Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LionX

    tag

    válasz LionX #89540 üzenetére

    Tájékoztatásul elmondom hogy mi történt eddig a JS8000-el kapcsolatban.
    Kértem helyszíni javítást. Másnap felhívott a Samsung ügyfélszolgálatáról egy hölgy, hogy mielőtt kijönnének, első körben rákapcsolódnának a TV-re mert hátha tudnak ártani neki ezúton is valamit.
    A megbeszélt időpontban persze b...tak felhívni. :( Rájuk telefonáltam, hogy most akkor mi van, mert nekem nincs időm tovább várni. Elnézést kértek és másnapra egyeztettünk egy új időpontot.
    Másnap a megbeszélt időpontban jelentkeztek, rá is kapcsolódtak, átnéztek minden beállítást és nem találtak semmi olyan opciót, ami úgy lenne beállítva, hogy ilyen képhibát okozzon.
    A biztonság kedvéért csináltak egy teljes gyári resetet is, de nem lett semmi eredménye. Illetve annyi, hogy újra kellett párosítani a Smart távirányítót, de az kb. 10 mp volt. :)
    Aztán arra kértek, hogy ha lehet, csináljak néhány fotót szemből és kissé oldalról, különböző jelforrásokon érkező műsorokról, hogy lássák miről is beszélek.
    A fotókat a Timeshift segítségével, állóképekről készítettem, de ezek így nem igazán adják vissza azt az "élményt", amelyet normál tv nézés közben produkál.
    Elküldtem nekik és azt a választ adták, hogy a technikusok elemzik őket és majd jelentkeznek.
    Néhányat megosztok veletek, hogy Ti is mondjatok véleményt.




    Az utolsó két képnél érhető tetten a legjobban, hogy hogyan alakulnak át az árnyalatok a leány arcán és nyakán.

Új hozzászólás Aktív témák