- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Gaming notebook topik
- Hajlított gamer monitorral támad a TCL
- Autós kamerák
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
haky
senior tag
válasz Gizmo94 #4946 üzenetére
Én is pont ugyanígy gondolom. Már párszor föltettem az FS2004-et és mindig leszedtem mert csúnya volt. Ez nekem fontos... A gond az, h akármilyen kieget teszek föl a textúra méretet akkor sem tudom annyira megnövelni mint az FSX-ben és ez eredményezi azt a ronda talajt.
Más: dolgozik itt valamelyikőtök reptéren???
Aki másnak retyvetyutyu...
-
cintula187
addikt
Kérem, valaki írja le, hogyan kell PMDG 747 FMC-ben a LEGS -eknél waypointokat megadni. Tehát ilyen "UL106" meg hasonló féléket.
Köszi
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
AirBooms
addikt
válasz cintula187 #4953 üzenetére
Rég nem repülöm a típust, de az "UL106" nekem nem waypoint-nak tűnik, hanem airway-nek...
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #4956 üzenetére
az Airbus rendszere is más (nem repülök MD-11-el amúgy), de igazából nem tudom, melyik a jobb... mind a kettőben tetszik néhány dolog, ami talán a másikban is jobb lenne úgy... de megszokás kérdése..
OFF: új British Airways commercial: [link]
-
AirBooms
addikt
válasz cintula187 #4956 üzenetére
Nekem eleve jobban tetszett a Boeing rendszere, így az FMS is. De ez lehet, hogy csak azért van, mert közelebb áll az én sajátos logikámhoz. Az MD-11 későbbi fejlesztés még a 747-400-hoz képest is, így szinte minden rendszerét nevezhetjük modernebbnek (nem értem pontosan, miért nem terjedt el jobban ez a repcsi - talán mire végeztek a fejlesztéssel, mások már gazdaságosabb, kéthajtóműves gépekkel szálltak versenybe), így az FMS is egyszerűbbnek, átgondoltabbnak tűnik.
-
gabitoo88
tag
Sziasztok 2 problémám lenne!Mind a 2 PMDG termék:
1. 737NG az FMCben ha a 0-ra kattintok akkor 8-ast ír és így tovább szóval eltolódik a számsor!
2.747-400 az LCD kijelzőim feketék!Sehogy sem kapcsolnak be!
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával?Tel.: 3630három343638
-
Taylory
csendes tag
Sziaztok az én problémám /PDMG MD-11 / meg az hogy az FMC-ben beprogramozva LHBP-LSZH utat csak GILEP-ig mutatja, Majd szünet aztán ABETI után már jol mutatja tovább LSZH-ig !! miért van ez ?
-
Taylory
csendes tag
válasz vzsolo2225 #4966 üzenetére
ááá igen , már rájöttem ! F-PLN DISCONTINUITY nem töröltem igen ez volt a baj !!! köszönöm a segitséget
[ Szerkesztve ]
-
gabitoo88
tag
Szeretném megkérdezni hogy mondjuk egy LHBP KJFK útvonalat hogyan kell megtervezni!Hogyan kell NAT-ot repülni pl meg hasonlók akik mondjuk Online szeretnének óceán átrepülést végigcsinálni!
Tel.: 3630három343638
-
fatal`
titán
Milyen magasan illik repülni nyugatra egy 2,5-3 órás utat? FL380on megyek A320al LHBP-LEPA, nem tudom, hogy ez túl magas e vagy lehet e ilyet egyáltalán.
901.8nm a távolság ha számít (gondolom számít egy darabig)
-
Korcsii
őstag
az úgy pont jó
elvileg FL390 a service ceiling A320-nál... bár mintha láttam már volna FL400-at is valamelyik radaros oldalon (és nem mernék rá megesküdni, de mintha a FO is azt mondta volna egyszer a cabin announcement-ben - de régen volt, és akkor még nem is figyeltem annyira ezekre, utána pár hónappal ismertem és szerettem meg a virtuális repülést - és ezzel együtt kezdtek el érdekelni az apróbb részletek)...gabitoo88-cal meg közben priviben meg MSN-en megbeszéltük a NAT-ot....
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
MSN: adatlapom ?!
NAT-ot repülni meg tényleg nem olyan borzalmasan nehéz - kicsit speciális, de a repülő ugyan úgy repül az ATC-vel való kommunikációban vannak sajátos dolgok, nomeg ha nem routefinder-rel tervez az ember, hanem saját maga rakja össze az útvonalat, akkor még érdekesebb
amúgy jó repülést, KJFK is szép nagy reptér - charts legyen kéznél
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
fasza OOM
Mi az istentől, összesen 1,3gigát evett az FS (még a 2giga korlátba is belefért volna bőven..), 16G lapozófájl volt és 6G Ramom van, amiből még 2 szabad volt...
Felvettelek..
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
Ha jól értem, az egész rendszered már 4 GB körül evett? Csak azért, mert akkor az már OOM gyanús szokott lenni... Épp most repülöm az EDDF-MROC-ot (szintén FS2004 és hát ugye EDDF-en eléggé meglódult már kezdetkor a memóriafelhasználás, de az egész rendszerem jelenleg sem eszik többet 3 GB-nél (ebből az FS 850 MB-t), pedig megy közben AS, FS Commander, Everest, NOD, Skype, Outlook, IE8, stb.
Nekem gyanús, hogy nálad sem ott történt a baj, ahol elszállt OOM-mel, hanem már korábban összeszedted a nagy memóriazabálást...[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz AirBooms #4976 üzenetére
3,6G. 64bites OS, mitől lenne OOM, még ehetett volna min. 700 megát az fs de inkább 1700at a 3gigás korlátig. De ez teljesen vicc, egyébként valószínű nem ott történt mivel a tenger felett szállt el.
Korábban LOWI-LEPAt repültem avval nem volt gond igaz másik gép volt. Holnap lerepülöm mégegyszer hátha.
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
Tudom, nekem is ugyanaz az oprendszerem van, de tapasztalat, ha a rendszer memóriafogyasztása elmegy 4 GB-ig, vagy azt egy kicsivel meghaladja, akkor elöbb-utóbb elszáll az FS. Lekopogom, rég volt már ilyen. S szinte sosem ott volt a gond, ahol elszállt, hanem már sokkal korábban bekövetkezett a hiba. Itt jön az be, hogy teljesen felesleges a nagy (akár 16 GB-s) lapozófájl. Szinte száz százalék, hogy nem ezen múlik.
Vagy változtass a flightplan-en azon a ponton egy kicsit, ahol elszálltál. Ez is szokott segíteni (de tudom, itt ezt is néhányan eretnek dumának tartják).
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz AirBooms #4978 üzenetére
Nem nyúlok a flight planhez mert az baromság. Tengernél kevesebbet sehol nem eszik. Holnap lerepülöm újra. Amúgy egyre inkább az a gyanúm, hogy a pauset nem szereti az FS. Nem voltam gépnél 10 percig és talán 20 perccel utána történt.
Pár hónapja fél órára állítottam meg a játékot, amint elindítottam CTD.
3,6 giga elég messze van a 4G-től, röhejes egyébként, hogy egy 7 éves játéknak 6 giga ram kevés.
-
AirBooms
addikt
Én nem használom az XP kompatibilitást.
A flight plan változtatás nem baromság. Rengeteg problémát oldott meg nem csak nálam. Az FS9 megjelenése után rengeteg fórumon volt róla szó. Kár hogy az utolsó ilyet nem mentettem el. LHBP-KIAD-ra volt egy, ami állandóan elszállt Anglia partjainál, újraterveztem, az újjal semmi gond nem volt. Ki kellett volna próbálnod mindkettőt...Mellesleg először még 4 GB-ről írtál (pontosabban arról, hogy 6 GB-d van, s még maradt 2). A 3,6 még elgófogadható, bár az 1,4 GB-s FS fogyasztás már egy kicsit soknak tűnik, bár nem tragikus.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
"3,6 giga elég messze van a 4G-től, röhejes egyébként, hogy egy 7 éves játéknak 6 giga ram kevés. "
Senki nem állította,hogy az FS2004-nek jobb a motorja mint az FSX-nek, pontosan ugyanolyan retek, talán csak jobb a fizikája, optimalizáltabbak az add-onjai, meg kevesebbet textúráz , nincs úgy kihegyezve a grafikára így a modernebb gépeken már jobban bírja. Amennyi kieggel ti teletömitek, így egyébként már símán FSX szintre kerül. Ha bárhol összeszedsz repülés közben egy memóriát terhelő bugot, nem szabadul meg tőle, csak pakol rá egyfolytában, a végén belefullad a ramzabálásba. Így csinálja ezt az FSX is, ugyanilyen ügyesen. A pause-ra meg mindkettő idegbajos, ahogy tapasztaltam. Airboomsnak igaza van, véletlenül sem ott fog kifagyni ahol a hibát összeszedte, hanem ott ahol már nem bírja tovább.
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #4983 üzenetére
Hát igen, ez így van, csak egyet érteni tudok vele...
Mellesleg ma reggelre (nagyon kevés alvás mellett - de hát erre való egy húsvétos hétvége, vagy mi ) végeztem az EDDF-MROC útvonal több mint 12 órás lerepülésével PMDG MD-11-gyel. Végig gyönyörű volt az út, az Active Sky Evolution (minden maximumra állítva) a REX-szel egyszerűen fantasztikus, amit művel. Imádom újra az FS2004-et, s az Nvidia GTX285 is gyönyörűen teljesít (s itt természetesen nem a teljesítményre, hanem a képminőségre gondolok): a Super Transparency AA fantasztikus, s az ATI-kkal ellentétben itt nem zabálja szét a kártya teljesítményét. Kár, hogy nem csináltam screenshotokat. Talán majd a visszaúton... A Latin VFR MROC csodás reptér az egész környezetével együtt. S az is lenyűgözött, hogy éjszaka és hajnalban unaloműzésként sokat neteztem, de meg sem kottyant a rendszernek, sosem ment fel a teljes ramhasználat 3 GB fölé, ebből az FS 850-900 MB között mozgott, s mondom, a Megaairport Frankfurt mindjárt indulásnál jócskán megterhelte a gépet, hiszen az egyik legnagyobb memóriazabáló reptér 100 százalékos AI-val...
-
Gizmo94
veterán
válasz AirBooms #4984 üzenetére
Visszafelé shotolj, várjuk a képeket!
Amúgy én mindig nyávogtam privátban ha valaki megkérdezett, hogy FS-re nem kell erőltetni az Ati kártyákat, akár egy kisebb Nvidia is sokkal jobban hangolható rá, mert a kártya esetében a processzorsebességnek nem sok szerepe van, csak minél több ramja legyen, hogy tudjon textúrázni, ez érdekli az FS-t video vonalon, semmi több. Ami máshol az Ati kártyák egyértelmű előnye, hogy egy jól eltalált driverrel mennek mint az eszement, itt totálisan elveszik.. FS alatt csak kínlódnak többnyire, mert az FS pont azt szeretné tőlük amiben gyengébbek... Persze én megértem,hogy aki Ati fanatic, az nyilván nem fog Nvidiat rakni, már csak a tudat miatt sem. Pedig a különbség egyértelműen jelentkezik..
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #4985 üzenetére
Kitárgyaltuk már többször is: az ATI újabb driverei egyszerűen nem támogatják megfelelően a DX8-at 9-et, köztük az FS2004-et, ezért csapnivaló az AA és az AF. A Supersamlinget (ami gyönyörűen rendberakná a képminőséget, az élsimítást, mindent) pedig még a legújabb, 5xxx ATI-k sem tudják erőből, egyszerűen elvéreznek, annyit kivesz a kártyákból ez a fícsőr. Amúgy én is ATI párti maradtam volna. De nem tetszik, hogy lassan egy éve egyszerűen lekakikálják a drivereikben a megfelelő AA és AF támogatást a régebbi játékokhoz. Ugyanezt nem tapasztalom az Nvidiánál.
-
Gizmo94
veterán
Ami szar az szar. Ennyi. Na jó, ezen finomítanom kell... Tehát nem az, csak nem 100%-os erre a feladatra.
Amúgy az Active Sky Evolution a REX mellett szép dolgokra képes, vagy inkább reálisakra.
Ez csak egy teszt jellegű összevissza repkedés szintén fullos ASE-nal, Bp. felett.[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #4989 üzenetére
nekem a REX + ASE párossal annyi a bajom (ezért zinertek felhőzök), hogy pl a kép jobb alsó részén látható felhő a valóságban nem nézhet ki így (mintha alul lenne a nap, vagy nemtudom, fura)... persze alulról szép, de felülről már nem annyira... bár ez még a kisebb baj, inkább más, kevesebbszer előjövő, de akkor nagyon ronda jelenségek miatt nem a REX felhőit használom... zinertek se tökéletes, de ott még nem találkoztam a "2D-s vízszintes tejfölfelhő" jelenséggel...
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Néhány shot még, Active Sky Evolution + Rex + ENBseries Bloom + HDR ( utóbbi csúnyán megtiporja a videokártyát, de belefér és megéri) mert ennek az add-onnak köszönhető az FSX-nél sötétebb scenery tónus, amit Fatal is reklamált régebben. Amiben igaza is volt, mert az a sárgászöld tónus amivel az FSX megjeleníti a textúrákat, nem túl reális.
Ezt meg csak úgy. Igaz,hogy nem egy Orbx,de nekem tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
A teljes új 5xxx széria elvérzik SS AA alatt, s bár én ugyan valóban csak az 5770-et próbáltam, de több ATI-s és Catalystos topikban is erre a következtetésre jutottak. A GTX 285 meg valamiért (tehát az új ATI-khoz képest jóval elavultabb generáció) teljesen jól és eredményesen kezeli (nem zabálja szét a kártyát).
-
AirBooms
addikt
Így is fel lehet fogni, de szerintem nem ez a helyes megközelítés. Vannak esetek, amikor a flight plan valamiért hibát hordoz (hogy miért, annak megfejtéséhez én kicsi vagyok), tehát egy kicsiny áttervezéssel nem megkerüljük a hibát, hanem kijavítjuk. Nem jó a lázcsillapítós példád. Sajnos!
-
fatal`
titán
Na most nem szállt el, pedig ugyanarra mentem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Fotók, videók mobillal
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- Trollok komolyan
- Facebook és Messenger
- World of Tanks - MMO
- Synology NAS
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X
- Lenovo ThinkPad P53s i7-8565U 8x4.6Ghz/32Gb DDR4/512SSD/Nvidia P520/15,6" Workstation Laptop
- Tervezői Dell Precision 7520,15.6",FHD,i7-7820HQ,32GB DDR4,512GB SSD,4GB VGA,WIN11 Laptop Notebook
- XPS 9320 27% ÁFA 13.4" FHD+ IPS érintő i7-1360P 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs