- Házi hangfal építés
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #134544 üzenetére
Na, a zörgős témára a válasz lemaradt: a kis fogaskerekek stabilan állnak, csak a nagyok kotyognak, de azok elég durván, amikor a kisebbekre váltok, amik stabilan állnak, akkor a lánc sem tartja a nagyokat és olyankor durván zörögnek. Terepen, amikor valamelyik nagyobb fogaskeréken van a lánc, amelyik kotyog, a lánc valamennyire feszíti és tartja, így nem olyan vészes, de gyökereken-huppanókon ilyenkor is zakatol
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
Tegnap este mentem a szokásos 20km-es melós utat.Hát kb. negyed annyi erőkifejtés nem kell most az új hajtással mint előtte.Megjött az elsö lámpa is,nagyon brutál
-
6030D
Ármester
válasz StLui #134549 üzenetére
Amikor legutóbb mentünk a topikfőnivel, akkor a moving time-om 19:20 lett. Ha jó a kedvem, szerintem 15-16 körül tudnám megcsinálni, de pont ott mondtam neki, hogy edzésen ilyen részeket én már nem vállalok nyélen. Egy virtuális plecsniért nem dobom le a gépet a hegyoldalba, ha nem adja ki.
Van az a rész, ahol a 45 fokos gyökérhálón kell átmenni. Na én ott tuti nem fogok, a CzZoli meg szerintem vagy átugorja, vagy átmegy rajta ahogy kiadja. DH-zot "gyerekként", most meg sorra nyeri a középtávokat.Csokicsibesz: ha performance, akkor tudni fogja. Ha hajtogatósnak árulják, az a lényeg. A RaceSport nem tudja, meg szerintem a drótos Sport sem. A szalagmérethez nem árt egy kis tapasztalat, mert a felni belső profilja illetve a felniszalag ha befelé hajlik, akkor az is vesz fel a szélességből, így lehet, hogy nagyobb kell. Arra én nem tudok konkrétat mondani, nem én szerelem a sajátom.
jjeahh: nem tudsz pár kattanást ráhúzni még az anyára? Nekem egy időben csinálta ezt még a Focuson, aztán akkor lett teljesen jó, amikor le lett véve a sor és tisztára pucolva ment vissza. Mert ha lazul és megy közé kosz, azt meg tudod húzni, de újra lelazulhat.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #134555 üzenetére
ha tényleg lenne hézag, akkor talán egy alkalmas méretű O-gyűrű (ez a befőttesgumi gépész neve , legalábbis ide kb akkora kellhet) az egész sor mögé.. de azért megnézném szétszedés után, hogy nem ment-e valami piszok rossz helyre, és attól nincs valami a helyén..
(#134558) IMIIKE1998: hiába, ahol pénz van! ;-)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #134559 üzenetére
Csak azt mondom, hogy felfelé biztos érdemes merev villával menni, de elég kompromisszumos tud lenni. :D
Szinte hihetetlen amúgy, hogy egy alap Suntour is mennyire jó tud lenni, ha a rugó keménysége passzol a súlyodhoz. Nálam ha simán ráülök, akkor beül 1,5-2 centit. Eddig kb. az összes előző merev villaként viselkedett, ha nem álltam ki.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #134558 üzenetére
Itt a lényeg, hogy eddig egy Sid Brain volt bent neki, most meg egy merev (talán) Ritchey karbon van. És ezzel gyorsabb felfelé és lefelé is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #134561 üzenetére
Hát akkor elég ügyes. :O Bár gondolom nem most kezdte. Szerintem hacsak nem teljesen döngölt úton kéne ugyanazt megcsinálni merevvel, mint telóval, akkor az átlag bringásnál nagy zakózás lenne a vége.(Én sem vállalnám be. :D)
Más: A héten remélhetőleg megjön a használtan vett 600mm-es kormányom. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a 670mm-es riser után.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Aki így keni ezt a sportot, annak elhiszem hogy 1000-est mennek hátul a gummák
Ha kedvet kaptál hogy nagyon arcoskodj a köv utadon, nézd meg ezt is... első ami feltűnik a karja, szóval maradjon mindenki a korlátain belül, 1 kis adrenalin fröccs nem ér meg 2 hónap kényszer pihit.
Jó h alátámasztotta más is 5K teljesen alap egy XC guminak, és mivel nekem a legolcsóbb conti van, az lehet a keverék miatt eleve nem is tapad annyira tehát lassabban kopik. Toljad a km-ket a mitasba, ha váltanom kell, én is kipróbálnám azt a márkát, főleg hogy elérhető országon belül is pillanatok alatt.
6030D, én eddig azt hittem aszfalton marja leginkább a felület a gumimat, emelkedőn még hallom is a sok kis gumi molekula sikolyárt (ahogy morog, miközben kapaszkodik felfele).
Minél lazább a föld annál kevésbé van mi koptassa a futófelületet, nem ez a normális?
Meghallgattam ezt az előadást a frissítés fontosságáról:
Ez a flat cola, azt hittem egy marhaság... tehát ha hosszabb túrán vagyok, és elfogy a víz, érdemes, 500ml kólához 500ml vizet önteni, és azt inni, mert akkor lesz a legjobb a hatásfok? Vagy ez csak azokra igaz akik hajtják magukat, aki csak túrázik, annak elég a sima víz is?Az előadásban szó esik arról, hogy a só milyen fontos, és a sós ropi bizonyos helyzetekben hasznosabb mint egy édes energia csokiszelet. Nagyon komplex tudomány ez, lehet lassan kiderül hogy azok csinálták jól akik már eddig is túra felénél megálltak 1 kólára és toltak mellé egy kis pufuletet
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #134546 üzenetére
Hűha,nehogy most egy "nekemismerevvillakő" trendet indíts el,ami majd végigseper a topikon mint a garmmozás,tyúkbelesítés,stb. ...ami a kettőnk idejét illeti remélem törölted a sztrávábú és nem rontja le átlagodat. Azon a gyökeren átmenni meg nem ér 3 KOMnyi lájkot sem,csúnyán válladra,csípődre eshetsz a kőkemény fán ha mind2 kerék egyszerre indul meg,aztán mehetsz rehailitációra.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
Olvasom itt ezt a merev vagy nem merev villa témát....outsider-ként kérdezem, hogy nem azért van a LOCK a teleszkópon, hogy úgy legyen nyitva vagy zárva ahogy épp a helyzet kívánja? Én pl csak terepen hagyom nyitva ….szilárd burkolaton zárva, hogy a legkevesebb energiám vesszen kárba ( amikor ez számít)
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #134564 üzenetére
Pufuleț . A só valóban kell, erre tavaly jöttem rá én is.
A tagnak a videóján végig azt néztem hány PSI lehet abban a telóban, alig mozog alatta, szinte merev villa. 2 napja azon agyalok, hogy lejjebb kéne engednem a telómban a nyomást, ezért most erre rá van kattanva az agyam, minden bringás videóban ami szembejön, nézem ki alatt hogy mozog a teló . Ha lágy, félek, hogy felütöm, most viszont bármit csinálok, bármekkora gödörbe "esek bele" fejjel, akkor is marad 10mm, amit nem mozgott ki és lejtőn 40-50%-át rugózza ki a becsúszónak. Nem tom ez így jó-e vagy sem, de picit mintha keménynek érzem.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz IMIIKE1998 #134558 üzenetére
Nekem levegös az elsö.Kb.2 hete,mondom ha tudok valamit állítok rajta hogy picit keményebb legyen.Bal szárba van a szelep a pumpáláshoz,kiderült hogy 1 deka se volt benne,meg a szelep eresztett,rossz volt.Kicseréltem,fújtam bele levegőt egyböl jobb lett.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #134498 üzenetére
A Sram NX szett, és WTB STX i23 TCS felnik lennénk az elsők, amit ledobnék róla. Már ezeken lehetne faragni bőven. Bár pont nem a Cannondale hardtail montis felhozatala lenne az amit 2019-ben trendkövetőnek vagy újítónak neveznék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #134565 üzenetére
A merev villa összefügg a grammozással, TL alacsonyabb nyomása pedig segíti a merevedést (a bringáét!), szóval érdemes lenne ezen is agyalnia mindenkinek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Massmurderer
őstag
válasz jjeahh #134567 üzenetére
Ha kemény,az annyira nem baj.Lehet picit pattog az eleje,de jobb mintha zabszemre is rámész és megérzed.Nálam még 1x se volt olyan hogy éreztem volna hogy itt a vége,koppani fog az eleje.Pedig volt olyan terep ahol majdnem a nyelvem is elharaptam.Sajnos itt elég szarok az utak.Erdei terepen meg vannak akkora gödrök,buckók hogy egy tank is fennakadna rajta Nem tudom megyén belül van e itt fent valaki,mert megkérdezném töle hogy milyen utakon jár,mert itt Győr és 20-25km-es körzetébe nagyon szar utak vannak.Van olyan út ahol 10-15 éve nem volt felújitás,csak foltozzák az utat betonnal.Ez nem vicc!!!!Rendes,aszfaltos utat betonnal javítanak.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #134574 üzenetére
Mer' keresztbe váltsz, azé'! Milyen lánc van fenn neked? 1300 km-nél jár a PC-X1, és egyelőre elég jónak tűnik. Ha megéli a 2500 km-t, akkor meg leszek vele elégedve ezért az árért.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #134569 üzenetére
Egy nagyon jó XC villa 1,5 kg mondjuk. Ha merevre vált, nyer egy 1 kg-t kb, ami nagyon jelentős a kerékpár súlyához képest, de nem tudom, honnan jött az 1,5-2 kg neked.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #134575 üzenetére
Televagy hejesirási hibával,azt válc-nak irlyák!
jjeahh...ha felét mozgod ki,akkor biztos kemény.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz trialboj #134564 üzenetére
De jó, hogy Runner reagált rá, így eszembe jutott megnézni, szenzációs videó volt. Ez a lassú tempós technikázás lefelé, ez a kedvenc stílusom. DH rombolás lefelé ezerrel közel sem annyira.
Egyébként ez a menet nem koptatja úgy a gumit szerintem, mint egy amatőr lefelézés, ahol markolom a féket, és csúszik egy csomót a gumi, ő azért cseréli 1000-nél, mert 20-30% kopást is megérez már. Mi meg azért mert 1500-nél már elment a 70%
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #134574 üzenetére
A motoros gép úgy látom a barátomnál is, hogy jobban eszi a láncot gumit
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
flash-
veterán
Na vicces dolog ez a strava, mindig talal az ember valami *újat* benne..
Most jöttem rá hogy meg lehet nézni a szegmensek start es cel pontjainak google utcaképét, ha valakit erdekel az igy tudja :szegmensen full leaderboard es az itt bejovo terkepen jobb felso sarokra kattintani es voila😀"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #68686080 #134584 üzenetére
Elég pici ott a tűrés6ár,nem érdemes spórolni és egy márkásabb darabot kell használni.Enyém BBB és kiállta a próbát,vagyis mikor beesik az 1 (gondolom %),azonnal cserélem és így elmegy sorom 2 láncot.600km nagyon kevésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #134575 üzenetére
KMC X11e.
Azt vettem észre, hogy élettartamban nem sok különbség van, próbáltam már sokfélét, az analóg gépen anno olyan 1500-2000-et bírt 1db lánc, most meg kb 1000-et a villanyon.
Nincs értelme túl drágán láncokat venni.StLui: Hát ja, gyakorlatilag kétszer úgy eszi a láncot. És amire még figyelni kell az a kazetta test, egy alu kazetta testet pár ezer km alatt lenullázol. Érdemes a hátsó agyat cserélni valami brutál DH agyra, acél kazetta testtel, máskülönben érdemes betárazni az alu kazetta testekből.
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz Runner_fxr #134587 üzenetére
Hát vazz,ha 1000-1500kmt bir ki,akkor fél évente cserélhetem a láncot majd Most KMC van nekem is,kiváncsi vagyok meddig birja.
-
marel09
csendes tag
Ér itt bringát hirdetni? Testbike-ra felraktam Bianchi Via Nirone 7 kerékpárom, részletek, képek ott.
-
trialboj
őstag
Mentem egy kört a saras erdőben, csuszkálni... kidobtam a farát, hogy drifteljen a hátsó kerék a sáron, ez amúgy jó érzés, pont a tapadás határ felett kanyarban fordulni. Aztán az egyik olyan jól sikerült hogy megindult az eleje is, és mint a salak motorosok, balra fordított kormánnyal csúsztam balra az árok fele, már felkészültem a zakóra, mikor az eleje betapadt és visszahoztam. Utána már nem kísértettem a szerencsém, de furán érdekes volt, pont abban a pillanatban voltam mikor esés előtt kicsit belassul az idő érzeted, és van időd azon agyalni hogy is lenne a legkevésbé fájdalmas elesni.
(#134574) Runner_fxr Elhiszem, viszont örülök, hogy a többi xc-s is igazolja hogy nekünk normális az 5000km, ha évente 5x kéne gumit cseréljek, addig hajtanám mindent amíg le nem foszlik a felniről, persze gondolom te nem tekersz ennyit egy szezonban így nem kell 4-5x40 eurót eltapsolni csak a gumikra.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz #68686080 #134584 üzenetére
ha leveszed a láncot, fellógatva, vagy asztalon -elvileg, valamikor kipróbáltam, de túl régen - kinyújtva, a százalékoknak ki kéne jönniük. fél col egy láncszem, 100 "link" esetén csapközéptől csapközépig 1270 mm helyett 1276,35 mm a fél százalék
Akkor különösen látványos, ha egymás mellé lógatsz egy új, és egy régi láncot. Nyilván nem végtelen a pontossága az originál láncnak sem, de az egy % az 100 láncszemnél már egy egész láncszem, az elég észrevehető különbségBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #134587 üzenetére
Köszi a tippet, ezt átadom neki, mert azt hiszem sort is cseréltek neki az első lánccserénél már
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nagyúr
válasz StLui #134512 üzenetére
És bringasisti: Félreérhető voltam. Igazából nincs bajom se az árával, se a súlyával, csak pár évig kiestem a bringás vérkeringésből és most meglepődtem, h egy 2000 eurós karbon bringa még mindig ilyen nehéz. Azt hitem, h fejlődött annyit a technika, h ennyi pénzért már lehessen venni egy 10 kilónál alig nehezebb bringát.
Hasaggymeg: Igazad, van. Csak én voltam nagyon eltévedve.
Más: megjött végre az új bringám, mentem is vele kb egy 20 perces kört, odáig vagyok meg vissza. Azonnal megmásztam a környékünkön az összes meredek utcát (van néhány), elképesztően jó érzés "suhanni" felfelé. Holnap nyomok egy hosszabb tesztet a Bükkben (kb 500 méterre lakom tőle), alig várom már. Amúgy az a durva, h a mai 20 perces teszt alatt jobban leizzadtam mint a régi bicajomon ugyanennyi idő alatt általában.
Ja, még valami! Kicsit puha a Ninety-Six után, de még nem volt időm rendesen belőni a telókat. Szerintem rendben lesz. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #68686080 #134588 üzenetére
Az bizony jónak tűnik,így hacsak nem te vagy Förstemann,akkor már csak a lánc minősége lehet a magyarázat.
(#134590) marel09...nem.
(#134597) bulikavagyok...elektromos,vagy sem,ez szép! Körhátszelet nem kívánok hozzá,inkább tele akksit.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz bulikavagyok #134597 üzenetére
Emmá jóféle guruló! Sok örömöt hozzá, mondanám a hátszeles marhaságot is, de ott a boost mód, akkor meg minek a széllel foglalkozni, nem?
Az egyetlen hibája, azt leszámítva hogy fox van rajta RS helyett (persze te lehet nem vagy elátkozva, és hamarabb eladod minthogy köhögni kezdjenek a telók) erre nem fér már fel a kulacs tartó. Tehát ilyen bringához kötelező a hátizsák? Nem akkora áldozat, de azért ha kissebb karikákra mész, és elfelejted...
Azt elárulod, hogy teljesen zárható-e mindkét teló, merev farúvá válik-É és aszfalton kikapcsolt rásegítéssel, sikerül-e 25 körül tartani a tempót, síkon 20+ percen keresztül?
Következő kép sáros legyen vagy legalább is az eredeti "élőhelyén" készüljön.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134597 üzenetére
Grat! +1 trialbojnak, vedd el a szüzességét egy jó kis sarazással
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Napelem
- Mobil flották
- Házi hangfal építés
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...
- DJI MAVIC 3 PRO DRONE, GARANCIA, CARE/ DJI BESZÁMÍTÁSA LEHETSÉGES
- Timex Model 23 TW2T88500 női karóra BOLTI ÁR ALATT! ELADÓ - 19.990.-
- PULSAR Accelerator Solar Chronograph PZ5111X1 3év garival eladó!
- Absima Jimny 1:24 micro crawler rc autó
- Adidas UEFA Champions League tolltartó, neszesszer szinte ingyen elvihető
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest