- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
Aerosoft Airbus A300 (FSX Only) released, ha érdekel itt valakit.
-
Gizmo94
veterán
Megnéztem újra tüzetesebben, hátha valami mégis megtetszik rajta, de nem. Ez eléggé blama szerintem, ezt így ahogy van a freeware-ek nagyrésze rommáveri. Nem tudom,hogy ilyen kínálat mellett ami azért ma már szélesnek nevezhető, ki fog ezért pénzt adni...
-
Gizmo94
veterán
Már egyszer felhívták rá a figyelmemet, de köszönöm,hogy magyarul is megtetted, biztos ami biztos, hátha nem értettem amit Korcsii idézett.
Nincs is jobb, mint az önzetlen segítség. Köszönöm mégegyszer, hálás vagyok.Boeing: Hát ennél alighanem csak szebben lehetett volna... Ha a németeknek erre van igényük, csak vegyék-vigyék, közel PMDG áron.. . Bár én úgy tapasztaltam, hogy rendesen megnézik,mit vesznek meg.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Tudna valaki javasolni valami épkézláb ATC progit, ami lehetőleg oda navigál ahová kellene, szemben az FSX gyári ATC-jével? Lehetőleg relatíve silent módú érdekelne, mert nem szeretnék zavarni senkit és sokat repülök éjjel. Minden javaslatért THX.
-
-
Gizmo94
veterán
válasz cintula187 #4413 üzenetére
Hú, úgy nézem ezt eléggé zűrös fsx alatt használni.. Vagy nem is lehet.. Nem találtam FSX verziót én sem.
-
Bundee69
tag
válasz Gizmo94 #4414 üzenetére
Nekem megvan a Radar Contact FSX alá, de már nem használom. Eléggé robothangú, de ami miatt igazán nem tetszik: Ha egy repülést félúton megszakítok - tudom, így nem túl életszerű, de nem tudok annyit ülni a gép előtt - és másnap folytatom, akkor az RC úgy tekinti, mintha a kifutón állnék és hiába járok EGLL felett, elkezd szövegelni, hogy megadta a felszállási engedélyt LHBP-n. Amikor még használtam az ATC-vel való kommunikáció is kinszenvedés volt. Nem fogadta el azht amit akarok, pedig azokból a lehetőségekből valasztottam volna mit ő ajánlott.
A fejlesztője is elég paréj volt, amikor mertem tőle kérdezni valamit, pedig fizettem érte[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Bundee69 #4419 üzenetére
Na ez viszont baj, mert sajnos idő hiányában én is meg szoktam szakítani.. Az általad leírtak tükrében elgondolkozom rajta,hogy belevágjak-e.. Nem szeretnék kínszenvedni ATC kommunikációval. Az eredetivel nincs ilyen gondom csak néha egészen máshová irányít mint ahová az útvonalat terveztem, valamint az IFR flightplanemből a végére visual approacht kreál.. Hogy miért teszi, sejtelmem sincs.
-
AirBooms
addikt
válasz Bundee69 #4419 üzenetére
Hát ez elég érdekes...
Egyrészt az RC-ben van mód arra, hogy csinálj mentést, vagyis nem kell feltétlenül elölről kezdened a repülést. Nem tudom, ezt az opciót használtad-e, vagy egyáltalán ismered-e?
Másrészt a paréj fejlesztők a vásárlás után több évvel, amikor most telepítettem volna újra az RC-t, egy sima emailbeli kérés alapján beregiszrálták az új emailcímemet, s máris megadták a telepítéshez szükséges aktiváló kódot. Vagyis nagyon rugalmasak voltak, abszolút készségesek és gyorsak. -
Bundee69
tag
válasz AirBooms #4422 üzenetére
Azt az opciót megmondom őszintén nem ismertem. Lehet a doksiba jobban bele kellet volna mélyednem
A fejlesztőkkel kapcsolatban meg nem szoktam azonnal leparéjozni senkit. Minden levelemben teljesen udvariasan köszöntem/kérdeztem/kértem/megköszöntem mindíg mindent. Ennek ellenére válaszleveleik eléggé lekezelő/udvariatlanok voltak. Mindezt úgy, hogy természetesen vásárolt verzióm van. Semmiképpen nem ezt vártam volna tőlük[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Bundee69 #4423 üzenetére
Sajnálom, hogy veled így bántak, nekem pont ellenkező véleményem alakult ki róluk - bár a te szavad sem szeretném kétségbe vonni, tehát elhiszem, hogy ez volt a tapasztalatod.
A doksi tanulmányozása nélkül is hamar megtalálod a kezelőfelületen a mentésopciót (igaz én nem szoktam használni, általában végig szoktam repülni az utakat). -
fatal`
titán
válasz cintula187 #4413 üzenetére
Van FSXes is.
-
Gizmo94
veterán
Kipróbáltam a PMDG új üdvöskéjét.. Egy általános kérdés: megérte ezt így kiadni egyáltalán? Gyakorlatilag a textúrán kívül nem változott semmi, ha csak annyi nem, hogy rettenetesen eszi a memóriát. Kivettem 2 giga ramot, takeoff egyből után memory out. Még azt éppen kibírta LOL. Gyakorlatilag 2 giga rammal nem érdemes felrakni. A cockpit és minden egyéb változatlan, a textúra szép,ez tény. Na de ennyi?
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #4426 üzenetére
texture only.... szerintem még nem volt alkalmuk a fejlesztőknek 747-800-as géppel utazni, és megkockáztatom vezetni sem... 2 giga meg FSX... ugyanmár...
ettől függetlenül én se kérnék így, ezért a megoldásért külön pénzt, max egy update/pack, ingyen, avagy megvárnám, míg legalább felszáll az első B748... aztán azt lemodellezni, és akkor már el lehet érte kérni a zöldhasúkat... pesze szép és örvendetes, hogy a PMDG fejlesztői valóban szeretik azt, amit csinálnak, és akár önszorgalomból is dolgoznak...
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #4429 üzenetére
Hát igen... Nálam az XP csak 2.5 gigát lát a négyből és elmegy alatta az FSX, de nem ezzel a géppel. Ezek a képek Win7 alatt készültek, ott szépen megy 4 g-val. Nekem főleg a szárnyak szöge érdekes, amikor már nem emelkedika gép, akkor is nagyon felfelé hajlanak, kb. mint az Abacus 787-esénél.. Nem tudom,hogy ez a valóságban is így van-e, mivel nem láttam még élőben ilyen gépet, mindenesetre furcsa. Szépnek szép, meg kell hagyni, biztosan lehetne szépeket shotolni róla, de nem igazán szebb mint egy Level-D vagy CS egy jó HD textúrával. Valóban egy free updateként tudnám elképzelni..
-
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #4429 üzenetére
Hogy lett volna alkalmuk, hiszen ez a gép nem is létezik!
Ami létezik, de egyelőre csak egy példányban, az is teherszállítóként, az a 747-8F! És nem rég repült először. Az airliners.net-en vannak fenn fotók róla, s a szárny valóban így hajlik!
Szóval éppen ezért nem értem én sem, hogy miért csinálták meg a PMDG-sek (még ha szabadidőben is) ezt a gépet, hiszen jelenleg még nem is létezik, egyetlen légitársaságnál sem repül, s nem is nagyon fog. Alig érkezett rá megrendelés, az is főleg az F-re. Tényleg jobban rágyúrhatnának a 737 NGX-re! -
Korcsii
őstag
válasz AirBooms #4431 üzenetére
a második bekezdésben én is ezt írtam, hogy nem létezik, csak gondoltam hatásosabb így kezdeni
amúgy néztem én is, hogy utasszállító már nem nagyon lesz ebből a projektből... az eddigi megrendelők is inkább átpártoltak az A380-hoz...
de egyébként amikor megláttam az első tervet róla, nekem már ez volt a véleményem, hogy lehet nem kéne már még egy bőrt lehúzni erről a vázról... B742-nél még értem azt is, hogy azért nem teljes hosszában kétszintű, mert így jobb az aerodinamikája, de a B748 már inkább esetlenül néz ki így (mintha csak le akarna szakadni a "feje"), és kétlem, hogy annyival befolyásolná már, ha az egész kétszintes lenne... de aerodinamikához sokat nem értek, szóval inkább csöndben maradok, és ha úgy nézzük, lehet van benne valami, mert mindig a szárny felett végződik a teteje.... persze first/business class, kevesebb hely kell neki, stb... én nem is vártam, hogy sikeres lesz, akkor már inkább 787...
-
Cypresss
senior tag
válasz AirBooms #4431 üzenetére
Sziasztok!
Csak nagyon diszkréten mondanám, hogy ennek a prodzsektnek tulajdonképpen egyetlen célja volt (a plusz bőr lehúzásán túl), hogy kiderüljön a felhasználók, mennyire fogadják örömmel a HD minőségű textúrát egy ilyen komplex gépen.
Erre éppen az NGX előkészítése miatt volt/van szükség, ugyanis már a fejlesztés kezdetén eldöntött tény volt, hogy HD-s textúrával adják ki a gépet. Közben kiderült, hogy a FSX a vártnál is erőforrásigényesebb, emiatt az akkor még Lefteris vezetése alatt dolgozó programozók úgy döntöttek, mégsem lesz HD, ez viszont nem tetszett a cég vezetésének. Végül az a kényszer megoldás született, hogy kipróbálják a már elkészült textúrákat egy másik gépen. Így született meg a 747-800, mint pénzért vásárolható kiegészítő.Valamint még annyi, hogy a PMDG kíváncsi arra hogy a visszajelzésekből mi derül ki, a userek gépe mennyire könnyen - vagy éppen nehezen képes futtatni a kiegészítőt, milyen FPS-sel, stb. A belső fórumon egyelőre azt látom, hogy nem túl nagy számú a visszajelzések száma és azok is meglehetősen vegyesek.
Az NGX tesztelése eközben természetesen gőzerővel halad.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
AirBooms
addikt
válasz Cypresss #4435 üzenetére
Hali!
Ha az volt a cél, hogy a felhasználókat minél szélesebb körben vonják be a tesztelésbe (s közben őket és a gépüket is teszteljék), valamint minél több visszajelzést kapjanak, akkor érthetetlen, hogy miért kellett pénzért kiadni ezt a munkát. Akik megvették korábban a 747-400-at FSX-re, ingyen elérhették volna. A PMDG is jól járt volna, mivel nem hiszem, hogy az kis bevétel hiányzott a kasszából, amit ezért a nem sokak által megvásárolt, ám amúgy szépnek tűnő repcsiért kaptak/kapnak.
-
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #4436 üzenetére
Na pontosan ez a lényeg. Ez így egy egymást teljesen ütő koncepció..
Legyen minél több tesztelő- lehetőleg pénzért.
Ha valóban főként teszt céljára készült, akkor kissé kapzsi és átgondolatlan ötletnek tűnik a paywareként kihozás, valószínűleg igen szűk réteg fogja megvenni, így a visszajelzések száma is kevés lesz. Ha pedig kereskedelmi céllal készült, akkor ez a pénzkéréshez nagyon-nagyon kevés.. Még csodálom,hogy egyelőre a liveryk freek..
El ne kiabáljam, mert majd átveszik Ariane-től azt is, hogy az is pénzért lesz. -
AirBooms
addikt
Tegnap éjjel repülés közben elszállt a HD4890 VGA-m. Most átmenetileg, kölcsönbe kaptam egy HD 5770-et. Az lenne a kérdésem, hogy használ-e valaki ATI HD5xxx VGA-t, s ha igen, melyik driver jó hozzá leginkább? Az AA (anti-aliasing miatt kérdezem elsősorban).
Azt még nem tudom, milyen VGA lesz majd a végleges, mert visszament a boltba, gariba...
Köszi! -
fatal`
titán
válasz AirBooms #4439 üzenetére
Ugyan SG-n már válaszoltam, de mások miatt leírom itt is:
Sajnos egyelőre nagyon úgytűnik, hogy a 9.8-as driver az utolsó (esetleg a 9.9), amiben rendesen működik a driverből kényszerített AA és AF (én TDU-n és FS9en tesztelek, ezeken az újabb driverek elhasalnak). Sajnos ez a driver ugye még nem támogatja az ötös szériát egyáltalán úgyhogy jelen pillanatban az 5770hez (illetve más 5ös sorozatú kártyákhoz) nem tudok drivert, amivel normálisan működne.
-
fatal`
titán
válasz Gizmo94 #4438 üzenetére
Az első felével egyetértek.
A második feléhez: Nem hiszem, hogy ekkora ballépést követnének el, rengetegen elpártolnának a PMDGtől és egyéb módon szereznék be a gépeket.
Ráadásul Arianet hagyjuk már, nincs airac, a support egy kókány sz*r, a termék rohadt drága. PMDGnél pedig a support tudtommal az egyik legjobb, az airac is teljesen jó.
-
AirBooms
addikt
Köszönöm! S sajnos a saját tapasztalatom a te válaszod erősíti meg...
Szerk: Éppen ezért, bármi lesz is a gariztatás vége, szerintem újra szerzek egy 4890-et...Ráadásul ajelenleg az 5770 van a 4890-nel egy árban, de ez a VGA jóval gyengébb, a más felépítésnek és az eltérő drivernek köszönhetően pedig jóval lassabb FS9-ben (az új játékokban ez persze biztos nem így van)
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Az Ariane csak egy példa volt, merthogy náluk külön pénzért van a livery és ha a PMDG ezért a gépért pénzt kért, innen már csak egy lépés,hogy ott is így legyen. Most ennek mi köze van az AIRAC-hoz, ami már jópárszor ki lett tárgyalva Ariane esetében,hogy nem frissül. Elárulom: semmi.
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #4444 üzenetére
Na, nekem össze ne ugorjatok most meg ti!
Szerencsére - jó éretelemben - a PMDG teljesen más üzletpolitikát folytat. Ez nálam eddig azt jelentette, hogy nagyon minőségi munkát csinálnak, alapos, precíz, gyors mindenre kiderjedő supporttal, de ennek meg is kérik az árát. Bevallom, nekem ezzel nem volt problémám. Az Ariane félék nem voltak sosem szimpatikusak... Viszont a PMDG szerintem most mellélőtt üzletpolitikailig is, marketingben is. Egyrészt, mert teljesen mást várnak a felhasználók (FSX-re közepes méretű jet-et, FS9-re pedig még mindig sokan várnának fejlesztéseket), ugyanakkor, ha ez teszt volt, akkor jó lett volna tudtaosan bevonni a felhasználókat. Szerintem a sok-sok régi PMDG vásárló megtiszteltetve vett volna részt benne! Mindegy, egyszer ők is hibázhatnak. Remélem, ennél az egynél meg is állnak! -
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #4445 üzenetére
Részemről semmi összeugrás Csak ha megemlítésre kerül az Ariane, Fatal jön az AIRAC-cal.. Mintha annak a nyomorult Arianenak az lenne a legnagyobb baja.
Közben meg az egész egy rettenet retek úgy ahogy van. Másrészt FS9-re (szerencsétekre) nincs is, tehát mint maxi payware szemléletű cég, csak összehasonlítás alapját képezte részemről a PMDG jelen kiadásával.
Azért mielőtt a PMDG-t mennybe menesztenénk, nem elhallgatható,hogy durván FPS killer minden modellje. Tudom, ennek FS9-nél nincs szerepe, valamint valóban van másik oldala is az éremnek, a legprofibb, legrészletesebb gépek.
Ettől a dreamlinertől meg lehet,hogy csak én vártam sokat, -bár az előzetes promós képeknél már hezitáltam- de kb.csak egy hosszabb HD textúra az egész,( írhattam át a 3D Reduxot) na meg " incredible wingflex" Hát az van, szó se róla. -
Gizmo94
veterán
Jah. A Wilco az a nonpluszultra. Abból lesz a jó kis csontvázgép mem híján, meg az Airbusából is.. Mellesleg ez az új PMDG wingflexbajnok csapkodós lepke is rendesen hajlamos a csontvázzá vedlésre.. Már kétszer megtette...
További tesztek felfüggesztve, kinyiffanttottam a 9550-et, utódja csak hétfőn érkezik, addig egy emergency E 5300 dual core-ral nyomom. No flying, kb.10 perc alatt tölt be az FSX és két framet ugrik percenként Ferihegyen. Ez diának rossz.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #4449 üzenetére
Eléggé "szerencsés" valóban.. Eladtam a 9550-et, maradt a 9450. Utána vevő kitalálta, mégis inkább amaz kellene, legyen csere. OK. El 9450, vissza 9550. Gondoltam mindegy, úgyis i7 keresés folyik, addig jó lesz ez is. Visszarak, egy napot megy, meghúzom, hát nem kinyiff?????
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra DS Fekete 512GB Gari 2025.11.05-ig
- -72% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,16GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill.,Win 11 Pro
- 8 gen i3 as MP ProDesk 400 G5 MT(Hibás)
- Dell Latitude 5300, 13,3" FHD IPS Touch, I7-8665U 8x4,80 GHz, 8-32GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10,11, Új
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen