Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Mozgásban a Kill Knight
gp A mai nap folyamán érkezik egy kipróbálható demó PC-re, így megnézhetjük végre hogy fest élőben a játék.
-
Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
ph A modernebb Intel és AMD tokozásokkal egyaránt kompatibilis léghűtés nem szereti a feltűnést.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #3600 üzenetére
Akkor lehet,hogy nálam van ezzel is. valami baj, mert nekem eléggé rendesen visszavette.
Képes volt 13-14-re zülleszteni az fps-t.. De ezek szerint én kavartam meg valamit ismét.
Mondjuk, az én szegény FSX-em már akkora rommámoddolt lego szegény, hogy csoda,hogy még nem dobál egyfolytában fatal errort..Másik kérdés, hogy nekem csak a 2.1-es verzió van megvásárolva ,a 2.4-es nem eszi meg a creditjeimet, így pár repülés után hibákat dobál. A 2.5-öst pedig már ki sem mertem próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Help me SOS!
Egyik napról a másikra nem indul az FS. Betölt, eljut a menüig, majd amikor töltené be a PMDG Airacot, mert az van beállítva default flightnak rögtön kilép. Mit lehetne evvel kezdeni? Nagyon nincs kedvem újrarakni az egészet.
FS9
-
andorra
őstag
Mit lehetett volna tenni (?), így jó a kérdés !
Nekem le van mentve a komplett win7spec/FS9 önnálló rendszerem: FS9+fsGlobal+stb. minden kiegészítő IVAP stb, minden beállítva, repterek nélkül. 40Giga a mentett állomány enyhe átlagos tömörítéssel. (ActivBootDisk)
Ilyenkor ezt másolnám vissza, max 20 perc és már csak reptereket kell visszarakosgatni, apránként, mikor, melyik kell.[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Lehet ezzel még mást is kezdeni szerintem, bár az FS9-hez nem értek.
FSX-nél ilyenkor a következők valamelyikében van a hiba: Vagy a textures mappában szállt el valami, valamelyik add-on ki-be rakásánál, vagy csak úgy, vagy a sound fájlokra kényes még,pl: PMDG-nél, ha nincs meg a gong, nem indul, vagy az fsuipc körül valami dll hiba. Ezeket szoktam átnézni és szinte mindig visszalegozható. Persze, ha van textures mentés, stb, bár azt a REX is csinál így valószínűleg lesz.. FSX-nél ilyenkor a hiba mindenképpen az,hogy hiányzik valahol egy vagy több fájl neki, ezt kell rendbe tenni, mentésekből visszarakni és megy tovább. .. Gondolom, hogy az FS9 sem más nagyon.. -
fatal`
titán
válasz andorra #3604 üzenetére
Le volt mentve, tegnapi rar, de nem jó avval sem. Reinstall.
Amit próbáltam: Újragenerált fs9.cfg, kiszedtem az összes gépet a default cessna kivételével, összes modult de semmi ctfzett.
Szerk.: Mind1 scenery.cfg lementve, terrain.cfgvel együtt meg a sceneryket kimásoltam remélem megeszi a visszamásolást.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Na kész, bár most kevesebb gépet raktam fel.
Hálistennek a Sceneryket és a textúra mappákat egy az egyben visszamásoltam és működik, így 3 nap helyett elég volt egy délután a reinstallra.
-
Korcsii
őstag
nemsokára felszáll az első 787-es...
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Hol nézed?
Ezt találtam: http://787firstflight.newairplane.com/ffindex.html de itt csak annyi van hogy please wait for the live video feed.
-
fatal`
titán
Csak nálam lett fekete a kép?
Már jó.
[ Szerkesztve ]
-
sucec
csendes tag
válasz Gizmo94 #3622 üzenetére
mondjuk az is érdekelne, hogy pl olyat hogy tudnak a földön olyat tesztelni, hogy " futómű ki-be"? Megemelik az egész gépet? Vagy valahogy aláállványozzák? Vagy ez már csak fent derül ki, hogy a srácok összecserélték a kék kábelt a zölddel, így nem fog kinyílni...?
Tök sok érdekes kérdés felmerült bennem....
Pl.: milyen teszteknek kell megfelelnie, hogy átengedjék a hatóságin? van X teszt eset, és azt mindegyiket teljesítenie kell? Egy ilyen gépnél ez gondolom több ezer - akár millió eset is lehet.... nem hinném hogy mindegyiket végignéznék.... (már csak azért sem, mert akkor még mindig a 747 tesztjeinél tartanának... LOL
Véletlenül nincs itt valaki aki ért ezekhez?
-
Gizmo94
veterán
Én speciel nem értek ehhez semmit, de egy ideje nézegettem és a futómű teszteléséről képet is láthatsz a honlapon, a gép egy adott darabjának modelljén tesztelik, ami állványokon áll.
Véleményem szerint mindene legapróbb részletét is sokszorosan és több teszt alkalmazásával végignézik, egy ilyen projekten rengeteg ember dolgozik és sok évig tart a tervezés-fejlesztés.
Kizártnak tartom,hogy akár a legapróbb alkatrésze illetve azok működése ne legyen több oldalról sokszorosan letesztelve, mire egyáltalán felengedik a levegőbe, sőt akár kiengedik a futópályára. Ezzel a géppel is már rendesen csúszásban vannak, gondolom, nem véletlenül, Itt nemigen megengedhető az, hogy hát, nem biztos, hogy ez éppen OK, de hadd menjen, majd fent kiderül.. -
Gizmo94
veterán
Maiden test flight- et írnak, kíváncsi lennék,hogy tényleg az volt-e..
Érdekes és nekem nagyon tetszik a szárny tervezése és még keményebben néz k a levegőben...
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #3622 üzenetére
avagy premier már volt, csak még nem repült?
szerintem ez volt az első repülés, bár eleget tesztelték eddig a földön (megszakított felszállás stb), de szerintem még szállt fel... meg a kommentátor mondta, hogy ezúttal csak a két kapitány van a fedélzeten, meg egy rakás számítógép... én úgy vettem ki a szavaiból, hogy más nem - ergo nem biztosak benne még 100%-ig, hogy repülni fog...
[ Szerkesztve ]
-
sucec
csendes tag
válasz Falconer #3627 üzenetére
az addig ok, itt el is magyarázzák, hogyan cserélnek kereket, de a kettő azért nem ugyanaz:
http://www.youtube.com/watch?v=QbzK6spHyhQmindig csak az egyik kereket emeli meg, a többin nyugszik a gép.
A dreamliner honlapon levő videón pedig csak az van, hogy az egyik felét tesztelik, de nyílván a kettőt egyszerre is kell, hiszen ha az egyik oldal nem nyílik le, az majdnem ugyanolyan rossz, mintha semelyik sem... (sőt talán még rosszabb is, mert akkor az egyik szárny a földet súrolja....)
attól persze még biztos van néhány fix alátámasztási pont, amelynél fogva meg lehet emelni az egész gépet....
egyébként jut eszembe egyszer már volt szerencsém eljutni a lufthansa szerelő műhelyébe, de akkor ez még nem jutott eszembe.... Oda kell menni megkérdezni...
Ha esetleg szerveznék egy túrát, érdekelne valakit?
Üdv
sucec -
sucec
csendes tag
válasz Korcsii #3628 üzenetére
és gondolod, hogy olyan bátrak lennének, hogy ekkora hercehurca közepette vállalnák be azt, hogy esetleg ténleg nem tud felszállni?...
nem hiszem... előtte szerintem 1-2* már tuti repült....
Persze megy a vakítás, hogy első felszállás meg így meg úgy, de azért egy ekkora komplex rendszernél mindig jöhetnek váratlan hibák....
Ha ténleg az első felszállás volt, akkor viszont minden elismerésem az övék. Én egy ilyet nem vállalnék be.
üdv
s -
Korcsii
őstag
hát - hacsak nem a sivatagban csinálták, bár a Seatle-től messze van - nem hiszem, hogy nem fotózta/filmezte volna le valaki... a mai világban már nehéz csak úgy titokban repkedni, amikor mindenkinél van legalább egy kamerás mobil... de amúgy egyetértek, kockázatos, meg minden... csak amíg valaki be nem bizonyítja az ellenkezőjét addig... addig szeretnék abban a tudatban élni, hogy láttam az első felszállását élőben
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #3628 üzenetére
Lehet,hogy végülis bevállalták élőben az első repülést, ki tudja.. Ahogy Bill Gecc mögött lehetett kékhalál Windows bemutatón, így itt is lezúghatott volna, nem az első nagy füstszag lett volna megavállalatnak US- ban..
Mindenesetre ez a flight szépen összejött, a gép biztosan totál hitech, nekem az orra nem teszik, a szárnyai annál inkább.
Mindensetre az értékesítéssel nem lesz gond, amint olvastam, jó ideje rendesen sorbaállnak érte a világ társaságai.
Egy biztos: én már jó ideje repültem vele az Abacus prezentációjában, ami meg kell vallanom,hogy egy igen ramaty termék..[ Szerkesztve ]
-
sucec
csendes tag
válasz Gizmo94 #3632 üzenetére
Hat az igaz hogy egy ekkora madarat nehez "titokban tartani" de szted figyelte volna barki is ha ejjel 2-3kor felszall es tesz egy iskolakort? Megha meg is latod, azt hogy milyen gep, tuti nem szurod ki. Es azert azt nem hiszem hogy sok paparazzi allt volna keszenletben ejjelente, hogy "na biztos most fog stikaban felszallni..."
Azt se felejtsuk el, hogy meg mind a mai napig nem tisztazott, hogy a holdra szallas megtortent-e, vagy csak mediahack volt az egesz.... Ha azt be lehetett kamuzni.... Es egyre inkabb ugy nez ki hogy nem tortent meg, mert akkor most 40 ev multan nem gondolkodnanak rajta ennyire....
Azert a dreamliner korul mar eddig is eleg sok negativ hir keringett, foleg ugye a csuszasok miatt, egy blama most nagyon nem fert volna bele nekik....
Az teny, hogy a gep jol nez ki, a repules is jol jott ki, plane a szar ido ellenere, a leszallas meg tokeletes volt....
Nagy sikert arattak ezzel, amire nagy szukseguk is volt.
Egyebkent azon gondolkodtam tegnap, hogy vajon egy legitarsasagnak mi eri meg jobban? Tobb dreamlinert uzemeltetni vagy inkabb kevesebb A 380-at? Nem tudom hogy egy utasra vetitve melyik az olcsobb... Nyilvan szamit hogy hanyan akarnak utazni, de ha olcsobb a jegy, akkor nyilvan tobben mintha dragabb
Udv
s -
haky
senior tag
Meglett a matek mehetek szigorlatozni belőle . Már rég jártam itt. Hol tartunk?? Aerosoft Flight Simulator??? Ideje lenne már..
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Korcsii
őstag
How to really read a METAR
Captain, the METAR is less than 6 inches long, so no problem!jajj, ez lefárasztott... mára ennyi elég is volt, inkább alszok...
amúgy ma délután EGLL-ről kifelé FL100 körül kicsit émelyegtem... rázott rendesen...
[ Szerkesztve ]
-
v!ct0y
veterán
Látom vannak új cuccok Luxemburg meg Ibiza...mindjárt meg is veszem
-
Korcsii
őstag
hu... feldobódtam...6 perc alatt 6 gépet tettünk le EGLL-en, irányítás nélkül, úgy, hogy mindenki másik irányból jött... és a Touch rate: -26 fpm
-
fatal`
titán
Első próbálkozás, a textúrák néhol villognak, nem értem miért. Leginkább csak a felszállásnál, meg helyenként a felhők.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook Fury 15 G7 15.6" FHD IPS i7-10850H RTX 3000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Bomba ár! HP Elitebook 830 G5 - i5-7G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Belátásgátló! I Cam I W10 I Gari!
- Eladó 13"-es MacBook Air M2 (8/256), iCentre garancia + készülékbiztosítás 2026.03.09-ig
- iPhone 14pro max 256gb 2025.02.04ig Gari!!
- AMD Ryzen 5 5600X BOX - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 48.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest