- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mini-ITX
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sakál
tag
válasz Calogero #1301 üzenetére
Hát elég húzósnak tűnik a városi fogyasztása (a méreteihez képest )
Az biztos, ha kis autót akarnék venni - 3M alatt, ezt venném :Bővebben: link
1,3-as 95LE 2.854.000Ft
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]A szépség az eszed rovására megy
-
Calogero
addikt
válasz Calogero #1316 üzenetére
Nha beszeltem egy autoszerelo haverral az auto ugyeben, azt mondta nem fogom megbani foleg ha meg alkudni is tudok az arabol. Sot beszeltem egy PH-s emberrel is (Vukocska aki turbo motorrossa alakitotta a Ladajat) azt mondta eljon velem es megnezi, de latatlanba is aztmondja hogy nem rossz vetel Azt mondta ha nem olt volna a 2105-osebe tobb 100 ezreket akkor cserelne egy ilyenre.
Igaz hogy nem szep auto tehat csajozni villogni mutogatni nem valo, de csaladi autonak boven megteszi, mert nagy csomagter tagas belso, olcso fentartas
Igy elsore 90% hogy megveszem a maradek 10% kiprobalas utan dol el.
[Szerkesztve] -
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Calogero #4082 üzenetére
''......legyen azonban bármilyen pontos a méret, bármilyen finomra munkált az a felület, a motor az első pár száz kilométer alatt csaknem annyit kopik, mint a következő néhány tízezer alatt, és a használat szabja meg, hogyan.
Nem mindegy, hogy a hengerfal körkörösségi hibája, a csapágyak mikrontartományba eső alakhibái, a helyi felületi érdességi csúcsok hogyan, milyen dinamikával kopnak le. Nagy fordulatszámon, nagy terhelésnél a csapágyak bizonyos részei sokkal jobban meg vannak terhelve. Ilyen körülmények között a bekopás nem egyenletes, és a további kopásképet vagy például az olajfogyasztást kedvezőtlenül befolyásolja a motor kínzása.
A másik probléma, hogy a rendkívül szigorú technológiai előírások ellenére a szűz motorban nagyobb valószínűséggel fordulhatnak elő apró szennyeződések: a gyártásból visszamaradt mikroszkopikus forgácsok, az öntőformáról levált homokszemcsék, miegymás. Ehhez jönnek még a bejáratódás során lekopott fémrészecskék. Normál esetben ezek a szennyeződések előbb-utóbb az olajszűrőben vagy az olajleeresztő csavar mágnesén landolnak, de nem mindegy, hogyan jutnak el odáig.
Részterhelésen sokkal nagyobb az esélyünk, hogy a részecskék simán átmosódnak az olajkörön, esetleg gond nélkül beágyazódnak a csapágyfémbe. Egy határon pörgő csapágyazás számára ezzel szemben a legkisebb szennyeződés is halálos lehet.
A hosszabb távra tervező boldog újautó-tulajdonosok tehát valóban jól teszik, ha az első pár száz kilométeren némi önmérsékletet tanúsítanak, és üzemmeleg motornál sem lépnek túl a maximális fordulatszám és nyomaték 2/3-án, kerülve a hirtelen, nagy gázadásokat éppúgy, mint az alapjárathoz közeli, alacsony fordulatszámokat''
süti5: Értelmetlen szélmalomharc.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tildy
nagyúr
válasz Calogero #4367 üzenetére
Az az volt már magában is
Viccet félretéve, lehetett volna szebb szedánt kihozni belőle.
Nem tudom miért kellett a thaliahoz hasonlóan ezt a fajta c oszlopot erőltetni
Pedig amúgy
Hátulról nézve pedig tetszene, de ez nem a legelőnyösebb kép róla
De legalább nem ilyen lettJó lenne más szögből is kép, de spec nekem a hátsó lámpája, meg a puttony az tetszik.De tény, hogy hülyén van rárakva, és látszik, hogy nem sedannak lett alapból tervezve.
Mondjuk thaliánál még így is jobban néz ki
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Calogero #4369 üzenetére
Magyarán olyan akkor mint a mi autónk is, nem kell bemutatni . 5 ajtós , de a fomája mégis sedan szerű. Hatchbacknak vagy mi az istennek hívják .
Miért nem ilyenre csináljáka lépcsős hátú kocsikat?
(Valaki mondta , hogy amiatt mert nehéz az üveg, és a teleszkóp kipurcan. Nos nekünk 6 éves a kocsi, és a teleszkóp köszöni szépen, jól van)
Egyébként astrákban is volt ilyen régebben, nem???"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
aXXon
senior tag
válasz Calogero #4369 üzenetére
Az Octavia is olyan mint az A és a B Vectra, van belőle ilyen is, olyan is - sima szedán és az általad említett változat is. Kicsit nézelődsz a hasznaltauto.hun, találsz mind a két féléből.
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
Mawyx
senior tag
válasz Calogero #4383 üzenetére
Ez nagyon tetszetős
A weboldal is szuper, hogy lehet forgatni a kocsit meg ráközelíteni a lámpára, tükörre. Jó lenne tudni hogy csinálták, le kéne menteni vhogy
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Laczik
tag
válasz Calogero #5344 üzenetére
2003mas 1.3 16V Suzuki Swift 1 be milyen hűtőfolyadékot ajánlanátok?
Csak utána szeretnék tölteni, tehát nem lecserélni az egészet.Tudnátok ajánlani pörgős egy Swift 1 portált, ahol pl megtudnám beszélni az ilyen jelegű témákat?A SzabolcsSwift.hu eléggé kihaltnak tűnt nekem.
-
ett
aktív tag
válasz Calogero #5344 üzenetére
Nekem azért lett első, mert ha kell akármi hozzá, az nem gond. Na meg a kötelező szervizt is el tudom olcsóbban intézni.
Használnám én, de még egy hét mire elhozhatom. Adnak hozzá ajándékba gumiszőnyeget, oldalvédő gumicsíkot, első ajtókhoz légterelőt. A légterelő nekem nem igazán tetszik, bár hasznos cucc, de nem tartok rá igényt, szerintem anélkül szebb, így barátnőm segítségével inkább egy könyöktámaszra cseréltük. Azt hiszem ez az oldalvédő csík se kell nekem rá, mert nem véd ez semmit, nélküle meg jobban tetszik a gép.
Kicsit türelmetlen vagyok, hoznám már haza a járgányt, mert melóban azért mégsem olyan vezetni mint itthon.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
válasz Calogero #5682 üzenetére
Köszi!
Én ki sem próbáltam, annyian használják, csak jó az. A nünükéket meg majd megszokom.
A szerelő a váltó miatt beszélt csak le, avagy úgy a Suzuki volt a baj?
Astra Classic-ot is lestem. Ott igazán a felszereltség hiánya nem jött be.
Ford Fusion lett a második.
Swift II maradt végül, remélem méltó utódja lesz a Swift I -nek.nofene
-
addikt
válasz Calogero #5684 üzenetére
Magam is gondolkodnék egy nagyobb, komolyabb szekéren, de nekem csak amolyan második autó lenne a Swift. Csak hétköznap és kevés Km-t megy majd. Így már ez is luxus, szóval inkább maradtam az ár\érték aránynál.
Páromnak van egy céges, ám korlátlanul használható Auris-a. Ami nemsokára cserélődik egy Focusra. Remélem nem megy neki senkinek, még lecsapnák a kezemről...De a Tiéd óriási történet:
1.(kiszálltam, megláttam, megszerettem, megkértem, elvettem )
De ugye nem rögvest ott az út szélén, az egészet egy szuszra?2. Utána meg belénk szálltak hatulról... kétszer ugyanaz a személy.... először a lámpánál, másodjára meg amikor félreálltunk.
Nála nem működött a korábbi reflex, hogyaszonygya: kiszálltam..., stb.?Teeee aszfaltbetyár!
nofene
-
addikt
válasz Calogero #5686 üzenetére
1. Milyen romantikus eset... azt hittem ilyesmi csak filmekben eshet meg. Elmeséltem páromnak, Neki is tetszett.
2. No igen, ez már másképp hangzik. Innen nézve még viccesnek is tűnik a duplázás, de nem szerettem volna a helyedben lenni.Mindenki: Meglett a karibikék Swift II !!!
Hűha, jobb, mint gondoltam. A szaga is fincsi, hetedik éve már, hogy nem szippantottam ilyet. Hirtelen nincs jobb összehasonlítási alapom, mint a párom Aurisa, teljesen ahhoz tudom hasonlítani. Puha, halk, kezesbárány.
Viszont keményebben ott vagyok vele a földön, a Toyota valahogy súlyosabb, billegősebb. De az enyém jobb!
Fogyasztása városban az első cirka 50Km-en 7l/100Km.
Szoknunk kell még egymást...nofene
-
addikt
válasz Calogero #5766 üzenetére
Én is egy kereskedő szakszervizébe hordom, csak kicsi és barátságos hely Budapest közelében. Kis plusz idő és benzin, de tudom mi történik.
Nagyvárosi szervizektől én félek.Mecy_Lacee: Jó, akkor csak várom a levelet. De nagyon nem szeretném oda vinni, ahol vettem. Ha lehet elkérem a szöszdarabot (darabokat), és inkább magam csinálom. Úgy is szedtem azt már le.
Köszi az infót.nofene