- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- AMD Catalyst™ driverek topikja
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
-
Versus82
aktív tag
nők és az autók.... majd beszartam[link]
mod: magyar mélybúvár szereplővel
[ Szerkesztve ]
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
mezis
nagyúr
És még anno képtelen viccnek gondoltam:" A rádiók félbeszakítják adásukat sürgős közleményben bemondják, hogy emberek vigyázzatok, egy bolond az autópályán szemben megy a forgalommal !
Hallgatja az adást az egyik autós, aki ekként morfondírozik magában: Egy bolond ? Hisz mind szemben jön !"6 km-t megy szembe a forgalommal, nem tűnik fel neki, és nem is emlékszik rá.. H lehet valaki ennyire részeg?
mezis
-
Calogero
addikt
Tegnap Debrecenben alkottak az autósok
Pénteken délután négy és este hét óra között öt személyi sérüléssel járó közlekedési baleset történt Debrecenben. A balesetekben összesen nyolcan sérültek meg, köztük ketten súlyosan.
Ebből egy koccanásos 3 autó
Az elsődleges vizsgálatok szerint a nem megfelelő követési távolság tartása miatt ütköztekValamint 4 gázolás
Személyautó vs 2 gyalogos a zebrán
Terepjáró vs 2 gyalogos a zebrán
Terepjáró vs 2 gyalogos a zebrán
Terepjáró vs 1 biciklis
biciklis balra akart kanyarodni, mikor a mögötte haladó terepjáró sofőrje, eddig tisztázatlan ok miatt elütötte.[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Leesett az első "hó"... jövök haza mindenki megy vagy 50-el mikor semmi gáz nem volt, beérek Zircre teljesen levan járva a hó, csúszik mint állat nah ez egészen Bakonybélig ilyen legalább 3 autót láttam az árokban. Tükörjég van.
-
fekeandras
őstag
Menjetek ki valahová csúszkálni.Később még jól jöhet a tapasztalat.
-
t1
addikt
válasz fekeandras #14317 üzenetére
Én kifogok menni, csak még nincs annyi mennyiség, hogy érdemes legyen, de persze tervezem, kell a tapasztalat.
-
AMD Power
titán
válasz fekeandras #14317 üzenetére
3 perce ugyan ezt mondta anyám is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
amol
addikt
Na látom tesztelhetem én is a nyárit hóban
-
oceanearth
őstag
válasz AMD Power #14319 üzenetére
Sajnos nem ugyanaz amikor a parkolóban csúszkálsz büntetlenül, mint amikor a valós vészhelyzetben megcsúszik a verda. Ilyenkor általában még a gyakorlotabbak is csak 1 dolgot ismernek, a reflex szerűen tövig rúgott féket...
Szörnyű érzés úgy igazándiból havon megcsúszni, gyakorlatilag 0 a lassulás...
Csak óvatosan és lassan, főleg, ha le van taposva a hó!
A jégről ne is beszéljünk, mert ott esélytelen akármit is csinálnod, csúszol azt hello. -
DeadMeat
veterán
válasz oceanearth #14323 üzenetére
Én ezt úgy szoktam megoldani,hogy kiteszek néhány kartondobozt,és ugy gyakorlok.Mintha autók lennének.A jégen meg az atya úristen sem áll meg egykönnyen.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
AMD Power
titán
válasz oceanearth #14323 üzenetére
Persze egy éles szituáció az más. De sajnos ez télen ilyenkor benne van a pakliban.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
oceanearth
őstag
Óvatosan csak azzal a nyomással...
A legjobban akkor jársz, ha olyanra fújod fel a gumidat, mint, ami a gyári adat. Ez egy optimális érték, ami jót tesz a guminak, a futóműnek, fogyasztásnak, tapadásnak, zajnak. Persze ez is egy kompromisszum, mint minden optimális érték.
A kocsik nagyon nagy részében megtalálható az optimális keréknyomás, minden Opelben ha kinyitod a tanksapkát láthatsz egy kis matricát és ott találod az értékeket, a Suzukiknál meg a bal első ajtónál van ez a kis matrica.
Ezen meg van adva teljes terhelésnél és kb. üresen, hogy milyen nyomásra kell fújni a gumikat. A lényeg, hogy ez az adat HIDEG gumikra érvényes. Ahogy mész a kocsival a gumi súrlódása miatt a levegő benne melegedik így nő a nyomása, ez egyáltalán nem elhanyagolható 3-4 tized bar-t jelent. Szóval ha benzinkúton fújsz a kompresszoron látott értékekből vonj le 3-4 tizedet, hogy megkapd a hideg értéket.Üdv
-
oceanearth
őstag
-
Honda Power
tag
Ma reggel mentem Kaposvárra, nézelődtem, és azt vettem észre, hogy kissé koszos a szélvédő. Nem is néztem a visszapillantóba, spricc, spricc. Egyszer csak látom, hogy bújik ki mögülem kb 160 km/h-ával az Audi A6, befékez elém, és nyom egy hosszú ablaktörlőt, hogy az egész rámjött. Ezek vagyunk mi, magyar emberek. Gyerek biztos azt hitte, hogy össze akarom b@szni a hiper-szuper járgányát, azzal, hogy letörlöm az ablakomat...
Honda 4 Life. The Power Of Dreams...
-
dokar
addikt
válasz oceanearth #14333 üzenetére
A téligumi igazán nedves útviszonyok közepette mutatja ki a foga fehérjét... Ezt ne feledd!!
Ez inkább az esőgumira illik, mert a téligumi hideg időben is lágy, rugalmas marad, megőrzi tapadó képességét, míg a legjobb nyári gumi is már 7°C-nál keményedni kezd, a rá jellemző műszaki és megbízhatósági paraméterek a hőmérséklet csökkenésével erősen romlanak.
Egyébként érzek magamban annyit, hogy ki tudjam számolni, hogy mennyi nyomás kell a gumikba.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
I_Am
veterán
válasz oceanearth #14332 üzenetére
Őszintén, ezt a melegszik a levegő és 3-4 tizedet nő a nyomás hol hallottad?
Bocsi, de akkor a menetszél meg hűti is a gumikat, valamint függ a futófelület kialakításától is, hogy mennyire melegszik?
Csak azért kérdezem, mert volt, hogy 700km után újra fújtam a gumikat és nem változott a nyomás bennük, pedig zsinórban tettem meg a 700km-t.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
oceanearth
őstag
Olvashatsz erről több helyen (legutóbb talán a TC-n volt egy cikk erről), meg pl. van a komputerbe nyomásmérő és kiírja a kijelzőn. Van amikor elindulok és vinnyog, hogy alacsony a nyomás, aztán meg megszűnik kb. 4-5 perc után, mert elkezd emelkedni a nyomás.
Sajnos a fizika makacs dolog.
"Bocsi, de akkor a menetszél meg hűti is a gumikat, valamint függ a futófelület kialakításától is, hogy mennyire melegszik? "
Igen, de elhanyagolható mértékben, sőt a felni felülete meg belejátszik a légellenállásba, ezért tértek át idén a telefelnire pl. a Forma-1-ben. Mi a modellautókkal pl. 4-5 éve csak ilyennel megyünk.
Üdv
-
oceanearth
őstag
Hidd el ez a téligumira is igaz, konkrét esőgumit, azért nem nagyon használnak a földi halandók. Sokkal jobban kiszorítja a vizet maga alól mint egy nyári.
megpróbálom megkeresni nektek a TC-s cikket, inkább olvasgassatok kicsit, mert kicsit hadilábon álltok a gumikkal ahogy látom.
persze nem találom... nagyon jó... pedig abba elég nagy okosságok voltak írva.na közbe megvan, jó, hogy nem a TC-n volt, hanem a vezess.hu-n.
http://www.vezess.hu/magazin/jonni_fog_elso_ho/16394/?o=1a nyomásról a 2. oldalon írnak
-
uborka3
tag
válasz oceanearth #14337 üzenetére
Ha neked 4-5 perc után elkezd emelkedni nyomás, akkor te nagyon komolyan tudsz indulni.
-
Integra
titán
tegnap hazafelé este már láttam jó pár koccot, gondolom mindegyik nyárigumi bajnok lehetett...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dokar
addikt
válasz oceanearth #14338 üzenetére
a téligumi elsősorban anyagösszetételében különbözik a nyáritól, tehát száraz hideg aszfalton van igazán előnye. a bordázat kialakítása másodlagos szempont, nem ettől téligumi.
(#14341) DeadMeat : tegnap este voltam sétálni az asszonnyal, láttam pár barmot a havas úton, akik behúzott kézifékkel 1-esben tiltáson közlekedtek.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
oceanearth
őstag
nem szeretnék vitatkozni ebben a kérdésben veled.
kicsit olvass utána a dolgoknak légyszives. linkeltem egy oldalt, azt nyugodtan elolvashatod, abban van 1-2 okos dolog."a téligumi elsősorban anyagösszetételében különbözik a nyáritól, tehát száraz hideg aszfalton van igazán előnye. a bordázat kialakítása másodlagos szempont, nem ettől téligumi."
sztem mondjuk a mintázat is teljesen eltérő, meg a szerkezete is. szóval havas aszfalton nincs is igazán előnye??
a bordázat meg a lényeg, attól pörgeti ki magából a havat, ezt szolgálják a lamellák...ha tudsz németül keresd föl az ADAC honlapját, na ott aztán lehet nagy okosságokat olvasni!!
üdv
-
uborka3
tag
válasz oceanearth #14346 üzenetére
Nekem is van , de 4 perc után nincs semmi.
14347# oda behajtani tilos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs