Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Elhamarkodottnak azért nem tartom, mert ezzel el kell valamikor kezdeni foglalkozni. 3D-s játékokat sem a geforce időkben kezdtek elsőnek készíteni, a kezdeti 3d kártyák drágák voltak, kevés játék támogatta őket, mégis beindultak. Folyamatosan, játékról játékra, évről évre tanulták ki a játékfejlesztők a technológiát és a hozzá köthető mechanikát és mesélési módokat. Szóval nem lehet már kész, végleges technológiára alapozni, mert
1: sosem fog annyit fejlődni mint amennyit kellene anélkül hogy be is jönne pénz. Senki sem fog 10 ezer milliárdot belefektetni csak azért, hogy 2-3 technológiai generációt kihagyjanak. És ez még csak a tech, alkalmazni is meg kell tanulni.
2: ahogy a 3d kártyák fejlesztése sem fejeződött még be, úgy a vr előtt is alaphangon 30-40 évnyi fejlesztési távot gondol Abrash is.
3: az ember igénye a vr. Már anno a 60-as-70-es években is az volt, amikor a Star Trek-ben ott volt a Holodeck. Az ember egy, a hétköznapitól eltérő, különböző világba akar kerülni valahogy. Erre perpill ez az egyik legjobb megoldás eddig. Lehet hogy nem fog fogást találni ez a generáció, vagy a következő, és megint elcsitul az egész mint 20 éve. Akkor majd 20 év múlva újra próbálkoznak. Valamikor a jövőben, amennyiben nem halunk ki addig, mindenképp fel fog szállni a vr. Ez a jövő ha megéli az emberiség, ebben semmi kétségem sincs.szerk: annyira nem gondolom túl a technológiát. Az emberi agy képes elhitetni hogy hidegebb van vagy hogy kissé fázik, ha a látvány erre utal, csak úgy mint a hőmérsékletet, sőt voltak ilyen tesztek is, és ez ha nem is a finom érintések esetében de előre vetíti hogy pl ha a kezedben van egy kontroller és úgy mozog benne a virtuális kezed mint az életben, akkor az agyad jobban elhiszi mintha csak simán a játékban lenne a kezed (ezért is van hogy virtuális térben az ember néha olyan asztalra próbál rátámaszkodni, ami nincs is ott). vagy ez a teszt is érdekes. Nem mondtam hogy minden érzékszervünket azonnal át fogja venni a vr, de pl az hogy egy karakter a szemedbe néz és hogy ez különleges érzés, ez nem arról szól hogy minden érzékszerv át legyen verve, ez sima pszichológia. Néztem a henry the hedgehog filmecskét, és nálam működött. Közelebb éreztem magamhoz a karakterét, mint egy általános animációs film esetében, és gyorsabban éreztem ezt. Igen, jelenleg a szemedet és a füledet manipulálja, de iszonyat sok infót szerzünk ezekkel az érzékszerveinkkel. A sokkal nagyobb (ami nem egyenlő a teljessel) beleéléshez nem kell mindent első körben szimulálni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5