- HDD probléma (nem adatmentés)
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV - Mélyvíz
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
válasz bulikavagyok #134698 üzenetére
tényleg ne kerítsünk nagyobb feneket ennek!
inkább ha rászánom magam és rendelek egy London Road Sl vázat majd jövök fotókkal
-
6030D
Ármester
186 cm-hez az 55,9 cm nyeregcső/54,7 cm felsőcső hossz az rövid, mi?
Bocsánat, outi, az lemaradt.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
De legalább tizedes pontossággal mutatná a nyomást és ha egyszer kitapasztalom milyen nyomás ideális nekem, mindíg ugyanarra az értékre lőhetném be. Igaz, hogy évente 1-2 alkalommal kéne felpumpálnom, de akkor legalább nem kellene 2 napig kísérletezzek vele. Mondjuk lehet én bénázok el valamit és rosszul gondolom... mint írtam az is zavar, hogy ereszt a pumpám.
bulikavagyok: Kösz, megnézem mindjárt
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz jjeahh #134704 üzenetére
Engem meg az zavar, h bárikor fújok a hátsó tagba, a szelep levételekor mindig elereszt egy kis levegőt. És persze soha nem tudom, h mennyit?! Tehát utána jön az agyalás, h vajon mennyi maradt benne?!
Bár lehet, h a pumpám sz@r, mert láttam olyan videót amin két csavart kellett kitekerni eltávolításkor.Szerk: ez volt az a videó.
[ Szerkesztve ]
-
Ákkk
addikt
válasz bulikavagyok #134698 üzenetére
Nekem például az spd-vel első borulás pont pedelec-el történt sajna a motor tovább vitte picit a hajtókart ezáltal nem bírtam kilépni fulra állított rugóerő esetén a pedálból( teszt bringa volt) fék azt simán eldöltem.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
nagyúr
Hja, az összeszokás idején vannak érdekes helyzetek azért. Velem például az is előfordult tegnap, h turbó fokozaton úgy megindult a bringám, h engem majdnem ottfelejtett. De amúgy nagyon gyorsan szokható szerintem.
Ja! Természetesen ezt is SPD-vel használom. Sokat agyaltam a taposón, de végül nem váltottam vissza arra.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz bulikavagyok #134705 üzenetére
Az nem csak hátsó tagnál jön elő, telóban sőt, dropperben v akármiben amibe pumpával fújsz ez lesz, DE azt nem abból az értékből veszíti amit neked kiírt!
Ha felfújod 120ra, leveszed elszisszen, az a csőből jön már ki, ha egyből rádugod megint, 120psid lesz, VISZONT ha nem fújsz rá a második alkalommal, csak felcsavarod majd lecsavarod, akkor ami a teló/tagból levegő kijött és elért a nyomásmérőig a csövön át, kb 10psi, na az elvesződik.
Tehát ha pontosan akarod belőni, egy utóállításnál, ereszd kicsit vissza a nyomást, és pumpáld fel a kívánt értékre, így biztos annyi marad benne levétel után, amennyit neked mutatott.
(#134704) jjeahh
Felesleges kiadás, majd ha tag, és droppered is lesz , akkor esetleg megéri egy fancy pumpa, addig meg, jó az ami van, ha a kívánt érték megvan, azért csak le lehet olvasni hogy kb mennyi is az, most a 93 és 96 között nincs különbség szerintem, ezt megjegyzed, akkor bármikor be tudod állítani.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #134703 üzenetére
Asszem,főleg a felső csőhossz
bulikavagyok...nekem ilyen van [link],semmit nem enged vissza levételnél,valami visszacsapó szelep lehet a tömlőben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #134708 üzenetére
Sajnos nehéz leolvasni is, mert minél tovább van rajta, annál több levegőt ereszt el, szal amint felpumpáltam, azonnal le kell csavarni róla. Pumpálás közben lehet nézni az órát, de már abban sem vagyok biztos, hogy így pontos-e, mert folyton esik vissza. Videókban néha látom, hogy rajta hagyják és úgy próbálgatják a SAG-et belőni stb, nálam ez is esélytelen, ha nem jó újra fel kell csavarjam rá, megint levegőt veszít, amíg sikerül lecsavarni addig is elereszt valamennyit, ez a pumpa egy sz*r . Ma megnéztem pár videót és holnap megpróbálom újra belőni, aztán meglátjuk, de idegesít, hogy mindíg órákig-napokig kisérletezni kell érzésre, mert a pumpában nem bízhatok.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ákkk
addikt
válasz Hasaggymeg #134709 üzenetére
Ez van nekem is korrekt cucc.
Jjeahh
Én úgy szoktam felfújom a táblázat szerint megfelelő értékre kb. Utána bringára fel falhoz támasztom magam próba ha kemény picit vissza ha puha kicsit többet bele nem kell ezt túl ragozni..[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Ironizer
tag
válasz bulikavagyok #134710 üzenetére
Amikor ráteszed a pumpát, akkor a telóból jön ki levegő, mivel a tömlő nincs nyomás alatt. Amikor leveszed, akkor a telószelep már zárva van, onnan nem jön ki levegő, amit hallasz szisszenést, az a tömlőből jön ki. Szóval most 220-on van a telód, nem 210-en.
-
Yahhher
aktív tag
Sziasztok.
Voltam kinn a tesztnapon szombaton, kipróbáltam ezt-azt.
Legjobban a 650b+ jött be, hihetetlen, hogy az a kis + mennyit jelent.. Most vennem kell egy olyan mtb-t...
Láttam itt többször is a Vitust említeni, mennyire korrekt bringák, nyugodt szívvel belevághatok akár?
Üdv B.u.i.: volt kint egy bringaszállítós srác, legalább lett 4-es vonóhorgos bringaszállítóm is.
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #134695 üzenetére
1. Bajban vagyok kezdem élvezetes kihívásnak érezni a mászásokat. Egyelőre messzinek érzem, annál makacsabb vagyok. Ugye azt mondtam majd akkor ha nem bírom a fiammal a tempót. Hát nem fogom könnyen adni magam. Mármint felfelé, lefelé már megadtam magam
2. Dehogy is, csak tényleg nincs értelme
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #134702 üzenetére
én az alapváltozatot választom, bár bizgetett az SL is :) ma rendeltem kormánycsapit hozzá (olcsót),mert valahogy nem vette be a gyomrom,hogy 200 Fontos vázSZETThez 50 a kormánycspágy..
mikor lesz meg? :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ks52
csendes tag
válasz Massmurderer #134666 üzenetére
Felkeltetted az érdeklődésemet a bicikli lámpád iránt, ezért megkérdezhetem, hogy ez
"Az elsö lámpa tegnap jött meg.Brutál nagyon.18650es,4200mAh akuval.Hááát..mentem a kerékpárúton,főúton a kocsik,kamionok,de néztem,jobb volt a világitásom mint a kamionnak :DDD 6-8 órát ir 1 töltéssel."
milyen lámpa? Hol lehet kapni és mi a lámpa márkája? -
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #134720 üzenetére
Igaz ikszcé és csak 53-as,de legközelebb ha dolgozik zasszony lenyúlom neked kapj ízelítőt az országúti fílingből. Állítom,hogy közelébe sem mész többet! Időnként felülök rá pár km erejéig,beállítani váltást,féket,és röviden így jellemezném:kicsi,kemény,rázós,analóg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #134720 üzenetére
welcome to da club! :P
egyszer már rettem egy kört, majdnem elestem vele a 40 centis kormánnyal.. (és aki Mórról ajánlotta, hogy mehetek a Tribanjával, neki üzenem,hogy nincs egyáltalán elfelejtve, de mostmár akkorra halasztom,ha lesz nekem is virsligumisom)Mórról jut eszembe,hogy tök jó az ottani LidÜl, még hetekkel az országos akciók után is találni cuccot. hegyekben álltak az állványok vasárnap,és egy jónak tűnő bringás hátizsákot is találtam (több típus is volt, a 16 literest választottam, 4500ért esőhuzat,sisaktartó,erősnek tűnő anyag, hát felől szellőzőpogácsák, ivózsák kivezetés..épp szétszakadt az ugyanott pár éve vásárolt 3ezres darab, de annak vékonyabb anyaga volt, és egyszerűbb volt minden szempontból, szerettem azt is, ez az új mondjuk nem is olyan könnyű)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134685 üzenetére
Elvileg most nyáron kiderülnek a pontos paraméterek a Bosch legújabb motorját illetően.
Én kb 7-8 éve követem nyomon az elektromos kerékpárok fejlődését, tudom, hogy miről beszélsz.
Kezdetben sok volt a kompromisszum, de ma már ez a technológia simán a fejére nőtt a hagyományos hajtásnak.
Nyilván mindig megmarad a hagyományos hajtásrendszer is, de gyakorlatilag a mai, modern pedelec rendszerek rárúgták az ajtót a klasszikus értelembe vett kerékpározásra. Ez van akinek tetszik, van akinek nem. Én úgy vettem észre, hogy 2 kategória rajzolódott ki az elmúlt években, azok között akik ezt az egészet ellenzik. Az egyik csoport pusztán elvi kérdést csinál belőle, számukra a kerékpár kizárólag emberi erővel hajtott járművet jelent, elismerik, hogy az e-hajtással hatékonyabb a bringa, azt is elfogadják, hogy ennek megvan a maga létjogosultsága, de az ő elveikkel ez összeegyeztethetetlen, hiába profitálnának ők is az egészből, hiába maradna meg a sport is számukra, értik az egészet, de ők úgy vannak vele, hogy inkább mennek lassabban, kevesebbet, de azt kizárólag a saját erejükből. Ez amúgy egy abszolút elfogadható álláspont. Ide sorolnám azt a gondolatot is, hogy nyilván az e hajtás bonyolítja a kerékpárt, ami plusz hibaforrást jelenthet, ettől is sokan tartanak.A másik kategória már kevésbé tolerálható, ők az úgynevezett sértett kerékpárosok. Ők általában csípőből elutasítják az egészet, anélkül, hogy egy betűt is utána olvastak volna, még azt sem tudják, hogy működik. A személyeskedéstől, sértegetéstől sem riadnak vissza, csakhogy igazolják magukat. Őket leginkább az zavarja, hogy gyorsabb vagy náluk. Egyszerűen frusztrálja őket, hogy egy koca kerékpáros adott esetben ugyan azt vagy akár kicsit többet is tudjon fölfelé, mint ő a superman. Ez a csoport a hatalmas egóval rendelkező kerékpárosok csoportja, illetve a tudatlanok csoportja.
Kár vitába szállni velük, ez az embertípus nem meggyőzhető, valószínűleg az élet egyéb területén is elég makacs, jobb elengedni.Saját véleményem az, hogy ha nem versenyző vagy, vagy nem egy olyan ember aki az életét a kerékpáron tölti, akkor az e-bringával csak nyerhetsz. eMTB kategóriában meg aztán különösképpen!
A telópumpálásra visszatérve, fújd 10psi-vel feljebb mint amit szeretnél bele fújni, kb annyi vész el, mikor leveszed a pumpát.
[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #134725 üzenetére
Egyes csoport jelen. A magam részéről az egyetlen hely ahol megtűrőm, vagy is megtűrném az elektromosságot az a felfüggesztés, ezen a területen lehetne véleményem szerint igazán nagyot domborítani, plusz ha már itt vagyunk jöhetnének a "bypass" megoldást alkalmazó villák és tagok.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
ZolkoW
őstag
válasz Lami66 #134728 üzenetére
újfent köszi, amikor beszéltük,talán még az volt,hogy nem voltam biztos benne,hogy kell-e nekem koskormányos gép,azóta biztos vagyok:) Viszont ha meglesz az enyém,akkor ezzel egyidőben te majd ki tudsz próbálni egy hülyekormányos, 1x11-es hajtású vasat ;)
Because: ők most nem jutottak eszembe, Aliról rendeltem,és bízom a gyors érkezésben.. Ebike-nál mindig összevárok egy nagyobb csomagnyit, csak akkor rendelek, ilyen kis apró kacatokat egyesével nemigen szoktam tőlük,habár a zöld hétfő megint jön, ki lehetett volna használni..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #134725 üzenetére
Szépen leírtad a különböző csoportokat, de szerintem még így sem teljes a kép.
Egyébként az a vicces, h kb 2 hónapja döntöttem el, h újra bringázni fogok, és kb 6 hete kezdtem el új gépet keresni a régi helyett. 29-es karbon XC fully bringát akartam venni, más kb szóba sem jöhetett. Minden ilyen nagyobb "beruházás" előtt alaposan körüljárom a témát, teljes napokat (vagy akár heteket) töltök keresgéléssel, tesztek és fórumok olvasásával, stb. Így nyilván szinte azonnal szembejött velem az eMTB vásárlásának a lehetősége is, amit amúgy eddig csípőből elutasítottam. Egyetlen egy eMTB-os élményem volt csak korábban (már amennyiben ezt lehet annak nevezni), az egyik legjobb barátom vett magának egy merev vázas KTM-et, és megmutatta nekem a garázsában. De annyira hidegen hagyott, h még a ház előtt sem vittem el egy körre. Tehát kb 6 hete még én is a keményvonalas "macsó" első kategóriát képviseltem, rengeteget szívtam haverom vérét, mondván, h ma ha nyugdíjas leszek, akkor ülök ilyen bicajra, meg amúgy is mekkora lúzerség már, h valaki így teker fel egy hegyre. Ezt már leírtam párszor: én imádok mászni, kb ez a legfontosabb nekem a kerékpározásban, és nem értettem meg, h ez hogy egyeztethető össze az elektromos bringázással?! Nem értettem meg, h egy ilyen bringa mennyire kitágítja a határaimat és mennyi plusz lehetőséget ad nekem - és, h valójában nem foszt meg a mászás élményétől sem. Szóval miután sikerült ezt megértenem (köszönhetően többek közt a Te cikkednek is) pár nap alatt megszületett a döntés, h nekem ilyen gép kell.
Persze azt az érzést nem adja meg egy eMTB amit egy sima bringa egy csúcs meghódításakor - ezt kár lenne tagadni. Viszont az élmény amit ad mégis sokkal nagyobb illetve intenzívebb, és emellett eljuthatok vele olyan helyekre is ahová eddig nem.
A "csúcshódítás" élménye miatt egyébként még mindig nem tettem le arról, h a mostani XC bringám helyett beszerzek egy másik bringát is, de ez egyelőre még várat magára. Legszívesebben egy könnyű országútit vennék erre a célra, de ehhez még helyre kell hoznom magamat egészségügyileg. -
Sped
aktív tag
A https://www.bringasmezek.hu -n elég jó akcióban vannak a kerékpáros ruhaszettek, innen van valakinek tapasztalata? A mérettáblázatuk mennyire megbízható? A 73 kilómmal elvileg S-es lenne az én méretem, de pl. dekából L-es nadrágom van (igaz az nem kantáros). Magasság miatt viszont talán az M-es lenne a jó, és gondolom az kényelmesebb is.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134732 üzenetére
Semmi gond az emtb-kkel, amíg a KOM-okat nem lopják el előllem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
nagyúr
Én 5-6 éve rendeltem pár rövid és hosszú ujjú mezt az Aliról, mindet XXL-es mértben. Pedig amúgy általában XL-es a méretem, de az ottan mérettáblázat alapján mindenből egyel nagyobb kellett nekem (ha jól emlékszem). Amúgy 194 cm magas vagyok, és kb 100 kg - ha ez segít Neked.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134735 üzenetére
Kingóvdömáuntins.[link]
jjeahh...a mi nyamvadt analóg komjainknak annyi! ...még jó,hogy nem kaptam rá a komozásra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sped
aktív tag
válasz bulikavagyok #134737 üzenetére
Igen segít, mert akkor nekem L-es biztos kell.
Berendelek egy szettet meglátjuk. KösziIndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134735 üzenetére
Stravan ha te vagy a leggyorsabb egy szakaszon, KOM-ot kapsz. Nemrég egyik kedvelt útvonalamon észrevettem, hogy a KOM irreálisan gyors, megnéztem a srác profilját és kiderült, hogy motoros és a környéken mindenhol motorral vadássza a KOM-okat . Szerencsére lehet jelenteni vagy mi és azóta eltűnt a listákról, remélem nem csak nálam, hanem másnál sem látszik.
Hasaggymeg: Annyira mondjuk én sem kaptam rá, de újabban ha látom, hogy valahol közel vagyok a KOM-hoz, következőben megpróbálom jobban nyomni, szal valamennyire ez is inspirál. Na meg ezek a listák adnak egy képet arról, hogy kb. milyen szinten vagy másokhoz képest
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #134741 üzenetére
Hol lehet jelenteni? Itt is egy 10000%-os kamu az első.
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #134741 üzenetére
Arról ad képet, hogy azon a szakaszon aki Stravával ment, milyen időt ment. Mindig eszembe jut, hogy nekem milyen arcon csapások voltak, amikor tágult a világ: ismerősi körben gyors voltam. Aztán jött a Strava, tök jó. Jöttek az új emberek is Stravázni, akik gyorsabbak voltak. Elkezdtem versenyre járni, az kb egy szakadék volt a szegmenesezéshez képest. Aztán már a versenyeredmény listát néztem, ki-hol-mennyire. Most meg azon rágódok, hogy a hétvégi Zselic maraton első 10-ben miért vannak olyan nevek, akik eddig nem voltak, vagy más távon, és miért nincsenek előnevezve a többi versenyre, hogy legalább tudjam, hogy jönnek vagy sem. Hát ilyen ez.
Ez meg a bringa, ami ezek szerint tényleg kicsi: [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #134744 üzenetére
Asszem itt:
De csak akkor lehet, ha te is végigmentél a szegmensen.
6030D: Ja, az nekem elég, szerencsére felénk a legkomolyabb menő montis arcok majdnem mind stravaznak, kicsi ez a város, látásból a montisok nagyját ismerem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
trialboj
őstag
válasz Toobee #134744 üzenetére
Ez miért kamu? pár száz méteres szakasz 2 secel gyorsabb, ez még azért hihető.
Mellesleg a szabályzatban benne van hogy ne készíts rövid szakaszokat, mert nem lesz pontos a mérés.
"Make your segment at least a few hundred meters long. The intricacies of GPS make short segments (like those that can be completed in less than 60 seconds) hard to time perfectly. You’re a rapidly moving object receiving a signal from another rapidly moving object orbiting around in space… tricky business for tiny distances."1km-nél rövidebbet nem lenne szabadlétrehozni, szerintem, de ami a legveszélyesebb és kicsit fura is hogy nincs megtiltva, hogy városban is bárki létrehozhat szegmenst. Ezek 100% hogy kereszteződésen és lámpán vezetnek át, ami azt jelenti hogy a legjobb idő érdekében szabálytalanul kell haladj, veszélyeztetve, magad és más testi épségét.
Drónoknál is van no fly zóna, ahol a gps nem engedi fel sem szállni a gépedet, itt is elég egyszerű lenne tiltani minden városon belül a szegmens létrehozását, senki ne arcoskodjon ott ahol mindenki közlekedik, ahogy elhagytad a város határait, már lehet csapatni, jóval kisebb és kiszámíthatóbb forgalomban.(#134748) bulikavagyok
Elméletben meg lehet jelölni, illetve a profilodon be is írhatod a bringád (nevét) ahol mellérakod h Ebike, de a strava téged is listáz majd.
Engem amúgy érdekelne, hogy ebikal, mennyire vagyok lemaradva v éppen gyorsabb mint a legjobb, viszont én sem tartom korrektnek ha ebike viszi a KOMot. Külön listázás kellene, mint ahogy a csajok is mehetnek az összetett eredményért, de van saját listázásuk is, ahol csak a többi lánnyal versengenek, és ott is plecsni jár az első 10nek.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
zsocy
őstag
válasz bulikavagyok #134748 üzenetére
A profilodnál beírhatod milyen bringád van, de szabadszöveges a mező, bármit írhatsz. Tudtommal nem veszi külön az ebikeot a többitől.
Bennem az is felmerült hogy mondjuk egy országúti szakaszon végigmész kocsival csak egy picit gyorsabban azt hogy ellenőrzik. Szerintem ezért sem kell ennyire komolyan venni a Stravát, viszont a saját teljesítményed, fejlődésed nézni meg tök jól lehet rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Csepel női kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen