Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
Betelt a 2. rész is.
Folyt. köv.: [link] -
hobizoli
nagyúr
IHI RHB5 VL7 van a Uno 1.3-1.4 Turbo i.e.-n. es a Punto GT-n is, ilyet kapsz 20-35k kozott, ertelemszeruen allapottol fuggo...aki jol korulnez az vadi uj turbot is tud venni 45-60k kozott, igaz azok mar nagyobb autokra valok...bevizsgalt megnagyobbak is akadnak ennyiert
hobizoli -
Maranello
tag
Te tudod,a hátsókerékhajtásnál kevés élvezetesebb dolog van.
És a Lada halálosan olcsó(n fenntartható),garantáltan nem hal be a turbó,Szibéria közepén is életet lehet lehelni belé,kiválóan tuningolható,mindent kibír,mindenhol elmegy.
ui. most látom az aláírásod.ennek fényében főleg nem értem a választásodat
[Szerkesztve] -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Maranello #4997 üzenetére
maradjunk annyiba, hogy nem tetszenek a Ladák 1általán nem.
A kockák azok aszondom, hogy valami alakultak, de asse az igazi. Autókiállításon láttam 1 szépet, csak volt sokmás autó is ami sokkal szebb volt
Az a Charade izgatja a fantáziámat nagyon. Mondjuk úgy számítom, hogy a kocsi árát még simán rá fogom költeni, hogy olyan állapotba legyen amilyenbe én akarom. Csakhát ha hal a turbo akkor ... -
Maranello
tag
Ezeröcsi kockalada?90-es évjárat?200ezer körül?
Nekem iszonyatosan bejött.
(Anno az Uno turbo-t én is néztem,csalogató,de olaszosan borzasztó.A belseje pici,a külseje rohad,az elektronikája beszarik.Amikor megy,akkor nagyon,csak ez ritkán van,a csillagok együttállása kell hozzá,és ráolvasás.) -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Maranello #4988 üzenetére
Egyenlőre csak érdeklődöm.
Idővel autót szeretnék vásárolni és most nézegetem az alternatívákat, hogy mi felelne meg az elvárásaimnak. Első kocsinak valami kis fennartási költségű kisautóra gondoltam becsületes motorral. Mikor a fenébe éljem ki magam ha nem fiatalon ilyen téren.
Amiket eddig néztem:
- Suzuki Swift GTi
- Daihatsu Charade GTti <= naon teccik
- Fiat Uno Turbo
Most ezek vannak a kalapba aztán ha vásárlásra kerül a sor (még 1,5 év) akkor már csak meg kelljen vennem a kiszemelt példányt. -
divot
veterán
Drágaszág, drágaszág, dráááágaaaszááág...
-
Maranello
tag
Már úgy értem,hogy a vevőnek nem nagy cucc átruccannia az óceán túlpartjára,ott venni meg az autót.
A Ferrari legnagyobb piaca az usa.A 360-asok 10.000-es eladott darabszámából valami 6.000-et adtak el ott,egyébként pedig a Ferrari-nál 40 éve létező Superamerica elnevezést se kell magyarázni.
A turbók ha jól tudom,200-300 ezer körül mennek átlagáron.Ha turbó kell,nézd meg az ebay-t,hátha tudsz szerezni onnan,ott olcsón mennek ezek a cuccok(is).
A turbó térképe tényleg az,amit mondasz.Milyen sebességű beáramoló gáznál mekkora töltést ad..(Szvsz egy adott turbót csak ugyanolyannal lehet kiváltani anélkül,hogy változnának a menettulajdonságok.Mié',turbót építesz,vagy csak cserélsz?) -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Maranello #4986 üzenetére
Gondolom amcsiban elég nagy felvásárlópiaca van Európához képest értem szóval nagy cucc
szvsz. Senki sem örül ha elveszi a vásárlói felét.
Érdeklődés szintjén egy kérdés. Nagyjából mennyibe kerül egy turbófeltöltő? Konkrétan IHI RHB-51-re gondolok, de nem találok sehol konkrét árat. Ha esetleg nem lehet kapni már azt a féle turbót akkor milyennel lehet helyettesíteni? Hallottam olyat, hogy ''legyen hasonló a térképe''. Ez mit jelent? Valami olyasmire gondoltam, hogy X motorfordulat mellett mekkora a töltése, de ez mástól is függ szal segítsetek ki -
Maranello
tag
[link]Noooooo
-
Den
veterán
válasz
Maranello #4966 üzenetére
a fogyasztás a teljesítményéből adódik, és a nem elég tökéletes égésből. az égéstér banán alakja miatt a csúcsaiban túl nagy felületen érintkezik a keverék az égéstér falával, ezért kialszik a lángfront és nem ég el a beszívott keverék egy része, és ezért izzik olyan szép fehéren a wankelek leömlője ha meghajtják. ezt mindenféle trükkel csökkentették, de még mindig nem tökéletes.
-
-
dabadab
titán
válasz
Maranello #4964 üzenetére
A csudat nem. Ferrarit leginkabb az vesz, akinek van egy valag penze, es ugy gondolja, hogy a sportkocsik szepek (mert vannak olyanok is, akik inkabb a terepjarokra buknak, meg talan meg olyanok is, akiket igazan egy kombajn hoz lazba, bar az erdekesen nezne ki a diszko parkolojaban
). A vezetesi tudas itt tul sokat nem szamit, meg kulonben is, a soforok nagy resze ugy gondolja, hogy o nagyon jol tud vezetni
-
bnorci71
addikt
Civic reklám Integra neked kötelező
[link]
tegnap láttam egy pirosat hát izlések és pofonok _nekem_nem_tetszett_igy elsőre talán majd idővel
mod:hanggal tessenek nézni amúgy semmi értelme
[Szerkesztve] -
lenox
veterán
válasz
Scream007 #4956 üzenetére
Hehe, gondolod, hogy az ukran csavo, aki eljon Magyarorszagra Ferrarit venni, elmegy Maranelloba vizsgazni? Vagy hogy ha bemesz egy akarmelyik szalonba, elokapod a lovet, azt mondjak neked,hogy faradj el Maranelloba, mert addig nem adjak oda a kocsit? Hat ez nem hangzik valoszinunek...
-
-
Scream007
őstag
válasz
Maranello #4955 üzenetére
thx
a béna, lehet a nő még ittas is volt.
hogy lehet valaki ekkora barom hogy nem ült még soha ilyenbe feltételezem, és akkor biztos padlózgatta a gépet, 500 vagy 600 nem tom hány lót uralni is kell 3-4 meg 6-8 ezres fordulaton is. Valszeg nem mentek 200zal mert akkor kizárt hogy túlélik lehet egyszerűen csak mentek csak picit nem kapcsolt fel a hölgymondjuk a kocsiszétszakadáshoz 50 nem elég de ha meg 200zal mentek nem élhették túl még csak kis karcokkal sem.
ezért van az hogy ferrarit csak specko jogsival lehet venni amit Maranelloban(LOLLL) kell letenni a Ferrari tesztpályáján.
vagyis én így tudom pár éve ez volt a hivatalos állápont, és asszem a lamborghini is így ad el csak autót. -
Maranello
tag
Magyarul..
Szombaton reggel mentem a munkába (pék vagyok) reggel háromnegyed öt körül.Félúton észrevettem egy út közepén álló rendőrautót,ami blokkolta a forgalmat.
A mopedemmel voltam,így a biciklisúton mentem(a mopedekkel szabályos ott közlekedni),és a rendőrök a kocsiban maradtak,rögtön gondoltam hogy baleset történt.
Ahogy közelebb értem,láttam egy autóroncsot,tűzoltók és rendőrök állták körül.Aztán egy rendőr odajött hozzám,és figyelmeztetett hogy darabok vannak a biciklisúton,ezért óvatosan kell elmennem a roncs mellett (ami az út és a biciklisút között volt).Nem láttam mentőt,tehát a sofőrt már ''kiemelték''.Elhajtottam a roncs mellett,és először azt gondoltam,egy Ferrari-t törtek össze.De később megnéztem az orrát,és láttam az ott fekvő motorháztetőt is.Akkor már tudtam:egy Carrera GT volt!Svájci volt a rendszáma.
Elmentem munkába...És ma,a helyi újság vasárnapi számában elolvastam,mi történt azon a reggelen:egy svájci ürge,a luxushotel egyik lakója(szobát bérelt,na),beleegyezett hogy egy dél-afrikai nő és egy belga barátja kipróbálhatják a Carrera GT-jét.A nő vezetett..Kevesebb mint 2 km után nem tudta uralni az autót,belecsapódott két fába,kettétörve a kocsit.Sérüléseit a kórházban kellett ellátni.Utasa,a belga kisebb sérülésekkel megúszta.
[Szerkesztve] -
bnorci71
addikt
Érdekes az autósok mindig vitatkoznak-szidják a másik márkát melyik a jobb stb a motorosoknál nincs ez ott mindegy mid van mocis vagy az a lényeg
-
bnorci71
addikt
válasz
viharhozo #4938 üzenetére
egy rövid összefoglalást én is szívesen vennék
hungarian
Azt nem fogom megérteni az ''ilyenek'' tényleg nem féltek a haláltól
Ha telik egy ilyen gépre akkor telik arra is hogy egy zárt pályán /pl Nürnburgring/ nyílt napon biztonságosan csapassa az ember
Imádom én is csapatást stb de szembe nem jutna lehet azért mert ha a családi verde törik nincs másikna meg a 2 gyerkőc felelőssége
-
Scream007
őstag
válasz
hobizoli #4940 üzenetére
nekem akkor is az a szürke kell
Rx8:
mit vártatok egy sport autótól hogy majd 10et fog enni?
még szép hogy többet, nem a cm3 eszi a benzint hanem az hogy úgy gyorsul mint állatmennyi?5-6mp alatt van 100on? még nem is sok a 14-17.
Tildy:
ezután mond hogy az rx8 nem preztízsautó
[Szerkesztve] -
Scream007
őstag
-
#00809728
törölt tag
rx8 minap a haveromát sikerült kiprobálnom.Állat mennyire megy és nagyon kellemesen durozsol a moci.Fincsi.Főleg,hogy 1400-es moci ha jól halottam.
De ahoz képest kajál rendesen.14lityko -
hobizoli
nagyúr
-
viharhozo
addikt
Tudtam, h az NFSMW kamu.
Saturday morning i went to work (bakery) at around 4.45 AM. Halfway i noticed a police car standing in the middle of the road, preventing cars from passing. But i was on my moped, so i was on the bicycle path (mopeds are obliged to drive on bicycle paths) and the police officers remained in their car, so i assumed i could ride on. In the distance i could see some bright lights and some vehicles standing still on the road, so i thougt someone had crashed. As i got closer, i could see some car wreck with firemen and policemen standing all over the place. Then a police officer came up to me to warn me of debris lying on the bicycle path, and that i should drive really careful along the wreckage (which lay between the main road and the bicycle path). I couldnt see an ambulance, so the driver was already 'removed'. I drove past the wreckage, and at first sight i thougt a ferrari had crashed. But then i saw what was left of the front, and i saw the hood of the engine (very distinct) laying close to it. Then i knew it: It was a Carrera GT ! It had a number plate of Switzerland. I then drove on to work... and today, in the sunday edition of the local newspaper, i read what happened exactly that morning: A guy from Switserland, staying at a luxurious hotel, agreed with a woman from South Africa and a Belgian friend that they could make a test drive with his Carrera GT. The woman was driving... only after less than 2 kilometers she couldnt handle the car anymore, and she smashed into 2 trees, breaking the car in 2 parts. Severely injured she was brought to the hospital. Her passenger, the belgian man, got away with only minor injuries.
[link]
[link]
[link] -
RudiG
tag
ha még csak az 50-nel menés lenne a gond. olyan kocsim lenne, lehet, hogy néha betartanám az 50-et...akár 1-esben, de tuti, hogy kilinccsel előre autóznék
Tegnap voltam Grande Punto-t tesztvezetni.Az a helyzet, hogy nagyon megfogott. Alapfelszereltségű völt, a jó öreg 1.2-es 8szelepes motorral,ami eleinte kicsit csalódást okozott,mikor hallottam,de aztán szemügyre vettem,beleültem,és nyomtam neki mint állat
Természetesen nem sok minden történt,de meglepően jól húzott a kis 65 lovas motor és megmerem kockáztatni,hogy jobban gyorsult ezzel a nagyobb új kasznival,mint a régi,kisebbel. A futóművét is nagyon eltalálták. Nagyon jól veszi a hirtelen irányváltoztatást, a gödröket, fekvőrendőröket. A váltó amolyan fiátos volt,de látszott,hogy sokat finomítottak rajta,már nem annyira kemény,szerintem nagyon eltalálták.
Szó mi szó egy nagyon kezes kis(nagy)autót hoztak össze,ami mindenben partner(tényleg nem nagyon kíméltem és hihetetlenül jól reagált mindenre).
Egy darabig volt 1 második generációs puntóm ezzel az erőforrással(mondjuk az csak asszem 60 lovas volt),de össze sem hasonlítható a kettő.
A belső kidolgozás nem várt meglepetésket tartogat és a dizájn is nagyon jól sikerült, az üléspozíció nekem nagyon testre állt
És akkor még nem is beszéltem a külseéről...mert nem is lehet,látni kell
Ez egy telejesen fapados felszereltségű volt fekete színben,de így is gyönyörűen nézett ki előlről,hátulról,oldalról,mindenhonnan...alemezfelniken a sokküllős dísztárcsák, a tükrök,a lámpák...csodás
Csak ajánlani tudom.Nézzétek meg és ha van rá lehetőségetek, menjetek vele 1 kört(van benne vm,ami megfogja az embert). -
tildy
nagyúr
Na jó végülis igazad van, az rx8 megfogott, de mivel mást értettem/értek presztizs alatt...
Bár lehet felülkerekedne az eszem, és rájönnék, hogy egy ilyet mindenütt megnéznek, meg lehet el is lopnák, szal ... Így már nem annyira örülnék neki.
Szóval a nagy presztízsmárkákból valószínűleg nem választanék.. -
tildy
nagyúr
Csak egy kérdés akkor:
Ha az eu kemény importvámokkal sújtja az ázsia kocsikat, akkor mi magyarázza azt, hogy kb. 1.5 - 2 szer annyiba kerül egy toyota , mazda, nissan, vagy mitsu egy kia, hyundai, daewoohoz képest?
Főleg , hogy van egy kettő, ami pl. japán motorral dolgozik.
No offense
Screamm: hamvába holt ötlet, emrt sosem lennék üzletasszony, vagy jól menő vállalkozó,sem affinitásom,sem tudásom nincs hozzá.
Viszont ha tfh nyernék 100 millát a lottón, akkor elsőként ezt venném meg:
[link] ~ 20 milla
[link] ~ 16 milla
Nem szeretem egyébként az olyan dolgokat, amik ''ilyen presztízsmárkák''. BMW k eleve nem tetszenek, Alfák azzal a morcos kinézetével szintén nem, Audi, MErci nem az én világom
Bezzeg egy mazda, na arra beneveznékMondjuk erre(Kellett fokukacnak megmutatnia
): [link]
(Nekem a MAzda nem tartozik a ''presztízsmárkák'' közé)
[Szerkesztve] -
viharhozo
addikt
válasz
oettinger01 #4922 üzenetére
Mi az isten van?
-
Scream007
őstag
Én nem néztelek soha hülyének, még akkor is ha te félreérted amit én írok, én sose írtam ilyet, hidd el ha akarnám leírnám, de nem teszem, mert nem ez a véleményem.
Van benne ráció amit mondasz, és igen kiegészítem amit írtam előbb annyival, hogy még akkor sem választanál presztízs autót, ha a mondjuk(kívánom sikerüljön) olyna sikeres üzletasszony leszel, vállalkozó, vagy más olyan munkád ami által megengedheted akkor ne mond azt nem vennél jobbat, attól függetlenül milyen márkájú?
Az ok hogy mindenki a jelenlegi helyzetéből indul ki, és nem ringatja magát álmokban, ezt én sem teszem(szívesebben furikáznék én is porschével, ha olyan anyagi helyzetben lennék, szerintme ha olyanban lenne bárki megtenné, pl erre látom vajmi kevés esélyem van attól függetlenül hogy optimistán nézek előre), de attól hogy optimistán nézel a jövőbe attól nem lehet semmi baj, és hidd el nagyon akarsz valamit elérni az sikerülni is fog.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
Scream007 #4925 üzenetére
Tudod, erre inkabb azt mondom, hogy mindenki csak addig nyujtozkodjon, amig a takaroja er. Szanalmasnak tartom azokat, akik bevallalnak reszletre egy olyan autot, amit csak fogcsikorgatva tudnak kifizetni, igaz igy legalabb elmondhatjak, hogy az nem digo meg nem franszoa, aztan meg sirnak, hogy jaj erre nincs penze meg arra nincs, ha nem is romlik el, a kopo dolgokat akkor is ugyanugy cserelgetnie kell, ha teccik, ha nem, es jaj de draga a benzin is, pedig az ovek -allitolag- azt nem is fogyasztja, hanem mar-mar termeli
Ja es kozben olyan baromi buszkek magukra, hogy de ok ''AUTOT''(!) vettek...
A foindok persze mindig az, hogy de ez nem romlik el, es kulonben is, es akkor is, ez mind nagyon meghato tud lenni, csak vmiert ez a masik sem akar, viszont tobb penz marad(t) a zsebemben, igy nem okoz gondot a benzin ara sem, akkor sem ha az kozel 300Ft meg nem kell tojassal a gazpedal alatt kozlekednem...na mondjuk ez utobbi miatt lehet elobb el fog vmi faradni, de lesz@rom.
hobizoli
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Scream007 #4925 üzenetére
Szerintem nem jobbak annyival, amennyivel drágábbak.
(Mi nem fizettük meg, nem is bántuk meg. Toyotát kaptunk volna 7-10 éveset abbóla pénzből, amiből ez vettük.)
Tipikusan az a szemlélet, hogy olcsó=sz.r.
PEdig pedig. Ha jobabn belegondolsz, egy adott terméekt, tfh. az autódhoz egy alkatrészt megvásárolsz, legyen az mondjuk japcsi, de főleg német kocsi, akkor:
-ki kell fizetned a szállítás, a management, satöbbi költségeket
-több felé megy a pénz blabla
-míg lehet a dígóknál kevesebb a munkabér, kevesebbet kaszál esetleg a management, olcsóbban kapod meg az adott terméket...
Mindegy, a lényeg, hogy én nem ez alapján választok, te meg igen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hülye vagy ''fiam''. Igaza van, nem járnék szívesebben.Sőt. Nem igazán kedvelem az ilyen presztízsautótókat, persze vegye akinek kell, de számomra ez NEM LÉNYEG.
Sőt ha nyernék egy ilyet , akkor is első dolgom lenne eladni, a amradékból meg venni egy logant vagy egy kis accentet, a amradékot meg elrakni nehezebb napokra.
Tudom milyenek az emberek, de én már leszoktam erről a kinek a hardvere, f.rka, satöbbi satöbbi a nagyobb, szebb kényelmesebb érzés témáról(Nem mintha rá lettem volna szokva)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Amellett makacs is vagyok, és kitartok az elhatározásaim mellett.(Még akkor is , ha magadfajta hülyének néz. Egyébként meg, valószínűleg az a4 cabriónak nem örülnék sokáig, emrt ellopják, míg az általam említeteket nem igazán hinném, hogy ...Bár az ördög nem alszik
)
[Szerkesztve] -
Scream007
őstag
épp ez az hogy nem csak az fizeti meg
u.i.:ha azt mondod hogy nem járnál szívesebben(ha majd lesz jogsid úgy hogy akár te vezeted) egy a4 cabrioval, akkor szerintem füllentesz(nem, nem kell hogy S4es legyen van gazdaságosabb is
).
erre szerintem 100ból 90 legalább azt mondja de.
Vagyis az én ismerettségi körömben így van.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Scream007 #4920 üzenetére
Hadd nem mondjam a német elektronikai dolgok hogy vannak megcsinálva
Akkor már inkább valami japán.
''A német és japán autónak presztízs értéke van, ami egy olasz franciának szerintem sose lesz.''
ÉS , mit számít?
A presztízst fizesse emg az, akinek ölébe hullatják a pénzt, ne az átlag magyar ember.
Mi mindenesetre jól döntöttünk a kis koraival, sőt ha vennénk másik autót, az is koreai lenne (Vagy ''álfrancia''Hiába no, még mindig tetszik)
Ezenkívűl elektromos kütyükben is több koreai termék van itthon, maximálisan elégedettek vagyunk vele.
Mindenesetre az biztos, és ezt több helyről is hallom, hogy pl. a japcsik próbálnak ügyelni arra, hogy pöpec, jól működő termékek jöjjenek ki a kezeik közül.
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #4918 üzenetére
Tudod, ezt az utobbi evekben ahanyszor olvastam az AMD-re is, ha annyi csak ezresem lenne mar benne lennek az orszag 100 leggazdagabb embere kozott...
Ja, de azert arra mindig igy is futja, hogy ott legyen az autos sportok elvonalaban
Azert az gaz, hogy az az ''ilyen'' modellpalettaja is jobban fogy, mint a masok hudemahrajo mindetvero modelljeipl a franszoaktol a Renault-rol szinten nem is beszelve. Az is de szar mind huu, megis mennyien veszik, persze ez lehet azert is, mert nem csak 2 fele motorral lehet rendelni egy modellt, meg 2 fele felszereltsegi szinttel
hobizoli
[Szerkesztve] -
viharhozo
addikt
válasz
oettinger01 #4915 üzenetére
az ismerősi körömből kiindulva annak van olasz és francia autója akik vajmi keveset értenek az autóhoz és keveset használják azt, és akkor is rövid távra
Meg azoknak, akik rajottek, h a francia auto sose fog tudni annyira elromlani, h az arkulonbozetet elveszitsek.
Mondjuk a Rono kezd kivetel lenni, mert pofatlanul sokert adjak oket. -
Scream007
őstag
ez a márkadolog terén 1 éve eldöntöttem elfogulatlanul fogok minden autóhoz állni, de néha hallok ismerösöktől szervízekből olyan infókat amik picit elkeserítőek.
de amugy konkrét álláspontot nem is lehet ebbe foglalni mert kivételek mindig vannak lesznek, mindenki olyat vesz amennyi pénze van, Aból B-be ellehet jutni fityóval meg cl55amgvel is, sőt 307essel is és puntoval is kérdés milyen áron, ez mennyi kényelmet és örömet jelent neked közben miközben közelekedsz.
A német és japán autónak presztízs értéke van, ami egy olasz franciának szerintem sose lesz.
Eddig azon az állásponton voltam csak a németek tudnak jó autót gyártani, de időközben szépen beláttama japcsik nagyon felfejlőttek és igen egy szinten vannak velük sőt van ahol le is hagyják a németeket, ők szépen ráültek a technológiai előnyükre, és szépen lassan elfogyott, és visszább is vettek a megbízhatóságból, és így szépen egy ponton találkoztak. Amcsikról annyit tudnak autót csinálni, de nem európai viszonyokhoz, hanem amerikaihoz, ettől független azt mondom hogy a Ford egy jó autó és elfogadnám de valahogy hosszútávon nem tartanám meg, még akkor se ha hibátlan lenne, inkább eladnám és vennék egy mostanni accordot vagy 3ast mert valahogy nem tom más feeling egy ilyen autóba beülni, jobb érzés, ezt nem tom elmondani akinek volt német/japán autója az szerintem vágja miről beszélek, akinek nem volt annak meg kívánnom érezze meg ezt az érzést -
oettinger01
őstag
válasz
hobizoli #4916 üzenetére
azért itt az sem mindegy teljesen, hogy kategória váltás is történt e a márkaváltás során
mert valljuk be azért az sem mindegy, hogy egy opel astrából átül a manus egy renault lagunába pl, vagy éppen fordítva..... persze, hogy akkor a francia lesz neki az isten a német meg egy fos. lehet, hogy a te ismerettségi körödben így van ez ahogy leírod, de az biztos, hogy én rajtad kívül nem sok emberrel találkoztam aki hasonló véleménnyel lett volna francia, vagy olasz autókról. nekem is vannak dolgok amik tetszenek pl némelyik olasz modellnél illetve alfánál konkrétan de ezek nem olyan súlyos érvek, hogy meg is győzenek róla, hogy tudnak már az olaszok jó autókat gyártani a prémium kategóriát kivéve...
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
oettinger01 #4915 üzenetére
Megis miben merul ki az a nem ertenek hozza?
SZVSZ: Nem/keveset ertenek hozza -> leszarja vagy nem is veszi eszre, ha van is vmi, igy lesz a kis bajbol jo nagy, aztan jon a kopdoses, meg az ugye en megmondtam.
A magyar utakon megis mi nem nyikorog idovel?
Evekig csak az a klima hibatlan, amit alig vagy nem hasznalnak, mert lomha az auto meg tobbet fogyaszt vele. Amelyik szezonban mindig mukodik, annal legkesobb 5-6 eves koraban lekokad a kompresszor.
Nekem olasz autom volt elotte is, es ha folyton csak baja lett volna, ahogy azt lepten-nyomon probljak belemverni, hogy de akkor is En tudom rosszul, lehet most nem olasz lenne. Munkatarsaim: olaszrol nemetre majd franciara, masik franciarol franciara, olaszrol olaszra, olaszrol nemetre majd megint nemetre, de mar vett megint egy olaszt is, japan csak kettonek van, de az egyiknek mar nem sokaig....
Utazni viszont utaztam eleget mindben, a franszoakban, a japanokban meg nemetekben is, ujan vagy hasznaltan az ugyannyiert megveheto a francia meg az olasz jobban feszerelt, kenyelmesebb is, meg jobban is megy.
Szervizelni egyiket sem kellett se tobbet, se kevesebbet, mint a masiket, innentol meg eleg egyertelmu miert vettek azt amit, hiaba is a Nepitelet meg az ADAC lista...
hobizoli -
oettinger01
őstag
válasz
hobizoli #4914 üzenetére
nekem erről az egész Integrával való vitatkozásotokról az a véleményem, hogy általában, az ismerősi körömből kiindulva annak van olasz és francia autója akik vajmi keveset értenek az autóhoz és keveset használják azt, és akkor is rövid távra. Olyat már hallottam, hogy valaki olaszról vagy franciáról tért rá japánra vagy németre, de fordítva nem nagyon
max azt, hogy suzukiról, vagy valami más ''csoda'' után vettek egy francia verdát és az volt az isten.... szerintem aki minden napos használat mellett és keményebben autózva nagyobb igénybevételnek teszi ki az autóját az átlag autóssal ellentétben annak hamarabb meggyűlik a baja ezekkel a típusokkal. én nem hazabeszélni akarok, nekem golfom van, voltak nekem is problémáim vele de ezek egytől-egyik olyanok voltak amik az én dilijeim vagy a túlméretezett igénybevétellel kapcsolatban jöttek elő. anyámnak fiat bravója van, ha őt megkérdezik milyen autó azt foja mondani, hogy óóó ez szuper! csak klíma nincs benne, holott én félek 120nál jobban menni vele, mert a golfhoz képest full instabil az egész úgy ahogy van és zörög, és szétesnek a dolgok benne és nyikorog stb.... haverom 156-os alfáját amibe 30.000 volt állandóan elektromos problémákkal hordta szervízbe, nem indult melegen ha leállította, elromlott a klímája, alapjárat szarakodott, meg egy rakás idegesítő dolog volt vele. most honda civicje van no problémó
ennyi..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #4912 üzenetére
Szerintem sem, mert ha ez valoban igy lenne, akkor mar mindenkinek japan autoja lenne...de vmi nem megmegyarazhato oknal fogva inkabb megsincs, es csak cserelik a francia meg olasz autoikat ujabb francaira meg olaszra. Biztos mert hujek, es szeretik szervizbe hordani...hat hogyne.
Sokkal inkabb arrol van szo, hogy nem tapasztaljak a masok altal felhozott jaj a szervizben all minden heten tipusu megnyulvanulasokat, es telibe leszarjak mit hoz ki az ADAC meg a Nepitelet, mert csak tankolniuk kell bele, elviszik a kotelezo szervizre es kesz, es csak mosolyognak meg rohognek az ilyeneken. Persze ertheto, hogy azok a masok probaljak megmagyarazni, miert kellett nekik ehhez 1.5x annyiert autot venni...
Olyan ez, mint az AMD<>Intel hitvita. Egyes Intele-sek szerint az AMD-s gepek folyton fagynak, meg kulonben is a szomszed ismerosenek nagybatyja is mar majdnem latott egy AMD-s gepet 3m-rol es az is biztos szar. Erdekes, sokan mijen jol elvannak az olcsobb AMD-s geppel is, tobbek kozott Te is...tenyleg, miert nem P4-d van?
Kulonben meg mijen gaz mar, hogy mindezen urban legendek, ACAD listak meg Nepiteletek ellenere itthon csak Punto-bol majdnem tobb fogy egy evben, mint az osszes Honda autotipusbol osszesen
hobizoli
[Szerkesztve] -
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz
hobizoli #4911 üzenetére
hagyjuk már ezt az urban legendezést...
elég a statisztikákra nézni..
amíg nekem 10 olasz meg francia tulajból 8 azt mondja hogy szar az autója, addíg nincsen min vitázni.
főleg mikor maguktól az autóimportőrnél dolgozó emberektől hallom első kézből az infókat.
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #4904 üzenetére
Van franszoa autotulaj munkatarsam, egyik sem hordja szervizbe az autojat, az egyike raadasul meg egy benzines turbos egyseg, de digoverda is van tobb is es egyikkel sincs semmi baj, pedig van ami 4.5ev alatt es 210k km-nekl tart, mennie kell mindig, ha nem igy lenne mar biztos lecsereltek volna.
En is kicsereltem 3 izzot, tok gaz, a legutobbinal mar gondoltam legkozelebb en is japoverdat veszek, mert abban talan meg ez sem egett volna ki sosem, hiaba is jarnek azzal is mindig tompitottal...
hoibizoli -
rATdrAgOn
senior tag
válasz
SzalaiG #4891 üzenetére
Erre amit most mondanek, azert azonnali fobeloves jarna.
Eleg csak annyi, hogy a japanok a nemetek es az amerikaiak csak ''autokat'' gyartanak, illetve ''autonak latszo targyakat''.
Azert mert gurul onmagatol, meg nem auto. Ahhoz kell valami kis ''extra'' is, hogy egy onjaro okrosszeker _auto_ legyen.
En kerek elnezest!
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Scream007 #4881 üzenetére
Nekünk 2 hónapja állt így (gyk. felügyelet nélkül ) kinn a kocsink. A kutya nem nyúlt hozzá. (Ja hogy szamara? Hát ja .) Vagyis de, a mai nap mi, mert a bal hátsó kerék kicsit lapos volt. Ennek örömére mentünk is vele egy kört, miután felfújtattuk az összes kereket 2 barra.
23-án megyek megint vizsgázni
[Szerkesztve]
Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s