- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- iPad topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- 3D nyomtatás
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134685 üzenetére
Elvileg most nyáron kiderülnek a pontos paraméterek a Bosch legújabb motorját illetően.
Én kb 7-8 éve követem nyomon az elektromos kerékpárok fejlődését, tudom, hogy miről beszélsz.
Kezdetben sok volt a kompromisszum, de ma már ez a technológia simán a fejére nőtt a hagyományos hajtásnak.
Nyilván mindig megmarad a hagyományos hajtásrendszer is, de gyakorlatilag a mai, modern pedelec rendszerek rárúgták az ajtót a klasszikus értelembe vett kerékpározásra. Ez van akinek tetszik, van akinek nem. Én úgy vettem észre, hogy 2 kategória rajzolódott ki az elmúlt években, azok között akik ezt az egészet ellenzik. Az egyik csoport pusztán elvi kérdést csinál belőle, számukra a kerékpár kizárólag emberi erővel hajtott járművet jelent, elismerik, hogy az e-hajtással hatékonyabb a bringa, azt is elfogadják, hogy ennek megvan a maga létjogosultsága, de az ő elveikkel ez összeegyeztethetetlen, hiába profitálnának ők is az egészből, hiába maradna meg a sport is számukra, értik az egészet, de ők úgy vannak vele, hogy inkább mennek lassabban, kevesebbet, de azt kizárólag a saját erejükből. Ez amúgy egy abszolút elfogadható álláspont. Ide sorolnám azt a gondolatot is, hogy nyilván az e hajtás bonyolítja a kerékpárt, ami plusz hibaforrást jelenthet, ettől is sokan tartanak.A másik kategória már kevésbé tolerálható, ők az úgynevezett sértett kerékpárosok. Ők általában csípőből elutasítják az egészet, anélkül, hogy egy betűt is utána olvastak volna, még azt sem tudják, hogy működik. A személyeskedéstől, sértegetéstől sem riadnak vissza, csakhogy igazolják magukat. Őket leginkább az zavarja, hogy gyorsabb vagy náluk. Egyszerűen frusztrálja őket, hogy egy koca kerékpáros adott esetben ugyan azt vagy akár kicsit többet is tudjon fölfelé, mint ő a superman. Ez a csoport a hatalmas egóval rendelkező kerékpárosok csoportja, illetve a tudatlanok csoportja.
Kár vitába szállni velük, ez az embertípus nem meggyőzhető, valószínűleg az élet egyéb területén is elég makacs, jobb elengedni.Saját véleményem az, hogy ha nem versenyző vagy, vagy nem egy olyan ember aki az életét a kerékpáron tölti, akkor az e-bringával csak nyerhetsz. eMTB kategóriában meg aztán különösképpen!
A telópumpálásra visszatérve, fújd 10psi-vel feljebb mint amit szeretnél bele fújni, kb annyi vész el, mikor leveszed a pumpát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Cyberpunk 2077
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen