- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
-
Szemmel is vezérelhető lesz az iPad és iPhone
ma Új kisegítő lehetőségeket jelentett be az iPadOS és iOS rendszerekhez az Apple.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicces
addikt
-
runner 125
nagyúr
Az RS 50 egy váltós 50-es, max SR 50, de az is más.
Rákerestem Google-ban, ez egy tipikus kínai blokk. Amit a 3KJ Mina blokkról koppintottak, hosszúvá alakítva.
3KJ Jog-gal 1-2 alkatrésze megegyezthet, de ne feledd, h ez egy copy blokk, így persze h nincs hozzá normális manuál.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
Amúgy ha már itt tartunk abban biztos vagy hogy van benne fojtás? Mert nekem anno volt dolgom egy ilyen kínai noname "csodával" ami harmatgyenge volt, alig ment 45km/h-t, elvittem szerelőhöz hogy vegye ki a fojtást (hozzáteszem első tulajtól vettem, volt benne 800km) és mondta hogy sajna az így konkrétan nincs benne, ennyit tud, el kő adni de gyorsan
-
runner 125
nagyúr
Ha, a 40.000-et lefutja komolyabb probléma nélkül, akkor emelem kalapom. ( Mint, ahogy pl. egy Kymco )
De, hidd el, h némi tapasztalat alapján jelentettem ki ezt.
Tudom h a sárgák egy marok rizsért összeraknak 1-1 robogót, de akkor sem lehet 1/3, 1/4 annyi pénzből legyártani ugyanolyan minőségben egy 50-es robogót, mint amit az olaszok, japánok csinálnak.
Láttam már belülről ilyen robogókat, párszor írtam már itt. A hajtókarjuk fele olyan vastag, mint az említett típusoknak, a főtengely is vékonyabb, s az egész blokk minőségén látszik az elnagyoltság, a pontatlan illesztések, sokkal silányabb öntvényház mellett.
Nem beszélve a teljesítményükről. A '90-es években fejlesztett levegős 3KJ blokkot veszik az esetek 80%-ban alapul, - na ez már tényleg elvi kérdés. A japánok/olaszok nagy meló árán kifejlesztettek valamit, amit a sárgák "némi módosítással" a szó szoros értelemben lemásolnak. Mint vállalkozó, Te kitalálsz egy működő üzletet, majd jön valaki, aki marketing alapján ugyanazt kínálja az embereknek 1/3 áron, s persze látod, h külsőre gyakorlatilag ugyanazt. Mit szólnál hozzá?A legborzasztóbb az lesz, majd amikor random mód feltűnő, majd eltűnő problémák fognak mutatkozni, aminek nem tudod az okát. Gondolok itt egy nehezebb indításra, egyik percben megszűnő, majd visszatérő teljes elektronikára, megmagyarázhtatlan blokkrezonanciahangokra, szóval készülj fel az ördögi körítésre.
Ezektől függetlenül használd egészséggel, s persze sok szerencsét hozzá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ez gyakorlatilag ugyanaz, mint a CPI Popcorn.
Annó volt nálam egy ilyen, fojtásokat szedtem ki belőle, mert 40-45-öt ment, persze azt is 400 méteren érte el. Ismerős fazoné volt, mondta kezdjek vele valamit, mert halál. Tényleg az volt. alattam a 40-et alig mozgatta meg a mutató. Átnéztem a karbit. Fúvókából kapott 10%-kal nagyobbat, ki lett ütve a kiputorokban lévő karika, plusz levágtam majd behegesztettem a vakcsövet, s ezek után kemény 55 lett a vége.
Mondjuk ez már 4-5 éves story, meg akkor még CPI-nek hívták.Egyébként nincs ez olyan szörnyű állapotban.
A hátsó teleszkóp biztos kuka, az nem csillapít már semit.
Az a kipufogó meg garántaltan van vagy 10kg. Állítom azért is ilyen lomhák. Vedd le és fogd meg egyszer. Amikor az övéről szedtem le, kiesett a kezemből.
Ráaádsul tényleg van benne katalizártor, ami az esetek nagy részében kirohad a helyéről, s szépen elzárja a kipufogó gáz normális útját, ami persze viszafogja a motort.
Érdemes lenne cserélni egy Mina kipura, vagy valami 50-esre optimalizált darabra. (Gianelli Next, Leo ZX / TT )
..ahogy látom kintről van ez is._
mod.
SirKero
Jah ok, ha van gyári akkor frankó, bár valahogy oda előre is lehetne rakni egyet. Mittomén', kesztyűtartóba, vagy valami vízmentes helyre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
Attól az egy-két esztétikai hibától eltekintve nincs is olyan rossz állapotban, durvább képekre számítottam Valóban nem érdemes rákölteni, szerintem fényezni sem érdemes. Jelenleg a célnak megfelel, elvisz A-ból B-re, sőt még azt mondod szereted is Ha majd később úgy érzed már nem elég a teljesítménye eladod és veszel egy komolyabb, drágább gépet, erre költeni nincs értelme szerintem
-
runner 125
nagyúr
Áh, újonnan semmiképpen ne vedd meg ezeket, hisz nem ér annyit a mutatvány. Használtan 10-15-ért találni már egy egy ZX-et, vagy egy gyári Mina kipufogó is jó választás lehet rá. Ez a gyári tényleg dög nehéz, s szerintem iszonyúan visszafogja.
Bár, ha ez a teljesítmény neked tényleg, akkor ne bántsd."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nem tudom, aki ismeri pénzt nem ad egy olyan dobért, ráaádul a hengertalp egy minimálisan más szögű a Mina-hoz képest, úgyhogy kicsi átalakítást igényel felrakás után.
Noh igen, PZS robogó drága, egyébként részben én is szhelyi vagyok/voltam.
Kulturált a közelekedés, nagyobb tempó általában a Zanatira, vagy a 11-es Huszár útra jellemző, de itt legalább nem villogatnak le a külsőben, mint Pesten.Vanek úr
Gyanítom tudod, h ennek a Benelli-nek már annyi köze van az olaszokhoz, h maradt az eladott márkanév. Ízig vérgi csájná.
Egyébként pár hsz.-sal fentebb pont ezeket ecseteltem. Ördögi problémák, amikre ritkán van megoldás.Első tippem nekem is a szivató volna, ezért szoktam ajánlani a manuálisat. Indítás előtt ráhúzza az ember. Első indításra beindul, majd 1-1,5 perc múlva már vissza lehet venni.
Melegíteni illik a motort - és minden jó érzésű, műszaki érdeklődésű ember melegíti a jármüvet indulás előtt. De, ez akkor sem azt jelenti, - pl. a Te esetedben is - h 2 percet kell alapjáraton járatni.
Ha, működik a szivató, ugyanúgy el lehet vel indulni, max. kicsit be fog darálni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Engem biztos megfognak, én ilyen alak vagyok. Egy meteor van a világban az rám esik. Erre rágyúrok, h ne legyen baj.
Killing! Én ebből kinőttem már. Amúgy miért jó a város? Épp az lenne a jó ha nincs forgalom és körben szép táj meg minden, hegyi utak stb...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Simson, Etz volt a csucs 15-20 eve, mikor elkezdtem motorozni. Tesomnak volt romet kadett-ja, vacsi ujan vette egy nyari keresetebol. Azt kaptam meg tole, mikor vett egy 150-es etz-t, aztan a romet utan lett az elso simsonom, zold, s51-es enduro, istenem milyen jo is volt.
-
runner 125
nagyúr
2 évente kb 14k a műszaki, átírás 30.
Éves biztosítása kb 1000Ft-tal több, mint egy 50-esnek.
De, ezzel autó tempóban eljutsz bárhova, akár két személlyel is, 3,5 literes átlagfogyival.Olvasd el a fentebbi postom, nekem ez a véleményem a 125-ös kategóriáról.
A motorozás (125ccm-től) mai világban luxus, pláne autó mellé, család mellé.
Ismétlem; aki motorozni akar, csináljon jogosítványt (ami egy életre szól!) és vegyen rendszámos robogót. Ha, nincs rá 230-300k, vegyen egy MZ-t.Tudod; 'addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér.'
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
Talán a Google pötyög valamennyire.
-
őstag
Nem is ez a durva. Ebből legalább létezik 50es, ugyan sokkal mélyebb a hangja, de ez is 2T és egy hátsó telója van. Én inkább azt tartom durvának amikor pl 250es Endurokkal, 400as Burgmanokkal, illetve különböző Burgman méretű robogókkal mennek rendszám nélkül.
mod: Telda szerintem úgy nagyon sok motort nem találsz meg, mert rengetegen csak annyit írnak hogy telefonon egyeztetett helyszínen. Aztán kitudja, lehet ott van tőled pár km-re csak a szűrés miatt nem is találod meg.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
..meg mégis mi a ráktól 27 lóerő? Attól a Remus matricától a dobon?
Tiszta vicc az egész, 8 darabból lett összelegózva szokás szerint ez is.
Az idomok 2004-es VXR-ről vannak pl.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
"akkor neked nem kell robogó se..." és még mi nem
Akkor biztos én csinálom rosszul a "bejáratást" ez van (meghalni sem akarok olyan helyen ahol 70es tábla van) , nem veszek legközelebb robogót ha a Mount Everesten lakom, ennyi
Használt robogó esetében sem tudni, hogy milyen volt a bejáratási ciklus. De aki műszakilag ott van, annak nem probléma az otthon szervizelés, én nem értek hozzá csak az alapok, meg hogy ráülök és A-ból vigyen el a B-be.
De ezt a témát többet nem hozom fel többet, sry ha "felborítottam a fórum" életét.Tothgera30: igen, ott nyeleztem, de mivel a "Alpokban" lakom, nem tudok mit csinálni, ja de, nem jövök le a hegyről így visszamenni sem kell
Nyelezve is 30al jövök fel óra szerint, ha nem adom neki a gázt, akkor 10-15 lenne szerintem."ne lehessen olyan könnyen megölni" ezt írtam is tegnap, hogy ettől félek, amire a válasz az volt, hogy miért is döglene meg a motor....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
kb heti 250km megyek a motorral, szombat-vasárnap többet is beletudok rakni egy kicsit.
A sebességkorlátozást nem tudom miért hozzátok fel mindig, nagyon jól tudom, hogy a megengedett sebesség 45km/h. Ez a szabályozás még abban az időben volt jó mikor még Trabantok mászkáltak...
Kíváncsi vagyok, hogy hányan használjátok a robogót 45km/h vagy az alatt szerintem kevesen. Robogó alatt most a 50ccm-re gondolok.[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Úgy tudom 14éves max 25km/h sebességgel mehet, vagy is a németeknél így van.
Sok barom van az tény, de nekem nem szándékom ,hogy donor legyek.A belvárosban meg a belső kerületekben nekem sem volt sok bajom a sebességgel, mert többnyire mindig dugó volt, és ahol nem volt veszélyes 40el eldöcögtem mellettük.
Bajom főleg a város külső részén volt/van, ahol majdnem minden második autó böszme mercis na és diplomata rendszám... Lefele jövet volt, hogy 60al tudtam jönni, és akkor nem akartak megelőzni, teljesen kulturáltan jöttek mögöttem. Nekem a 60as sebesség már teljesen tökéletes.
Tothgera30: most pontosan nem tudom megmondani. 400nál már több, az fix
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Lehet egy motorra vigyázni is ám... Ha igényes vagy, odafigyelsz rá, mindenből a legjobbat adod neki, nem gyilkolod, gyári alkatrészekkel javítod, rendszeresen szervizeled, illetve normális garázsban tartod nem lehetetlen
Illetve még egy ok, amiért így néz ki: Nem 150k-s import szar, hanem egy olyan Runner amiért pénzt kellett fizetni. Cserébe így néz ki -
runner 125
nagyúr
Hjah, ezt bizonyítja a 26.000km és a 9 éves kor.
Vicc nélkül, persze, h használva van.
Csak ésszel, ha nincs, akkor garázsban áll letakarva.jaktib
Köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
De azért nyugtass meg, h a _mosáshoz_, tisztán tartáshoz nem kell szakmai, lexikális tudás.
Megértem, h sok a műszaki analfabéta, de attól pl. a külsejére adhatnának az emberek. Csak sajnos piszok kevés az igényes ember - aki meg esztétikailag is rendben tartja, 90%-ban a blokkja is patika, s folyamatosan karbantartott / szervizelt.
Egyébként meg menj ki Bécsbe, vagy bármely osztrák városba. Gyakorlatilag nem látsz az utcákon letakaratlanul álló robogókat, motorokat, s ez nem vicc. Ott is sokan laknak társasházban, de mégis igényesen kezelik őket.
Lehet kapni gumis, és sodronyos ponyvát is, amit alul össze lehet zárni.De amúgy nincs lehetetlen, csak tehetetlen!
Ha, én társasházban laknék, biztosan megoldanám, akár havi pár ezer ft-om árán is, h fedett helyen legyen a robogóm. Nem kell extrém dolgokra gondolni, nem bérelnék garázst, elég lenne egy beálló, egy zárt lépcsőház, egy benzinkút beállója, stb. Persze aki kényelmes, és elvárja, h a lépcsőház ajtajában várja (ha el nem viszik) a járgánya minden reggel, az vállalja az ezzel járó kockázatokat is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
..hasonló gondolatmenetet már én is kifejtettem korábban Criton-nak, és gabo-nak is. Ennyi pénzt én sem adnék 50-es robogóért, mivel ezért az összegért már tényleg hibátlan 125-öst (esetemben 180-ast) is kap az ember. De, ha valaki nem sajnálja rá a plusz lóvét, és mindenképpen ragaszkodik (ilyen-olyan okok, tényezők miatt) az 50-eshez, hát tegye. Magával nem fog kicseszni, inkább a pénztárcája érzi majd meg.
Mint minden, ez is amortizálódik erősen. Alapvetően nagyobb bukta szerintem nincs mondjuk 3 év ugyanolyan használat után egy 230 és egy 300k-s robogón. Nagyjából mindkettő ugyanannyit veszít az értékéből, ebből kifolyólag szimplán "nagyobb befektetés" a drágább verzió, - ha, már ilyen tekintetben közelítjük meg a témát.
Azért ne túlozz.
Lelkes amatőr vagyok. Ha, tudok, segítek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
.., ha egyszer nem folytatnak szervizelést, akkor rájuk hívhatsz bárkit.
_
Neki viszont biztosan megy a biznisz.
mod. Nem ám Piaggio MP3.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
Ja persze a lófaszt, kijöttek elém, nem akartam belemenni (kár volt, hogy nem mentem bele, akkor tuti nem ment volna el) inkább eldobtam, de a lábtartó belefúródott a combomba, 4 öltéssel összevarrták, szombaton szedték ki a varratokat, meg csukló+ alkar törés 3 helyen, meg bukómat lenulláztam, de megvédett. A Nitro N311-V helyett most Lazer X7 Stars lett, úgyis most kategóriát váltottam (robogó ->supermoto)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen