- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
-
Cypresss
senior tag
300 euro volt óránként a Malév szim. Vagyis nem volt olcsó.
Amikor ezt a videót lőttem, még javában építették a hollandok. Egyébként ugyanaz a csapat (magyar oldalról) fogja üzemeltetni, mint a Malév-szimet, és igen, ide fogunk majd menni.
További friss hír, hogy a HighFly-os csapat egy része kivált és egy profi A320-as szimlátort építenek. Tervek szerint a Hajógyári-szigeten lesz a központ.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11652 üzenetére
Ez a tendencia, hogy inkább A320-as szimulátorok épülnek arra utal, hogy a 737-esek is lassacskán lecserélődnek Airbusokra a társaságoknál? Vagy egyszerűen csak több a 737-es szimulátor még és ez hiánypótlás?
Valamennyire jellemző kép ez a flightradaron is, sokszor nézem, hogy milyen induló és érkező járatok vannak LHBP-n és nem egyszer előfordult, hogy csak A319, A320-as gépek vannak, ritkán kiegyenlített a sor 738-akkal és régebbi Boeing gépekkel.
Még a végén át kell térni a 320-ra, wolruf majd megyek hozzád segítségért!
Csak igazából nekem még mindig jobban tetszik a 738, meg már viszonylag ismerem is, igaz olvasottságot tekintve nem tartok még 1400 oldalnál!Várjuk a napot, amikor eljuthatunk Wizzékhez, élmény lenne!
-
Cypresss
senior tag
Ez a tendencia, hogy inkább A320-as szimulátorok épülnek arra utal, hogy a 737-esek is lassacskán lecserélődnek Airbusokra a társaságoknál?
Azt tudom elmondani, amit szakmabeliektől hallottam. Az Easy Jet a teljes flottát (kb 220 darab) lecserélte Airbusokra. Olyan kisebb low cost társaságok repülnek Boeing-okkal, mint a Transavia, Skywork, és a Tailwind. A JET2 pedig sok classic 737-est használ. De egyre kevesebb a Boeing az Aer Lingusnál is (long haul járatok).
Klasszikus légitársaságok közül talán az Air Francenál a legszembetűnőbb a változás. Üzemeltetési oldalról a rövidebb slot time (az Airbusokat gyorsabban lehet felkészíteni a következő útra), az alacsonyabb fogyasztás, a nagyobb és modernebb (úgynevezett paperless cockpit=kisebb workload ) cockpit azért sokat számítanak.Vagy egyszerűen csak több a 737-es szimulátor még és ez hiánypótlás?
Janiék most azért építenek A320-ast mert ilyen még nincs, 737-es szimből, viszont már üzemel néhány az országban.
Csak igazából nekem még mindig jobban tetszik a 738.
737, 747, 777: három olyan típus amik iránt örök a rajongás.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
@matthew@
őstag
Nos lemaradtam a többi lehetőségről és már csak jó pénzért tudom megvenni a FSX-et: itt valaki már rendelt innen, mennyire megbízható a hely? Illetve az nem lehet gond h Games for Windows kivitel, ez jár bármiféle hátránnyal?
Találtam még itt, a Microsoft amerikai oldalán is megvételi lehetőséget, de a jobb felső sarokban a free shipping-re rákattintva azt írja csak USA-ba szállítanak innen, ellenkező esetben keressek fel másik Store-t de magyaron nem találtam meg, digitális verzió megvételére vajon lenne ott lehetőség?
Matthew 24:42
-
wd.taz
aktív tag
válasz @matthew@ #11655 üzenetére
Szia!
Itt is lehet kapni, megbízhatóak, a Yoke-om tőlük vettem.
Esteleg a CD Galaxis. FSX-et innen vettem, Pick-pack pont igénybevételével.
Ui.: Sajnos nem látom a linkjeidet, Proxy nem engedi ....
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
cintula187
addikt
Srácok az lehet hogy a 15 csomós szél miatt van hogy habár neutralban a joy a rudder ennyire kitér?
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
wd.taz
aktív tag
válasz @matthew@ #11657 üzenetére
Sikerült megnéznem a linket, már van NET itthon is.....
A kollégám rendelt már tőlük párszor, nem volt semmi gond.Mindenki:
Az lehetséges, hogy az ATC engedélyezi 10000 láb alatt a gyorshajtást?
Oké, hogy GPS méri, de 50 csomót nem téved az se. Nem?
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
@matthew@
őstag
válasz wd.taz #11659 üzenetére
Megjött a FSX a SuperGamer-től, Szlovákiából tegnap leadva a rendelést ma idei is ért, fel is tettem és röpködtem kicsit egy Cessna 172-n, gondoltam próbának jó lesz az, és nagyon kedves érzések kötnek hozzá, ugyanis pár hete vezethettem egyet életemben először (18 éve láttam meg a napvilágot) és nagyon jó volt most így viszont látni a műszereket és tudni mi micsoda, hála az ismerős pilótának aki felvilágosított mindennel kapcsolatban.
Amúgy a Games for Windows kivitelnek van vmiféle "hátránya" mert pl pár játéknál hallottam azt h x törlés és újratelepítés esetén a product key érvénytelen lesz, ez itt is igaz? GTA IV-ben így van és ott van is egy lehetőség amikor le szeretném h a program fő könyvtárában van egy alkalmazás, amit futtatva nem vész el a product key törlések esetén
Matthew 24:42
-
Cypresss
senior tag
Tegnap volt 25 éves a 747-400-as típus.
Lehetett volna szebb is az ünnep: [link]
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11663 üzenetére
Ohhh, jaj! Nem szeretem az ilyen videókat, főleg éhgyomorra
Csúnyán átesett..... Happy Birthday
Majd a Natgeo-n megnézem pár év múlva, hogy mi volt a baj.@matthew@:
Ennél nincs. Túl vagyok az ötödik telepítésen.
Jellemzően az EA Games-nél (és/vagy amiben benne volt a keze) volt ez, de ha jól tudom már megszüntették, mert a "drága édesanyjukkal való fajtalankodásra" buzdította őket minden játék tulajdonos/felhasználó.
Tazi
[ Szerkesztve ]
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
@matthew@
őstag
válasz wd.taz #11664 üzenetére
Köszi a helpet! Akkor no para.
Amúgy 1 gondom van a játékkal: nem tudom irányítani a függőleges vezérsíkot, ha jól gondolom a Rudder Left/Right lenne az az opció, vagy nem? Arra alapból be van állítva a billentyűzeten a NUM pad-on a 0-ás és az Enter, de nem csinál semmit, akkor sem ha ki-be kapcsolom a NUM Lock-ot (mivel 2 funkciót ír oda) állítsam át vmi másra és nézzem meg úgy?Matthew 24:42
-
nagyúr
FS9-cel össze lehet hozni különösebb szívás nélkül 2 db Saitek Throttle Quad-ot? 744-gyel szoktam repülni, és jól jönne a 4 db gázkar.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11654 üzenetére
Sajnos ilyesmi válaszra számítottam, gondoltam, hogy a költségek faragása sokat nyom a latba, ami érthető is.
Highfly-nál is látszott, hogy az Airbus egy sokkal modernebb technológia, de fura, hogy ebben a kategóriában a Boeing miért nem fejleszt? Bár lehet, hogy ez csak késik, mert most a 787 vitte (viszi) el az erőforrásokat. Hasonló technológiával egy 737 is gazdaságosabban lenne működtethető és látva ezeknek a kisebb gépeknek (és kisebb társaságoknak) a számát, talán még meg is érné egy komolyabb fejlesztés. De ezt valószínű nálam sokkal jobban látják Boeingék!Bizony, nekem is kedvenc a 737 és 747!
Rossz is volt látni ezt az átesős videót, ez nagyon csúnya! Pont tegnap délután figyeltem, ahogy a Cargolux 747 LHBP 13 irányba tart és ugyanez a sziluett jelent meg a videón is, csak ez elég rosszul végződött.
Ja, még egy kérdés az Airbusosokhoz. Az lehet, hogy az A320-ban a kapitány ül a jobb oldalon és a f/o a balján? Láttam egy ilyen videót, hogy a jobb oldalon ülő irányította, emelte fel, rakta le a gépet, és a bal oldalon ülő végezte a másodpilóta szerepet, minden műszert ő kezelt (és nem oktatóvideó volt). Lehet oka, hogy egy jobbkezesnek nyilván a tőle jobbra lévő botkormánnyal ideális az irányítás? Fura volt látni, azt hittem a bal oldalon van a főnök elv érvényesül a repülésben!
Igaz bal kézzel én sem nagyon tudnék manőverezni a Logitech joystickommal, vagy nagyon sokat kellene gyakorolni, szóval akár még érthető is lenne a dolog. -
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #11658 üzenetére
Rudder trim középen? Esetleg térítssd ki mindkét irányba teljesen, hátha az megoldja. esetleg az autorudder nincs bekapcsolva (FSX reality + AXE MCDU2)? Mondjuk a rudderrel én is szívok, de most már megvárom az 1.10-et az újratelepítéssel.
wd.taz
FL100 alatt elvileg 250 csomó a limit, de:
- engedélyezhet nagyobb sebességet az ATC
- a magasság emelkedésével csal a műszer (250 IAS az valójában valamennyivel több GS)
- olyan 10-20 kts ebből lehet, hogy hátszél292 kts abszolút nem sok, én is szoktam ennyi GS-sel rongyolni, miközben tartom a 250 csomót. Nem szóltak még emiatt online, igaz egyszer beszélgettünk erről az egyik magyar ATC-vel, ő azért megemlítette, hogy oké ez szép és jó, de azért vannak értékek, amit már nehéz erre fogni.
Jorus
Ha máshogy nem, FSUIPC-vel mindenképp megy a 4 hajtómű.[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #11658 üzenetére
Robot bevolt kapcsolva, vagy ez kézi rep volt?
(#11659) wd.taz: Mivel irányított légtérben repülsz bármit engedélyezhet az ATC, ha azzal a forgalom optimalizálást segíti. Online kis forgalomnál én például simán rákérdezek és ha "no speed restriction" választ kapok, már tolom is neki.
#11666) Jorus: [Minden további nélkül]
(#11668) uRSul: Azért egy repülőgép kifejlesztése nem egy-két év ám és elképesztő mennyiségű pénz, ráadásul a Boeingnak valamit lépnie kellett az Airbus iszonyatos nyomulására. Ez a 747-800 és a Dreamliner volt (illetve a 737-es Sky fejlesztések), ami minden mérnöki kapacitást lefoglalt a cégnél, annál a cégnél ahol jelenleg is mérnökhiány van [link], mert sokan átmennek a jobban fizető katonai részleghez.
A 737 NG még mindig nagyon jól fogy, és mindenféle üzlet első számú szabálya, hogy amíg nagy kereslet van egy adott termékre, addig nem dobunk újat a piacra (ennek némileg ellentmond az Apple meg a Samsung stratégiája ). Egyébként már elkezdték az új generációs 737-esek fejlesztését is: [link] Első szállítások 2017-re várhatóak.
(Ehhez kapcsoldóik, hogy a 787-es eredetileg az A350-XWB-re lett volna válasz, de a típus fejlesztése az A380-as miatt háttérbe került, így az az abszurd helyzet alakult ki, hogy a konkurencia válasza előbb jelent meg, mint az a gép [link] ami kiváltotta a választ. Hogy mennyire hasonlít még ideológiában is a két típus, talán a legjobban az szemlélteti, hogy a Dreamliner "aksis" leállása után, szinte azonnal reagált az Airbus: [link] )
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
ETOM
addikt
Lehet hülye kérdés, de belehet állítani valahogy free flight-ba, hogy ne "pattanjon" vissza a repülő ha földhöz ér? Hanem pl. mint missionsnál legyen vége.
köszi
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
A Wizz Air 2013. május 3-án, pénteken 9:30 órakor megnyitja Repülés Szimulációs és Képzési Központját, majd az átadó ünnepség után Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója sajtótájékoztatót tart. Az eseményen részt vesz Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter és Bob van Balen, a repülés szimulációval és képzéssel foglalkozó FSC ügyvezető igazgatója. A rendezvényen lehetősége lesz a létesítmény és az Airbus A320 szimulátor megtekintésére, vezetett bejárás keretében.
Megjelenésére feltétlenül számítunk. A Képzési Központba való belépés regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékát kérem egy válasz e-mailben jelezze. Fotózási lehetőséget biztosítunk.
Igyekszem minél több fotót lőni.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
nagyúr
Korcsii & Cypresss: köszi! Akkor megrendelem, aztán majd beszámolok, hogy sikerült összelőni a CH-motyókkal.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #11675 üzenetére
Az a baj, hogy a kalibrációban is látszik hogy neutralban jobbra "húz" a joy. van valakinek tapasztalata evvel hogy lehet szétszereléssel kijavítani? Mert gyanítom ez hardware joy hiba.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #11676 üzenetére
Na úgy tünik egy totál újrakalibrációval megjavult
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
uRSul
tag
válasz cintula187 #11677 üzenetére
Én majdnem minden repülés előtt újrakalibrálom, az a tuti, mert vannak érdekességei ennek a joy-nak!
Nekem még mindig probléma, hogy ablak váltásnál (ha pl. éppen másik ablakban egy chart-ra váltok) visszatérve FSX-be elfelejt működni, ami szerencsés egy leszállásnál vagy taxizásnál!
[ Szerkesztve ]
-
wolruf
őstag
A Saitek Yoke-ot meg minden PC bekapcsoláskor kalibrálni kell (64 bites Win7 alatt), mert anélkül nem érzékel minden állásban és elhúz oldalra. Ha gép bekapcsoláskor ki van húzva, teljes boot után bedugva és minden végpontra elmozgatva, akkor jó. Csak ki ne húzza az ember, mert lehet rebootolni. Szoftveres hiba, több fórumon is olvastam, hihtetetlen, hogy a Saitek még mindig promózik a termékkel, de ezt nem javították. Sőt, semmilyen bugot nem javítottak
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
czakof1946
tag
Hol?
Oszd meg a felfedezésedet, hátha másnak is szüksége lehet rá. Az unokám szeretne lezuhanni, de nem tudunk, mert csak pattog a gépLetöltöttem a legújabb FSUIPC-t az FS9-hez. Ha elindítom, regisztráltatni akar. De a szövegből azt vettem ki, hogy nem kötelező regisztrálni. De ha nem regisztrálok és a Cancel-lel továbbküldöm, nem folytatja az installálást.
Innen szedtem le:
http://www.schiratti.com/dowson.html
Tanácsot kérnék.Még egy kérdés. Hogyan kell egy linket szöveg alá tenni??
Kösz
[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #11683 üzenetére
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
ETOM
addikt
válasz czakof1946 #11683 üzenetére
-
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
"PMDG aircraft are normally never discounted but check out our sales actions this weekend! A discount 20% of their incredible aircraft."
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #11689 üzenetére
Unregistered verzió nem tudom, hogy hogyan megy, de nincs olyan választási lehetőség, hogy ingyenes, és minek a kiválasztásával megjelenik a Next gomb?
Frissítésnél nincs gond, ki kell választani, hogy a már meglévő kulcsokat használja.
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #11688 üzenetére
Sorry! Úgy emlékeztem, hogy itt taglalja, hogyan is kell csinálni.... .
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Korcsii
őstag
Due to a breach in the security of the GlobalSign certificate used to confirm that FSUIPC is a valid and safe package, the certificate is being revoked. This will require ALL users of the software – whether registered or otherwise and using FSUIPC3 or FSUIPC4 – to need to download and install new versions.
Full details are available by clicking “Read more” below, or by visiting Pete Dowson’s post here on his support forum, here at simFlight. Download links are available at simFlight; here, or Schiratti.com; here. For a short time, the following direct links to FSUIPC3 (3.999z2) and FSUIPC4 (4.90) at Dropbox are also live.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/475129/Install_FSUIPC490.zip
https://dl.dropboxusercontent.com/u/475129/Install_FSUIPC3999z2.zip
Please note that this is not a security breach within FSUIPC itself – it is only the security certificate that has been compromised.
If you aren’t sure what FSUIPC is, or whether you have it, full details can be found on the product pages at simMarket and it can be found within your Flight Simulator 9/modules, Microsoft Flight Simulator X/modules or Prepar3D/modules folder. If you have a file entitled “FSUIPCx.dll” (x is dependant on the FS version) then you need to update, in order for FSUIPC to keep working.
Full Press Release text:
FSUIPC will need replacing on all user systems!
For the last ten years FSUIPC has been protected against both unwanted alteration and virus infection by the use of a Code Signature, purchased from and protected by GlobalSign, an officially recognised Windows Certificate Authority.
It has come to my attention that within the last two weeks the same Code Signature has been used to sign malicious software, apparently in the form of Java updates, to make it look valid and safe. Whilst the FSUIPC packages themselves are not affected in any way by these, it does mean that we have had to ask GlobalSign to revoke the signature. This in turn will cause the signature to appear incorrect, and because FSUIPC actively checks it every time it is started the end result is that all versions of FSUIPC3 and FSUIPC4 before today’s date will cease to function.
After due consideration it has been decided that we will dispense with Code Signing henceforth, and over the next few days unsigned versions of all of my programs will be released, replacing the signed versions and with incremented version numbers, but with no other changes.
Because only FSUIPC has the Signature self-checking built in, it is the main priority, and versions 4.90 and 3.999z2 have been released today free of this check. All users will need to update for continued use of the program, and software producers who include FSUIPC in their packages are asked to update those as soon as is convenient and practical.
Apologies to all for this unprecedented event. We still don’t know how the break in the signature’s security occurred but we will be following this up with GlobalSign.
Best Regards
Pete -
uRSul
tag
Hátha valakinek megjön a kedve és van egy üres garázsa is hozzá!
(na meg egy kis tőkéje )[ Szerkesztve ]
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11671 üzenetére
Igen, azt gondoltam, hogy nem kevés pénzről van itt szó, de akkor azt is jól sejtettem, hogy más projektek miatt foglalkoznak kevesebbet a még sok társaságnál teljesítő (és jól fogyó) 737-essel!
De bíztató, hogy tervben van a 'kisebb testvér' fejlesztése is!Most, hogy a Dreamlinerek problémája is megoldódni látszik, a mérnöki kapacitás is valószínűleg átrendeződik cégen belül, bár lehet, hogy a 787-es csapat utána már egy másik nagy gépen fog dolgozni. Bár ha ennyire mérnökhiány van, akkor ki tudja, hogy csoportosítanak át.
A lényeg, hogy a verseny (itt is) jót tesz a piacnak, meg a repülést szeretőknek.Csak aztán majd legyen jó kis PMDG változat ezekből az új modellekből!
(#11693) Korcsii
Ez a 777 elég ígéretesnek néz ki, szép, nagy, jól modellezett! És a leírtak szerint a te kedvedre is tesznek a 747 400 v2-vel, bár lehet, hogy te 747-800-al repülsz. (?) -
cintula187
addikt
BTW annak van értelme hogy egy 120gb -s SSD -n két particiót létrehozva a rendszer/ FSX van? Vagy akkor jóságos ez csak ha külön SSD-n csak az fsx?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Korcsii
őstag
747 v2 híre pont egy héttel azután szivárgott ki, hogy megvettem a v1-et. Mondjuk az se ma volt... Igazából mindkettőt repülöm (amikor épp nem buszozok), BAW 747-400 és BAWC 747-8F variációkban.
cintula187:
Szerintem a 120GB kevés ahhoz, hogy hosszú távon elférjen rajta a Win+FS, beleszámolva az a területet is, amit illik szabadon hagyni. Mondjuk az SSD upgrade még nálam is a todo listen van, lassan csak meglépem. -
wolruf
őstag
válasz cintula187 #11698 üzenetére
Én csak az FSX-et raktam SSD-re, az oprendszer egy fürge HDD-n van, nekem így jó Az FSX optimalizálás után gameboosterrel úgyse' nagyon nyúl a hdd-hez.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs