Hirdetés
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Mini PC
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- E-book olvasók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
A McLaren tapadási gonddal küzd, mondja Coulthard
Kíváncsi vagyok, mennyire jó DC szeme
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8502 üzenetére
A visszavonulása előtti időszakból ítélve már elég rossz lehet a szeme.
Button:
"Követtem néhány versenyzőt a nap folyamán, Fernandót és Michaelt is. Mindig nagyon érdekes megfigyelni, hogy mi történik. Soha nem tudhatod, hogy ki mennyi üzemanyagot cipel, de azt láthatod, hogy milyen az autó egyensúlya" – magyarázta a brit pilóta.
"Nekem úgy tűnik, a Mercedes hátulja egy kicsit idegesen viselkedik, sőt fékezésnél olyan, mintha blokkolna a hátsó tengely, de ha 150kg üzemanyagot cipelsz, akkor ez abszolút érthető. Érdekes. A Ferrari jónak tűnik a pályán, kiváló az egyenletessége."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8502 üzenetére
Az autó ebben a formájában nem tűnt ma acélosnak. De ennek sok oka lehet, akkor is ha az autó jó.
Viszont a Red Bull és a Ferrari már a Bahreinbe szánt csomagokkal főpróbázgatott ma, a McLarennek meg van egy 'kamionnyi' új cucca, amit csak ezután tesz fel. Eltérő programon vannak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #8505 üzenetére
Az...bár Senna már a végére ért oda a JPS legendának ( két év végi 4. hely jött össze).
Addigra halott volt már C. Chapman, ...M. Andretti-t, Emmo' Fittipaldi és a halálában világbajnok Rindt akik sztem inkább fémjelezték.
...igazából még a turbinás öszkerekes Lotus-ra is került JPS festés, csak még nem a klasszikus formában.a bitang:
és az KV festése:
ki van emelve az orrkúp, azért nem stimmel elsőre
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #8497 üzenetére
Kobayashi-t is majd csak ezév után lehet igazán felmérni szvsz. Jó dolgokat csinál az kétségtelen, talán egyike azoknak akik 'rátalálnak' a kategóriájukra.
Mert a GP2asia megnyerése után a GP2-ben annyira el volt tünve, hogy a 22 fős mezőnyben azt az 1 dobogót 21 versenyző tudta hozni.
De vannak ilyenek, semmi különösebb nem utal rá, aztán egyszer csak helyükre kerülnek, és kontra....valakinek mindene megvan, és mégsem tud érvényesülni a célkategóriában.Számomra pont ezért számít, hogy mennyi sorozatban szerepelt..és milyen eredménnyel. Mert ez mutatja hogyan találja meg magát, hogyan alkalmazkodik...minden széria más és más..pl. a GP2 futamokban rotálódnak azaz aki megnyerte az első versenyt, az a következőn a mezőnyből rajtol, és ha nézted a mostani GP2 asia-t Bahrain-ből, hát nem cicóznak, mindnek a jövője a tét, csapattárs a csapattársat is kilöki (mint amit Glock kapott pl. anno)
Ahol egyforma autók vannak ott a mérnökök döntenek,...de mindenhol van legalább 3-4 erős csapat, benne 2-2 versenyzővel. Ütnek-vernek, mert mind tudja mi a tét. -
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8509 üzenetére
Igen az ázsiaiban még vad emberek vannak, míg az európai túl civilizált.
hogy megint tegyek egy kis kitérőt. A motoGP-ben sok gyors fickó van és volt. A Ducatit is motorozta már sok nagy név, de csak Capirossi és Stoner volt közülük olyan aki ki is tudta belőle motorozni amit kell. A moci gyors, csak rakoncátlan - csak a kivételezettek tudnak vele menni.
Valami hasonló van az autóknál. Amíg csak körözgetni kell egy jó autóval, sokan jók lehetnek. Viszont mindenféle kritikus pillanatban hirtelen manővereknél is kézben tartani mindent, arra már csak kevés képes. És ez a képesség újra előtérbe fog kerülni. Mivel a teli tank miatt a gumibűvészkedés is csökkenni fog, nem fogja a boxtaktika a fél mezőnyön átteleportálni a töketlenberciket. Újra szükséges lesz könyöközni.Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #8510 üzenetére
Bayliss-t ne felejtsd ...átugrott a WSBK-ból és behúzta a szezonzáró futamot Valencia-ban.
Ezt az ázsiai dolgot egyenlőre azért nem tudom osztani, mert jelenleg csak Kobayashi az akire hivatkozni lehet.
A technikai sportban egyenlőre nem érezni az ázsiai nyomást...ennyi volt régebben is, sőt a motorosoknál még erősebb is volt.
Pedig aztán hamarabb bejósoltam volna mint teszem azt a műkorcsolyában
Valahogy nem megy nekik, pedig aztán autót gyártanak dögivel, gyakorlatilag az autógyártás súlypontja már áthelyeződött...egy röhej hogy valójában nem a Toyota a világ legnagyobb autógyára, hanem egy kínai cég ami lényegében nem gyárt, de a részvényei révén övék messze a legtöbb autó ilyen-olyan néven.Meg én nem hiszek ezekben a 'töketlenbercikben'...bár ez gondolom már világos , én valójában úgy gondolom hogy ezeket bárhova bedobhatod mindenhol gyorsak lesznek, kis kölök koruk óta csinálják tanulják, különféle osztályokban, különféle szakemberek mellett...fittek mint malac.
Kiveszed ezeket a 'ficsúrokat' és bedobod a '70-s évekbe, és sztem pillanatok alatt vagy nyernek vagy meghalnak.
Lehet hogy nincs nagy véleményed róluk, mert mások mint a régi cigizgető kőtökös arcok, de sztem van egy alapelv...ha valamit elég régóta csinálsz, akkor egyre jobb leszel benne.
..és ezek a srácok versenyek százait futották már le a felnőtt koruk kezdetére... -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8513 üzenetére
?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8515 üzenetére
Ezt miből sikerült leszűrni?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8516 üzenetére
Button és Massa tandemben csinált ma egy versenyszimulációt. Stintek.
Meg a Button nyilatkozat. Még be se lett igazán állítva a szűkös idő miatt, de már így is kiváló versenyszimulációt ment. Még sok van a csomagban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #8517 üzenetére
Hamilton tegnap még más véleményen volt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8512 üzenetére
Igen ne felejtsük Baylisst. Nem semmi beugrás volt az se.
Ázsia. Nos hogy valaki kőkemény lehessen a pályán ahhoz kell helyzetfelismerés, mersz, önkontrol. Nos Satoban minden megvan, hogy nagy legyen, leszámítva az utolsót. Rendszeresen túlvállalta magát. Ebben persze megvan az a beteges maximalizmus, amit arról a távoli szigetről hozott magával. Koba lényegesen visszafogottabb alkat. Még a nyilatkozataiból is kitűnik, hogy tisztában van azzal amit el lehet érni, és mit pedig nem.
A 70-es évek lehetőségeiből kihagytál valamit. Pánikba esve elszaladni... Mert ugye akkoriban évi egy két kollegáris temetés benne volt. Akiben nem volt mersz, az csomagolt. Akiből meg a helyzetfelismerés vagy az önkontrol hiányzott, az hamar átülhetett a tolókocsi kategóriába, vagy részt vehetett egy kollegáris temetésen mint ünnepelt. Akkoriban darwinini szigorral ment a szelekció.
A mai srácok vezetési tudása jobb, mint a 70-es évekbeli kollégáiké - lévén gyakorlat, vezetősuli... - de a helyzetfelismerés, mersz, önkontrol terén egyik-másiknak hatalmas hiányosságai vannak...Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8517 üzenetére
Massa versenyszimulációja azért erősebbnek tűnik Vagy már annak is örülni kell, hogy nem 2 sec-es hátrányból kezditek a szezont, mi?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
pedig nem az [link]
bár ez így nem teljesen jó mivel nincsenek meg a boxba be és ki vezető körök -
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
Eltekintve Massa 95-104 közötti köreitől én úgy látom hogy Button jobb volt. Mondjuk Button is odatett pár jobbat 100-104 között. Na de amúgy sem Button-ra kell itt majd figyelni hanem a csapattársára.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
Már nem azért, de ha összeadjuk a köridőket, 63-63-at vagy Jensonét kiegészítjük még 3 1:25-ös körrel (és így 66-66-ot), mert ennyit vehetett el tőle a piros zászló, akkor Jenson teljesítette a versenytávot gyorsabban, bár szerintem az 1:23-as körök után rászóltak, hogy vegyen vissza és utána stabilan beállt 1:25-ös körökre a piros zászlóig, holott már nagyon könnyű volt az autó és az abroncsokban csak 13 kör volt.
Az 1:25-ös köröket már fele tankkal szórta.
Még az lehet, hogy Massa és/vagy a Ferrari pancserkodott ma, merthogy amit ma produkáltak, az még egy out-of-the-box beállítatlan McLaren ellen sem volt elég.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Kíváncsi vagyok hogy holnap ha jó idő lesz lemegy-e valaki 1:20 alá...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Honey Bátyó
csendes tag
Nem tudja valaki, Alonso tavalyi tippjeit megmutatták végül valahol?
Az idén is jó lenne egy hasonló interjú valakivel, most azért nehezebb dolga lenne az illetőnek...Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
-
-Mike-
addikt
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
GuB3Ra
aktív tag
-
addikt
válasz Motion_Blur #8532 üzenetére
Vicces lenne,ha az egyik mclaren szerelő nem fényképezőgéppel nézelődött volna
-
Pá
addikt
Én nem értem mi ez a felhajtás a fényképekkel... azt hittem a meki fénymásolva kapja az anyagot.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #8542 üzenetére
Ugyan már. Az előző egy aerodinamikus vérbeli sportkocsi volt (bár még az is lassú volt néha), ez meg csak egy operábajáró flancautó. Csak a reklámért lett SC, nem annak való. Majd ha kínlódnak mögötte az autók az abroncsok és a fékek hőmérsékletének megtartásával, akkor dicsérd.
Lassú keskeny magas tégladarab. F1-es SC-nek vicc.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #8544 üzenetére
Ilyen alapon akkor Ferrari Enzo, SLR Merci, 5.2-es R8, Porsche Carrera GT kellene, sőt tán még ezek is kevesek lennének. Na mármost ezekhez képest annyira mindegy, hogy egy túlhizlalt kéttonnás kupé (SL) vagy egy ötszáz lovas lassú keskeny magas tégladarab a SC. Szerintem. A gumik és a fékek úgyis lehűlnek, majd cikáznak versenyzők, eddig se volt ez másként. Nem a gyorsaságról szól, hogy mi lesz a SC, vagy szerinted eddig nem találtak volna megfelelőbbet az SL 63 AMG-nél?
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #8546 üzenetére
Lexus kellene, zúzmarás lenne az F1esek féke.
-
#95904256
törölt tag
válasz hunnylander #8544 üzenetére
Az egész Formula-1 egy nagy reklám. Ha nem lenne reklámértéke, a gyári csapatok és szponzorok azonnal elhagynák a cirkuszt. Persze a Safety Car nem csak a show része, hanem valamennyire "biztonságtechnikai eszköz" is...
Egyébként tényleg rosszabb lenne az új SC az előzőnél?
SL 63 AMG:
525 lóerő; 1750kg(tankolva); 0->100km/h 4,6mp alattSLS AMG:
571 lóerő; 1620kg(önsúly); 0->100km/h 3,8mp alattszerk.: Egyébként az újabb nekem is jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Nők, nőügyek (18+)
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- iPhone topik
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- IFA 2024: Wi-Fi 7 és FritzOS 8 az AVM-nél
- Mini PC
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- BestBuy topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen