- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-book olvasók
- Projektor topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Igen, csak nem jelezte a térkép...
De épp most találtam meg véletlenül, és jól fel is b@sztam magam, hogy már a második hímnemű elfel kezdhetne nyalakodni a férfi karakterem. Ha besúlyozom azzal, hogy a vöröslámpás negyedben van két elf szuka, akkor vegyük egálba, de inkább ne lenne "románc" a játékban, mint hogy folyton a buzulás megy. Meg úgy játékvilágon belül is gáz, ha elf és nem kurv@, elvégre rabszolganép, szóval erre jók, de az "őszinte felajánlkozást" csak sértésnek tudom venni a részükről (Ez volt már Zevrannal is, elküldtem az anyjába. ).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #602 üzenetére
Egyébként eddig tetszik a játék. Még volt időm megunni a helyszíneket sem, bár azt meg kell hagynom, hogy hiába részletesebbek a modellek és textúrák (és nagyobbak pl. az épületek belmagasságai és a folyosók széleesége, amitől kevésbé érződik DOOM stílusú labirintusnak, stb), azért voltak szebb helyek a DAO-ban, bár itt is mehetünk még érdekes helyekre, ahol nem sárga minden...
Sokszor megtud nevettetni, ami újdonság. A DAO-ból nem igazán emlékszem igazi poénokra, és az ME szériában is inkább csak próbálkoztak, itt viszont üt némelyik. Vagy azért, mert tényleg vicces, vagy épp azért, mert sírósan béna dolgok születnek, ha a viccelődős válaszopcióra bökök (mondjuk még így sem teszem túl sűrűn, csak érzéssel...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Űűűűű. Most már értem mire panaszkodtak itt lentebb hogy copy-paste.
Lementem egy helyre a térképen, továbbküldtek egy másik helyre, még csak nem is a szomszédba, és tök ugyanúgy néz ki a kép betöltés után, mint ott ahonnan jövök, azt hittem valami gáz van, de nem, a használható tárgyak újak.Valaki nagyon nem gondolta ezt át, hogy két egymás utáni helyszín ne legyen egy az egyben copizva, még ha kopizzák is néha ugyan azt, akkor se rögtön...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
(#599) Rossi: Nem hiszem, hogy a ME3-ban ezt megcsinálnák, mert arra azért több időt is hagytak, meg eleve nem kapott redesignt a játék és így nem ment/megy erre el rengeteg idő. A DA3-nál is gondolom már csak finomítgatniuk kell a motoron, sokkal több idejük lesz a helyszínekre és a sztorira.
Egyébként milyen karakterrel mész? Csak, hogy érdekesnek találod a harcrendszert és nem pedig irritálónak.
(#603) janos666: A poénkodós, békítős és nyers válaszok azért lényegesek a játékban, mert mikor ezek nem adottak (tehát éppen hazudsz, vagy el kell fogadnod egy küldetést, esetleg csak szimplán nem akar a játék befolyásolni, hogy melyik választ válaszd és ezért mindegyiknek ugyanaz a 3 ágú nyíl a jele), akkor olyan stílusban szólal meg Hawke, amit leggyakrabban választasz. A poénkodás választása azért is kifizetődő, mert előfordul, hogy plusz lehetőségeket nyit meg a beszélgetésben, amivel mondjuk egy verekedést el lehet kerülni, csak a csillaggal jelölt plusz válaszokat kell figyelni.
(Egyébként, ha a poénkodós válaszokat választod a legtöbbször, akkor a városban való járkálásnál is meg harc közben is más szövegei vannak.)
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
Harcossal nyomom kétkezes fegyverrel. Bejön amikor jön szembe egy csomó ellen, és a scythe képességgel egyből 4-et 5-öt elintézek...
Mondjuk az ellenségek látható spawnolása már nem tetszik annyira.
Azt érzékelem, hogy lényegesen leegyszerűsödött a játék az első részhez képest, de a hsz.-eitek alapján sokkal rosszabbra számítottam.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
leviske
veterán
Harcossal nem annyira gáz, sőt, igazából mágussal se. Rogue karakternél érződik, hogy nem igazán gondolták át a rendszert.
Amúgy sokaknak (és köztük nekem is) az nem tetszett a játékban, hogy szinte semmit nem kapunk vissza az előző részből. Egy kiherélt mágus a kiegészítőből, meg egy-egy rövid találkozás két régi szereplővel, ez így nem folytatás. (Fel lehet mondjuk hozni Isabela-t, meg Merril-t, de Ők meg annyi szerepet kaptak az Origins-ben, hogy semmit, tuti, hogy van olyan, aki nem is találkozott velük az egész játék során.) De ha ezektől eltekintünk akkor tényleg egy kellemes, Mass Effect szerű fantasy játékot kapunk, aminek várós a folytatása.
-
Én ruge-al tolom, mint a DAO-t is. De gyakran felveti magát a fejemben a gondolat, hogy mágussal kellett volna, mert így hogy normál módban nincs friendly fire (vitatható, de én épp azt vitatnám szívesebben, hogy egy varázslat miért ne lehetne szelektív, elvégre a mágus elméje vezérli a lángokat --vagy mifene-- ő meg tudja ki a barátja...) így nagyon hatékonyak lettek az elemental varázslatok. Két mágussal egy dupla szőnyegbombázás tarol mindenkit, még a nagy dögöket is megtizedeli néha.
Nem mondom hogy rossz, sőt, így is jó játék ez, de azért nyomába sem ér a DAO-nak.
Ott sokkal szebbek voltak a helyszínek. Hiába hogy kevesebb poligonból és pixelből építkeztek, de "beletették a lelküket", és gyönyörű helyszíneket alkottak, ahol bármikor színeven sétálgatnék.Harcanimációk először paródiaszámba mentek, de megszoktam (ami nem egyenlő a megszerettemmel...). Maguk a harcok jobbak, mert inkább több de könnyen levágható ellenfél jön, senkit sem kell fél óráig kaszabolni. (DAO-ban simán volt hogy a telefonomat nyomkodtam harc közben és néha pislogtam rá, hogy "Na, végeztetek már? )
A történetvilágról meg ne is beszéljünk, hihetetlen mód bele tudtam merülni, és szinte tényleg átéreztem, hogy mit csinálunk. Itt is van pár érdekes esemény, és újdonság, hogy sokszor elnevetem magam (hangosan egyedül a szobában) már azon is, amiket a válasz-tárcsázón látok, de messze nem ugyan az.
Kb. a felénél járok, de eddig egyedül a Deep Road Expedition hozott lázba, de az kb. egy közepesen izgalmas, hosszabbacska DAO-s küldetésnek felelne meg. Inkább csak checklist szerűen nyomom lefelé a küldetéseket és várom hogy jöjjön valami érdekes...A csapat sem az igazi, eddig egyedül a törpénél jött át, hogy haverok lettek, és a kis elf csaj érdekel még valamelyest (de John Howk nyilván nem akar félvér sarjakat nemzeni, szóval csak "loveslave"-nek kéne ), de a többiek kb. üres töltelék (még a lirium-tetkós elf sem maradt érdekes túl sokáig, csak egyre több hülyeséget pofázik...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
A befejezés azért sokkal nagyobbat ütött, mint vártam.
Pörgős, látványos, izgalmas, végjáték volt sok nehéz döntéssel és meglepetésekkel. (Az más tészta, hogy gyakorlatilag mit mennyire befolyásoltak ezek --utólag átfutottam a DA Wiki-t, és nem sokat--, de ott azért súlyosnak érződtek a kérdések, és ez a lényeg.)SPOILER
Végig valami (relatíve) békés megoldásra törekedtem, de mikor választásra kényszerültem, akkor keményen a mágusok mellé álltam.
Fenris átpártolt a templomosokhoz (le is lett kaszabolva, pedig rá pakoltam fel a legjobb warrior cuccokat), de a többiek maradtak, mert Anders-ből szándékosan mártírt csináltam. -> Eleve gondolkodtam rajta, hogy hosszútávon mindenkinek az lesz a legjobb, ha ő itt és most kivérzik, bár inkább afelé hajlottam volna, hogy elzavarom, de mikor Sebastian elkezdett fenyegetőzni, az átbillentette a mérleget arra az oldalra, hogy kés került a hátába. (Nem konkrétan tőle féltem, hanem hogy sokan gondolkodnak úgy, mint ő. Így szökevény helyett mártír lesz, a mágusok pedig elhatárolódhatnak a "terrorizmustól"...)
A seeker a végén azt mondta, hogy "Gone, just like the Warden". Gondolom ez utalás lehet arra, hogy a legutolsó DLC-ben leléptem Morigen-el.
Jó lenne ide is egy utolsó DLC, amiben Merill is összerakja végre azt az eluvian-t, és ők is átmennek a tükör túloldalára lepacsizni Morrigan-ékkel.Végre egy olyan játék, ahol csak nagyon tág vonalak mentén sejtettem a lehetséges végkimeneteleket!
Mondjuk a Witch Hunt már elplántálta a dolgot, hogy nagy változások következnek, és itt látható volt, hogy a mágusok elnyomása körül bontakozik majd ki valami, de egészen az utolsó törpefaggatós jelenetig nem esett le nekem (még az után sem, hogy egy kódex lapon olvastam a seeker-ekről, és tudtam hogy a törpét is elvileg egy seeker faggatja...), hogy ez a konfliktus csak egy hajszálnyira van a Templars<-vs->Mages kérdésétől az Andrastian Chantry<-vs->Mages (+ mindenki, akit sikerül meggyőzni arról, hogy helytelen, amit az egyház a mágusokkal tesz, vagyis bárki, aki nem vallási fanatikus...) problémáig, és a nagy változások kora akár az egyház bukását is jelentheti, és talán a Dragon Age az utolsó (vagy előtti) Divine Age...
A templomosok és az egyház különválása is helyretett most nálam egy logikai problémát.
SPOILER
Szóval a befejezés megmentette a játékot (néha kicsit féltem hogy olyan lesz, mint a Borderlands, hogy azóta is ideges vagyok ha eszembe jut hány órát toltam bele a semmiért...), de összességében átgondolva azért mégsem adta a töredékét sem annak, amit a DAO.
Sőt, felértékelte az elődjét. Míg ezt gépeltem betoltam az OST-jéből a DAO és a Liliana's Song című számokat, és olyan szentimentális hangulatba kerültem, mint mikor egy öregember mesél a fiatal koráról. (Erről jut eszembe, hogy talán a gyérebb soundtrack is rontott az összképen. A DAO zenéjét, ami már a DVD berakása után is felcsendül, azt egész nap el tudnám hallgatni, a DA2-re visszagondolva egyetlen dallamra sem emlékszem, mint ha néma csönd lett volna -> biztos szólt valami, csak semmi fülbemászó maradandó...)Jó kis történet volt ez (véletlen sem bántam meg hogy végigtoltam, fontos elemnek tűnik a sorozatban), és valamikor el kellett mondani (valamelyest új megvilágításba helyezte a DAO eseményeit is, nem véletlenül kezdtem el felidézgetni), csak kicsit erőltetetten kerekítettek köré egy ilyen hosszú játékot, aminek ráadásul a fele ugyan azokban a bányákban vagy a Wounded Coat-on játszódik. Nem mondom hogy nem voltak érdekes side quest-ek, de azok csak kikapcsolódást kéne hogy szolgáltassanak, nem annyi extra játékidőt, amitől egy hosszú és nagy játéknak tűnik egy nem is olyan hosszú történet.
Az Origins némely szereplőinek feltűnése is nagyon erőltetett volt számomra.
Alistar pl. olyan fullos jelenetet kapott, mint ha maga a Maker szállt volna le a földre, hogy elmondhassa Howk-nak, hogy szívesen segítene ebben az apró kis városégető zavargásban, ha nem lennének olyan fontos és hatalmas problémái, ami számunkra felfoghatatlanok.
Howe mit csinált lent... kb. semmit, csak arra volt jó, hogy aki hiányolja a DAO-t, az "nesze fogd meg jól".
Nekem egyedül Leliana passzolt bele nagyon az új szerepébe, és fért el itt is.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Healbacsi
őstag
válasz janos666 #609 üzenetére
Nem kotozkodni akarok de a vegjatekban mi volt ami marhara tetszett? Levagtad a templomosok vezetojet, de a magusoke is megorult.
Fenrist meg vissza lehet dumalni a partyba, ha elotte megcsinaltad a kuldijeit.
A jatekban 2 jol eltalalt bossharc van, az egyik deep roads vegen a rock wraith, a masik meg a high dragon. A tobbi boss harc nagyon gyenge, hosszu es igazabol semmit nem kell benne gondolkodni. -
konikan
aktív tag
Üdvözletem mindenkinek!
Anno megvettem a Dead Space 2-t, így rendelkezem egy kóddal a Dragon Age 2-hez ami egy ún. Sir Isaac páncélt tartalmaz.
[Youtube videó róla]
Namármost mivel nekem nincs DA2-m ezért szívesen elcserélném
Privátban keressen meg akit érdekelne
Majd' elfelejtettem csak Xbox360-hoz használható a kód."-De engem szeretnek!" ..."-Az nem feltétel"
-
válasz Healbacsi #610 üzenetére
SPOILER
Meglepetésként ért, hogy a levegőbe repült a templom, és ezzel véglegesen átlépett az egész játék során bontakozó konfliktus egy nyílt háborúba, ahol már kénytelen volt az ember eldönteni ki mellé áll. A mágusok vezetőjének zakkanása is meglepetésként ért, ahogy az is, hogy a szoborból kardot kovácsoltak, és ez kergette vegül őrületbe a templomosok vezetőjét. A többit már leírtam...
Nem a jó "Boss harcokért" játszok, hanem a történetért, és szerintem az szépen felpörgött és kikerekedett a végére. A kaszabolás gyakran unalmas. A sárkányt is tök egyszerű leverni, ha rendelsz rúnákat tűz ellen. Elsőre legyalult, visszamentem úgy hogy mindenkit megpakoltam ilyen rúnákkal, és csak várnom kellett, míg kivérzik végre.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Healbacsi
őstag
válasz janos666 #612 üzenetére
Lehetett sejteni Anders titkolozasabol, hogy vmi nagy bodasra keszul, (no meg mivel egy demon volt benne, igy az itelokepessege se volt mindig tokeletes, igy varhato volt valami drasztikus lepes tole). De igen a szent anya megolese tenyleg elegge meresz lepes volt.
A high dragon megolese normalon valoban nem jelent kihivast, de azert nightmare-en meg kellett fontolni 1-2 lepest a csata soran. Szerintem 1-1 jol eltalalt harc fel tudja dobni a jatekot legyen az barmennyire tortenet orientalt. Sot a jatek sokban mulik abban, hogy a karakterek milyen oltozekben vannak, milyen kepzettsegeket tanultak korabban, igy neha neha 1-1 szintfelmero nem art.
A tortenet szamomra nem utott akkorat. A telejes act1 arrol szolt, hogy szedj ossze x mennyisegu aranyat. Ha nem tudtad osszeszedni se volt baj. Az act2-tol kezdve viszont total csalodas. Sorra probalod kibekiteni mindket oldalt, probalod ugy megoldani, hogy a szamodra szimpatikus oldalnak segitesz, de ez ne okozzon nyilt haduzenetet, aztan a vegere kiderul, hogy az egyik vezeto 19, a masik 1 hijjan 20.
A tortenet tanulsaga, hogy nem szabad megolni a szabad magusokat, de viszont nem is szabad engedni, hogy elszaporodjanak. Igy a korabban kialakitott rend volt a helyes, miszerint a magusok a toronyban (ha kellenek kijohetnek), a templarok vedik oket a vilagtol, es vedik a vilagot toluk,
-
válasz Healbacsi #613 üzenetére
Valamiféle terroristaakciót azt vártam persze, de nem azt, hogy a levegőbe repíti az egész templomot. Inkább valami olyasmire gondoltam, hogy magába a grand cleric-be is be akar valahogy csempészni egy Justice szerű szellemet, hátha akkor felismeri, hogy milyen csúnya dolog így bánni a mágusokkal, és melléjük áll.
Hát ja, a Qunari górét csak azért tudtam lenyomni, mert ecc-pecc módon rádobtam egy pontot a bábura, amit nem nagyon használtam másra, de őt jól lefoglata.
Kb. háromszor csináltam nagy öltözködős és pontszétosztós partit az aktuális ház elé kilépegetve, aztán eladtam a felesleges cuccokat. -> Ezt sokkal hangulatosabb volt a DAO-ban a táborban csinálni. Itt nyögvenyelős volt kilépni az ajtón 4-es csoportokban.Az Act 1-2-vel egyetértek, de ne mond, hogy semmit sem ér. Nekem például teljesen más lett a konklúzióm mágus ügyben.
A DAO-ban is átjött már egy része a máguskérdésnek, de ott bennem csak ellenszenv alakult ki a "jól idomított mágus"-okkal szemben. Én pl. Wynne-t is rezzenéstelen egérkattintással zavartam el a táborból, mikor hülyeségeket kezdett dumálni. (Morrigan-el viszont még a tükrön is átléptem.)
Itt viszont szimpátiára váltott a megítélésem, és most már segíteni szeretnék nekik, hogy ne az legyen számukra az egyetlen járható út, ami ellenszenvessé teszi őket (idomított kutyusok).
Itt is az volt a baj a nagymágussal, hogy eleve csak egy balf@sz talpnyaló kis g$ci kerülhet ilyen beosztásba. Aztán kap még egy adagot a fejébe, és összezuhan a szivacs.Sőt, én ugye még az egész Andrastian Chantry bukását is belelátom a kérdésbe. Bár ezzel probléma, hogy a DAO-ban kézbefogtuk Andraste hamvait, tehát úgy tűnik ez az egyház valós prófétára épített és igazi istenhez dalol.
Mondjuk attól még lehet hogy maga Andraste is sértésnek veszi, amit a mostani papnők rá hivatkozva végeznek, és ha igazolt is a Maker dolog, van "egy igaz isten", attól a próféták még cserélhetők, mint a kulcstartók, és/vagy az egyházak ugyan így, ha láthatóan csődöt mondanak a halandók körében.
És ezzel nyilvánvalóan vannak problémák, mint pl. a máuskérdés is csak úgy "egyelőre működik" módon, de véletlenül sem szépen lett megoldva. És nem jó mentség, hogy a legkisebb rosszt választották, akkor a rendszerrel van a baj, ha nem lehet benne jó megoldást kialakítani...[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
SPOILER VESZÉLY
Aki játszott az Amgarrak-os résszel is, meg a 2-vel, el tudná mondani, hogy a játék Amgarrak-al kapcsolatos részében mi volt a plusz? Kap még cuccokat, esetleg egy ismerős arc a DLC-ből megjelenik, vagy ugyanúgy csak a gólem a bolttal?
(#608) janos666: A mágus akkor jó, ha előtte tesztelgetted a képességeket a többi csapattagon, másképp szenvedés az elején. (Vagy unalmas, ha a biztosra mész.) A rogue csak azért gáz vele szemben, mert harc közben, ha az ellenség elkezd erőltetetten másfelé szaladni, akkor fél órán keresztül cigánykerekezik utána. Ettől függetlenül az ember rákényszerül a használatára, mert a bombákat és mérgeket akkor sem használják annyira jól a companionok, ha ültél egy jó ideig a taktikai beállítások előtt.
A társakkal kapcsolatban egyébként leírtad a véleményem. Az után, hogy az Origins-ben volt egy Sten, Morrigan, Leliana és Zevran, a második részben felsorakoztatott emberkék sehol sincsenek. Az egyetlen pozitív szerintem is az új kis törpe. Oghren többedik végigjátszás után már zavaró volt. (Az Awakening-ben meg aztán végképp elcseszték.)
(#609): A vicces egyébként az, hogy sokkal inkább adta volna magát egy rövid Morrigan szál, vagy egy Sten. Bár talán így van rá esély, hogy companionként visszatérnek.
Amúgy jól tudom? Most adná magát egy "Witch Hunt 2" DLC a DA2-höz, miután elméletben valahol a második rész sztorijának közepén van elhelyezve annak a cselekménye? Végülis volna értelme egy DLC-t egy másik DLC-vel folytatni, hogy a fő sztoriban csak az előző fő sztori elemei jelenjenek meg.
(#614): Az Arishokot leverni nem akkora nagy dolog, ha a Gallows-on az emberkének szorgosan hordtad a listáin szereplő cuccokat és cserébe vásároltál tőle italokat. Konkrétan immúnissá lehet válni a támadásaival szemben. Persze míg erre rá nem jöttem, addig én is úgy harcoltam, hogy körbe körbe rohangásztunk a teremben.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Legacy DLC bejelentve. Érdekesnek tűnik, még 800 pontért is vevős. Bár azért jobban örültem volna egy WItch Hunt folytatásnak, de mondjuk még bármi ki sülhet belőle.
[ Szerkesztve ]
-
HaaS
addikt
Most olvasom, hogy a CD Galaxisnál 7 rugó a DA2 gyűjtői.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
leviske
veterán
Gyors kérdés: Maarbas-al mikor tudunk szóba állni? Elméletileg nem kötődik az elveszett kardos küldetéshez. Eddig csak egyszer sikerült szóba elegyedni vele, de akkor nem tudom, hogy az hozta-e ki belőle, hogy nem voltak jelen a companionok, vagy valami más háttér quest.
Egyébként rajta kívül több más ilyen emberke is van, akiknek "saját neve van" és mégse lehet csak úgy hozzászólni, lehet, hogy majd mindet bepróbálom egyedül.
(#617) HaaS: Talán Április vége, Május eleje óta kerülhet ennyibe. Érdekes, hogy még az Awakening is makacsabbul tartotta az árát.
-
leviske
veterán
Valaki próbálta már a Legacy-t?
-
DerStauner
senior tag
hogyan lehet a kameranézeten úgy állítani, hogy "laposabb" legyen? nem a pageup-pagedown-ra gondolok, hanem hogy a perspektíva nagyobb legyen.
-
DerStauner
senior tag
válasz DerStauner #622 üzenetére
megtaláltam.
-
Rossi
addikt
Most tartok ott, hogy a Qunarik ledobták az ékszíjat, mennyi van még hátra?
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Gondolkodtam is rajta, hogy kb. 10 perc után látod először Sovering-et, az ME1 legvégén pedig látod széthullani, a 2-ben már csak eltusolt történelem.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
megint én
őstag
Akit érdekel: Origin topic. Mivel az EA nem nagyon jön ki a steammal.
-
wikings2
őstag
Sziasztok!
A demót kipróbáltam tegnap és mediumon szépen elfut (XP van szóval ezen az oprendszeren nagyobbal nem is tudnám tesztelni.)
Szerintetek a teljes verzió is futna így? (csak akkor venném meg)
Köszi!Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
leviske
veterán
válasz wikings2 #632 üzenetére
Igen, csak az első inkább a CPU-t követelte meg maga alá, nem a videokártyát.
Igazából az elsőnek grandiózusabb története volt és a főszereplővel is jobban lehetett azonosulni. Amiért pedig rengetegen lehúzták, az az, hogy nem folytat az első részből semmit, ami ugye az Origins befejezése után kicsit szemét lépés volt a stúdiótól. Persze a 3. résszel össze tudják kapcsolni a két sztorit, de akkor is jobb lett volna ennek nem a 2 nevet adni, hanem érzékeltetni, hogy ez nem folytatás. Ezek fényében vedd meg, vagy ne.
-
leviske
veterán
Úgy, hogy már nem azok kezében van, akik eddig csinálták. A montreali csapat ült rajta 6-8 évet, utána a kiadást követően el is lett tőlük véve a franchise és megkapták a Mass Effect 3-at. Az edmondtoniak meg másfél év alatt nem tudtak ráhangolódni erre a világra a két Mass Effect rész után.
Én bízom benne, hogy a 3. részre azért össze tudják szedni magukat annyira, hogy legyen a játékban újra egy kis misztikum, mert a LotR hangulatától igencsak sikerült a Robin Hood irányába elhajlani.
(#635) wikings2: Szvsz nagyon is jó játék ez, csak nem folytatása semminek, hiába figyel a "2" a címében.
[ Szerkesztve ]
-
wikings2
őstag
"Vagy megszoksz vagy megszöksz..."
Nem az első példa ez a játéktörténelemben. Ha látszik hogy a sztori nem ugyan az akkor alapból nem szabad "folytatásként" kezelni a játékot, függetlenül a 2 es jelzőtőlTalán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Szerintem folytatás ez, csak nem olyan irányban megy tovább a történet (vagy még inkább nem azt azt a szálat folytatják), amire legtöbben gondoltak volna.
Az első rész címe Origins, eredet, gyökerek, vagyis egy előzménytörténet, ami megismertet minket a fantáziavilággal. Innentől szerintem lejesen szabadon továbbvihetnek bármit a folytatásban, pontosabban bármi folytatás, ami ebben a világban és időben játszódik, valamint van némi köze az eseményeknek egymáshoz.
Úgy tűnik, hogy itt rámentek a mágusok szabadságharcára, ami egyben az Andrastian Chantry elleni lázadás is.
Az Originsben rengeteget tanulhattunk a mágusokról és az egyházról, valamint a két társulás éles konfliktusairól. Sőt, a Witch Hunt-ban Morrigan is megmondta, hogy nagy változások fognak bekövetkezni, és további utalás az is, hogy ő átlép a tükör túloldalára, sőt a főhőst is magával viszi, ha jóban vannak és menni akar. A második részben említi is a seeker, hogy "gone, just like the hero of ferelden", vagyis hogy megpróbálták volna őt is rávenni, hogy álljon az egyház mellé.
Maga a játék nem volt olyan szórakoztató, és DX11 vagy HR texture pack ide vagy oda, olyan szép sem, mert kevesebbet foglalkoztak a kidolgozással.
A történet szál is váratlan.Ugyanakkor én megis teljes értékű folytatásként tekintek erre a részre, ami pont egy klasszikus trilógia középső részének felel meg, aminek épp csak a végére indulnak be a tényleges cselekmények, amik majd a 3. részben pörögnek fel, és remélhetőleg záródnak le.
És a lezárás szerintem az Andrastian Chantry vagy a máguslázadás bukása lesz (ez talán majd a játékmenetünktől is függ, hogy mely hőseink mikor mit cselekedtek...).
És szerintem ez sem rossz. Sőt, sokkal jobb, mint ha az egész csak a szörnyek gyilkolásán és a világ sokadszori megmentésén cumizna. Talán épp ezért is tetszik nekem a téma, mert váratlan volt.
Csak azt remélem, hogy most már tényleg ezt bontják ki, és félek, hogy a kedvezőtlen fogadtatás miatt most megint teljesen másirányba terelik át a 3. részt, és így már tényleg se füle se farka nem lesz az egésznek (legalább is a 3 résznek egyben, az egyes részeknek egymáshoz képest...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
válasz janos666 #638 üzenetére
Az után, hogy az Origins, az Awakening és a Witch Hunt is tele volt erre nézve felkiáltójelekkel, ez nem meglepő volt, hanem a minimum (szerk.- mármint, hogy a mágus<>egyház volt a fő téma). De attól, hogy ugyanabban a világban játszódik, még nem folytatás.
Egy ekkora stílusváltás eleve necces egy trilógia közepén, de hogy még az összes addigi szereplőt is kivágták és 1-3 percnyi szerepeket osztottak nekik, az vicc. Hogy a kamarás sztoriját se itt, se a Witch Huntban nem voltak képesek végleg lezárni, még inkább vicc.
Egyébként nem kell félni, a BioWare tuti nem fog változtatni a történet irányán, ahhoz túlságosan fel lett vezetve és eleve nem is erre panaszkodnak a fórumokon, hanem a kevés visszatérőre, az új stílusra és az egyszerűsödésre. De szerintem Flemeth jelenti majd az igazi problémát a harmadik részben és ellene kell majd összekaparni a mágusokat/egyháziakat/qunarikat és az elfeket.
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
Végigértem, 31 óra volt minden mellékküldetéssel együtt, a vége kárpótolt mindenért.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Sziasztok!
HD4830-512MB-t használnék 2GB RAM társaságában, a kérdésem az lenne, hogy
1280x1024-ben fogja bírni a nagyfelbontású textúrákat (high beállítások mellett)?tudom, hogy 1GB-t írnak minimum VRAM követelménynek, de én mégiscsak 1280x1024-ben használnám, ez azért csökkenti a VRAM felhasználást, nem?
üdv
J. -
válasz joysefke #642 üzenetére
Én inkább azt kérdezném meg, hogy ekkora képernyőfelbontásnál van-e értelme a nagyfelbontású textúráknak (főleg, ha amúgy is kevés a VRAM).
Mondjuk szerintem hamarabb próbálod ki, mint amíg most itt beszéltünk róla.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Lehet már nagyjából sejteni, hogy kb. mikor jelenik majd meg az utolsó érdemleges (új küldetést, nem csak extra tárgyakat biztosító) DLC a DA2-höz?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ismerem a szokásaikat, de azért nem tettem fel előre úgy a kérdést, hogy "sejthető-e már, hogy mikor tervezik bejelenteni a DA3-at?".
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
válasz janos666 #647 üzenetére
Gondolom a következő E3-on fogják bejelenteni, a TOR első nagy sztorifrissítésével együtt.
Muzyka eddig csak marketingbs-et szórt szerte szét a játék kapcsán, meg megerősítette, hogy nem kaszálták a II. után (ami meg nyilvánvaló volt). Szóval saját eszmefuttatásoknál szerintem sehol nem találsz biztosabb adatot.
-
leviske
veterán
Redemption E1. Egyelőre nem tűnik rossznak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen