na azok szétesnek, zörögnek egy éven belül.
ett: Hétvégén megvolt az ajtónyitó-határoló műanyagdarab zsírzása. Indul a tesztidőszak...
[ Szerkesztve ]
nofene
-
Tigi
őstag
Működni fog, nekem is az volt az első mikor hazahoztam, igaz, hogy az 1.000-es átvizsgálásnál a szervízben a szerelő meg akarta zsírozni, de mondtam neki, hogy megelőztem.
Ma kipróbáltam, hogy elmúlt e a hátsó zörgés, de sajna még mindig zörög csak nem tudom, hogy az ülésben zörög valami vagy valamelyik ajtóban.
Majd tesómat beültetem megint hátra hátha kifüleli, hogy honnan jön a zaj.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!