Hirdetés

Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    Adott egy bő egy éves, Samsung 757NF túpusú monitor, 3 év (illetve 1+2 év) Samsung garanciával. Sajnos különböző hibajelenségeket produkál:
    a/ kép ''szétcsúszás'' bemelegedésig (bekapcsolás után pár percig fölfelé van csúszva a kép kb. fél centit; az ablakok átméretezésére/lecsukására szolgáló ikonok teljes képernyős nézet esetén kilógnak a képernyőről). Ez a hiba gyakorlatilag a kezdetek óta megvan.
    b/ a monitorból időnként ''sercegő/percegő'' hangok jönnek (tuti a monitor, NEM a gép tápegysége), ami független a monitor kikapcsolt/bekapcsolt állapotától (hosszabb időre kihúzva a konnektorból és utána ismét áram alá helyezve megszűnik egy időre). A jelenség kb. egy hónapja kezdődött.
    c/ a kép jobb széle feltűnően lefelé görbül, alul-fölül. Mivel a vízszintes, hosszanti képszélek esetleges görbületét ugyebár nem lehet a menüből korrigálni (ellentétben a függőleges szélekkel), így anno különösen oda lett figyelve a megfelelő monitor kiválasztására. Tökéletesen vízszintes is volt mind az alsó, mind a felső él - kb. két héttel ezelőttig...:(

    Mivel az utolsó hibajelenség különösen megfeküdte a gyomromat, a monitor a lehetőségekhez képest gyorsan be lett adva garanciális javításra. Mivel Samsung gari van rá, így Samsung szervizbe kellett vinnem (nem a kiskerhez vissza). Választásom (több ajánlás és kedvező földrajzi fekvés okán) a Display Szerviz kft-re esett (pesten rajtuk kívül kb. 4-5 másik szervizről tudok).
    A három hibalehetőségből eleve csak kettőt voltak hajlandóak felvenni (az elsőre azt mondták, hogy nem garanciális hiba: 20 perc bemelegedési idővel kell számolni, és a gyártó egy-másfél centis (!!!!!) csúszást is megenged...:().
    Múlt hét szerdán lett beadva a monitor, egy hét átfutási időt mondtak. A mai nap telefonáltam, erre közlik, hogy a teszt alatt a percegés nem jelentkezett, a kép görbülete a gyári határértékeken belül marad...:((:(((
    A gond csak az, hogy _több_ _mint_ _egy_ _évig_ ment rendesen!!! A hiba azóta jelentkezett!

    A kérdésem az lenne, hogy mit lehet ilyenkor tenni?!? Szeretném elérni, hogy megcsinálják a cuccot. Vigyem másik szervizbe? Rá lehet őket szorÍtani, hogy ténylegesen foglalkozzanak a problémával? Nincs valakinek egy olyan szervizes ismerőse, ahol Samsung monitorok garanciális javításával is foglalkoznak?

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    De gyorsan lenyomtátok...:) Up!

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    Senki? :(

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    up...:(

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    További fejlemények:
    Ma elhoztam a cuccot a szervizből. Próbáltam finoman reklamálni/gíőzködni őket - nem nagyon hatottam meg senkit. Írtam a Samsungnak egy reklamációs levelet még tegnap - egyelőre nem jött rá válasz (olyan rossz volt a net itt a céges gépen, ahova kuncsorogtam, hogy lehet meg sem kapták. Holnap újra elküldöm, de akkor majd otthonról, ha addig nem jön válasz).

    Mindenesetre én levontam a tanulságot:
    1. Samsung monitort soha többet. Ha féláron lesz a konkurenciához képest, akkor sem.
    2. A Display szerviz kft-t nagy írben kerülni fogom ezentúl, és erre intem a barátaimat/ismerőseimet is.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    További fejlemények:
    Ma elhoztam a cuccot a szervizből. Próbáltam finoman reklamálni/gíőzködni őket - nem nagyon hatottam meg senkit. Írtam a Samsungnak egy reklamációs levelet még tegnap - egyelőre nem jött rá válasz (olyan rossz volt a net itt a céges gépen, ahova kuncsorogtam, hogy lehet meg sem kapták. Holnap újra elküldöm, de akkor majd otthonról, ha addig nem jön válasz).

    Mindenesetre én levontam a tanulságot:
    1. Samsung monitort soha többet. Ha féláron lesz a konkurenciához képest, akkor sem.
    2. A Display szerviz kft-t nagy írben kerülni fogom ezentúl, és erre intem a barátaimat/ismerőseimet is.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Agyasima

    senior tag

    válasz Egon #6 üzenetére

    Bár ezt a topicot egyedül tartod életben, de mi azért lélekben veled vagyunk! :)
    Küzd meg az igazadért!

    toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

  • amdk7

    aktív tag

    válasz Egon #6 üzenetére

    Inkább a Samsungnak kellett volna 2 levelet írni, nem ide. :)

    Amúgy engem is érdekelnek a fejlemények.

    Üdv:
    amdk7

    Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)

  • Egon

    nagyúr

    Örülök, hogy végre valaki hozzászólt - rajtam kívül is - ehhez a topichoz - még akkor is, ha érdemben nem igazán segítettetek...;] Azért kösz...:)
    Kíváncsi leszek, hogy a Samsungnak írt levél/levelek egyáltalán megválaszolásra kerülnek-e...:(
    Ha nem tudok semmit sem elérni, akkor valszeg eladom, és veszek egy másikat (biztos bukok rajta, lehet nem is keveset - de hát nem tudok jobbat...:( Fizetős szervizbe ha elviszem, akkor ugrott a gari - és mit csinálok ha mondjuk elszáll az időnként ciripelő tápja mondjuk fél év múlva?!? :( Cseszhetem...:((). De az biztoshótziher hogy nem Samsung lesz...

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Agyzuzo

    addikt

    válasz Egon #1 üzenetére

    Ilyen bemelegedős-ciripelős parája a legtöbb monitornak van (pl. nekem a régi 19-es iiyama-m is ciripelt néha, a mostani Viewsonic-om pedig bekapcsolás után 1-2 milivel ki van csúszva jobboldalt - OK, nem 1,5 centi, csak tudd, hogy ez a 2 dolog nem a Samsung egyéni jellemzője). A jobb alsó sarokban levő torzítást viszont fura hogy nem akarják megcsinálni... Szimplán csak szarják le (sajna), szerintem próbáld meg egy másik szervízben, úgy néz ki itt nem túl felhasználóbarát a hozzáállás... :(

    Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::

  • Egon

    nagyúr

    válasz Agyzuzo #10 üzenetére

    A cirpelést szvsz a földeletlen konnektor okozza nálam (sajna panel; 10m-es körzetben nincs földelt konnektor...:(). A bemelegedésig való képelcsúszással én is találkoztam már korábban (pl. a Panasonic 15 colos régi monitorom is csinálja), de! Rengeteg monitort használtam már min. pár órát (a cégnél pl. 3 gépem is van... Amikor cserélték őket, általában a monitort is. Ezen túlmenően, öcsém gépe, haverok stb. stb.). Ezen két példányon kívül _egyik sem_ produkálta egyik hibajelenséget sem...

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    Hivatalos Samsung szervizek, a honlapon található infók szerint:

    Cég neve Oktogon Szerviz Kft
    Cím 1066 Teréz krt. 24.
    Telefon 311-7660
    Cég neve HRP Hungary Kft
    Cím 1133 Véső u. 7.
    Telefon 452-4600
    Cég neve PRI-MO Szerviz Kft
    Cím 1131 Rokolya u. 1-13.
    Telefon 329-7237
    Cég neve SZÜV PC Szerviz
    Cím 1145 Szugló u.9-15.
    Telefon 220-9962
    Cég neve Professzionál Kft
    Cím 1091 Üllői út 101.
    Telefon 216-5300
    Cég neve Fókusz Javító Műhely Kft.(SAMSUNG Irodaitechnikai és telekommunikációs termékek országos javítóhálózata)
    Cím 1131 Rokolya u. 1-13.
    Telefon 329-7237
    Cég neve Paging Kft
    Cím 1035 Vihar u.17.
    Telefon 368-2095
    Cég neve EMJ/VRG
    Cím 1145 Szuglo u.54
    Telefon 239-8824
    Cég neve Young B.T.S. Kft
    Cím 1148 Fogarasi út 17/b.
    Telefon 471-7090,471-7093

    Van valakinek esetleg pozitív/negatív tapasztalata: hova vigyem/hova ne vigyem a monitort legközelebb???

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    További fejlemények.
    A Samsung-nak írott levélre néhány nap után érkezett válasz, amelyben közölték, hogy forduljak a szervizvezetőhöz, illetve a fogyasztóvédelemhez... Tehát nem igazán foglalkoznak a kérdéssel (mint ez várható is volt)...
    De a slusszpoén még csak most jön! Ajánlom mindenkinek, tanulságos olvasmány...
    Hazavittem a cuccost, közben azon filózva, hogy érdekes módon akkor jelentkezett a problem, amikor átraktam a gépet máshová (másik szobába). Visszavittem a régi helyére, és láss csodát: normális a kép... Az új helyen továbbra is gány... Szóval a szervizeseket jogtalanul csesztettem...:B
    Mindannyian tudjuk, mit mondana erre Bell...;]:D
    Először a konnektorra gyanakodtam, de egy hosszabbítóval hamar kiderítettem hogy sajna a _hely_ a meghatározó...:( Az egész lakásban (a konyhát is beleértve) csak a lakás két sarka megfelelő (a két, egymással szemben lévő kis szoba, ablakhoz közel levő sarka...). Szóval valami zavaró jelenség (sugárzás? mágneses tér?) lehet a ludas...:O
    A lakás egy kőbányai, 10. emeleti panel (legfelső emelet). A tetőn elhelyezett antennára gyanakodnék, ha lenne a közelben (légvonalban kb. 10-12 méterre van is valamilyen antenna a tetőn, de pont a ''használható'' szobák felőli oldalon...).
    Ja, a másik monitoron a kép jobb oldala kicsit elmosódott (betűk esetén érzékelhető), az új TV-nken meg szintén lefele görbül (megmértem: 3 mm) a kép jobb széle (eddig észre se vettem).


    Kérdéseim: mi okozhatja ezt a jelenséget? Mit lehetne tenni ellene?

    Nyitok egy új topicot a problémának...

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Tompo

    aktív tag

    válasz Egon #13 üzenetére

    Szerintem az antenna a ludas, gondolom irányított nagy teljesítményűek, ezek simán zavarnak. Tenni nem tudom mit tudsz, hadakozz a közösképviselővel hogy kié, aztán keresd meg hátha adnak egy tft :)

Aktív témák