- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz MPowerPH #239997 üzenetére
Tudom én, hogy nagyon hasznos a futás, meg igazából a legegyszerűbb módja a sportolásnak, de nekem nem ment soha. Egy labda után elszaladgálok, legalábbis addig, amíg bírom , de "csak úgy" futni...Az nem megy . Lakótelepen lakom, itt csak aszfalt van, nem is bírná a térdem sem, meg hát csodák nincsenek. Elmúltam 55, '82 óta dohányzom, a bringa is azért kell, hogy ne hízzam halálra magam, de nincsenek illúzióim, tudom, hogy mindig is mugli leszek
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #240002 üzenetére
Hát nem tudom, jónak tűnik, (pár napja is ezen a pályán mentem, akkor valami 140átlag pulzusra jött ki a 220watt átlag. (mai célig, mivel akkor tovább mentem)
De ez egyenes rész, kevés lassítóval (körforgalom stb..) lényegében országút. Igaz kanyargós de nem kell városiasan menni meg fékezgetni.
Mikor nem nyomom úgy neki, akkor ilyen 100watt ír ki a strava.
annyi hogy bringa súlynak (ami igaz is) beírtam hogy 18 kg. Mert cuccal annyi. Meg az én súlyom is hogy: 82kg
Szoktam ám nézegetni a szegmensekből idénről országútisokat, ma is rálestem (vagyunk 5 en idén itt akik toljuk aktívan), és van aki watt mérővel tolja, neki is ilyen 240-250watt adott ki, annyi hogy olyan 1.5km/h rám vert abban viszont a pulzusa több volt.
Am stimmel jah, 71 perc volt az egész út
Mellé mér vagy sem, el fogom érni erre a pályára a 30-as átlagot jön az új abroncs ebből nem engedek.Előtte toltam egy nagyon laza 10 km kb. Abban abszolút nem erőlködtem. Azt megfigyeltem hogy sokkal jobb mikor úgy 20-30 percet csak lazába pörgetünk és aztán bele.. tudom bemelegítés..nálam sokszor elmarad ebben a hidegben.
Ha megállok útközben pár percre, majd elindulok alig bírom ismét felvenni a tempót, mintha izomlázam lenne...mintha tejsavasodna az izom, meg kellemetlen is tekerni egy darabig..
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz chubby2o6 #240001 üzenetére
Pont itt az ideje változtatni, csak az eleje nehéz, karácsonyra már menni fog az 5km futás és a cigit is elfelejted.
Azt is megértem, ha a befizetett tb-det akarod majd visszaszedni.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #239993 üzenetére
Akkor én leszek a mérleg másik oldala, én 100%ban választanám a 10 fok alatt mintsem a 35 felett ""aggódom is "" mi lesz nyáron, hogy fogok én tekerni. Mert azt észrevettem magamon, ha melegem van nem megy. Elhagy az "ihlet". Most meg jól esik tolni neki, nagyon jól hűt vissza az idő, de ha pl túl vagyok öltözve már minden bajom van, hogy melegem van. Kicsit olyan mint mikor totál szembe szélben tekerek, azonnal lerombol, demoralizál. Pulzust sem bírom feltornázni.
Ezért mondom én, ha nincs ez a ruha(megfelelő), én nem is élvezném ezeket a hosszú utakat. Rengeteget tesz hozzá.
Jó az szívás mikor van -3, -5 fok és defektet kapsz, az rossz.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #240005 üzenetére
Ja, egy olyannak mely bár annyiba kerül, hogy kvázi megduplázza a kerékpár árát, de azért nem biztos olyan strapabíró is mint a DT?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #240007 üzenetére
Na igen, ebben az esetben beszelhetunk arrol, hogy a kerekpar ara duplazodik. Azert orult arak vannak.... Hasznaltan jol kijossz, ha talalsz egy szettet, ujonnan meg ugyeskedni kell.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz balintbaba #240008 üzenetére
használtad más kormánnyal is?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #240005 üzenetére
Nekem bőven jó lenne 10 kilóval is, S-esben, szebb színben
#240007 Hasaggymeg: az a DT 1900g, már ha ez egy 1900-as kerékszett, de lehet fűzve van valami Shimano agyakkal, akkor meg valszeg van 2 kiló is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #240005 üzenetére
Jó hosszú kormányszár van rajta, jó lusta lehet a kormányzás. Csere egy 35 mm-esre és rögtön jobban festene.
Egyébként én is ebben a cipőben járok, mert kicsit hosszú a 90 mm-es szár, hiába jó a -17°-os szög. Több helyen megnéztem, de nem nagyon találtam hasonló +/- 17°-osat, ami kábé maximum 45-50 mm hosszú. Most a DH szárakat nézem azok rövidebbek, lehet abból lesz rendelés.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #240013 üzenetére
Én klasszikus xc geoval 55 és 90mm között végigpróbálgattam mindent, nekem sem tetszett a 90mm stucni széles kormánnyal, de 60mm alá sem mennék, szvsz az progresszív geós gépre való még szélesebb kormánnyal, normál xc-n nem az igazi. Plusz ízlés kérdése, de egy kecses-csinos xc-n a böhöm bumfordi trail-enduro-dh stucnik hülyén néznek ki.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #240012 üzenetére
Azért mondom, csili-millióért spórolsz mondjuk 500-600 grammot amire aztán a legkönnyebb, legsérülékenyebb és legdrágább gumi is dukál, ugyebár, majd aggódsz vajon tartalmaz-e ammóniát a tej, vagy történt-e baj mikor legutóbb az ágat hallottad a küllőknél törni ...vehettem volna karbon kormányt, nyeregcsövet, de még kerékszettet is, de csak azért, hogy jól mutasson a mérlegen aligha éri meg nekem. ...vagyis cserénél természetesen nálam is nyom a latban a cuccok a súlya is, de kábé negyedrangú a minőség, ár-érték arány és esztétika után.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #240014 üzenetére
Igen, nekem is az a gondom, hogy széles kormány mellett lassult a kormányzás, nem reagál olyan közvetlenül. Ameddig +17°-os szögben állt addig rövidebb volt a távolsága.
A kiszemelt viszont nem egy Funn Stripa vagy más böhöm lesz, hanem csak egy KLS ALM/EN 50 45 mm [link] , ami úgy néz ki, mint egy rövid egyszerű sima XC fej. Abban igazad van, hogy irtó hülyén néz ki például ez: [link] Ez egy Zoom DH 50/30, ami elrontja a Mali klasszikus geós XC-t.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #240013 üzenetére
Mutatom néhány bajnok kormányszárárt a picike Ninotól a langaléta Van der Poel-ig... [link] [link] [link] [link] ...hagyjuk már a DH stucnikat az XC bringákon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz arcitec #239775 üzenetére
A fenix 6-ba az energiatakarékosság miatt belekerült egy új sony gps chip, ami fogyasztásban jó, de érzékenyebb a jelerősségre, valamint a fenix-ek fém házban vannak, ami a gps jel vételének a minőségét némileg árnyékolja, így könnyebben veszít jelet és válik nagyobbá a tolerancia. Amikor elkapja a műholdat, akkor teszi az orrát, de sikerült már jobb gps képes szériája a garminnak. Néha menj fel a nemzetközi garmin fórumra és olvass mielőtt írogatsz.
Tök jó, hogy semmi konkrétumot nem írtál, hogy szerinted miért nem igaz és a fenix6 műszaki tartalmáról szólna, csak ideböktél egy érzelmektől és személyes sértéstől fűtött kirohanást. Ez aztán az érvelés magas iskolája!
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #240017 üzenetére
Rövidebbekre számítottam. Akkor lehet maradok a 50-60 mm-nél. Viszont majd mind -16-20 °-osat használ.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #240015 üzenetére
Az ammonias tej miota problem?
XC -re XC -re valo stucni kell, bar ez a negativ 'emelkedes' nekem mar nagyon extrem volt, mikor kiprobaltam. Lefele nagyon ugyetlen lesz tole.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #240019 üzenetére
Hajlamos az ember felülni a trendvonatra, de azért nem minden arany ami fénylik...enyém 80mm/-17° (lásd aláírásomban) és most váltottam 780mm-es kormányra, mely bár így első hallásra szélesnek tűnik (úgy voltam vele ha már lúd hát legyen kövér, vagyis fentről indulok legyen miből vágni ha éppen kell), de gibbon karjaimmal egyelőre kényelmesnek érzem és nem is akadok fel vele az erdőben annyira mint amikor néhány éve a 660-ról váltottam 720-ra. (Igaz a 660-al előtte már szinte 20 évet mentem, vagyis értelemszerűen nehezebb lehetett átszokni)
Ami a negatív stucnit illeti, a versenyen természetesen szükséges az áramvonalasság, sőt, nekem a Cube konzervatív, magasabbra helyezett (kényelmesebb stack) elejének mászásoknál való talajon tartása érdekében is hasznos, pl. ha nem hagyom mozogni a telót még így is el-el emelkedhet az első kerék egy-egy gyökérnél, kőnél.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #240022 üzenetére
Nekem egy XLC volt 25,4-es befogóval 580 mm széles. Állandóan zsibbadt a kezem, így vettem helyette a KLS Advanced XC kormányt, ez 740 mm-es. A zsibbadás megszűnt, így kellett a szélesség. A stucnit helyben vettem SOS-ben, mert a Zoom csak a 25,4-es befogóhoz volt. Rövidebbet vettem volna alapból, de ez volt kéznél. Így negatív szögeben már jobb, csak lehetne rövidebb. Először 60-70 mm-re gondoltam, csak úgy voltam vele, mi az az 2-3 centi mínusz. De lehet maradok a realitás talaján és lesz 60-70 mm és -7°, mert +/-17°-osat nem nagyon találni rövidebből. KTM comp van -17°-ban, de a 60 mm készlethiányos.
-
arcitec
addikt
válasz sebgutkopf #240018 üzenetére
Neked az van? Nem azért válaszoltam, mert nem eleget olvastam róla, hanem mert lassan 2 éve használom és semmi negatív tapasztalatom nincs. Az, hogy a 7-es továbbfejlesztett
GPS-t kapott az egy dolog. Attól még a régebbiek is teszik a dolgukat. Nem kell sértődnöd az, hogy TE user-errorokat olvasgatsz, az még nem hiteles. Ráadásul fórumtárs is írt és szintén nem ért veled egyet. U.I: Eleddig akárhányszor használtam az óra GPS-t mire kettőt pislogtam már talált jelet. A megfelelő műholdra kell beállítani. Egyébként meg az új a nyomkövetésben pontosabb adatokat ad elvileg. De a 6-os sem cikk-cakk-ban jegyzi a megtett útvonalat, hidd el.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #240015 üzenetére
Emberfüggő, van, aki úgy érzi neki megéri, van, aki nem. Meg persze ha vastag a pénztárcád, nem szenveded meg annyira, ha tönkremegy az 1500 eurós kerékszetted. Amúgy 10 kiló alá egy ilyen gépet idővel szerintem úgy is le lehet vinni, hogy nem költesz rá vagyonokat. A Speci váz azért értékes cucc, nem olcsók a Chisel vázszettek.
#240016 Fall-N: ja, ez olyan, mint egy xc stucni, csak rövid.
#240019: Ninóé asszem -45 fokos most . Ha alacsony vagy, szeretsz mászni, gyakran mászol 20%-nál meredekebb emelkedőn, akkor jó dolog a negatív stucni, meg úgy általában síkon is robbanékonyabbnak érződik tőle a bringa. De ha a lejtőzés a prioritás, akkor nincs értelme megfordítani.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz arcitec #240024 üzenetére
Altalaban 15s, es zold a GPS. Nem nagyon szoktam varakozni a stabil jelre...
Az uj mindig jobb, vagy legalabbis erosebb. En ezt maximum a 8 -asra cserelnem le, leven tokeletesen kiszolgal, es ha kell, a vilag vegerol is hazanavigal. Bar terkepet meg nem csereltem rajta.Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #240025 üzenetére
Mennyivel könnyebb egy véső mint egy átlagos alu váz, hogy csak azzal lehet lemenni 10 köré?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #240027 üzenetére
Nem csak azzal lehet lemenni 10kg alá, viszont a Chisel és a Giant XTC SLR vázzal lehet alu fronton a legkönnyebb xc-t építeni. Általában hardtail xc-k ilyen súlyban vannak:
- high end ultrakönnyű méregdrága karbon: 8-900g
- átlagos karbon: 1100-1400g
- Chisel, XTC SLR: 1350-1450g
- átlagos alu: 1650-2000gNem szeretném újrakezdeni a Chisel vitát, de jól látható már a súlyadatokból is, hogy valahol a nagyon kikönnyített karbon és az átlag alu között helyezkedik el, ahogy a legtöbb átlagos karbon váz is. Általában nagyobb a súlykülönbség egy normál alu és a Chisel között, mint a Chisel és átlag, hasonló árú karbon között, szal el lehet mondani, hogy súlyban közelebb áll a karbonhoz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #240025 üzenetére
Végül elmenetem ismerős boltjába az előbb és vettem egy Merida Expert +/-17° 60 mm szárat. Jó áron megkaptam, 5990 Ft volt, neten kábé a duplája. Járt hozzá egy Merida A-Head kupak is, azt teszem fel az Acor helyett. [kép]
Volt nála egy Crank Brothers Titan, de sajnos az 90 mm hosszú volt, pedig az is szép darab lett volna, igazi kikönyített cumó.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #240027 üzenetére
Legegyszerűbb sajnos egy karbon villával lenne lemenni. Viccet félretéve sajnos a legdrágább dolgokkal lehet súlyt nyerni, kerekek, teló, hajtás. Kormány, nyeregcső, kormányszár alig pár 100 grammot hozna, összesen persze lenne azzal is 0,5 - 1 kg közti mínusz, de mennyi pénzért.
jjeahh: Igen a testbikeos versenyző is Giant XTC alapon épített könnyű bringát, a 7,4 kilóst az Canyon Lux Word Cup CFR alapon építette. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
-
Mezga Aladár
veterán
válasz lsebestyen #240002 üzenetére
Venni kell teljesítmény mérőt.
Csokicsibesz linkelte.
Strawa alapján mindenki Chris Froom-nak gondolja magát.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #240020 üzenetére
Nem értek hozzá, de elvileg az ammónia('s tej) oldja az alumíniumot. Ami addig nem gond, amíg csak a szalaggal, a gumival és a felni festékével érintkezik. De ha átszakad a szalag, akkor elkezdi csámcsogni a nyers alu dolgokat, és kikönnyíti a felnit, vagy megeszi a küllőanyát. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
Munka előtt "nagyon ráértem" (5 perces művelet volt), így feltettem az új konfigot. Most nem nyaltam el a csavarfejet. Egyenlő távolságra a rések a csavarozásnál az előlapon és előírt 6 Nm-rel meghúzva a csavarok. Érzésre kevésnek tűnik, tényleg nem árt a nyomatékkulcs.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Mezga Aladár #240032 üzenetére
Ezt probaltam suggalni en is.
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #240032 üzenetére
ez mivel jobb mint a 4iiii, ami 105-r7000-es hajtókarral 250€-ért hozható? (persze továbbra sem vagyok biztos abban, hogy kell-e ez nekem)
-
Csokicsibesz
tag
válasz Ringman #240038 üzenetére
Annyival, hogy tudsz forintban fizetni és nincs árfolyamkockázatod.
De itt is nagyjából a 250 EUR-os áron megy a dolog. Talán egy 10%-al olcsóbbra jön ki az SLX hajtákar a Dekán keresztül mintha direktbe venném.
Mondjuk én se vettem még meg.Még mindig azt gondolom, hogy akkor kell watt mérőt venni ha edzel. Ha nem akkor teljesen felesleges. Meg nyilván ez feltételezi azt is, hogy van egy olyan computered amire ki tudod rakni a watt adatokat vagy a w/kg adatokat.
Ha valaki nem edz (és a tekersz 2 órát az nem edzés) akkor értelmetlen szerintem.
A görgőzés miatt most eléggé rácsavarodtam watt mérésre, előtt nem használtam és teljesen jól megvoltam nélküle. Most edzettek watt alapon és azért van különbség a pulzus alapú edzéshez képest. Nem mondom, hogy világmegváltás, de azért így jobban lehet érezni, hogy mennyire vagy gyenge/erős.
-
addikt
válasz Hasaggymeg #240022 üzenetére
Ősszel próbáltam a 780mm-es kormányt. Nekem az már sok volt, visszatértem a 760mm-hez. Nem szerettem vele kanyarodni ( főleg mászás közben, durvább emelkedőn) és nagyon nagyon kellett figyelnem a trail-ek szélén a fákat, ágakat, bokrokat, nehogy fennakadjak. Igaz, 760mm-el is le tudom ütni a kisujjamat olyakor-olykor A YOKO-n van egy ilyen kanyar+fa oldalt, az engem nagyon szeret
[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #239981 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #240041 üzenetére
1700g-osak, szal alaposan ki vannak könnyítve, ezért 115kg a max terhelhetőségük. A Chisel terhelhetősége max 136kg, ennyi szokott lenni a legmasszívabb xc vázaké. Eredetileg amúgy anno esztétikai céljuk volt a behajlított végű vázcsövekkel és egyedi heggesztéssel, mert jobban-letisztultabban nézett ki így egy alu váz, de aztán teszteken rájöttek, hogy 2-3x erősebb is lett. Legalábbis ezt írják . A Radon szimplán ki van könnyítve, az XTC SLR-el meg nem tudom mit csináltak, nagyon titkolják . Ők max terhelhetőséget sem osztanak meg, a vázról is csak egy random marketing blamát írnak:
"ALUXX SLR ALUMINUM TECHNOLOGY
This superlight Pro level aluminum material is made predominantly from 6011 alloy and delivers the highest strength-to-weight ratio of any Giant aluminum frameset. State-of-the-art microscopic grain manipulation and advanced butting allows for 20 percent thinner and lighter tube shapes than ALUXX SL framesets."Mikroszkópikus manipuláció és vékony csövek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #240041 üzenetére
Amennyire én tudom az összesnek ugyan az a működési elve, csak tőbb féle képpen lehet megvalósítani.
Igazából ez a szócikk leírja, hogy milyen típusok vannak és mi közöttük a különbség.
A hajtókarra szerelhető a legolcsóbb megoldás. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #240043 üzenetére
Aha, szóval manipuláció!
#240044
Csokicsibesz...értem én az elvet (vagyis inkább elveket, mert itt ahány annyi féle, még a lánc rezgéséből mért feszességmérés is van ), csak azt nem tudom hogyan lehet nyomatékot mérni egy kis kütyü hajtókarra szerelésével?! 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Ringman #240038 üzenetére
Itthon veszed meg. 300 euro a kinti ára. 380 euro/Ft árfolyamot számolva kb. ennyi.
Itthon a Stage kapható jóval drágábban.
Bringaland 144.900,-, Zerge amig volt 180.000,- környékén árulták.
"STAGES POWER L SHIMANO 105 R7000 BAL OLDALI WATTMÉRŐ"Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #240045 üzenetére
Azt hiszem peak torque csatornajan van egy eleg reszletekbe meno video, ha erdekel a melyviz.
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #240046 üzenetére
Igen, a konnyebb garis ugyintezes az meger nemi felarat. Ez a masik lehetoseg, de tovabbra sem veszek ilyesmit mostanaban.
-
Ringman
nagyúr
válasz Csokicsibesz #240039 üzenetére
Srambol valamelyik nemet oldalon volt par honapja komplett rival hajtokarral 300eur korul wattmero
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #240045 üzenetére
Nem tudom, hogy csinálják meg, de a tesztek alapján működik.
Szerintem ilyen láncos watt mérés már nincs.
Az okos görgők mérnek hátul a sornál (nem tudom technikailag, hogy működik), elméletileg így kicsit kisebb értékeket mér mintha elől (hajtásban) lenne az érzékelő.Van elég sok teszt róluk a neten, hogy melyik mit tud.
Nyilván a legjobb ,amikor a komplett hajtásba ban beépítve a mérés, de szerintem amatőr szinten ez felesleges. Nyilván aki nem sajnálja rá a pénzt az vegyen amilyet szeretne, de szerintem egy szimpla hajtókarossal is egész jól el lehet edzegetni.
@Ringman: nekem Shimano hajtókarom van, szóval nálam az azzal kompatiblis megoldások játszanak. Viszont egy ideje már keresem a montim utódját. Ha kijön az új Dekás Rockrider és olyasmi lesz, mint a mostani prototipusok, akkor valószínűleg az lesz a befutó. Nem tudom megéri-e kb 1 éves távra felrakni egy wattmérőt, amit nem fogok tudni magammal vinni. A pedálos megoldások annyira drágák, hogy annak az árából 3 hajtókaros is kijön, szóval az kiesik.
[ Szerkesztve ]