Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Aktív témák
-
-Mike-
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8249 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #8233 üzenetére
Kissé összemosod a különböző szervek költségvetéseit, kevered a szezont a fazonnal, a pénzügyi dolgoknál nem mindegy kik a szereplők, ehhez nem kell gazdasági tudás. A logisztika az egyetlen valós érved ebből a sok sorból amely hat a csapatok költségvetésére és mint plusz, rajtuk kívűl álló tényező (FIA ámokfutás negatív externáliája), de annak növekedési mértéke sem kiugró annyira mint te beállítod, ugyanis te magad írtad: 8 helyett 11.
CSAPAT költségvetésről beszélünk, mert én az ő felelősségükről beszéltem, miszerint a csapatok költségvetése (most írjam le mit jelent?) érdemben nem változott. Csökkent a ráfordítások egy része? Igen, pl motorok. Nőttek olyan ráfordítások amik egy az egyben kiütötték a csökkentő tényezőket? Igen. A számok ezt mutatják, tetszik vagy sem. Ezek a megnövekedett tényezők=logisztika kiadások növekedésével, amit le kellett nyelniük a csapatoknak? Nem úgy néz ki. Ennyi a lényeg az egészben."Ha ül a fenekén akkor ma lehet nem is lenne f1" szerinted = "gondolom annak tartod, ha nélküle szted már megszünt volna az F1"
szerintem kimaradt egy lehet szócska a mondatodból, a megszűnt elől. Mert így eléggé mást jelent. Biztosan kell ez a stílus? Szerintem nem.
a5:
"Az átlagos éves költségvetésük (CSAPAT/ISTÁLLÓ) 303 millió dollárról 272 millióra csökkent, nem utolsósorban azért, mert néhány tekintélyes szponzoruk - például a Baugur, a Credit Suisse, a Dell és az ING - kiszállt, amivel a támogatók által a sportba fektetett teljes összeg 896 millió dollárról 820 millióra esett." A 303 dodó máris korrigálható a szponzorpénz csökkenésével, így még kisebb az esés. Mindezt úgy hogy gazdasági válság ment le tavaly bakker. Úgy, hogy kiment a Honda és egy visszafogott költekezésű Brawn lett belőle."A visszaesés nagyobb része azonban annak tudható be, hogy jelentősen (durván 30 százalékkal) romlott az autógyártók költekezési hajlandósága" Abszolút igaz. Kiszállt a Honda és a jövő évi fejlesztés sem került már annyiba a BMW és a Toyota esetében sem. Magyarul a megmaradt csapatoknál a fenti bekezdés tetszik vagy sem igaz. Kers, logisztika, dupladiffuzor ki tudja mi, a hajlandóság hiánya is.
Az összes linkelésedet köszönöm, átfutottam, érdekesek kétség kívül.
-
Pá
addikt
Ezmegmi?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz venember83 #8261 üzenetére
Csaknem rosszul keltél? Feküdj még vissza egy picit!
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
Vannak dolgok amin egyszerűen nem tudsz változtatni, hiába nem veszel róla tudomást.
pl. a 2009-s autóknak köze sem lehetett a 2008-s kocsikhoz, tök kicsi hátsó szárny, tök batár első szárny, semmi kiegészítőelem..stb. Ne mond hogy nem merült fel benned.
DE
A kiscsapatok, mint a Force India lényegesen kevesebb pénzt költöttek, ők vásárolják a motort és a váltót..és ők harmadáron jutottak hozzá 2009-ben mint 2008-ban.
"10 millió dollárért elérhetővé teszik a független csapatoknak. A Williams vagy a Force India most ennek háromszorosát fizeti az erőforrásokért.
..nyílván ha nincsenek évközi tesztek akkor ezek költsége sincs...nyílván jobban jártak.
De számszerűen:
2008: Force India 122 millió dollár.
2009: vegyél le belöle 20 millát a motor árainak csökkentése miatt, meg valamennyit a váltó árának csökkentése miatt, meg valamennyit az évközi tesztelések megszünése miatt (szállítás/gumi/üzemanyag..stb)
Add hozzá hogy 2009-ben a Force India szerzett pontot (minden csapatnak volt pontja), és így mentesült a versenyekre való szállítási költségek egy részétől (2008-ban pont nélkül volt).
A piszok alsó hangon vegyél le csak a 122 millából 40 millát.
az már 30%Elmondom te mit te látsz... a teljesen új autók építését 2008-ról 2009-re, a KERS-be ölt milliók (Ferrari-McLaren-Renault-Williams), és az emeletes diffúzorok tervezése-újratervezése (McLaren-Ferrari-Renault-Red Bull..)
..és miért nem emelte meg az FIA az alsó súlyhatárt, miért cseszte el 'véletlenül' az első gumik szélességét, miért nem körvonalazott a diffúzor szabály akkor amikor 30%-l csökkentik a aero-t??Aztán:
"..Most hogy az autógyárak nagy része új versenysorozatot alap...jah akarom mondani elkotródtak beégve.."
..én ezért a mondatért kezdtem el írni, mert fogalmad sincs mennyire volt valós törekvés az új sorozat alapítása, és mennyire volt eszköz.
(..ahogy pl. anno mikor a FOCA (Mosley, Bernie..stb) megtámadták az akkori felügyelő szervet a FISA-t, még egy F1-n kivüli F1-s futamot is rendeztek dél-afrikában)
Mégis fontosnak tartottad belefűzni a gúnyt.
..és akkor nekem jössz azzal hogy stílus, meg nincs a fórumon helye, mert rosszul értelmezem azt hogy:
"Ha ül a fenekén akkor ma lehet nem is lenne f1"Azaz szted ha Mosley nem csinál semmit akkor előfordulhatott volna egy olyan helyzet hogy jelenleg nincs F1.
..Ezt én nem is akarom helyetted magyarázni, mert ez már megint felesleges körök futása, nem tudom elképzelni hogy lehetne ez akárcsak semleges vélemény is Mosley-ról.Mindegy, a linkeket szivesen bár ha el is olvasod már jóval előbbre tartanánk (már ha fontos persze)
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
Jerez. Sumi vezet.
1. Germany Michael Schumacher Mercedes GP W01 1:26.701 12
2. Australia Mark Webber Red Bull Racing RB6 1:26.727 +0.026 18
3. Spain Fernando Alonso Ferrari F60 1:26.759 +0.058 11
4. Jenson Button McLaren MP4-25 1:27.461 +0.760 8
5. Spain Jaime Alguersuari Toro Rosso STR5 1:29.988 +3.287 12
6. Poland Robert Kubica Renault R30 1:33.569 +6.868 32007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8269 üzenetére
van valahol összefüggő 70 körös futás a Williams-től (vagy más Cosworth-s csapattól)?
A fogyasztás/teljesítmény érdekelne, eddig amiket láttam ott nem volt egyértelmű sajnos. -
shteer
titán
Jó körök gyors egymásutánban: Button 1:21.435, Webber 1:21.786, Alonso 1:21.864.
felszáradt a pálya, előkerültek a slickek, melegszik az aszfalt
a "duplanapos" pilóták most előnybe kerültek..szerintem jónak tűnik
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #8270 üzenetére
Senkitől sincs 70 körös. A Ferrari csinált egy 50 körös vagy ekörülit. Ennél hosszabbra nem emlékszek senkitől. De a fogyasztást ebből nem lehet kitalálni.
Kovalainen azt mondta a Cosworthről, hogy közel olyan erős és 'vezethető', mint a Mercedes. Csakhogy amivel a cosworth-ösök tesztelnek, az még nem a végleges motorspecifikáció, még javulhat. A Cosworth saját elmondása szerint a fogyasztásban is ugyanolyan jók lesznek, mint az átlag.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8272 üzenetére
köszi, hááát én tökre kételkedem, de bukjak be vele..mert nem szeretném ha hátrányban lennének.
Arról tudsz valamit hogy az érkező csapatok által igazolt 'régi' versenyzők szuperliszensz árai módosultak?
Ahogy nézem a Lotus Trulli és Kova' versenyzői engedélyéért olyan 190 000 dollárt kell fizessen az FIA-nak.
(..alapdíj+elöző évben megszerzett pontok×2100 euro) -
P00By
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
Tudna valaki infot adni arról, hogy pontosan melyik nyomvonalon tesztelnek Jerezben? Az utolsó kanyar előtt van két padlógázos jobbos. A második mellett van egy 'opciós sikán', ami elvileg '97-ben a pálya része volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #8278 üzenetére
Sikánt használják, az utolsó előtti jobbost csak a motorosok.
[link] 44. mptől
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #8264 üzenetére
A mózlis feltételes mondatomra kijelentést írtál, az én véleményemként beállítva, leírtad. Buktad. Ott van.
"Azaz szted ha Mosley nem csinál semmit akkor előfordulhatott volna egy olyan helyzet hogy jelenleg nincs F1." Igen. De nem ezt írtad ott, ne ferdítgess ennyire mert elgörbül a tér körülöttünk, aztán tényleg nem lesz f1. Ez már szánalmas, ha ennyire nyilvánvaló elírást/tévedést/szándékosságot nem ismersz el akkor végre béke telepszik kettőnkre, mert hiába nem irkálok."Vannak dolgok amin egyszerűen nem tudsz változtatni, hiába nem veszel róla tudomást."
Közös gondolat és vélemény a másikról, szóval te ezzel nyitottad az előbb én ezzel zárom Üdv, és még mindig: jó f1 drukkolást, remélem megy és nem mózlibábúkat szúrkálsz egész évben. (főleg hogy azt élvezné)
-
P00By
nagyúr
-
Peat;)
veterán
[link] no már keménykednek, most idén visszasüllyednek, aztán 2011-ben a Schumi és Brawn Ltd. behúzza mindkét vb-t
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Te jó ég vz, igen, de nem??!
Ez már az a szint ami szóban már egyszerűen elő sem fordulhatna.Mosley bábuknál felejtsd el, ahhoz képest hogy már 2 napja egy újzélandi kempingben kellene az átállással foglalkoznom/regenerálódnom, és én a repjegyem dacára mégis itthon vagyok..egy Mosley dolog nem ügy hidd el
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #8285 üzenetére
Igen az a mondat, a felső mondat amire kiakadtam viszont nem...mert nem ugyanazt jelentik..ez szóban tényleg nem lenne mert már mindkettőnk a földön fetrengene..a röhögéstől szvsz.
Remélem nem csak negatív dolgok miatt nem szálltál fel, hanem pozitívak is szerepet játszottak jelenlegi maradásodban.
-
#70869248
törölt tag
..hát felszállni csupa negatív dolog miatt nem száltam fel, nincs is értelme mást mondanom brutál jó lett volna elmenni.
De egyszer cipeltem a hátamon másfél millió államadóságot egy ideig, az az alatt eltellt éjszakák megtanítottak arra hogy ne őszüljek azon hogy mi volt.
A lényeg hogy mi lesz most, az meg még bárhogy alakulhatMint ahogy Kimi a rally-ban, MS az F1-ben, Ben Spies a MotoGp-ben, Michelisz Norbi a WTCC-ben, a 3 Mansell a Le Mans series P1-ben, vagy nyerhet Sato Indy500-t is..
Egyébként Fisichella-t már nevezték Alesi-vel együtt egy Ferrari 430-l Le Mans-ra.
-
Oliverda
félisten
Button: 1:18.871
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Nem hiszem hogy ezzel az autóval olyan sokat tudnának mutatni. Még Kova is elmondta hogy ritka egyszerű a felépítése. Állítólag Barcelona-ra jön az erősen átdolgozott verzió.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
Nekem tetszik, bár az alappal sincs bajom.
Aktív témák
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia
- K-39 Vezeték Nélküli Fülhallgató ( Stereo Headset ) /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- YYK-Q63 Vezeték Nélküli 5.3 Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- X08 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia