- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hisense LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos fejegységek
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48692 üzenetére
Váltós 125-ösön meg szétváltogatod az agyad (ha haladni akarsz).
Városba nem kifejezetten előny... Ide egy 125-ös robesz ajánlott.
De motoros élményt nem nagyon nyújt. Megy, teszi a dolgát: ennyi.Ha van A2 jogsid, akkor akár egy 180-as Majestyvel éveket elvagy.
Csak azért hozom példának, mert épp van egy eladóm, LOL: ~4 év,
közel 16000 km budapesti használat után azt mondom "kinőttem".
Amúgy vevőm is van, nem hirdetem, de ezeket 300K-ért simán...
Ezt már arra reflektálva, hogy 4-500K alatt semmi jó nem kapható.Ha esetleg országút, "túrázás", kétszemélyes használat a prioritás,
oda min. 250, de inkább 300/400 ccm az ajánlott. (Ez is vélemény.) -
30z.Samu
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48695 üzenetére
Klasszikus probléma. Kompromisszum kérdése. 125-tel túrázni?
Lehet, hisz' a TotalCarosok is csinálták a B125 népszerűsítésére,
de necces. Nincs erőtartalék, letolhatnak, előzni nehéz, stb. Necc.
Városba valóban kiváló (úgymond "elég") egy 125-ös. Valójában
meg egy 250-es univerzálisabb. Rugalmasabb. Nem zabál sokat.
(Onnantól felfelé kezd "felesleges"* lenni az extra erő a városhoz,
de nő a fogyasztás is, és az általános fenntartási költségek.)*: persze nem az, erősen függ a vezetési stílusodtól... Ha minden
szituból csak "előremenekülve" akarsz kikeveredni, egy sor4 600
se felesleges. Ráadásul az keskeny, fürge, ha kell hangos, stb.
Ha defenzívebben/nyugisabban nyomod+pakolnál is, akkor robi.Azért egy 400/500-as "robi" sokmindenre jó. Csak győzd fizetni.
(De ha sok a della, akkor meg két motor kell, és meg van oldva.)
Bár annyiban nem, hogy ha a "kicsivel" mentél melóba, a "nagy"
nem lesz ott egy délutáni országúti mókához: haza kell menni...Bár akik a túrát komolyan nyomják, azok általában nem párszáz
km-re indulnak, hanem felcuccolnak pár napra, és usgyi ezreket.Passz. Ezt te fogod tudni, hogy mire kell neked a motor. De ha
nincs életkorbeli akadály, s van icipici sansz, hogy legalább egy
250-esre rá fogsz ülni (túra pl.?), én nem vacakolnék a B125-tel.OFF off.
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48705 üzenetére
Robogós topikban még szép, hogy bejön a formaviláguk.
A 250 vmivel biztosan többet eszik, de "univerzálisabbnak"
érzem, a magasabb végsebesség, és a (nagyobb tempónál
is) bemutatott gyorsulás okán. Szigorúan elméletben.
50/150/180/400 vonalon mozogtam. A 250 pont kimaradt,
de amiket írnak róla, az alapján be tudom lőni milyen lehet.De most már befogtam, uis megint a nagyobbacska gépek
mellett lobbizok, amik (szigorúan véve) kilógnak a topikból. -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48707 üzenetére
125-ig? A Madison amúgy szemből eléggé nagymotornak néz ki...
Félre is szoktak húzódni az autósok, ha meglátják az ábrázatát.Mondjuk ma reggel pont eldobtam a vasat, de csak az index bánta.
Eldobtam a vasat, ez milyen jól hangzik! Mintha tevőlegesen, vagy
szándékosan történt volna... Elqrtam, elcsúsztam, elborultam. Már
állt a vas, mire a dolog a végére ért, szóval az oldalára dőlt le csak.
(Meg részben a lábamra, de volt rajtam térdvédő, nem fáj semmi...)Rico45: ugye ez az, aminek nincs rendszáma, pedig 180-as... Hm.
[ Szerkesztve ]
-
horvathkrisz
addikt
válasz 30z.Samu #48707 üzenetére
Persze, mert vannak a kemeny motorosok, akik lekopkodik-hugyozzak azt aki robogoval kozlekedik, ismerem ezt az allatfajt. Meg a masik faj, akinek TERVBEN van hogy talan egyszer majd motorjogsit csinal -is lenezi a robogost. Szal a taknyot en is kapom az 50es Nrg miatt, dehat ki vagyok en -foldi halando- hogy megmagyarazzam: talan ez is lehet fasza...
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48718 üzenetére
Ez egyáltalán nem vérszívás volt. (Még a kérdésére is válaszoltam.)
Onnan veszi, hogy törzskönyve van hozzá... Viszont az adásvételije
nem valószínű, hogy a teljes igazságot tartalmazza. Pl. alvázszám?
Meg ugye a motorszám eleve nem lesz benne. (Ezt "visszacsinálni"
sem egyszerű, de nem vagyok jogász, biztosítós, sem rendőr.) -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48721 üzenetére
Ha előkeríti az előző tulajt, aki mondjuk kivonta a forgalomból,
meggyőzi, hogy az adásvételi szerződést semmisítsék meg*,
majd az előző tulaj, mint továbbra is az igazi tulaj helyeztesse
vissza forgalomba, akkor talán nem nagy pénz. Viszont szvsz
az Ő kezében most nincs semmi, amivel Ő rendszámozhatná,
tehát azt mondani, hogy nyugodtan vegye meg bárki, mert ez
rendszámozható gép, minimum necc... (Én nem venném meg,
és nem is javasolnám senkinek. De ez csak ilyen szar duma!)*: megint más kérdés, hogy a biztosítás lemondásához neki is
ki kell vonnia a forgalomból a "másik" motort. De az nem gond:
eggyel több magánokirat hamisítás már nem oszt, nem szoroz.Na ez volt a vérszívás, drágaságaim: amikor segítenék az nem!Szerk: össze is adtam, segítségként. 12K: forgalmi/törzskönyv
Ugye 2.3K az ismételt forgalomba helyezés díja (ez nem pénz)!
5.5K egy rendszámtábla, és 585 Ft az érvényesítő címke díja...
Nagyjából 20K-ból meg is van, ha minden papírod kéznél van.Más kérdés, hogy az előző tulaj miért vonatta ki: a lopott motor
feltételezésed nem túl valószínű (akkor nem lenne törzskönyve).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48723 üzenetére
Nekem az egésszel az a bajom, hogy a magyar tulaj, akinek törzskönyve van,
nem adhatta volna el a motort kismotorként, mert az a motor nem is létezik.
Oké, hogy kivonatta, onnantól azt csinál, amit akar (eladja alkatrésznek akár!),
de hogy egyben, mint segédmotorkerékpár, kamu alvázszámmal, stb. Necces!Ez rosszabb, mint egy friss import, uis az a magyar hatóságok előtt ugye még
egyáltalán nem ismert, tehát nem kell kamuzni az alvázszámával, meg ilyenek.
Az viszont akkor válik neccessé, ha valaki ezután rendszámozni akarja.Mondom, ez az egész trükközés egy nagy GÁNY! Segítene, hogyha az SMKP
is korrekt nyilvántartásba lenne véve, nem lehetne ezzel zsonglőrködni! Persze
pillanatnyilag jó ötletnek látszik, ha valaki fiatal, és nem gondolja végig, hogy a
megspórolt pár tízezer, esetleg százezer forinttal mit kockáztat. Akár milliókat,
ha egy nagy értékű autóban kárt okoz. (Főleg jogsi nélkül, amikor vétlenként is
őt fogják kihozni vétkesnek, azon egyszerű oknál fogva, hogy nincs róla papírja,
tehát nem ismeri a szabályokat, és nem tudja az adott motorkerékpárt vezetni.)[VÉRSZÍVÁS]
Komolyan mondom... Ennél már csak a lopott motorral, lehetőleg tajtrészegen,
szemben egyirányú utcában, s ugye városban 150-nel a biztosabb megoldás.
(Ezek közül nekem még csak a szemben az egyirányúval, s a gyorshajtás volt
meg, de nem egyszerre. Jogsi nélkül, és piásan soha. Anélkül is el lehet esni.)
[/VÉRSZÍVÁS] -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48737 üzenetére
Jah, és a henteskötény elég terebélyes is. Ha nem vagy gyakorlott
ejtőernyős, nem hajtogatod, zsupsz be a csomagtartóba, tehát azzal
tele is van, de ugye másra is kell a hely: kirakod! "Úgyse fog esni!"De fog.
Mondjuk tűző napon nem szoktam irigyelni a fix "lábzsákosokat".
[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz 30z.Samu #48757 üzenetére
Nem épp egy kategória a kettő de városban bőven elég a 125, főleg első váltósnak.
A vanvan valóban egy különleges megjelenésű moci, csak elég alacsony..nah meg nem is a legerősebb, és ebben a kategóriában minden tized LE is számít Egyébként nekem tetszenek az újabb YBR-ek is, habár az enyém ugye idomos, de elég jól néznek ki sztem -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48753 üzenetére
Dehogy van az rendben. Nincs rajta rendszám. És nincsen jogosítványa sem:
sunnyogni kell remegő gyomorral, rövid nadrágban, pólóban kerülő úton, mert
a rendőrök mindenkit megállítanak. Szar duma! De nem én találtam ki! Ő írta.
Magyarán ezt a lehetőséget inkább a jövőben átengedné (jó pénzért) másnak!ÉS annyit szopott már vele, hogy az embertelen. (Olvasd vissza, ha érdekel.)
"Mostanában szivat a rohadék :-D Ilyenkor idegből felraknám a netre hírdetni."
(Konkrétan a géppel átbaszták: már a hazaút másnapján beállt, mint a szög.)
A hajtókar sérült, a csapágy kuka, a hajtás szétesett, bendix csilingel stb.
Nyilván mind meg kellett csináltatni sok-sok pénzből, hogy járóképes legyen.
Mondjuk én is hasonlóan jártam a Majával: a vásárlás után locsoltam rá a lét.[VÉRSZÍVÁS]
Amúgy 28500 -> 31000 km. Hobbi gép, ami többet állt, mint ment. Ez még jó
is lenne, ha nem azért (is) állt volna, mert mindig volt vele vmi. Az ára kéne:
mondjuk ha épp kijön belőle a jogsi (~100K?), úgy alkatrésznek talán jó vétel.
[/VÉRSZÍVÁS]A képzelet szüleményemet meg nem írom be (mert kapnék érte rendesen).
De priviben elküldöm. -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48760 üzenetére
lehet hogy tud 1-2 praktikát mondani az oktató, amivel jobban tudom vezetni a motort.
Lehet, hogy tudna, de nekem max. 1-et ha mondott... Amire te gondolsz, azt
vezetéstechnikai tréningnek hívják, és súlyos pénzekért vesztegetik. De megéri.Elvégre ezért kapja a pénzt...
Sajnos a motorosoktatás színvonaláról megoszlanak a vélemények. Szerintem
ha a rutinoktatás pl. a Safety Hungary 1. szintnek felelne meg, úgy érne is vmit.
Jelen formájában nagyjából csak a pénzlehúzásról szól az egész. Aztán mész,
ahogy tudsz. És jó esetben nem töröd össze magad az első pár méteren, majd
a saját motoroddal sem. Azért "kell" korlátlan, mert az egy életre szól, s többet
nem kell gondolkodnod, hogy a kiszemelt gép belefér-e, vagy 2-3 ccm / 2-3 kW
miatt nem vezetheted, és szarakodhatsz a különbözetivel? Ha álmaid motorja...
Nagy jogsival lehet kismotort vezetni, létrán lépegetni. Fordítva nem szerencsés.Tudom, hogy a motor benzinre megy, és nem papírra. De azt szokták mondani,
hogy ha a papír mellé még egy kis ész is kellene, sok ember gépe nem indulna.(Lehet, az enyém se... Muhaha.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48771 üzenetére
Pontosan: lehúzás, de meg kell csinálni, mert az igazolja, hogy a hatóság
szerint képes vagy a motor vezetésére és egy balesetnél nagyon számít...
Normál közlekedésnél perszehogy nem! (Amíg a rendőr meg nem állít.) Pl.
a KRESZ teljesen tökugyanaz egy 125/250/500/1000-es motoron is, nem?Mégis megb*sznak, ha 250-es motort vezetsz B125-tel, és megállítanak...
(Vagy balesetezel. Tudom, senki, sosenem, aztán meg ha mégis, PECH.) -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48775 üzenetére
So-so, mert van néhány motorspecifikus dolog - amiről azért nem árt tudni.
De semmi ördöngösség nincs benne, én is anno a B jogsisokkal tanultam,
mármint ők tanulták a B-t... Nekem meg néha mondott dolgokat az oktató
az A-ról, ami más. Pl. motoron (általában) nincs ülésmagasság állítás...B-s friss jogsival simán beülhetek egy Ferrari-ba
Persze, bár valószínűleg nincs rá pénzed. Mondjuk EZ szar indok lenne!
Inkább téged akarnak védeni: egy böszme sportmotort (akár hitelre is!) már
egész elérhető áron meg lehet szerezni. A fiatalabb emberke mondjuk nem
tudja, hogy hol van az ő határa, és hol van a motoré (a motoré jóval odébb).Sajnos sok hír van, amikor a frissjogsis tizenéves az első útján halt meg.
Vagy akár jogsi nélkül, csak a haverja épp kölcsönadta neki az 1000RR-t...Autónál azért a kis hibákat még kijavítja a karosszérialakatos... Motornál
meg egy kis hibánál is hozhatják a fekete zsákot: nem kell 300-zal menni...
Szóval a motorozás az inkább önveszélyes dolog! Meg gondolj bele, már az
átlagos 600-as sportmotorok is milyen LE/kg aránnyal mennek?! Iszonyatos
gyorsulást tudnak produkálni, amivel adrenalinvadászatra késztetnek. Aztán
az egyenes végén jönnek a kanyarok, és még nem tanultad, hogy fordulj be.
Lehet, hogy egy kicsit felfújom - ezt is: rossz szokás -, de én így látom...Ésszel bármit meg lehet ülni! De az ész jó esetben csak a korral gyarapodik.
Jó esetben. És persze tisztelet a kivételnek, aki már 18 évesen jobban vezet
motort, mint pl. én 3x-ként. Hiába az "5 év tapasztalat". Perecelni el lehet!
(A kisebb hibákat kijavítja a műanyaghegesztő, és mondjuk védi a protektor.) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #48777 üzenetére
Ha a B125 letétele után 2 éven belül leteszed a korlátlan A-t, akkor nem is fog többe kerülni az eksön összesen, mintha egyből A-ra mennél. Vedd úgy, hogy 2 részletben fizeted ki. (Ha van autóra jogsid, persze...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
válasz 30z.Samu #48812 üzenetére
De kicsit utána olvasva már kezdem érteni mi a baj vele... Ma a motor kissé gyenguska volt, meg álló helyzetben le akar állni, ilyenkor kicsi gázt húzok neki. 20-ból egyszer sikerül ezt a jelenséget produkálni. Elképzelhető, hogy nem úgy kapja el a szikrát és azért csinál ilyeneket? Mert egyébként jön-megy, nem áll le.
Sic Parvis Magna
-
akos3
addikt
válasz 30z.Samu #48843 üzenetére
Egy kettő elég hihetetlen, hogy mehetett végbe?! Mintha nem is "ott" lennének agyilag. Elég durvák, azért ez nem az a koccanásos balesetek. Mondjuk nem egynél a kocsi vezetőt se értettem..
Én már egyre többször beállok pesten a sorba, csak hogy elkerüljem ezeket a szitukat. van, hogy már magamat kérdezem, h minek ülök motoron, ha úgy is kivárom szépen a lámpát -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48862 üzenetére
Hát, ebben a szituban belőled lett volna donor, ha rád húzza istenigazából...
Amúgy teljesen meg tudom érteni az anyázást és a dudát... Noha remélem
a féket is megtaláltad, mert sajnos ilyen helyzetek bármikor előfordulhatnak.A kérdésre a válasz: idióták. Amikor mehetne, nem megy, amikor meg nem
lehet, akkor meg bepróbálkozik, de csak azért, mert addigra elege van: gáz!
Természetesen az ilyen viselkedés nem általános. Az audisták rosszabbak,
ha olyanjuk van. Annyi a különbség, ha egy olyan lép oda, az el is indul... -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48864 üzenetére
De megoldottad és ez a lényeg. Sajnos ez nagyobb tempónál is megesik!
Párhuzamos közlekedésnél gyakori. Nem veszik észre a motorost. Tükörbe
néz max. (ha egyáltalán), oldalra nem, és már jön is át. Észreveszed, akkor
van pár tizedmásodperced, hogy lereagáld. Ha sávközépen haladtál, van pici
helyed oldalra, máris segíthet. Ha az orra felé vagy, segítve egy gyorsítással
akár ki is keveredtél. Ha a holtterében (nem kéne lenned), akkor fékezni kell:
lényeg, hogy ne maradj ott, ahol vagy, mert kivasalnak. Napi szinten párszor.
Tehát a legrosszabb, amikor az autó mellett mész. (Még akkor is, ha amúgy
látnia kéne, mert a motorháztető magasságában vagy: sok a "félvak" sofőr...)Ezért szoktam betartani a tippet, hogy haladjunk mindig kicsit gyorsabban a
forgalomnál, mert akkor nem tartózkodunk sokáig valaki mellett, aki esetleg
nem is lát, vagy ha valamikor látott, idő közben elfelejtett, és jól ránk húzza.
Az nem (vagy legalábbis nehezebben / másképp) tud elütni, akit megelőztél.Tudom, ezek elég irreleváns tippek SMKP esetében, mert nincs erőtartalék,
marad az út szélén kocogás: ezért nem tartom biztonságosnak a budapesti
forgalomban. Próbáltam egy hónapig. Gyakran halálfélelem volt: kell a B125!Ha meg nagyobb motorral vagy a fordítottja fordul elő: előznéd a "szöttyögőt",
erre csak megtalálja a gázt, mert "nehogymár". Na ekkor a motorerő dönt:
ha az alattad lévő vas nem elég, kénytelen vagy visszakozni, s csak anyázni.
Ha viszont elég, így is megeszed (csak közben mondjuk 100-ig gyorsultál).
Na ilyenkor szoktam nekik vészvillogóval megköszönni a segítséget. Ha nem
lennék ilyen szarkasztikus, akkor a következő lámpánál jól pofán vághatnám!
Megjegyzem: általában többet nem szoktak utolérni, mert azért előzöm őket.Btw. ez autóval is megesik. Országúton: 70-80-nal szöttyög. Elkezded előzni,
erre hirtelen ő is megindul. És mire nagy nehezen megeszed, azt látod, hogy
már nagyon a megengedett fölött kepesztettél, és örülsz, hogy a szembejövő
közelről való megismerése előtt sikerült befejezned a manővert... idióták ezek.Amúgy a KRESZ könyv direkt tárgyalja is ezeket a helyzeteket, hogy hogyan
kell viselkedni, ha előznek: segíteni az előzést, akár lassítással. Meg ilyenek.
Kár, hogy a PÁV nem kötelező a sima jogsi mellé is: lennének meglepetések.amikor tiszta volt a terep, miért nem akart kielőzni?
Nem mert? Mert lehet, hogy kalapos buzukis volt, a rosszabbik fajtából.Szerk: mikor látszik a mögötted jövőn, hogy NAGYON menne, akkor néha jobb
látványosan elengedni, hadd menjen. Lehúzódsz/indexel/fékezel/intesz, akármi.
Ha ezzel segíted az előzését és tovább nem jön a seggedben, fél siker.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48868 üzenetére
Eeegen, én is ilyenre emlékszem, de ezt valahogy "elfelejtik": egyetlen
esetben szabad gyorsítani, ha előznek! Ha a hátulról érkező versenyző
meggondolta magát, belátta, hogy optimista próbálkozás volt, s a csatt
elkerülésére fékezésbe kezdett, és mögéd szeretne besorolni - nos ezt
(ha ez a helyzet tuti előállt!), segíteni kell, adott esetben gyorsítással...
Az más kérdés, hogy milyen nehéz ezt felismerni, és mekkora gáz, ha
te is fékezel, meg ő is fékez, és a szitu nem nagyon akar megoldódni...
Ezért én általában tartott tempót megyek, ha előznek... Ha látom, hogy
necc, akkor meg persze fékezek. Szerencsére ritkán szoktak előzni.Napi KRESZ rovatunkat hallották.A bringás az külön állatfaj: azért van a fülében a füles, hogy ne hallja a
sok anyázást, amit kap a sok szabálytalanság miatt, amit elkövet...!Nekem a 400-as vas az esetek legtöbbjében elegendő volt. Mondjuk az
országúton már nem feltétlen. Egyszer nem sikerült egy kamiont (vazz,
ezeknek 90 elvileg a hivatalos limitjük az EU-n belül) 110-zel megelőzni.
Egyszerűen ment, mint a meszes, viszont rájöttem, hogy ANNYIRA én
nem sietek, hogyha a kamion ennyire fel tudott gyorsulni, hadd menjen!
(És többet nem láttam, pedig istenuccse csak GPS 90-ig lassultam.) -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48870 üzenetére
Hát jah, nem kell mindenkit megelőzni. Csak aki feltart...
Legutóbb az volt a téma, hogy jött mögöttem refivel (!) terepjáró a
Lágymányosin, lökött volna le az útról, miközben tisztán látszott,
hogy nem én vagyok a lassú, közvetlen előttem megy egy furgon.
(Meg úgy általában: párhuzamos közlekedés volt - tele sávokkal.)Nagyon sajnáltam szegényt, mert tényleg ette a kefét! De hát én,
mint szegény motoros nem tudtam köddé válni a furgonnal együtt.
Viszont! Amikor nyílott egy sáv, akkor nem én voltam az első, aki
a furgon mögül kivágtam, és rágyorsítottam. Engedtem szegényt!...
Csak utána soroltam ki és qrtam fel neki én is a refit, hogy érezze
a törődést, majd hagytam ott 100-zal a 'csába a következő pirosig.Nem tudom, neki mire volt jó, de én "jól szórakoztam": tudom, egy
szép nap majd kiszáll a kopasz csávó a terepjáróból "beszélgetni".
De amíg ezt bekövetkezik, addig én lecsapkodom azt a szúnyogot!Meg aztán: a pirosnál még lehet emberkedni. De utána a dugóban?
Többet nem lát, mert én a sorok között is előre megyek. Hova siet?
És miért kell követési távolság nélkül a dobozomban jönni? Refivel?
Perszehogy felbosszantott. Mondjuk azt is mondja a KRESZ, hogy
tilos a velünk kicsesző után menni, és "megleckéztetni", bármilyen
módon: mondom én, hogy lenne meglepetés a PÁV-on... Nekem is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48874 üzenetére
Néztél orosz videókat? Kb. senki nem áll meg.* Ha koccolnak, lesz
1000 tanú a buszon, na meg a buszmegállóban. Kell oda még egy?
Amúgy ha legális géppel mész, hol a probléma? (50-es / B jogsi.)*: nem azt mondom, hogy egy (személyi sérüléssel járó) balesetnél
ez követendő, sőt, hiszen úgy elsősegélyt sem adnak, meg ilyenek,
de ennél a szitunál max. röhögni álltál volna meg, hogy hülye liba.Pár hónapja láttam kismotoros balesetet: bömbis nőci jobbra fordult,
buszsávból, ha jól emlékszem - jobbról kerülő motorost elgombázta!
Kiszáll, hogy mi van? Motoros kicsit sántikál, de látszik egyben van.
Erre a nő visszamegy a kocsihoz, és kirakja az indexet jobbra. Ááá!
Utólag! Érted! Ha majd jön a rendőr, akkor mutathassa, hogy Ő még
indexelt is, a motoros hibás! Szóltam, hogy ezt nem kéne... Viszont
nem maradtunk (kocsival) ott tanúskodni, volt ott 10 másik (járókelő).Nagy barmok azért az emberek. Teszem hozzá, hogy a motorosnak
se kellett volna bemennie, jobbról. Mert eleve gyanús, hogy mit akar
az az autós a buszsávban? Igaz, nem jelzett se jobbra, se balra. Ha
a motoros arra gondolt, hogy épp be akar sorolni a dugóba balra...?!
De az ilyen arra gondolt, meg azt hitte kezdetű mondatok neccesek:
hinni a templomban. A közlekedésben meg meggyőződni. -
Skizz
addikt
válasz 30z.Samu #48860 üzenetére
Velem is volt már hasonló; beláthatatlan kanyar, záróvonal+lakott terület kezdete. Addig szépen türelmesen eldöcögött mögöttem 60-nal, majd amikor szembejött valaki, akkor jobbkanyarban, a lakotterület tábla mellett elhaladva viszketett a picsája és saját sávban kezdett előzni, ahol persze nem fért el anélkül, hogy le ne húzódnék tökig, csak jobb oldalt meg úgy meg vanna ksüllyedve a csatornaszemek és miegymás, hogy aszittem a hátsó rugó kilő. Aztán a poén ott volt, amikor 70-80 méter múlva megállt a zebra előtt egy kis időre, mert annyi volt a gyalogos. Én meg lekanyarodtam mellette. Persze anyázás+duda megvolt, de attól függetlenül örültem, hogy nem csúsztam el addig a kereszteződésig, ahol aztán bekanyarodtam később.
Komolyan nem értem az ilyen tehetetlen, teszetosza embereket. Én ha vezetek, és biciklis/robogós, akár autós úgy megy előttem, hogy nekem túl ráérős, akkor megelőzöm, amikor lehet. Ha kell akkor elmegyek 120-ig, aztán visszalassítok, de legalább lehagytam ott, ahol még lehet, hogy ne később szúrjam magam tökön záróvonalnál, kanyarban. De egyszerűen vannak ilyen tehetségtelen gyíkok, akik még tanakodnak, összehívják a bizottságot, aztán amikor már richtig nem fér el/kresz tiltja, egyéb jelentéktelen apróságok, akkor belevág, had égjen a falu.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs