- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
Hirdetés
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Đusty
addikt
válasz cintula187 #11200 üzenetére
És a mi LGKR-es borulásunk sem volt piskóta. , mai napig néha visszanézem, jobb hangulatom lesz tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz Korcsii #11199 üzenetére
"Azért nincs fent minden reptér nekik sem, de ha előre szólunk, akkor elvileg felteszik ami kell."
Ezt nem tudtam, akkor ha lehet kívánságlistázni:VHHH-VHHX, LGKR, TNCM, Madeira, szóval a szokásos ahol van valami izgalom is, biztos számtalan van még, de a VHHH-VHHX tényleg jó ötlet rövid és minden van benne ami kell, sokat szenvedtem mire itthon betettem őket FSX-be, de már rég nem repültem.
Airbus-al jó móka lenne, remélem lesz is.[ Szerkesztve ]
-
pusi1981
aktív tag
25 ezer környékén milyen joyt ajánlotok ???
Fontos lenne a gázkar.
[ehhez mit szóltok?]Kikötés hogy új legyen a a gari miatt !
-
pateszi
csendes tag
válasz pusi1981 #11205 üzenetére
Eddig két Thrustmaster joyom volt, sajnos mindegyik hamar tönkrement.
Fogásra nagyon jók, kényelmes a használatuk, ez alapján ajánlanám.
Az első még garanciaidőn belül romlott el, azt kicserélték, a második kevéssel a garancia után, így azt buktam. Semmi extrém igénybevételnek nem voltak kitéve, normálisan játszottam velük.
Mindkettőben egy potméter romlott el.
X52 -t azóta sokkal többet használtam, semmi baja. -
wolruf
őstag
válasz pateszi #11206 üzenetére
Emlékszem, jó 20 évvel ezelőtt az volt valaki, akinek valamilyen TM vagy Gravis joystick lógott a számítógépén Nem olyan rég (hja, vagy 10 éve ) lett egy TM FF kormányom, nagyon szerettem, azóta is egy ismerősöm használja, atomstabil volt. Elnézve a mai árait a TM egyes termékeinek, ki van csukva, hogy ugyanazt a minőséget biztosítsák. Én is pateszi véleményén vagyok, egy használt X52 (nem pro) lehet, hogy jobb vásár, mint ez a HOTAS cucc (én a saját X52-met asszem 16-ért adtam el úgy, hogy teljesen újszerű volt).
[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
pusi1981
aktív tag
Most fürödtem be egy használt x 52 vel. Valahogy elment a kedvem a használt dolgoktól . . .
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #11192 üzenetére
No, azt hiszem ideje megírni a beszámolót. A képek minőségéért előre is elnézést, voltak technikai gondok, és én sem voltam a helyzet magaslatán. (ISO3200 + f/16, vagy állvány + IS, illetve nem állvány + nem IS, hogy a manuális fókuszról ne is beszéljek Ez van, ha egyszerre túl sokat akar az ember (fotó, videó).)
Kezdődött az egész újév napján, amikor az airportaltól befutott a levél, ha akarok, csatlakozhatok hozzájuk szombaton. Hihetetlen nagy öröm, tervezgetés, aztán másnap végül mégsem jelentkeztem (túl sok volt a tervben a "ha"), csak egy köszönő levelet írtam. Rá egy percre már bántam is. De a határidő már lejárt, elkönyveltem, hogy nem leszek ott. Aztán Cpyress csak elültette a bogarat a fülembe (utólag már köszönöm ): pénteken sajtós nap. Először valamiért átsiklott a figyelmem a hozzászólása felett, de amikor rá pár napra olvastam, akkor is figyelmen kívül hagytam. Aztán az ottani határidő előtt pár nappal csak nem bírtam, gondoltam belevágok. Úgy véltem, villanykarosként van elég közünk egy ilyen modern gép tervezéséhez, megépítéséhez, üzemeltetéséhez. E-mail-ezés ezerrel mindenféle irányban (most már legalább dupla annyi volt a "ha", de ha én egyszer valamit a fejembe veszek...), végül határidő előtt 3 perccel form kitöltve, majd fél órával rá már meg is volt a helyem.
Péntek
Sajtótájékoztató. Köszöntő, a LOT történetének, aktualitásainak és a 787-esnek a bemutatása, prezentáció, videó, stb. Ezt itt most átugranám. Aztán a Dreamliner ablakról mintázott torta felvágása, és fakultatív módon elfogyasztása, amíg vártunk a gép felszállására. Marcipán bevonatú csokitorta. Finom volt.
Flightradar24-et figyelő kollégánk jelezte, hogy már gurul a gép, úgyhogy szerintem induljunk el - hangzott el valami hasonló Hardy Mihály szájából. El is indultunk az UB vizsgálat felé (valaki táskájában találtak egy méretes villáskulcsot pont láttam szemben a monitoron, míg vártam a cuccomra). Aztán A1-3 fapados váróban vártunk. Kicsit, kicsit többet, még többet, sokat. SP-LRB gurulni gurult, de össze-vissza, és nem igazán akart felszállni. Irány vissza Skycourt, várjunk ott. Aztán egy mini sajtótájékoztató: nem tudni, hogy jön-e ma egyáltalán a gép, úgyhogy aznapi program lefújva, holnap szeretettel várnak minket újra. Remek, és én még a reggeli köd miatt izgultam... persze benne volt ez is a pakliban, csak azért nem keveset utaztam emiatt, nem beszélve arról, hogy profibb felszerelést csak péntekre tudtam szerezni. No mindegy, végül csak nem fogom látni a gépet, irány haza. A LOT mentesítő járatként küldött egy 737-400-ast. Szegény utasok, akik csak a Dreamliner miatt utaztak volna ekkor.
Szombat
Nem akartam még egyszer potyára felutazni, így vártam a döntéssel - az utolsó pillanatig (amikor már az volt a kérdés, hogy elkések-e). Az idő jó volt, és a másik Dreamliner-t (SP-LRA) is beizzították (bár jan. 6 óta nem repült, de aznap a prágai járatot már megjárta) és SP-LRB is repült, igaz Krakkó felé, tesztelgetni. De az egyik csak eljön, hát hajrá!
Aznap a sajtón kívül már az aiportal népes csapata, illetve a virtuális légiforgalom szereplői is jelen voltak (utóbbiak főleg IVAO-ról, de végül találkoztam VATSIM-es ismerősökkel is). Ez a cockpit fotózási esélyeket nagyban rontotta - végül a csapat felének nem is volt rá lehetősége. No de ne szaladjunk ennyire előre.
"Már gurul" - dejavu. "Itt már tagnap is tartottunk", megvártuk inkább, míg a fedélzeten lévő informátorunk megerősíti a pályára gurulást. UB (ja, itt is hátrány a nagyobb tömeg ), aztán felvettük a szokásos várakozó pozíciónkat a fapados váróban. Jött két busz, ajtó nyílik, mindenki fel a buszokra. (Egyébként utasította ezt bárki is? ) Mihály jött, késik megint (valaki valamit benézett a felszállással kapcsolatban), ha gondoljuk maradjunk a buszban - aztán végül a buszoknak el kellett menniük onnan, így egy Costa Concordia gyakorlatot tartottunk. Megint váró, megint várakozás. De végül ismét buszra szállás, irány az állóhely, pozíciók elfoglalása (a havazásra hivatkozva a touchdown megnézése ("bár ez a fotósokon nem segít, de legalább legyünk ott") végül elmaradt). 31R ILS out of servce, 31L-re jött.
Végre itt.
A belső dizájn valahogy nem fogott meg. Többre számítottam (talán már az ülések mintázata is sokat javított volna az összképen). Amúgy persze hightech itt is minden.
Már a napellenző sem a régi.
Business class ajtajában jártunk, amikor a pilóták kérésére végül elkezdtek minket kiszorítani a gépből, így a cockpithez érve már csak egy váll felett előtt, majd rögtön törölt képre volt lehetőség.
Aztán megint vártunk, jó sokat, tőlünk jobban talán csak a jégtelenítő kosarában lévő emberek fagyhattak meg. Állványom feje ekkor egyszerűen letört. Na ezért is lett volna jobb, az előző napra kölcsönkapott felszerelés... (az érdemi fotózásnak itt vége is lett)
De végül jött a jégtelenítés, hátratolás, hajtóműindítás, taxizás.
Felejthetetlen nap volt!
Ezúton is köszönet érte a Budapest Airport-nak, illetve Hardy Mihálynak! Meg persze a LOT-nak, bár a ha nem lett volna az a pénteki baki...
Videó még lehet jön, de a képek megszerkesztéséig is alig jutottam el... piszok csendes egy madár!
-
#68216320
törölt tag
Teljesen kezdo MFS jatekosnak melyik verziot es indulashoz milyen par weboldalt javasolnatok?
-
Korcsii
őstag
válasz #68216320 #11211 üzenetére
A verzió inkább attól függ, hogy mennyire brutál erős a géped...
FS2004-ben nem tudom, hogy van-e ilyen, de kezdésnek az FSX tutorial missziói és leírásai egész jók. Aztán persze van egy rakat weboldal, de ezt majd talán a többiek. Attól is függ, hogy mennyire mélyen akarsz elmerülni benne.
[ Szerkesztve ]
-
#68216320
törölt tag
válasz BigBlackDog #11215 üzenetére
Igen, GTX540M a VGA, 8GB RAM, i7-2630QM CPU
-
#68216320
törölt tag
válasz BigBlackDog #11217 üzenetére
Játék élmény érdekel leginkább, grafika másodlagos. Sok-sok éve a vonalvektoros Elite-el is hónapokat játszottam folyamatosan, ha ez mond neked valamit. Akkor FS2004
-
#68216320
törölt tag
válasz BigBlackDog #11221 üzenetére
Köszönöm. Átnézem őket.
-
pusi1981
aktív tag
Én jelentkeztem!
Kb 4 órás intenzív tanfolyam az A320-as géposztályból.
8000 az oktatás ára. Mindent átveszünk alapoktól a legkisebb műszerekig.
Ha valaki akar most jelentkezzen mert a most induló tanfolyam kb februárba lesz, utána már az éven nem nagyon indítanak Airbus-os oktatást! -
wolruf
őstag
Dehogynem. Febr 4-én LOWW-DXB Ha minden igaz, HighFly pedig előtte van...
Ha minden jól megy, egy ismerős lesz a ,,sofőr'' a 777-esen, úgyhogy... na nem kiabálom el, mert még én sem tudom, milyen lehetőségek lesznek, lesznek-e egyáltalán, megkapja-e ezt a járatot a srác.
[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
nagyúr
Nem sokáig tartott...
Nem repülhetnek a Dreamlinerek[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
djfules
tag
Mondjuk mint mindig a média kicsit túloz, volt már példa erre és ezek csak gyermekbetegségek, kijavítják és mehet minden továnbb.
-
djfules
tag
Talán hasonló volt azért...
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=365265#nullPersze,hogy felfüggesztik a gyártását, ha valami rossz azt nem gyártják le hogy aztán kijavítsák ez logikus nem? Ha megoldották mehet a gyártás tovább a módósításokkal.
Más tipusoknál is voltak ilyenek csak nagyon régen, de most nem keresek rá...És nem a géppel szerkezetével van gond, hanem az akumlátorokkal:
"Megtörtént a legsúlyosabb lépés: az FAA felszállási tilalmat rendelt el az Egyesült Államokban bejegyzett 787-esekre, amíg a Boeing nem bizonyítja megnyugtatóan a fedélzeten használt akkumulátorok biztonságosságát. A tilalom átmeneti jellegű, és a szövetségi légügyi hivatal azt is hozzáteszi közleményében, hogy a gyártóval együttműködve a hatóság is mindent megtesz annak érdekében, hogy a gépek újra repülhessenek."[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
Épp jelentkeztem volna, hogy elmegyek a Highfly-ba én is, de akkor jött a főnököm és közölte, hogy "mehetek" Németbe betanulni (f@sz@! hát németül se tudok )
Ha az idén lesz még ilyen össznépi szimulátorozás mindenképp elmegyek.
Itt a példa, hogy nem nehéz ez. [Aranyos leányzó] főleg. ha mondják mit csinálj
Üdv. Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
RCH663
aktív tag
válasz wd.taz #11235 üzenetére
Azért ha oktatóval élesben elmennél egy kisgéppel, és akkor az oktató közli, hogy ő nem dolgozik helyetted, csináld, csak szóban instruál, akkor kb 2.5 perc múlva, miután 17x elcsúsztál az iránytól, nem a megfelelő magasságon vagy, vizet facsartál a kormányból, kialakult a csőlátásod a rád zúduló információk okozta stressztől, miközben patakokban folyik a segged partján is a verejték. Na ilyen a gyakorlat.. És egy kisgép kiszolgálásról beszélünk. Ha egy azonos kategóriába tartozó, de erősebb gyorsabb géppel megismétled ezt követően ugyan ezt (mondjuk mentél egyet DA-20-al, ami 100 ló, és nagyon kezes, és átülsz egy 180 lovas DA-40-esbe,) a másfélszer nagyobb sebesség miatt hirtelen megint nagyon kevés időd marad mindenre, ott ahol a DA-20 70 csomóval laffog, ott a DA-40 110 csomóval, és eszerint alakulnak a varió, magasság változások is. És eszek kellemes, barátságos kisgépek. És ezt képzeld el úgy, hogy jelenlegi eszeddel, tudod mi mire való, mitől repül, stb. Így is garantáltan szét fogsz esni. Most gondold el hogy 200 csomóval, egy lomhán manőverező döggel kell nekirepülni a földnek leszállás címén... nagyon más....
Szimulátoron repülni ténylegesen olyan mint hullán műtétet végezni. Meg lehet tanulni rengeteg fogást, gyakorolhatsz technikákat, csiszolhatod a tudásodat, de csak akkor igazán hasznos ha van gyakorlati ismereted, van mihez viszonyítanod.
Egy ilyen Nataila le tud szállni a géppel, mert ez olyan kezes, meg tuti.... háááát.... Natika az életben hátul sírna a wc-ben.
-
wolruf
őstag
válasz RCH663 #11236 üzenetére
Egyszer volt szerencsém egy Katana szerű kis buborékot, meg egy Cessna 182-est vezetni egy kicsit. Nnnnos, hiába szimulátorozok nagy boldogan, vagy a magasságot nem sikerült tartani, vagy az irányt. Ennyit a szimulátorról Az első kis széllökés (vagy szelecske lökésecske) akkorát dobott a gépen, mint a hullámvasút egy nagyobb döccenője. Sokkal-sokkal intenzívebb minden, ráadásul az ember gyomra sem számít rá annyira Ez a csajszi valószínűleg egy-két emelkedés, süllyedés, után már ahogy kolléga írja, rohanna hátra sikítani a többiekkel. Az FS oktató módjában imádom, hogy a Cessna esetén közli, hogy trimmelj be mindent úgy, hogy a yoke-hoz ne kelljen nyúlni. Persze, vákuumban ezt biztosan meg lehet oldani, de olyan helyen, ahol fúj is a szél, kötve hiszem Max. pár pillanatig, pár percig. De nem vagyok pilóta sajnos :-/
Kíváncsi leszek erre a statikus szimulátorra nagyon
Más... Év végétől megyek vitorlázó oktatásra, kíváncsi leszek, az milyen. Ha már pilóta jó eséllyel sohasem lehetek, talán ez ...
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
RCH663
aktív tag
válasz wolruf #11237 üzenetére
A vitorlázó is pilóta, sőt Pilóta! A motorosnak közlekedési közege a levegő, a vitorlának lételeme. ha valaki megtanult rendesen vitorlázni, az ha később motorosra is kitekinget, hatalmas előnyben van azokkal szemben akik csak vanpénzemcsinálokegyppltoszténvagyokamavrick emberekkel szemben, és sok olyan dolgot megtanul a vitorlán, amitől kevésbé rontja el a motoros repülőt, és kritikus helyzetben az életét is megmentheti. Sok FAA szakértő szajkózza az elmúlt években hogy "back to basics". A vitrolázó megtanulja tisztelni az időjárást, a szelet, és ha leállna a motor, akkor a fejében már tudja hogy hova fog leszállni, és nem is próbál mást csinálni. (és ezt igen nagy gépekkel is tudja ha később ATPL-es lesz,
Repülni a vitorla tanít meg, repülővel közlekedni meg a motoros.
Cessna trim: Fs gond is, hogy nem tud rendes talaj menti szelet, meg turbolenciát szimulálni. (bár nem tom lehet-e egyáltalán) magasabban vaj időben azért ki lehet trimmelni, kb 2-3 percre... eztán a benya fogy anyit, vagy te dőlsz hátra az ülésben, vagy lent elfingja magát egy szöcske, oszt lehet megint gépészkedni
Repülés az életben: leszállásnál a szimulátoron annyival letudja az ember, hogy picit csúnya volt, picit nagyot ütött, sebaj. Az életben ezek komoly szerkezeti károk, koccan a fogsorod, esetleg géptörés. És mivel félted az életed, ezt kerülöd, és húzod a botot, mert akkor hátha jobb lesz, és mert a föld jön, és nem barátságos, és a szél megtol oldalra, de a csűrő már nem hatékony, meg az állásszög is nagy, meg lóg is kicsit mert szél megint ellened van, meg golyó is szerteszét áll, mert azt sem tudod hol van, és sebesség mérőt sem találod, és bammm megérkeztél, és ha még kb minden annyira egyben van hogy nem cseszi el véglegesen a napodat, na ekkor még azért illik irányítottan megállni a géppel.
Amit vitorlával biztosan megtanulsz: leszállni. Nincs motor, nincs bizonytalanság, Úgy takarékoskodsz az energiával (magasság, sebesség) hogy kiadja. Motoros növendékek között is jól látszik ki honnan jött. Aki vitorlázott, az egyszer veszi el a gázt, és a végén esetleg egy kicsit "megtámasztja" küszöb előtt. Aki motoroson kezdi, az marha sokat össze tud gépészkedni. (kicsi gáz, kicsi féklap, több gáz, orr lent orr fent még több gáz, orr le, gáz el... stb.)
-
wolruf
őstag
válasz RCH663 #11240 üzenetére
Itt néztem szét, szimpatikusnak tűnt, ráadásul a motoros pilótaképzőjük vitt el egyszer repülni Neki annó megígértem, ha megyek repülni valamikor (ha sikerül oda eljutni), akkor vele/tőle tanulnék Ha nem is a vitorlásokat oktatja, akkor is az a csapat.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Cypresss
senior tag
Útvonalrepülésre nyilván nem lesz idő, de minden más megoldható, amit írtál.
Általában az a gyakorlat, hogy a párok megbeszélik egymás között, hogy mit repüljenek.[Második videó a Dreamlinerről].
A megállapodás szerint még egy percig mentek a hajtóművek a shutdown előtt.
Utastéri videó holnap érkezik.
(#11238) RCH663: Akkor gondolom neked az "egy tűnyi" kifejezés mond valamit.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
FS2Crew vezérlőpaneljén nem látni a kiírásokat, hangja egyébként van ha valamilyen gombot megnyomok.
Meg tudná valaki mondani mit szúrtam el? (pmdg737) -
wd.taz
aktív tag
válasz RCH663 #11236 üzenetére
Szó sem volt a valódi repülésről, nem repülhetek. Ezért vagyok ide szögezve a "fotelhez".
Igazad van, biztosan más igazi gépet repülni, eddig is csak utas voltam és ez nem fog változni.Azért nekem tetszik a kiscsaj, szép a mosolya ....
A kiküldetésben is csak azt reméltem, hogy végre megint gépre ülhetek utasként, de nagy lóf@szt, végig kell nyomorogjak 1300Km-t egy 320-as BMW-ben. Persze a mérnök urak jöhetnek repülővel... ez az én formám.
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
RCH663
aktív tag
válasz Cypresss #11242 üzenetére
Ja meg a "plusznulla", meg a kirakat idő, meg girhleni a nullát, és társai. Meg elküldeni a kezdőt gyalog vissza a hangárba csűrő pumpáért, ahol vissza kérdeznek hogy jobbos vagy balos kell, persze telefon nincs nála, meg hangármesteré is lemerült, így visszaküldi a startra hogy kérdezze meg.
-
Cypresss
senior tag
válasz RCH663 #11245 üzenetére
Hasonló velem is történt Budaörsőn, csak más kapcsán. Ha ismered a repteret, akkor tudod, honnan indulnak a vitrolázók és hol van a nagy hangár.... Kb fél óra elég is volt...
Más: Nem tudtam, hogy Dart Vader főállásban [pilóta].
#11243) Rudi50: Ez FSX vagy FS9? Milyen géppel indulsz, és milyen nézetben (2d vagy VC)?
Az ajánlott indítás a következő: alap Cessna (FS9) vagy motoros sárkány (FSX) betölt 2d-ben, utána váltasz PMDG-re, majd VC-re. Csak utána indíthatod az FS2CREW-t.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wd.taz
aktív tag
válasz RCH663 #11246 üzenetére
Édesapám vadászpilóta volt (Kádár Béla szds.), 84-ben lezuhant, elhunyt. Később édesanyám öcsémet és engem is megesketett, hogy soha nem lehet közünk a repüléshez. Szava tartó ember vagyok, ennek ellenére munka miatt volt, hogy gépre kellett ülnöm amit én nagyon élvezetem, de jóanyám lesápadt.... amíg nem értem haza épségben, halálra aggódta magát.
Képzeld el, ha azt mondanám neki,hogy elmegyek vitorlázni vagy kisgépezni. Belehalna.
Egészségügyileg nem lenne korlát, bár le kéne dobnom 20Kg-ot és formába hozni magam, de egy fél év alatt meglenne az erőnlét hozzá. Ja, meg valami jó nagy fülkés gépet kéne kinézni mert a 193 cm magasságom se átlagos.
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Mini-ITX
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen monitort vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Autós kamerák
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen