Az emberek elé viszi a virtuális valóságot az Oculus

A virtuális valóság eladásának legnehezebb része a prezentálás, hiszen az egész élményt gyakorlatilag lehetetlen képpel vagy videóval átadni az érdeklődőknek. Hasonló probléma volt ez a sztereó 3D esetében is, amire a gyártók úgy reagáltak, hogy a nagyáruházakba amolyan 3D-s élménypontokat helyeztek el, ahol mindenki kipróbálhatta a hatást.

Hirdetés

Az Oculus pontosan ezt csinálja most a virtuális valósággal, és elkezdték telepíteni a saját Oculus élménypontjaikat. Ez egyelőre csak Észak-Amerikára vonatkozik, de már 48 darab Best Buy üzletben lehet gyakorlati tapasztalatokat gyűjteni a virtuális valóságról. Ebben jelenleg az Oculus Dreamdeck, a The Climb és Farland VR alkalmazások segítenek.

Egyelőre az ellátási nehézségek miatt az Oculus Európával nem foglalkozik, de később az öreg kontinens fontosabb országaiban is kiépülnek ilyen élménypontok. Persze nagyon valószínű, hogy Magyarország az első körökből kimarad, de szerencsére a különböző rendezvényeken eddig is meg lehetett tapasztalni a virtuális valóság élményét.

Az Oculus reményei szerint élménypontoknak nagy szerepe lesz a virtuális valóság terjesztésében, hiszen így tud maga az élmény eljutni a tömegekhez. Utóbbi nyilván nagyon fontos, hiszen sokan még nem is tudják, hogy a VR egyáltalán létezik.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés