- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Grunya
aktív tag
Van egy 1994-es swiftem. Már egy ideje nagyon problémásan működik a központizár. Gondolom először mechanikusan kellene rendbetenni, kitisztítani a zárakat...
El kell vinni ehhez karosszériáshoz a kocsit, vagy házilag is megoldható?
Félek lepattintgatni a kárpitot, nehogy eltörjek valamit. Valaki csinált már ilyesmit? Esetleg elláthatna egy-két jótanáccsal. Előre is köszönöm! -
Grunya
aktív tag
UP!
-
Szalma
őstag
(Ha kinyitod az ajtót és aláfekszel az élének, akkor finoman elhúzva láthatod, hogy hol vannak a patentek. Ekkor bátorság kérdése, hogy ki mered-e őket tépni. (Pótolhatók, ha törnek. ) Általában a karfa, vagy valami egyéb hely csavarral is rögzíti, de azt ráérsz a végén kiszedni. A belső kilics szokott még fogos probléma lenni, de ez már teljesen típusfüggő...)
Szeretettel:
Szalma -
SzalaiG
addikt
Jövőre jön a Suzuki Swift Sedan
A négyajtós kisautót várhatóan az indiai Maruti-Suzuki kezdi gyártani 2006-ban, de egyelőre legfeljebb reménykedhetünk benne, hogy később Magyarországra is jut hazánk kedvencének családi változatából.
A Swift Sedan előző változatát a mai napig gyártják Indiában, de az új Swift is készül a Marutinál, és a hírek szerint olyan népszerű, hogy a gyártás alig tud lépést tartani a megrendelésekkel. A korszerűbb lépcsős hátú hiánya azonban előnyhöz juttatja a konkurenciát. A Tata Indigo és a négyajtós Hyundai Accent hasonló áron, hatalmas csomagtartóval érkezik, ami Indiában is nagy előny. Ezért döntöttek a Suzukinál úgy, hogy az új Swiftből is elkészítik a családi változatot, és a csapott hátú modellekhez hasonlóan felszerelik a Fiat takarékos 1,3 literes dízelmotorjával is.
Egyáltalán nem lehetetlen, hogy a típus hozzánk is eljut a későbbiekben, hiszen Kelet-Európában is igen népszerűek a B szegmensbe tartozó, nagy csomagterű típusok, amilyen a Dacia Logan vagy a Skoda Fabia szedán. A Marutitól már most is érkezik Európába egy típus, az apró Suzuki Alto, amely viszonylag alacsony ára miatt Magyarország útjain is elég gyakori. -
raczger
őstag
Hi!
Most én nem azért jöttem, hogy aztmondjam milyen jó ez a suzuki. Épp az ellenkezője!
Szerintem nagyon szarok és biztonságtalanok. Lehet h már az új swift egy kicsit jobb nemtom, de szarul mutatkozott de Mo.-on!
Olaszországban most kezdték el forgalmazni, és az új swiftet adják ott!
Suzuki-- a TI autótok!www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Sytex
tag
Bemész az első benzinkútra és veszel WD-40 nevű spray-t. A legkisseb asszem 1decis, nem kell egyböl a félliteres. Adnak hozzá vékony csövet. Belefujsz a kulcslyukba mindkét ajtón... csodákat tud művelni.
- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
-
Sytex
tag
Hát nem tudom. Nekem suzukim van, nem mert ''csak erre futja'' vagy kényszerítettek volna rá hogy megvegyem. Hanem mert én ezt szerettem volna. (Igaz az enyémnek semmi köze az esztergomi gyárhoz). Ja és még valami a sok fikázósnak: ÉN dolgoztam meg érte, és ki van fizetve, majd ha te is elmondhatod ezeket a te autódról (már ha van) akkor beszélhetünk!!!
[Szerkesztve]- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
-
Sytex
tag
válasz oceanearth #1820 üzenetére
Most kötekedsz vagy érdeklődsz?
- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
-
Sytex
tag
válasz oceanearth #1824 üzenetére
Japánban készült GTi kivitel. 1.3-as 16V duplavezértengelyes motor. 2000-től húz, 3500-nél ránt egyet hogy belelapulsz az ülésbe és meg se áll 7500-ig, csak győzd kapcsolni a sebességeket. 103Lóerő. Gyári sportülések, küszöbspoiler, és sportos első lökhárító. 4 tárcsafék..... A GTi-t Magyarországon nem is gyártották.
- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
-
divot
veterán
Valamelyik totyikban már leírtam. De közkívánatra.
Szóval miután dupla családi tragédia ért, beültem az autóba, és nem igazán tudtam a vezetésre koncentrálni (hiba volt ilyen állapotban beülni). Egy betonsziget kerékvetőjére rámentem 60-al, megdobta az autót, ki jobbra, egy olyan fél méter mély vízelvezető árokba, amiben sajnos keresztbe betongerendák voltak lefektetve. Átzúztam egyen, és úgy állt meg az autó. Két első légzsák nyílt, valamint első futómű és kormánymű csere volt még, illetve az első lámpatestek, szpojeler, ilyesmi, ami sértül. 2 milla volt a javítás költsége, de jobb, mint új korában. -
oceanearth
őstag
értem. elég lett volna, ha annyit mondassz, hogy GTi ismerem a típust.
mondjuk én ültem 1es swfitben és vezettem is és mit mondja motorikusan nagyon jó, na de a többi, hát az finoman szólva nem avlami jó nekem az nagyon nem jött be, hogy tényleg olyan mintha szét aakrna esni az autó alattad, de tényleg egyszerűen minden recseg, ropog az autóban és ez nem azért, mert 10 éves, hanem mert ki van spórolva az anyag. a méásik meg a fék, anhát az sem valami jó. nálam az első dolog,a mit nézek az autón az a fék. szvsz nem vennék autót 4 tárcsa nélkül, mert sztem az a legfontosabb, hogy minnél gyorsabban meg tudj állni. -
bobsys
addikt
Suzuki RULZ
Főleg, hogy én is a saját pénzemből vettem nem pedig apuci tolta alám (pedig megtehette volna, az övét vettem meg piaci ár -100K áron).
Nekem bejött. Ha szeretném akkor elindul mint gépállat (1.6, 95 LE), pedig szegényke 9éves. Viszont az idén összvissz nem került 70K-nál többe a fenntartása pedig volt rajta pár dolog cserélve (központi zár elektronika, olaj, vezérműszíj, fékek, központi zár mechanika, levegőszűrő stb.)
Sytex: lógsz egy versennyel, amit tavasszal behajtok rajtadEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
kymco
veterán
-
oceanearth
őstag
de hallottam, ahogy néztem anno a ''full-extrás'' verzió került olyan 2,8ba-3ba de lehet, hogy rossul emléxem.
sytex:
szvsz nem is rossz a 8,8 egy ilyen idős autótól. ha belegondolok, hogy 8,9et gyorsult a 2,2es C Vectránk(150paci) szvsz kiváncsi lettem volna egy gyorsulásra kár, hogy már nincs meg, gyorsulhattunk volna egyet. a mosatni 1,6os meriva az sajnos elég lassacskán gyorsul(olyan 13-14), de hátra berakok egy kispolszkit -
kymco
veterán
válasz oceanearth #1838 üzenetére
Szerintem a full extrás jóval 3 mila felett van.... de én nem jutottam el ezek részletes tanulmányozásáig...
www.refujvaros.hu
-
róland
veterán
Nem is kicsit dob a nézettségi szintjén. Gratula! Nagyon tetszik az autód. Bár kiváncsi lennék a SwiftII GTI-re. Volt róla szó, hogy megcsinálják, de egyelőre csak a Sport készült el.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Sytex
tag
válasz oceanearth #1838 üzenetére
Vezettem már párszor 1.6-os Merivát és sajnosazt kell mondjam hogy sehol nincs...... Viszont jó volt a klíma benne
- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
-
róland
veterán
válasz oceanearth #1835 üzenetére
De Divot-nak SwiftII-je van.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
róland
veterán
A Sport kapott 1,6-os motort, és valamikor tavasszal talán elkezdik forgalmazni (itthon is). Meg talán idén nyárra jön a lányok álma a Swift kabrió. (Szvsz nem is lesz rossz, ebből a karosszériából egy pofás kis kabriót lehet kihozni.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
kymco
veterán
válasz oceanearth #1838 üzenetére
Most néztem meg egy kereskedőnél, hogy az 1.3 fullextra listás (szerintem még lehet rá pakolni) 3,2 millió, az 1.5-ös fullextra listás 3,4 millió.
www.refujvaros.hu
-
róland
veterán
válasz oceanearth #1848 üzenetére
És sajnos azt törhette meg. De a lényeg, hogy neki nem esett baja.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
kymco
veterán
válasz oceanearth #1848 üzenetére
Lehet, hogy más a felszereltség, meg hát árverseny van.....
www.refujvaros.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000