Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Unigine Superposition Benchmark
- Milyen TV-t vegyek?
- Egérpad topik
- Milyen videókártyát?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Milyen egeret válasszak?
- SONY LCD és LED TV-k
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
Aktív témák
-
parandroid
félisten
Folytatás itt: Bővebben: link.
p -
Integra
titán
válasz
Viszlát #5028 üzenetére
kit érdekel hogy ''németes''
ránézek, az egyik egy visszafogott de barátságos, a másik meg egy gány, üvölt róla hogy ott szenvedtek a designerek és nem tudták hogy mit csináljanak, de valamit kellett kreálniuk.
annak meg hogy sok mondeo van, mi a köze ehhez az egészhez? ez interpretáció volt erősen
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
-
divot
veterán
válasz
Viszlát #5022 üzenetére
Nekem pld. ez bejön, főleg este.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
-
feise
aktív tag
válasz
Integra #5009 üzenetére
csüccsenj be egy B Omegába ;) sőt ha mrá ott vagy menj is vele és hallgasd meg a nem létező menetzajt... csak el ne aludj!
nem csúnyák az opelek, csak sok van belőlük, no meg GM szegény
szerk: divot: C4-el nekem is ilyen gondjaim... igényes Lancia műszerfalat Thesis-ben találsz.. de el is kérik az árát.. Nem értme mi a szart kell spórolni a műanyagokon... ha 100e-vel esetleg többe is kerül... DE NEM ZÖRÖG... most mentem Skoda Fabiaval és bizonyos fordulatszámnál cicereg a műszerfal!! 1,5 éves az autó
szerk: totalcarnem láttam.. és a ''szemetek'' csak szerda magaságában töltik fel netre
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz
Integra #5009 üzenetére
Komolyan mondom, a gyártók egy része elfelejti, hogy az autóban benne szoktunk ülni... Hiába néz ki jól kívűlről, ha belül hányadék az egész. A C4-el jártam így, még beülni se volt kedvem, hogy kipróbáljam azt a bizonyos franciás kényelmet, annyira hülyére vették a műszerfalat. A másik meg a kis Lancia: gyönyörű, két színű külső, fantasztikus bőrözés és kárpitozás, hangulatos noszgalgikus műszerek, és a legolcsóbb műanyag középkonzol. Megtakarítottak vele hatezerkétszáz forintot. Meg jó pár vásárlót.
-
bnorci71
addikt
Na erről vélemények?
Tudja valaki ki csinálta bele a mocit?
Bővebben: link -
Blagoje
csendes tag
-
Integra
titán
megintcsak szubjektív dolog, az, hogy te ezt gondolod, feltételezem eléggé egyedül maradsz ezzel a véleményeddel, még a honda rühellők körében is, ilyen dolgokkal nem foglalkozom.
amúgy szerintem a 7gen eum civic volt minden idők legnagyobb elcsúszása e téren.
ami a mazdát illeti, legkevésbé sem tudom értékelni őket, hülyére lopták magukat a hondábából desing ügyben. nem kell elhinned, csak nézd vissza évjárattal a modellpaletta történelmüket. amiért az ellenkezőjét gondolhatod, az azért lehetséges, mert a honda marketing ügyben egy kibaszott nagy nulla, egy szégyen, egy vicc, legalábbis európában...
[Szerkesztve] -
feise
aktív tag
válasz
Integra #4980 üzenetére
azért ismerd el, h a Honda a mai napig (SZVSZ!!!!) nem tud szép autót csinálni, amire azt modnanám, h u.a. $-ért egy másik autóval szemben azt váalsztanám.. a technika megint máás.. ott a Honda igen szépen áll.. deeh.. akkor inkább Mazda... mer az mé.g szép is
(SZVSZ jegyében írtam!! )
-
viharhozo
addikt
Nyomatek ide, nyomatek oda, az ilyen kategoriaju autokba gondolkodos automatat szerelnek. A 0-100 sprintje sztem 14-15 masodperc lehet, nem tul szivderito.
Egyebkent en sokat kergetek 1.6os benzinest, 2.0as HDi-t es 2.2 dCi-t, aztan megse velek felfedezni orbitalis kulonbsegeket. A nagyobb motorokhoz esetemben nagyobb kasztni is tartozik, ettol fuggetlenul egyaltalan nem vagyok elajulva a teljesitmenyutol. Viszont keveset fogyasztanak, ezt elismerem. -
tildy
nagyúr
válasz
Integra #4985 üzenetére
Igen.Integranak igaza van.. Ízlések és pofonok... pont tegnap gondolkodtam ezen, annyira különböző emberek vagyunk, logikus , hogy nem lehet egyforma az ízlése ennyi embernek. pl. Ugye valakinek az ilyen autó tetszik, valakinek az olyan, van akinek a rövid váltóút, van akinek a hosszabb. De hogy melyik a jobb? tök felesleges ezen vitázni, mert mindenkinek az a jó, ami neki jó... Az, hogy másnak mi a jó, az egészen más tészta....
-
Den
veterán
akkor éreztem ilyet mikor kijött a ducati 999. mikor jöttek az első kémfotók még reménykedtem, ááá ez nem lehet ilyen, csak el van maszkírozva...
aztán hivatalosan bejelenteték, és kész, két hétig gyászoltam...
olyan mint a vicc:
-addig röhögtünk a főnök viccén míg rá nem jöttünk hogy az a mai feladat... -
Integra
titán
csak azt tudom mondani neked is, ez absz szubjektív.
szerintem nagyon eltalálták, ráadásul a csík lámpatest honda tradíció.
egyébként abban is biztos vagyok, hogy a tuningpiac rövid időn belül jobbnál jobb maszkokat fog a helyére kitalálni.
hallod divot? 50 rugót még rászánsz és nem lesz min rinyálnod -
tildy
nagyúr
Szamárban hugi elfért mögötte (igaz ő csak 167cm/53kg). Sőt a loganben még én is, viszonylag kényelmesen
Tény és való, nem túl örvendetes nekünka kis kocsi...
Divot/den: hűűű de kittes az elejeMondjuk nekem tetszik
(kinn a kiállításon volt talán egy hibrid civic... Hát nem túl nagy teljesítményűa villanymotor benne.. De legalább már van iylen is.. A toyota hibrid változata 8 milla.. Kiváncsi vagyok ez mennyi... De még nincs rá ár)
[Szerkesztve] -
feise
aktív tag
válasz
Integra #4972 üzenetére
szvsz marha jól néz ki.. bár ha sok lesz belőle unalmas lesz.. no emg drága is.. attól félek, h a Fiat Punto Grande is így végzi.. istencsászárul néz ki, jó is csak sok lesz
tény, h nem fogja megkapni azt a komofrott, mint az Accordtól, meg az is, h az a Honda se egy tipikus női autó.. inkább az Astra.. -
feise
aktív tag
válasz
Blagoje #4961 üzenetére
azóta is gyűlik és majd egyben kiküldik év végén ;) + kamat, ÁFA, kezelési ktg, raktározási ktg...
3000 Ft.. olcsón megúsztad.. ezexerint a kis-gyorshajtást nem büntetik keményen.. (50% alatt) fura.. ismerősnek az 50-nél 67 már 10e-be fájt :|
Jó lenne ám, ha egy illetékes (rendőr) is hozzászólna -
Viszlát
addikt
A helyzet az, hogy jelenleg Svájcban él, ott lízingelt egy Accord-ot, most 4 hónapos, kétezres 150valahánypacis, nagyon megy az a gép. De, hazajön az év végén, és nem tudja áthozni sehogysem ide a hitelét, úgyhogy el kell adnia és itthon venni egyet, de ide nem akar ekkora autót, ezért az Astra. Viszont nagyon parázik, hogy a dízel nem fog annyira menni neki
-
lenox
veterán
-
Viszlát
addikt
Egy barátom Astra H-t szándékozik venni. Namost, az alapkínálatban automata váltóval csak a 120 lovas 1.9 CDTi-t adják. Mivel én még sosem vettem új autót, nem tudom, hogy mennyire rugalmasak, lehet-e próbálkozni azzal, hogy neki a 150 lovas kéne, de automatával, vagy ebben ne is reménykedjen?
-
Blagoje
csendes tag
Az 50%, ill. 33%-os túllépés alatt általában ki sem küldik a fotót. Nekem legalábbis az elmúlt 7 évben nem küldtek még ki semmit.
Az M0-on 100 fölé lehet beállítva a trafipax, mert óra szerint 100-al szoktam elmenni a mérőautó elött, de még soha nem kaptam fotót. De az autópálya bevezetőkön is vidáman el szoktam ''döngetni'' 70-el, az 50-es tábla környékén tanyázó rendőrök elött, és szintén nem honorálták még semmivel a mutatványom.
Ezért mindig kétkedve szoktam fogadni azokat a történeteket, hogy valakit pl. 60-al lefényképeztek az 50-es táblánál... -
lenox
veterán
Hat szerintem ez nem igy mukodik. Azert van 10 km/h-val feljebb a hatar, mert az alatt nem buntetnek meg, folotte meg igen. Szal 90-es tablanal ha csak 99-cel mesz, de a muszer 101-et mutat, akkor megbuntetnek. Kulonben az a resze viccesebb, hogy 90-es tablanal 135 folott ugrik a jogsi, 100-asnal meg 133 folott (merthogy 100 alatt 50% tullepes a hatar, 100-tol meg 33%). Szal ez alapjan 90-es tablanal 135 alatt csak fizetsz, autopalyan meg 173 alatt csak fizetsz.
-
aesir
veterán
Az én jelenlegi autóm valóban magasabb az átlagnál, de nem volt ez mindig így.
A fényszórók asszimetrikusak, és úgy vannak beállítva hogy azért az úttest bal oldalát is világítsák. Ezért könnyen előfordulhat, hogy a jobboldali ülésen ülőt jobban ''vakítja'' a tompított, mint a baloldalon ülőt. Főleg azért, mert aki nem vezet (jobboldalon ül), az hajlamosabb belenézni a szembejövő fényszórójába.
Mellesleg ugyanez a tapasztalatom a közelmúltból párom RX8-as Mazdáját vezetve is, ami azért nem egy kimondottan magas kocsi. Személy szerint én sem jártam mindig terepjáróval, volt már saját sportkocsim is. -
feise
aktív tag
válasz
parandroid #4947 üzenetére
jaja... mindenki válasszal M7-en a középső sávot trafibiztosan
a többit meg levillogod, h ''mennyé a belső sávba tötyörögni! ''
-
parandroid
félisten
Ha 10%-ot csal az óra, és 10km-rel feljebb teszik a limitet, akkor a 115 kmph, amit én mértem, az könnyen lehetett csak 104-105, ha pedig ők 100-tól mérnek, akkor lehet ezért engedtek el. Főleg hogy, mint mondtam egy 4 sávos részen történt, ahol a szembejövő 2-2 sáv korláttal is el van választva. Vagy a külső sávot mérte, én meg a belsőben előztem éppen, de ez meg szvsz hülyeség lenne részükről, ők is tudják, hogy a belső sávban jönnek a gyorsabbak...
p -
Viszlát
addikt
Igazad lehet, én erre nem gondoltam. Annyit tudok mondani, hogy gyári méretű téligumi és felni volt a kocsin, amit pont előző nap tetettem fel, szal a guminyomás is elvileg a megszabott értéken volt. De mostmár kíváncsi vagyok, megyek úgyis Pöstországba holnap, megnézem az érdi lejtőn azt a sebességmérőt
-
lenox
veterán
válasz
Viszlát #4941 üzenetére
Hehe, ezzel csak az a baj, hogy mihez merted a 16.9-et? Ha a kocsid merte, akkor ugye az tok pontatlan lehet, akar a gumik nyomasatol fuggoen is, a kilometerkovek meg neha nagyon benan vannak lerakva, pl. meg regen a szuleim trabantjaval hasonlo helyzetben azt mertem, hogy 144 km/h folott megy a trabi. De amugy lehet, hogy minden rendben volt, es az is lehet, hogy tenyleg megy 185-190-et a kocsid.
-
lenox
veterán
Tudtommal a mostani trafik nagy pontossaggal mernek (szal 1-2 km/h-n belul), es altalaban 10 km/h-val allitjak a limit fole, szal 40-es tablanal 50-re, autopalyan 140-re. Ha megsem allitottak meg, az azert lehet, mert pl. nem mertek, csak ott voltak, takart valaki, vagy siman leszartak ;).
-
Thom!
veterán
Autópálya rendőrség kapott Suzuki GSXR 1000 mocikat szóval nincs amit nem érne útol.
-
feise
aktív tag
válasz
parandroid #4940 üzenetére
élő példa!!! KIRÁLY!
ez nekem csak elmélet volt, de ezexerint működik! perzse az egész ott kezdődik, h a régi kresz a LADA-khoz készült.. azóta mintha fejlődött volna a dolog.. :| sztem ezta rendőrök is tudják h hülyeség a mostani.. gondlom te is emntél már Városban 70-el rendőrautó mögött!
jah.. és mivan ha te mész 60-al 50-s táblánál, mögötted meg a rendőr.. ha megállít magyarázhatod neki, h de a trafi eddig mér, a km/h műszer, meg 10-15%ot csal.. -
parandroid
félisten
-
feise
aktív tag
gyári adat persze megfelelő körülmények között! vízszint, szélmentes, új, meleg gumik 1 ember.. no csomag..
M7 azon szakasza Érdi ''emelkedő'' (fordítva lejtő) után van egy jobb kanyar.. oda beraktak egy sebesség mérőt a 100-as tábla után.. nos.. Skoda Fabia.. mutató pont 100-on... a márő emg 90-et mutatott.. ez pont 10%!! erre még jön az ,h a trafi elnéz 15 %ot (50-es táblánál 60-tól éles) akkor.. 90-es táblánál a 110 még legális!! ill nem is büntetnek érte.. -
tildy
nagyúr
Igen , ezt tudom. De talan irtam is, hogy elsore, kiprobalasra (allo autoban
) nekem ezek tetszettek , igy alkottam velemenyt.Es igy tenyleg nagyon kezreeso volt a daewook valtoja, az almera/primera ulese , es az accent kinezete.(tudod ez olyan, hogy nem kell ahhoy fozni tudnom, hogy eldontsem, izlik-e a tokfozelek) Egyebkent meg peace.
Szalma: parom annak idejen vezetett trans am-et. Abban is inkabb fekvos a pozicio , mint ulos. Ezt szereti.
A xenon izokkal kapcsolatban, valoszinuleg aesir es a masik ph-s kollega is kicsit magasabb epitesu kocsiban ulhet. En mint mondtam az anyosulesen szoktam, es hiaba nem nezek a reflektorba, hanem probalok magam ele az utra nezni, nem egyszer volt mar igy ilyen, hogy atyaeg, hol az ut? 10 meterig sem latok el
Divot: igen tenyleg a szamarhoz hasonlitunk mindent.. ez van, ehhez szoktunk hozza. Raadasul ez baromi tagas elol (persze koppon hatra is van huzva az ules). Igazad van , a tobbihez is hozza lehet szokni, de mi ha cserelunk, akkor ezt a kocsit csereljuk, es nagyon szeretnenk (foleg a parom), ha mind ulesileg, mind kenyelemben, mind valtoilag is hasonlatos lenne ehhez... Nem tudjuk sajnos megtenni, hogy a nekunk tetszo kocsikat ket honapig probalgatjuk, es eldontjuk milyen. Igy csak az alapjan itelhetunk, milyen az elso benyomas .. Ha jo, akkor meg mindig hatra van egy tesztvezetes, hogy kideruljon nem-e tevedtunk. -
lenox
veterán
válasz
parandroid #4936 üzenetére
Pont ezt mondom en is, hogy a 82 loeros vectra valszeg csak ora szerint megy 190-et, valojaban kevesebbet, pl. a regi astram is 205-ot mutatott, pedig 188 a vegsebessege gyar szerint. Mondjuk szerintem a 188 azert megvolt. Amugy a jaguarom gps szerint is 220-at megy, amikor 220-at mutat...
-
parandroid
félisten
És ha már daewoo és váltók és csomagtartó:
Kétféle Daewoo Kalost használtam (ill. használok).
Az egyik egy 3 éves 4 ajtós, 1,4-es szedán Amit el tudok róla mondani, hogy a váltója pontatlan, kemény, a váltás maga nagyon lassú, a kuplung eleve furcsa, hosszú távon (néhány ezer km) után sem tudtam egyiket sem megszokni. Az autó egyébként meglehetősen erős a méretéhez képest, és főleg a futóművéhez képest, ami teljesen városra van hangolva, a szervó túl érzékeny hozzű, minen egyes irányváltoztatásnál úgy billeg az egész autó, mint egy ladik a viharban. Nem egy kellemes élmény. Ja, hátrafelé meg se próbálj belőle kinézni, gyakorlatilag a fejed fölött van a hátulja, tolatás csak oldalsó tükrökből, mint egy teherautóval...
A másik egy 1,2-es 5 ajtós (ez milyen hülye kifejezés) modell, teljesen más konstrukció. Kicsi, sportos (már a motor erejétől eltekintve), pörgős, cserébe sokat eszik. A váltója jó közepes, teljesen használható, próbálták már páran, mindenki szerint elsőre is könnyen vezethető. Sokkal stabilabb, mint a szedán, teljesen jó a futóműve, a gyári 175/70R13 négyévszakos gumik lecserélése Semperit 185/55R14-re után pedig végképp semmi panaszom nincs az úttartására.
Mindkettő kisautó, ennyi pénzért ez alapvető. Klíma a kisebbikben van, a fogyasztáson nem látszik, ha be van kapcsolva, cserébe a menetteljesítményen annál inkább. Bekapcsolt klímával nincs előzés. Fogyasztása 7l/100km, persze folyamatosan min 3000 körül tartott fordulatszámon, hogy menjen is. Az alatt nemigen fog.
Az autó szerethető, kisautók között van keresnivalója, eddig gond sem volt egyikkel sem - az 5 ajtósba egy év alatt 23k km-t tekertünk bele, a szedánban olyan 17k körül lehet 3 éves korára - ha nem buktunk volna rajta akkorát, azt cseréltük volna le a 4 ajtósra... Elöl egyébként mindkét autó bőven kényelmes (az ülés oldaltartása persze ebben a kategóriában mindenhol hiányzik - ez nem költség-kérdés, hanem pszichológia), hátul egy naagy sofőr mögött már szűkös, az meg, hogy 5 személyes, az bármilyen kisautó esetében vicc. Talán még némelyik középkategóriásban is. A 3 gyerekülés sem férne el benne egymás mellett, tehát a 3 gyerek szállítására is alkalmatlan mindahány.
A csomagtartó a szedán esetében hatalmas, de már egy 15''-os CRT sem fér bele: kicsi a berakónyílás. Egyszerűen csak arra jó, amire kitalálták a magyarnak: 4 zsák krumplit bele a hegyen, aztán hadd menjen. És igaz mindez a Thaliára és a Loganre, illetve még a szedán Astrára is. Nem cipelek krumplit, babakocsit, számítógépet, nagyobb táskákat viszont néha igen, az 5 ajtós csomagtere még nem volt kicsi. Ha meglesz a második gyerek valószínűleg az lesz, akkor majd a sz*r kis szedánt lecseréljük egy Focusra. Vagy egy ''G'' Astra kombira...
Thom, Lenox: az óra szerinti végsebesség lehet gyári adat +10%, viszont az óra jócskán felémér. 10%-ot mindig, némely típus esetén akár 15%-ot is. Tehát az óra szerinti 205 biztosan nincs még 188 sem, inkább csak 180.
Szerk2: elnézést, hogy hosszú lett, az egésznek az a lényege, hogy személyes ellenségemnek tekintem a szedán kisautókat...
p -
Thom!
veterán
Én úgy fogalmaznék gyári adat ''+10%'' végsebességre.
-
kovasz
senior tag
-
Blagoje
csendes tag
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
Köszi a reagálást
A kegyetlen durvát úgy értékelem, hogy jó
Van egy alkalmi vétel ismerősnek, de sajna én nem tudtam semmit ezekről a dízel motorokról, viszont így, hogy mondod ezt a multijetet, arról sok jót olvastam. Pl, hogy még alfa sportverdába is belerakták, olyan jól megy...
-
Blagoje
csendes tag
válasz
Viszlát #4909 üzenetére
Nem létezik olyan ecotec motor a földön, ami ne enné az olajat.
Az olaj fogyasztás gyári extraként jár hozzá, köszönhetően a 40 éves fejlesztésű blokknak.
A kb. 8ezer km-t futott vectrámnál 0,5 liter/ 1000km az olajfogyasztás, és messze nem vagyok az élbolyban, mert van nálunk a cégnél egy tucat olyan opel, ami ezt jócskán felülmúlja. Nem véletlenül 1l/1000km a megengedett olaj fogyasztása a könyve szerint. -
róland
veterán
Elsőre beleülve a puha tömésű ülések tetszenek jobban az embereknek, de vezess le egy olyan autóban 300 km-t megállás nélkül. Na azután értékelni fogod a keményre tömött ülések nyújtotta tartást.
Mindkettőt próbáltam és épp ezért nem szeretem a Peugot 306-osunkat vezetni. Ebből a szempontból az új Swift sokkal jobb. -
Viszlát
addikt
CDTi dízelek???
-
dabadab
titán
''nem kell ahhoz belenézni, hogy vakítson.''
De
Egyebkent szinten eleg sokat vezetek ejszaka, de a Xenonokkal tul sok bajom nem volt, sokkal inkabb azokkal, akik elfelejtik lekapcsolni a refit v nem kompenzaljak azt, hogy a csomagtarto tele van (emiatt az auto orra felfele nez -> magasabbra vilagit a tompitott a kelletenel -> vakit).
Egyebkent meg olyan autot kell venni, amiben elektrom visszpill van, es akkor legalabb azokkal nem lesz gond, akik az ember hata mogott jonnek (a szembejovok meg ugyis gyorsan eltunnek). -
Viszlát
addikt
1.9 CDTI 110KW/150LE... ezekről a dízelekről mi a véleményetek?
-
Notes
senior tag
válasz
gregorik #4897 üzenetére
Hát szerintem az Opel nem túl megbízható márka. Az Ecotec motorok pl. régen híresek voltak a magas olajfogysztásukról, nem tudom ezt az évek alatt mennyire orvosolták. Mi pár hónapja vettünk autót, én elmentem megnézni egy Corsat, de belülről szűkösnek, nagyon kisautósnak éreztem. Ennyiért van ennél jobb vétel is.
További vélemények:
Bővebben: link -
TexT-BoY
addikt
nekem már tart egy ideje most te is megizlelted!
ezt a Focust kikell probálni mentem ST170el , uj STvel , Focus titaniummal
szerintem páratlan van egy kategoria ami számomra abszolut a prémiumot jelenti és mégse BMW és audi... ez a kategoria kb ezekböl áll: Lancer Evo series, Focus ST és RS series, Type R series , Subaru STi Series stb...
Amugy az uj STböl melyik volt a kiállitáson? a kékalapon fehércsikos vagy az electric orange? kb 5db van msot az országba hétfőtöl renlehető nagyobb számban -
TexT-BoY
addikt
kis javitás a focus narancssárgája electric orange 300e Ft az egész autóra és focus RS nincs csak Ford Focus ST ami 225lovas turbos 2,5ös motorbol áll amit ha minden igaz a volvo adott el a fordnak. További ectraként emgemlithető hogy egy csinos csippel megvan a 300lo csak a 4kerék meghajtás hiányzik belöle
.
[Szerkesztve]
Aktív témák
Hirdetés
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Eladó használt M2 Mac Mini - 8gb ram, 256 Gb ssd
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 32/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Turtle Beach Recon 70 /// Új // Számla+Garancia
- Eladó Apple Mini 6
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest