Hirdetés
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #4450 üzenetére
nekem múlt héten csinálta a gép, hogy cod4-ben random idő után, random hőfokon (na jó, a max közelében, de jópár fokkal alatta - ért véget a log) megmerevedett a kép, és a hangot meg ismételte fél másodpercenként... szerencsére FSX alatt nem csinálta... éppen ezért gondolom, hogy VGA... de nem nyúltam hozzá, és ezen a héten meg nem volt vele gond... rossz hete volt, vagy nemtudom...
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #4452 üzenetére
de akkor a 13 órás VHHH-EGLL groupflight alatt miért nem fagyott egyáltalán? (na jó, kétszer összeomlott az FSX, de az más, nem az egész rendszer fagyott)... meg a prime addig fut rajta hiba nélkül, amíg meg nem unom (1 órát ment múltkor)... szóval nemtudom...
[ Szerkesztve ]
-
Bundee69
tag
válasz Korcsii #4458 üzenetére
Azt is megnezheted, hogy mi van akkor ha proci feszt emeled meg egy-ket lepessel. Hasolo problemam nekem is volt. Tesztnek ajanlom meg az Intelburntest nevu progit gugliban keress ra. Azt olvastam rola, hogy azzal valo 10-20 perces teszteles feler egy ejszakas Orthos-al.
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
Én csak annyit mondanék a tuning + FSX párosításról, hogy abszolúte támogatom DE amióta nincs a gépem húzva azóta csupán annyira stabil, hogy múlt hét péntek óta non-stop repülök (ez olyan 25-30.000 mérföld) és a földön sem kapcsolom ki az FSX-et csak lecsukom. Közben net, utorrent, skype, néha másik játék és egy pillanatra sem fagyok ki, azelőtt azért ilyen soha nem volt, néha küszöbnél, néha a levegőben. Szóval jó a tuning, de ennyire stabil gépem mint most még soha-soha nem volt és végülis a végső célom ez.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #4462 üzenetére
Nálam most a tuningos i7 is nagyon stabilnak tűnik. Tegnap és ma repültem egy LHBP-KIAD-LHBP-t úgy, hogy nem léptem ki az FS-ből, Wasingtonban tankoltam, újraprogramoztam az FMC-t, s indultam vissza. Kétszer 8,5 óra, s minden OK. Pedig most egy kölcsön VGA (HD5770) van itt, ami közel sem olyan virgonc mint a 4890 volt...
i7-nél figyelj oda a QPI feszre, nálam például sokáig gond volt vele, hogy amikor visszavette a szorzót, akkor a QPI fesz is visszament, s amikor újra maximumra kapcsolt a proci, akkor nem volt rögtön elég neki a QPI fesz. Emiatt fagyott. A 4 GHz körüli tuninghoz pedig érdemes egy picit megemelni a PLL feszt is. -
-
fatal`
titán
Nem tudja valaki mit kell módosítani az aircraft.cfg-ben hogy menjen az FSPassengers a PMDG 737-700al?
Wilcoval működik az fsp, de PMDG cfgbe bele akar javítani, mondom neki, hogy ok csinálja és abban a pillanatban CTD az fspassengers.dll-re hivatkozva.
-
Gizmo94
veterán
Pl. ilyeneket módosít benne, ez pont a Wilco, ha összehasonlítod a backupot a módosítottal,látod:
BEFORE
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 150000 // (pounds)
empty_weight = 74170 // (pounds)
reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -5, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datum
max_number_of_stations = 50
station_load.0 = '170.0, 41.0, -1.5, 0.0, Pilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum
(feet)
station_load.1 = '170.0, 41.0, 1.5, 0.0, Copilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.2 = '510.0, 0.0, 0.0, 0.0, Crew' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.3 = '1360.0, 25.5, 0.0, 0.0, First class' //Weight (lbs), longitudinal,AFTER
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 150000 // (pounds)
empty_weight = 74170 // (pounds)
reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -5, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datum
max_number_of_stations = 50
station_load.0 = '170.0, 41.0, -1.5, 0.0, Pilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum
(feet)
station_load.1 = '170.0, 41.0, 1.5, 0.0, Copilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.2 = '510.0, 0.0, 0.0, 0.0, Crew' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.3 = '1360.0, 25.5, 0.0, 0.0, First class' //Weight (lbs), longitudinal, vertical positions from datum (feet)
station_load.4 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation'
station_load.5 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation'
station_load.6 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation' -
Gizmo94
veterán
Akkor sikeres kínlódást. Ha az FS9 ugyanolyan lego mint az FSX - márpedig miért ne lenne az- akkor kellő kitartással sikerre jutsz. Gondolom ugyanazokat írja vagy írná át, mint a wilconál, csak valamit nyilván belekókányoltál az NG mappádba és ezért nem tudja..
Ilyenkor csinálj neki másik meghajtóra egy fake program files/fs9/aircraft mappát , abban egy NG másolatot, telepíttesd vele oda, utána cincáld széjjel és pakold át az eredetibe. -
Geryson
addikt
Ki használ közületek NOD32-öt? Miket kell beállítanom, hogy esetlegesen ne akadjon össze a repülésemmel? Megy az FS, Active Sky, FSINN, Real Time szóval egy pár apróság és idáig inkább mindig kikapcsoltam, de pont tegnap beszedtem egy vírust, amire csak Seychelles-re történt landolásom után jöttem rá, merthogy visszakapcsoltam és szólt a NOD. Vagy úgysem akana össze? Merthogy amikor a földön állok, akkor mindig megy a NOD és nincs semmi gondom az FS-el, de tudom, hogy anno talán még több helyen is olvastam, hogy inkább ne menjen, vagy ez kamu dolog volt?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #4472 üzenetére
Azért írják,hogy ne menjen repülés közben ilyesmi, mert minden vírusirtó a háttérben ellenőriz, folyamatokat futtat, közben rendesen olvassa a lemezt, frissít, stb, ezáltal a játékod lassul, vagy átmenetileg akadozhat is. Nem szabad összeakadnia az FlightSimmel és más előnnyel nem jár ha kikapcsolod, minthogy ezek egy része megszűnik (teljesen úgysem, mert az eset guit pl. nem tudod kikapcsolni) , cserébe az általad is említett "ajándékokat" viszont összeszedheted.
Én KIS-t használok, de sosem szoktam kikapcsolni, nem éri meg.. Többet bukhatsz mint nyerhetsz. Ha nem online módban repülsz akkor leállíthatod, de olyankor hálókártyából kábel ki. Az a biztos.[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #4472 üzenetére
Én ugyan FS9-es vagyok és szintén NOD-ot használok... De szerintem nincs az a program, az a játék, vagy bármi, ami miatt kikapcsoljam a vírusírtót (hogy ne lassuljon le), ha kimegyek a netre. Ez kb. olyan, mintha járó motorral, nyitva hagynám az autómat az utcán, miközben én fent netezek a harmadikon... Ki az a hülye, aki nem vinné el?
Inkább akadjon össze az FS-sel, de nem kapcsolom ki (vagy megtalálom rá megoldást, vagy vírusirtót váltok)! Amúgy szinte 100 százalék, hogy nem akad össze... -
fatal`
titán
Én Avastot használok, de mindig fut, nincs jelentős különbség.
Valami tényleg a pmdg aircraft.cfg-mel lehet(ett), mert a 900ast gond nélkül megcsinálta, a 700ashoz pedig küldtek másik aircraft.cfg-t amivel szintén működik úgyhogy csak a festéseimet kell újra hozzáadni és jó is lesz az FSP. Majd szép sorjában végignézem a 600ast, 800ast is.
-
boeing
senior tag
Na kiprobáltam a PMDG 747-8i,egy kis landing video.
[link] -
Gizmo94
veterán
-
Gizmo94
veterán
Igen-igen, a hiba az Fspassengersben van. Wehehe. Amúgy lehet,hogy te nem, csak a hatszázmillió addonod valamelyike.
Sikerélményem van, mivel repülni nem tudok és az ATC-m is egy crap, így némi szenvedés után sikeresen beraktam A Level-D 767-be és a CS 757-be az FS9 GPS-ét. Ráadásul még működik is. Sőt, az előbbihez még egy tuti FS9-es Malév liveryt is szereztem, ami szintén működik. Ez egy pozitív nap
-
fatal`
titán
válasz Gizmo94 #4486 üzenetére
Az lehetséges bár csinált furcsaságokat a pmdg. Pl. a spoiler arm kijelzésének semmi köze nem volt a billentyűzethez, megnyomtam a shift+ü-t és a visszajelző lámpán nem történt semmi Viszont arm-ba tette.
Ha csak egérrel raktam a throttle panelen arm állásba akkor a visszajelző lámpa jó volt, csak épp a spoiler nem nyílt ki leszállás után
Remélem most a reinstalltól jó lesz.
Hehe, úgylátszik pozitív nap.
Miért nem az FSX gpsét raktad?
-
Geryson
addikt
Tök hülye kérdés! (köszönöm amúgy a NOD tippeket, ezentúl én sem kapcsolom le, de tényleg remélem, hogy nekem sem lesz összeakadásom).
Naszóval megvan a 32" FULL HD, beállíás benyomva, kemény látvány még a 2D cockpit is, nade hogyan váltok át 3D-be, hogy legalább megnézzem? A Display-nél "high resolution virtual" bekapcsolva, de a 2D után a következő a Spot majd a Tower (azaz nincs virtual) plusz menüből sem tudom kiválasztani, mert szürke.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Bocsi, még annyi kiegészítés, hogy más gépeknél megy a virtual, csak a PMDG 747-nél nem hagyja kiválasztani. Illetve még egy apróság, a chase distance +/- megvan, a move eyepoint +/- is megvan, de hogyan tudok visszazoomolni, hogy lássam is a műszereket?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
gabitoo88
tag
Sziasztok tudna valaki segíteni?Első repülésem lenne LHBP-ről KJFK-ra de ha Vatroute-ba beírom a 2 repteret nem ad ki útvonalat!Valaki esetleg tudna nekem linket vagy útvonalat küldeni FMC-be?Megköszönném!
Tel.: 3630három343638
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #4491 üzenetére
ESET SmartSecurity-m van, eddig még nem volt gondom vele (re: privi: hanghiba sem)... az össz, amit beállítottam benne, hogy a FS-el kapcsolatos mappákat ne ellenőrizze futtatáskor (mivel az is lassítja a betöltést rendesen)... persze ez sem kockázatmentes, de remélhetőleg megbízható forrásokból szerzem az FS cuccokat, és nem kapok be valami vírust...
space + egérgörgő?
avagy (ctl+shift vagy shift vagy ctrl) + (backspace vagy enter)?
vagy nem értem teljesen a kérdést...ez a virtual cockpit kérdés meg érdekes...
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4493 üzenetére
kevés járat jár a két város között online a másik meg az, hogy a NAT (North Atlantic Track) útvonala x időnként változik (nem akarok hülyeséget mondani, de talán 1 nap/hónap?), így nem lehet olyan útvonalat megadni, ami mindig érvényes lesz...
szoktál még valami mást is használni útvonaltervezéshez vroute-n kívül? (esetleg valami olyan programra gondolok, amiben látni is lehet, hogy mi merre megy)... márcsak azért. mert anélkül nem egyszerű, de megoldható - én is ilyen nélkül repültem az első EGLL-KJFK utamat
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz gabitoo88 #4493 üzenetére
Sajnos nem megy az útvonaltervezőm, pedig dobnék Neked utat, az egyik kedvenc útvonalam volt LHBP - KJFK. Amúgy valóban a NAT miatt 1 napig érvényes az útvonal, de mondjuk VATSIM-en ezzel azért annyira nem foglalkoznak.
Korcsii: köszönöm, megnézem, egyszerűen nem bírtam visszakicsinyíteni a látómezőmet virtualban, ami pont a lényeg lenne. Mondjuk még mindig nem értem, hogy miért nincs a PMDG-nek virtualja.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #4496 üzenetére
hmm, az említett úton visszafelé nálam lezajlott a komplett procedúra, amit a repülők "szélnekeresztése" előtt szoktak elvégezni Kanada "végénél"... NAT signal betűjele (talán még az egyes pontok felsorolása is), magasság, sebesség, idő, stb...
gabitoo88:
amúgy én két oldalt ajánlok:
Flightavare - a korábbi valódi járatok útvonala a valóságban
Vataware - és a virtuális légtérben...
persze ezek nem szentírások, mint látható kb nincs kettő, ami pont ugyan arra megy... ez főként a szelek miatt van, ami ilyen hosszú útnál már elég sokat jelenthet, így néha inkább "kerülgetnek" a pilóták... infó a szelekről belépés utánde ezekkel el lehet jutni a NAT trackok végpontjaira (a nem "N"-es pontokig, amik általában nem változnak), utána pedig itt meg kell keresni ezeket a végpontokat, és az ott található adatokat behelyettesíteni...
szerk:
ehh, hát ez most ez így eléggé le van egyszerűsítve, és eléggé sántít, de...[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz gabitoo88 #4493 üzenetére
nos, összeütöttem egy útvonalat, amit én repülnék, ha ma kellene repülnöm:
NAT A:
DOGAL 54/20 53/30 53/40 52/50 CRONO DOTTY
(hosszúsági/szélességi körök)DOGAL-ba a febr 13. Delta 99 járat útvonala se rossz (hehe, vérprofik tervezték, miért is lenne rossz):
GILEP UY50 ABETI UL610 BATTY UL608 DENUT UL610 LAM UL179 CPT UL9 STU UN546 BAKUR DOGALviszont a mai szelek alapján talán jobb ez (magyarul én inkább erre mennék ma):
BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGALa Delta nem tudom, hogy merre ment, lehet nem a NAT-ot követte, mert kicsit sokkal feljebb lyukadt ki odaát, de mi most DOTTY-ra érkezünk, onnan pedig:
DOTTY N162B TOPPS J581 ENEENE-ből pedig ENE.PARCH1 vagy ENE.ROBER1 STAR-al irány KJFK....
tehát összegezve:
BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGAL 5420N 5330N 5340N 5250N DOTTY N162B TOPPS J581 ENEaz USA-ban persze elvileg meg kell adni a STAR-t is a flightplan-ben...
és a NAT-ot nem tudom, hogy pontosan hogy illene megadni, lehet hogy a signalban szereplő 54/20 stb jobb lenne, esetleg a sok N végü helyett NAT_A vagy 54N020W stb... az FMC jobban szereti az 5420N alakot...összesen 3822 nm, kitérő KBOS, a NAT-on FL310-390 között bárhol mehetünk (10-esével, és végig tartva), üzemanyag: amennyi csak belefér na jó, közepes terhelésnél 747-tel olyan 100-120 tonna, 767-nál kb 60 t (de ez közel sem biztos, mert keveset repülök vele, szóval számolj utána)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- ZIDOO médialejátszók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- GTA V
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- További aktív témák...
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs