- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMind
tag
válasz GypsFulvus2 #12727 üzenetére
Én nem ingame állítottam a OR beállításait, hanem a saját ini-jéből. Ezt megtalálod itt: Oblivion\Data\OBSE\plugins. Nálam ez így néz ki:
[Main]
WindowedMode = 0
FoV = 90.0
WaterReflectionMapSize = 1024
WaterManagement = 1
FarPlaneDistance = 283840.0
AnisotropicFilter = 4
ScreenshotPath = \Screenshots
ScreenshotType = 1
CustomEffects = 0
FrameRate = 1
RamDisk = 1
SaveSettings = 1
CombatMode = 1
CameraMode = 0
EquipmentMode = 1[FrameRate]
Average = 40
Gap = 3
Delay = 10
FadeStep = 0.5
FadeMinObjects = 10
FadeMinActors = 10
GridStep = 1
GridMin = 5[RamDisk]
Drive = Z
LodFiles = 1
FarNifFiles = 1
LowResTextureFiles = 1[CameraMode]
HUDReticleOnBowing = 1
Chasing = 0
OffsetX = 0.0
OffsetY = 16.0
OffsetZ = 4.0
NearDistanceFirst = 2.0
NearDistanceThird = 8.0
DialogFirst = 1
DialogThird = 2
DialogOffsetX = 50.0
DialogOffsetY = -10.0
DialogOffsetZ = 10.0[Shaders]
EnableWater = 1
EnableGrass = 1
EnablePrecipitations = 1
EnableHDR = 1
EnablePOM = 1
EnableSkin = 1
EnableTerrain = 1
EnableBlood = 1
EnableShadows = 1[Effects]
EnableUnderwater = 1
EnableWaterLens = 1
EnableGodRays = 1
EnableDepthOfField = 0
EnableAmbientOcclusion = 1
EnableColoring = 0
EnableCinema = 0
EnableBloom = 1
EnableSnowAccumulation = 0
EnableBloodLens = 0
EnableMotionBlur = 0
EnableLowHF = 0
EnableWetWorld = 1
EnableSharpening = 0
EnableSMAA = 1[Develop]
CompileShaders = 0
ShadersFolder = 0
TraceShaders = 0
TraceFiles = 0
TraceCulling = 0Ami 0 az ki van kapcsolva, ami 1 az be.
Illetve minden effektnek meg shadernek (többek közt a fű, víz) is van saját inije a finomhangolás végett, ezek itt vannak: Oblivion\Data\Shaders\OblivionReloaded\. Ezeket is lehet piszkálgatni, de csak óvatosan.
A karaktermozgás FPS nézetben azért ilyen (főleg fáklyával, mert valós FPS nézet, látod a lábaid, ilyesmi. Egyébként ezt a CameraMode beállítás okozza, nálam ez kikapcsolt 0 állapotban van.
Újratelepítés kérdését magaddal kell megvitatnod, amit én eltudok mondani az az, hogy én körülbelül 10x telepítettem újra az elejéről az egészet, míg nagyjából mindent felfogtam, hogy mi, hogyan akar működni, mit és hogyan tudok beállítani, stb, de mondjuk a 10-ből 5 a magyarítás miatt volt. Kellett hozzá lelki erő...
A TES4LODGEN tényleg csak egy exe, ami újragenerálja a LOD-hoz köthető fájlokat ide: Oblivion\Data\DistantLOD\. Ne kérdezd a technikai hátterét, ennyire én sem mélyedtem bele, csak futtatnod kell, és ha az utolsó sorban majd azt látod, hogy bezárhatod, akkor kész.
Ezt a load ordert a BOSS rakta Neked össze? Nekem elég nagy összevisszaságnak tűnik, mivel hasonló modokat használunk, lentebb megtalálod egy képen, hogy nálam hogy néz ki. Innen töltsd le.
Új hozzászólás Aktív témák
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- PlayStation 5
- Fotók, videók mobillal
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs