- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11484 üzenetére
Azt hiszem ezt hívja a szleng "szopórollernek".
(#11488) cintula187: Nekem TrackIR5 van és nem használom, többek közt az általad említett okok miatt.
(#11493) skynet666: Nincs erőgépem, egy core2quad Q9400 4 giga rammal, meg egy hulladék radeon 3850-essel, ami vélhetően cserés lenne. Elkegyeg ezen használható módon egy jobb videókarival több monitor, vagy felejtsem el és maradjak a 27-nél?
Nem ketyeg. Ha meglesz a váltás (azt ugyan nem mondtad, hogy mire), akkor két 21-es vagy 23-as monitort javasolnék, 3x27-hez már erőmű kell (natív felbontás minimum 1920x1080, tehát három monitor esetén 5760x1080 lenne a felbontásod) VGA és CPU területen egyaránt. Az pedig sajnos neked nincs.
#11500) cintula187: Miért kell félmegoldásokban gondolkodni? Tök szűz FSX-el mi a baj?
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #11502 üzenetére
Én inkább a tiszta .cfg-be írom be a szükséges sorokat és számokat. Ezt azóta, hogy egy korábban lementett konfig fájlom miatt állandóan fagyott a program. Pepecs meló, de megér egy órát.
Egyébként mikor húztad utoljára a WIN-t?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11501 üzenetére
RE: (#11493) skynet666: 1db 27-esről volt szó. Azt még talán ki is tudja hajtani (VRAM kéne).
Én egy monitorral tolom még mindig (22"), 2 esetén szerintem zavarna, hogy pont középen van elvágva, a másodikat inkább más programok futtatására használnám. 3 monitor már feelinges lehet.
-
wd.taz
aktív tag
válasz skynet666 #11508 üzenetére
Egyszerre nekem se ment az EyeFinity. Kinéztem egy viszonylag "jónak mondható" (samsung 2493HM) régebbi szériás monitort és szépen apránként vettem és cserélgettem őket. Jelenleg már 4 db van belőle, 31K-s átlagárral. Az egyik igazából tartalék....
Ami a húzósabb tételt képezi az inkább a VGA kártya ára, mert a Sapphire 7950 Flex 3GB nem egy olcsó darab.Mindenkinek:
Sikerült lecserélnem, az AMD konfigot. Immáron i5 3570K (4.5GHz) szívvel + AsRock Z77 Ext4-el rendelkezik a konfig.
Egyenlőre az asztalon van teszt üzemben, a hónap végén költözik be a házikóbaTazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
skynet666
tag
válasz wd.taz #11509 üzenetére
Még egy utolsó kérdés. Ha maradna a vas és kapna egy combos videókártyát, az már elég hogy meghajtsam a 3 monitort? Azaz a kérdés megfordítva, három képernyő kezelése csak videókártya kérdése, vagy vissza is esik az fps mert még jobban megizzad a proci?
mert videókártyába csak-csak beruháznék, de teljes gépcserébe már biztosan nem -
wolruf
őstag
válasz skynet666 #11510 üzenetére
FSX sajnos erősen CPU függő, a videokártya önmagában kevés lesz. Lehet, hogy jobban kijössz egy projectorral és egy 1680x1050-es felbontással benne Kb. a Highfly is ilyen lehet a pixeles képével
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
skynet666
tag
Köszönöm mindenkinek!
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11505 üzenetére
Én kb fél évig két monitorral repültem anno, nem mondom, hogy álmaim ne továbbja volt, de egymás mögé csúsztattam a két monitort, így csak egy káványi volt a szélesség. Nem volt annyira rossz.
(#11506) hunfatal: Fél nap kell hozzá az tuti, finomhangolással együtt.
(#11507) Ombi5: Nem gondolkodtam még rajta. Küldök privátot, ha igen.
(#11509) wd.taz: Ha lesznek gyakorlati tapasztalatok oszd meg velünk lsz, egyébként gratula.
Más: ha valaki az FS (9 és X) alapértelmezett navigációs adatbázisát szeretné frissíteni, akkor itt van hozzá a tök új [AIRAC]. Csak az alap GPS-szel és az EASY FMC-vel használható, fizetős gépek FMC-jével nem.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Geryson
addikt
Mesterek! Tudtok nekem segíteni egy off-kérdésben? Még gyerek voltam amikor átszállással mentünk az Államokba és nem emlékszem rá, hogy hogyan zajlott. Szóval ha veszel egy jegyet, általában Frankfurt, Heatrow vagy pl. Zürich átszállással, akkor ott hogyan zajlik ez? Kiszállsz a gépből és utána? Megkapod egyáltalán a csomagodat (úgy emlékszem, hogy nem), vagy az átmegy (kis szerencsével) az új géphez? Hogyan csekkolsz be az új gépbe? Nyilvánvalóan én megoldanám, de a fiamnak intézem a repülést és ő már azért nagy ahhoz, hogy ilyen nyakbaakasztós cuccot hordjon, csak mégis szeretném neki a nagyjábóli irányvonalakat elmondani. Sokat segítene egy kis tapasztalat!
Ui.: Nem repültem már 2 hónapja, azt hiszem holnap kanyarodok is egyet...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #11515 üzenetére
2007-es állapotról tudok beszámolni, akkor voltam utoljára BP-Frankfurt-NY-New Orleans útvonalon.
Átviszik a csomagod a tengerentúli gépre. Ezt az első check-innél kell kérni, ha jól emlékszem. USA-ba induló gép: check-in után, - felszállás előtt - feltettek még néhány kérdést a kapunál. Tehát tulajdonképpen kétszer ellenőriztek. Pl: biztos, hogy nem végeztél terrorista tevékenységet az elmúlt időszakban? Csomagodban nincs bombakészítéshez használható cucc? Vár valaki a célállomás reptérén? Ez lehet azóta már nem így van.
Majd felszállsz, utazol, megérkezel USA-ba, kiszállsz a gépből, vársz fél órát a csomagodra. Ezután beszélgetés a bevándorlási tiszttel (business or pleasure, voltál már az államokban, ha igen, mikor, stb.). Háromszor voltam USA-ban, minden alkalommal mogorva (de udvarias) tiszttel beszélgettem, ezért feltételezem ez a stílusú kommunikáció a munkájukhoz tartozik. Ezt azért mondom, mert sokakat zavar, és idegesek lesznek tőle. Felesleges.
Visszafelé egy dolog lehet, hogy a check-in után kiválasztanak enhanced security checkre. Teljesen véletlenszerű, nem lehet előre megmondani, hogy ki kap ilyet, de az utasok 90 százaléka szerintem sohasem találkozott még ilyennel. Persze minket kiválasztottak.
Fémdetektor, röntgengép a poggyásznak, (laptopot nem volt elég kivenni, be is kellett kapcsolni), majd ruha ellenőrzés, (cipőt külön is), ezután robbanóanyag nyomainak keresése egy olyan fülkében ami úgy működött, mint a porszívó, csak fordítva. Most már azt hiszem teljes test szkennerek vannak, reptere válogatja. Ha ezen túl vagy, akkor már nincs más dolgod, mint felszállni a gépre. Persze a frankfurti csatlakozást lekéstük, a következő gép pedig már "overbooked" volt, csak a harmadik géppel tudtunk hazajönni. Vártunk hat rövid órát Frankfurtban.Röviden ennyi.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Kérdezni szeretnék Tőletek tapasztalt szimulátorosoktól. Jelenleg egy 22’ LCD monitorom van amin csodás az FSX. (1920x1080 felbontás, panaszra nincs okom)
Kíváncsiságból a gépet azaz a videó kártyát HDMI kábellel rákötöttem a 80 cm –es képátlójú LCD TV-re. 1920x1080 felbontásban minőségromlást vettem észre. Megmondom őszintén mivel maximalista vagyok roppant mód idegesített az, hogy nem kellő tisztaságúak a műszerek, kicsi fűrészfog, stb. Ez minden esetben ilyen, vagy a nagyképernyőn okozza, vagy beállítás kérdése?
Köszi a válaszokat előre is!
-
nagyúr
válasz hhelikopter #11520 üzenetére
Azonos felbontás mellett nem beállítás kérdése. Valszeg a nagyobb pixelméret és/vagy gyengébb panel miatt látod jobban a hiányosságokat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
czakof1946
tag
Üdv!
Elnézést, hogy nem FSX-es kérdés.
Mi az oka, hogy az F9-ben a 747-400 működő hajtóművel jön be? Le tudom állítani /sokat keresgéltem, mire rájöttem a módjára/, de jobb lenne az indítási procedúrával kezdeni.
Ha a programban kell valamit átírni, az sem gond.
Kösz -
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #11522 üzenetére
1. Végy egy Cessna-t.
2. Állítsd le a motorját, kapcsolj ki rajta mindent.
3. Ments el a játékállást. Ezt az 'é' billentyűvel tudod megtenni, ha jól sejtem. Mentésnél legyen bepipálva, hogy default flight-ként mented.
4. Ezek után bármit betöltesz a kezdőképernyőről, cold&dark állapotban találod.
5. Fogyassza egészséggel![ Szerkesztve ]
-
czakof1946
tag
válasz BigBlackDog #11523 üzenetére
Kösz!
-
Frenky
csendes tag
Hi! Akit érdekel az FS, itt egy kis csoport a FaceBook_ON [A Flight Simulator 2004 Magyar felhasználók]
Hétvéhente szoktunk Online repkedni, mindenkit várunk! Részletek a csoportban, vagy itt is lehet érdeklődni.
Jelenleg az FS2004_el Online_ozunk, de lehet közös repkedést összehozni az FSX_re is :-)
A jelenlegi szervezés:
"Sziasztok!
Akkor hétvégén mi legyen a program? Bemelegítésnek egy laza iskolakör LHSM_ről a Balaton felett Siófokig majd vissza a reptérre.
Szerintem legyen Cessna és utána majd valami gyorsabb madárral kellene LHSM_ről elmenni LHDC_re.
Most találtam egy igen gyors vasat, amivel hamar odaérnénk Debrecenbe. IRIS Mig-29 Fulcrum http://www.irissimulations.com.au/hangar/free-flight-simulator-aircraft/classics-mig-29-fulcrum freeware/ingyenes FS9 MIG29 csak le kell szedni és telepíteni, van Hungary jelzése is. Akinek van kedve egy közös "baráti" repkedéshez, az telepítse fel a Team Speak 3 progit is, mert azzal még élvezetesebb a játék, tudunk egymással beszélgetni. TS IP-t valaki nézhetne…
A Játékszerver a szokásos német IP: 87.106.88.90 de ha valaki tud jobbat az is lehet.
5letek, javaslatok, tapasztalatokat írjátok meg!
Péntek vagy szombat, vagy esetleg vasárnap legyen? KEZDÉS 10:00 órakor helyi idő."Segítséget ha kell kérjetek! Akik most ismerkednek a játékkal, azok is bátran jelentkezzenek!!!
[ Szerkesztve ]
HUNter
-
Korcsii
őstag
PMDG 777 Base Package for FSX
Price: $165,000,000.00 -
Ombi5
őstag
Ti melyik REX-et hasznaljatok?
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11535 üzenetére
A textúra optimalizálására nagyon ügyeltek, talán azért mert béta állapotban még úgy szaggatott, mint állat.
Egyébként teljes mértékben NGX-re épül és talán már írtam, hogy jobban fut ugyanazon konfigon.
(#11536) cintula187:: Nem, az ár komoly. A release date már nincs messze, az Angle of Attack is elkezdte promózni a 777 (fizetős) training anyagokat. [link].
Nem lesz nagyon deep az anyag, dehogy.(#11537) Korcsii: Ezt állítom azért csinálják, hogy az elviselhetetlenségig növeljék a "shut up and take my money" hatást. [link]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
uRSul
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem útvonaltervezéssel kapcsolatban. Ha az Atlanti-óceánon keresztül akarok repülni, akkor hogyan kell útvonalat tervezni? Ilyen utat még nem repültem és nem tudom pontosan hogyan kell, a routefinder sem ír semmit rá, nyilván okkal. Egyelőre Lisszabonból repülnék az Azori szigetekre, aztán onnan az USA-ba (esetleg a Bermuda-szigetek még útba esik).
Köszönöm a választ![ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
Routefinder-nél pipáld be a NAT-ok használatát, akkor menni fog - már ha működik.
Atlanti-óceán felett kétféleképpen lehet repülni, NAT track-okon, vagy a szélességi- és hosszúsági körök által meghatározott pontokat megadva.
Előbbit használják általában az Európa és az USA keleti part között repülők, utóbbit gyakorlatilag mindenki más: Kanadába, USA nyugati part, Dél-Amerika stb.
NAT trackok: [link]
Arról van szó, hogy minden nap meghatároznak napszaktól (vagyis gyakorlatilag a legtöbb repülő irányától) függően nyugat (ABC eleje) vagy kelet (ABC vége) felé irányú útvonalakat, track-okat, amit betűkkel jelölnek, értelem szerűen a legközelebbit kell választani. Ez a széltől függően általában minden nap változik. pl ma:202104 EGGXZOZX
(NAT-1/2 TRACKS FLS 310/390 INCLUSIVE
MAR 21/1130Z TO MAR 21/1900Z
PART ONE OF TWO PARTS-
A ERAKA 60/20 61/30 61/40 59/50 PRAWN YDP
EAST LVLS NIL
WEST LVLS 310 320 330 350 360 370
EUR RTS WEST ETSOM
NAR NIL-
...211259 CZQXZQZX
(NAT-1/2 TRACKS FLS 320/400 INCLUSIVE
MAR 22/0100Z TO MAR 22/0800Z
PART ONE OF TWO PARTS-
....
X YYT NOVEP 48/50 48/40 49/30 49/20 BEDRA NERTU
EAST LVLS 320 330 340 350 370 380 390 400
WEST LVLS NIL
EUR RTS EAST NIL
NAR N51B N59A-Lefordítva:
A fejlécben olvasható, hogy mikor adták ki, melyik időszakra érvényes.
Alatta felsorolva a NAT track-ok, kezdve a betűjelükkel, majd az útvonallal.
Alattuk a kelet és nyugat felé kiosztott repülési magasságok. Itt nem érvényes a páros/páratlan elv, ami ott meg van adva, ott lehet repülni, ltalában csak az egyik irányban, a másikban NIL.
Végül pedig hogy a két oldalon melyik légiútvonalakhoz, útvonalpontokhoz lehet csatlakozni. Ez nálunk általában egy másik waypoint, a túlparton airway.Vissza a track útvonalához: 60/20 az 60 fok észak, 20 fok nyugat. FMC 6020N-ként fogja ismerni. (N északnyugati, E északkeleti, S délkeleti, W délnyugati földrész). Hogy pontosan hogy kéne megadni flightplan-ban... hát... láttam pár pár fajtát. Addig biztos, hogy a NAT előtt és után rendeseb neírod az útvonalat a NAT két végén szereplő waypoint-ig. Aztán vagy 6020N, vagy 60W20N, vagy 6000W2000N, vagy 6000W 2000N, vagy 60/20, vagy csak simán NATA. Rég repültem már át óceánt, flightplan-okat sem néztem mostanság, én a 6020N-t használnám. Ha valaki tud valami hivatalosat, ne tartsa magában. De szerintem megértik, pl vataware is kezeli az összeset.
Na szerintem NAT-okról ennyit, mondjuk a fónia megint megérne egy szösszenetet...
Kanadába csak egyszer repültem, de az etalon [link]
Ezt még anno jeppview-ben tervezgettem (külön reptérről indulás miatt kicsit macerásabb volt), széltérképet (ejj, az az oldal is megszűnt már azóta), mindent figyelve. [link] Azt hiszem egész pontosan eltaláltam az aznapi BA járat útvonalát. Azóta erről leszoktam, mert se jeppview nincs fent, se nem repülök longhault, rövidebb utakra meg általában van készen flightplan VA-knál, vagy max routefinder-en, stb.Ja, Kanada: vannak szép hosszú és nyílegyenes (avagy parabola alakú) kanadai útvonalak, ezek fixek, pl mi az NCAJ nevűt választottuk. Ezek Kanada északkeleti részéről indulnak, és bevezetnek elég sokáig, átvezetve ezzel a kevésbé lakott, de szerintem szép (jég által felszabdalt, tavakkal teli) tályon.
Na megint regényt írtam...
[ Szerkesztve ]
-
uRSul
tag
válasz Korcsii #11541 üzenetére
Huh! Köszönöm! Tudtam, hogy rád számíthatok!
Meg is néztem a routefindert, valóban a NAT használatával már ad valamilyen használható adatot is!
Igaz az Azori-ra továbbra sem adott ki semmit (sem oda, sem onnan indulva), de a Bermudákra és az amerikai repterekre már igen.
Viszont ezt a vataware-t, amit említettél még csak most láttam először, ott vannak komplett útvonalak is, pont amire szükségem van!Köszönöm szépen, így azért egyszerűbb lesz!
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
A vataware az gyakorlatilag VATSIM log, szóval arra mérget nem vennék. De mondjuk sokszor én is megnézem, hogy mások mit-hogy repülnek.
Flightaware-n ha szerencséd van, találhatsz IRL útvonalakat, bár sokszor csak az út fele jelenik meg, de van, hogy a másnapi tervet is megadják. (USA központú)
Routefinder-en pedig valószínűleg a TACAN lesz az előbb emlegetett kanadai útvonal. TCAN-ra emlékeztem.
Eseleg még VatRoute, bár nem tudom, hogy mostanában mennyire friss. Nyilván aktuális NAT-ok nem lesznek rajta (esetleg még régi AIRAC miatti hibák is előfordulhatnak).
[ Szerkesztve ]
-
czakof1946
tag
válasz Korcsii #11541 üzenetére
Én is nagyon köszönöm a "regény írást"
Mindég vannak olyanok a fórumon, akik most kezdik a szimulátorozást.
Igaz az a mondás, hogy "Egy újszülöttnek minden vicc új" Remélem jól idéztem.
Sajnos a kezdőknek nincs fóruma. Az indexen volt FS2004 fórum /kettő is/, de azok megszüntek.
Írhatsz, írhattok ilyen regényeket. Valószínűleg sokan örülnénk neki.
Én eddig a PMDG737-800NG-vel "repültem" Most ismerkedem a PMDG747-400-val. Sok oktató videó van a YouTube-on, szöveges anyagot is lehet találni, van saját beépített oktató anyaga is. De a saját tapasztalat átadása életszerűbb.
Nagyon tettszettek a Kanadába tett utatokról készült képek. Az egymás melletti repülés látványa számomra szenzációs. Én még álmodni sem merek egy ilyen repülés megvalósításáról. -
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11541 üzenetére
Pár kiegészítés: NAT track FL285-FL420 között használható, a két érték alatt vagy felett egyéni útvonal engedélyt adnak.
NAT track repülésnél kötelező a fél óránkénti position report. Ez úgy tudom Vatsim-en is így van. Ilyenkor meg kell adni, hogy mennyire vagy a következőt útvonalponttól és várhatóan mikor érsz oda (UTC időben kell megadni, FMC-ről könnyedén leolvasható). Erre azért van szükség, hogy ha lezuhannál, kb betudják lőni, hogy hol és milyen sugarú körben keressék a gép roncsait.
NAT track repülésnél nincs állandó rádiókapcsolat, SELCAL kommunikációt használnak HF frekin.
NAT repülésről minden [itt].
Helyes formátum: 60N20W 62N60W
A regény egyébként élvezetes volt.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11546 üzenetére
Meg remarks-ba nem árt beleírni, hogy melyik NAT trackot választottuk... na de én csak az útvonaltervezésről írtam, rádiózást, egyebeket nem érintettem.
FL285-FL420 újdonság volt számomra, bár tudtam, hogy a Concorde más útvonalakt használt (meg jóval magasabban repült).
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
vataware-hez hasonló létezik IVAO-n?
Márciust IVAO nyitással zárja a WizzVA, ki tudja, lehet még én is velük tartok.
-
Korcsii
őstag
Ja, és ma megjelent a végleges ActiveSky 2012 SP2.
Változások itten: [link]
-
uRSul
tag
Ezért is szeretek itt kérdezni, mert gyorsan és sok használható választ kapok és valószínűleg nem csak én profitálok ezekből a válaszokból!
Korcsii alapossága és hozzáértése mindig lenyűgöz és a regény forma egyáltalán nem zavaró, sőt!
Nem fogom agyon dicsérni Cypresss-t és a többieket, de náluk is szintén érezhető a tapasztalat és a repülés iránti szenvedély. Köszönöm, hogy kapok ebből kis részeket! Van még mit pótolni!Egyébként friss élmény, hogy pont tegnap IVAO repülés közben ráírtam egy srácra, aki White Airlines légitársasággal repült (akinek bemutatkoztam talán tudja, hogy ez nekem miért érdekes ), de ami a lényeg, hogy kiderült, hogy az ilyen nevű portugál légitársaság pilótája volt és áprilisban kapott új munkát az Air Lingusnál évi 280 nap repüléssel és rendszeresen gyakorol FS+IVAO-val.
Nekem ez nagyon jó élmény volt, hogy ilyen emberekkel is lehet találkozni ebben a közösségben.Jó lenne közületek is többekkel együtt repülni IVAO-n, úgyhogy csak hajrá Korcsii! Valóban jók voltak a páros kanadai repülés képei is.
(#11548) Korcsii - Ilyen tracker oldalt nem ismerek IVAO-n, én a webeye.ivao.aero oldalt használom ahol látod az összes online gépet flightradar szerűen. Minden gépről elég sok adatot ír, végülis az útvonalaikat innen ki is lehet másolni. Ennek nem tudom van-e loggolt változata, de hasznos lenne a későbbi statisztikákhoz. iOS és Android változata van, azt tudom! Reméljük ilyen irányba is fejlesztenek.
(#11546) Cypresss - Köszönöm a linket, hamarosan ki is próbálom ezt a NAT track repülést!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 10
- Vírusirtó topic
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Eladnám vagy elcserélném
- Lenovo Thinkcentre M910S SFF, I5-6500 CPU, W10 PRO Licensz, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkcentre M920S SFF, I5-8500 CPU, W10/11 PRO Licensz, Számla, Garancia
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs