Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blunt

    aktív tag

    válasz dragonfx #11881 üzenetére

    ezt te csak hiszed apafej ;) az stinek sokkal de nagyobb a presztízse az utcán és bárhol máshol és sokkal több csaj és pasi megfordul utána, mint amikor a bömössel megyek ki.

    presztízs? miről beszélünk? a subarunak elég nagy a presztízse azok között, akik kicsit is értenek az autóhoz, vajon miért nem látok lambot rallyban? mert csak marha drágán marha nagy motorból képesek azt kinyögni, amit a turbós autók kicsi köbcentiből is.

    a 10 millás autóra reagálva: azért erősen 14-15 ahol a top sti megáll, de ja. 4-5 millió mit számít az átlag magyarnak, nemigaz? :D

    m3ról meg csak annyit, hogy tavaly szeptemberben még a lépést sem tudta tartani velem egy hó fehér e36(?) (nem a legújabb hanem az elötte lévő m3) amikor odalépem 180nál a padlóra. csak a hátamat tudta nézni, azt is jó messziről.

    a ferrari nem nyomta? videón rendesen látszik (és hallatszódik) hogy miképp ugrik meg a ferrari amikor ráfordul a videókamerával a srác. erről ennyit.

    részemről a téma itt lezárva, olyan ember nem vitapartner, aki max egy 1.6os autót vezetett még csak életében.

    és még az utolsó szó jogán. nem véletlenül az összes japán és fifth geares youtube videón ott van a subaru impreza STI és a mitsubishi evo azok az autók között ahol a "super sports car" titulusok szerepelnek.
    ha ezek annyira szar autók, akkor vajon a szakértők miért veszik be ezeket mindig a versenyzésbe? ja, várj. te mindjárt megmagyarázod, hogy az összes ember akinek versenyes múltja van és világszerte ismert műsort vezet, az balfék és nem ért hozzá.

    de te a 316i (lol) bmwddel tudod, hogy mi a menő :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák