Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz janos666 #592 üzenetére
Aha, 2X AA ki, utolsó négy pipa ki és épp csak megvan a 24fps, ami akár tényleg elég is lehetne a kalandozáshoz (persze kicsit még darabos, de valamit valamiért, amúgy 2D-ben és mindent bekapcsolva is kb. ennyivel fut...), de így már közel sem olyan szép a játék.
Az ismerősömnél (szintén 5850) is akadt rendesen mikor mindent maxra tolt, de reméltem hogy pár patch és driver után jobb lesz a helyzet.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Zoli133
őstag
válasz janos666 #593 üzenetére
Ez fura hogy 5850-el 2D-ben akad, nekem fullHD-ban, max grafon volt 50-60 fps-em és akkor még csak 2GB ram volt a gépben nem 4. Tehát nekem teljesen korrektül ftott nem tudom hogy nálatok mitől lehet ennyire alacsony az fps szám...
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Zoli133
őstag
válasz janos666 #595 üzenetére
high-res texture packe fent van (ill volt most kellet egy teljes rendszer install).
Igazából nem is nagyon értem hogy hogy lehet ekkora különbség. Nálam a VGA 900/1200Mhz en megy de ez sztem nem annyira mérvadó. viszont patchak gondolom fenntt vannak nálam ha jól emlékszem 1.02 után voltak ilyen eredményeim elötte 35-40 fps."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
leviske
veterán
válasz janos666 #592 üzenetére
A patch-ekkel vigyázni kell, valószínűleg a BioWare csapdának szánja az elégedetlen vásárlóknak. Eddig akárhány patch felkerült, annál több idegesítő hiba jött elő.
(#590) Rossi: Ha nem úgy állsz hozzá, akkor ez egy jó játék és ha nem a helyszínek, hanem a történet miatt játszol, akkor többször is végig lehet tolni (sőt, érdemes). Szerintem, de én úgyis elfogult vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz janos666 #602 üzenetére
Egyébként eddig tetszik a játék. Még volt időm megunni a helyszíneket sem, bár azt meg kell hagynom, hogy hiába részletesebbek a modellek és textúrák (és nagyobbak pl. az épületek belmagasságai és a folyosók széleesége, amitől kevésbé érződik DOOM stílusú labirintusnak, stb), azért voltak szebb helyek a DAO-ban, bár itt is mehetünk még érdekes helyekre, ahol nem sárga minden...
Sokszor megtud nevettetni, ami újdonság. A DAO-ból nem igazán emlékszem igazi poénokra, és az ME szériában is inkább csak próbálkoztak, itt viszont üt némelyik. Vagy azért, mert tényleg vicces, vagy épp azért, mert sírósan béna dolgok születnek, ha a viccelődős válaszopcióra bökök (mondjuk még így sem teszem túl sűrűn, csak érzéssel...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Healbacsi
őstag
válasz janos666 #609 üzenetére
Nem kotozkodni akarok de a vegjatekban mi volt ami marhara tetszett? Levagtad a templomosok vezetojet, de a magusoke is megorult.
Fenrist meg vissza lehet dumalni a partyba, ha elotte megcsinaltad a kuldijeit.
A jatekban 2 jol eltalalt bossharc van, az egyik deep roads vegen a rock wraith, a masik meg a high dragon. A tobbi boss harc nagyon gyenge, hosszu es igazabol semmit nem kell benne gondolkodni. -
Healbacsi
őstag
válasz janos666 #612 üzenetére
Lehetett sejteni Anders titkolozasabol, hogy vmi nagy bodasra keszul, (no meg mivel egy demon volt benne, igy az itelokepessege se volt mindig tokeletes, igy varhato volt valami drasztikus lepes tole). De igen a szent anya megolese tenyleg elegge meresz lepes volt.
A high dragon megolese normalon valoban nem jelent kihivast, de azert nightmare-en meg kellett fontolni 1-2 lepest a csata soran. Szerintem 1-1 jol eltalalt harc fel tudja dobni a jatekot legyen az barmennyire tortenet orientalt. Sot a jatek sokban mulik abban, hogy a karakterek milyen oltozekben vannak, milyen kepzettsegeket tanultak korabban, igy neha neha 1-1 szintfelmero nem art.
A tortenet szamomra nem utott akkorat. A telejes act1 arrol szolt, hogy szedj ossze x mennyisegu aranyat. Ha nem tudtad osszeszedni se volt baj. Az act2-tol kezdve viszont total csalodas. Sorra probalod kibekiteni mindket oldalt, probalod ugy megoldani, hogy a szamodra szimpatikus oldalnak segitesz, de ez ne okozzon nyilt haduzenetet, aztan a vegere kiderul, hogy az egyik vezeto 19, a masik 1 hijjan 20.
A tortenet tanulsaga, hogy nem szabad megolni a szabad magusokat, de viszont nem is szabad engedni, hogy elszaporodjanak. Igy a korabban kialakitott rend volt a helyes, miszerint a magusok a toronyban (ha kellenek kijohetnek), a templarok vedik oket a vilagtol, es vedik a vilagot toluk,
-
leviske
veterán
válasz janos666 #638 üzenetére
Az után, hogy az Origins, az Awakening és a Witch Hunt is tele volt erre nézve felkiáltójelekkel, ez nem meglepő volt, hanem a minimum (szerk.- mármint, hogy a mágus<>egyház volt a fő téma). De attól, hogy ugyanabban a világban játszódik, még nem folytatás.
Egy ekkora stílusváltás eleve necces egy trilógia közepén, de hogy még az összes addigi szereplőt is kivágták és 1-3 percnyi szerepeket osztottak nekik, az vicc. Hogy a kamarás sztoriját se itt, se a Witch Huntban nem voltak képesek végleg lezárni, még inkább vicc.
Egyébként nem kell félni, a BioWare tuti nem fog változtatni a történet irányán, ahhoz túlságosan fel lett vezetve és eleve nem is erre panaszkodnak a fórumokon, hanem a kevés visszatérőre, az új stílusra és az egyszerűsödésre. De szerintem Flemeth jelenti majd az igazi problémát a harmadik részben és ellene kell majd összekaparni a mágusokat/egyháziakat/qunarikat és az elfeket.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz janos666 #647 üzenetére
Gondolom a következő E3-on fogják bejelenteni, a TOR első nagy sztorifrissítésével együtt.
Muzyka eddig csak marketingbs-et szórt szerte szét a játék kapcsán, meg megerősítette, hogy nem kaszálták a II. után (ami meg nyilvánvaló volt). Szóval saját eszmefuttatásoknál szerintem sehol nem találsz biztosabb adatot.
-
-
vhunor
őstag
válasz janos666 #665 üzenetére
Ugyanezt éreztem az Oblivion "befejezése" (azaz a főszál végeztével), 70 óra játékidő után (1 év alatt, a vége már nagyon szenvedős volt). A karakterek semmilyenek voltak, a tárgyak feléről nem tudtam, hogy mire való (aztán általában kiderült, hogy semmire, csak filler), a harc elég bugyuta, az UI rémálom (skyrimé ennél is inkább).
Én néhány napja vettem meg az Amazonról a DA 2-t, de az egyhez képest nagyon vegyesek az érzéseim (6 órát játszottam vele eddig).
A karakterlap, térkép, inventory olyan egyszerű lett mint a faék (vagy csak simán randa, igénytelen), az Originsben gyönyörű volt, igényes, a régi lapok, a vérnyomok stb... Amikor új küldit kapsz, az Originsben az is tök szép volt, itt az is randa.
Harc közben idegesítő a DMC-s mozgáskultúra, az Originsben volt súlya a fegyvereknek, a mozgásnak volt normális dinamikája.
Az ellenségek látható respawnja meg egyenesen gáz (főleg, amikor csak úgy beesik az égből 4 db íjász...).
Nem lehet módosítani a társak páncélját, ez no comment.
Az Origins sem volt egy sandbox játék, de itt nagyon nagy a csőjáték érzés, néha még az FF XIII-at is szabadabbnak érzem, pedig ugye...Pro: jó, hogy a főhös végre beszél, végre van személyisége, ez számomra nagy pozitívum. A ME-féle dialógusrendszer is jobb, mint a régi (bár egyelőre még nem látom a persuade, intimidate, ilyesmi opciókat, ha vannak egyáltalán).
A grafika javult, de nekem már az Origins is bőven szép volt, és az szerintem sokkal jobban összeállt hangulatilag, mint a 2, és a helyszínek is sokkal változatosabbak voltak.Mediumon könnyebbnek is tűnik jóval, az Originsben emlékszem jópár kemény pillanatra, itt meg megyek mint kés a vajban (rogue), sokkal ritkábban is mentek.
Az Origins első végigjátszásra kb. 45-50 órára kötött le, ez jó, ha a harmadát hozni fogja ahogy olvastam a hozzászólásokat.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz janos666 #665 üzenetére
pontosan, rengeteget segítene ha játszottál volna az előző részekkel.
Két teljesen eltérő felfogás a két játék.
A Skyrim pontosan azt adja amit a Morro' vagy az Obli', csak más területén a világnak, senki nem fogja a kezed.
Én mondjuk piszok hálás vagyok érte, mert hasznát tudom venni a előző játékokban megszerzett tudásnak..elolvasott könyveknek, ..csak egy példa, ez a térkép kb. 16 éves:De tisztán látszik hol fogsz majd kalandozni 2002-ben, 2006-ban és 2011-ben.
Nálam ez nagyon nagy szó, nincs elfeledett világ elfeledve (BG, IW, NW) vagy elpusztított világ, majd úk világ, majd még egy újvilág (HoMM sorozat)..stb.
Ez a térképed 16 éve, és a világ ilyen, a fajok, és minden..
Nagyobb önállóság kell és odafigyelés.A Dragon Age-t szeretem...aki szerette a BG-t az biztos hogy örült neki, én is...a második rész is jó, de a helyszínek....és a lélektelen csaták hullámokban, nagyon gépszagú.
sokkal jobban érezni rajta a CRPG ízt.
De örülök azért, és persze megvettem a könyvet meg mittomén....de a DA-t és a Skyrim-t nem lehet összehasonlítani sztem, teljesen más a stílus...teljesen más felfogás. -
válasz janos666 #684 üzenetére
Ő! Már nem is emlékszem: Lehet egyáltalán egyedi arcot építeni DA2-ben?
Most bemásoltam a dokumentumos Bioware mappába a régi Character mappámat (az első végigjátszásom eredménye), így meg is jelent a játékban a Resume is, de arra nyomtam, hogy New Game.
Itt annyit csináltam, hogy kiválasztottam a rogue class-t és rögtön jött a videó a törpével aztán dobott is le a harcmezőre.Ez most mi? Nincs is lehetőség arcot építeni vagy automatikusan importálta nekem a régi DA2 arcomat?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
válasz janos666 #685 üzenetére
Akkor sorjában:
- A DA2 importálást eddig nem figyeltem, de asszem 24-es szint a max, szóval ebbe nemigen fér bele az, ami a Mass Effect esetében. A DAO-ban se lehetett a régi mentést importálni.
- Az szerintem hülyeség, hogy nincs benne a játékban a DAO DLC-inek a következménye. A Witch Hunt után befejezésenként Flemeth kissé más szöveget nyom le a DA2-beli utolsó találka alkalmából. És a GoA is képviselteti magát, mégha nem is nagy szám. A többi DLC lehetséges következménye a DA2-ben tényleg nem lett kibontva.
- Lehet egyedi arc, csak ilyen idiótán oldották meg, hogy először kell menni egyet az alap karakterekkel. -
leviske
veterán
válasz janos666 #688 üzenetére
Nem játszottam a játékkal, mióta kijött az új patch, szóval a hibához nem tudok érdemben szólni. Az Assassint felteszem, hogy nem tudod az Act2 vége előtt megcsinálni, a Legend-et viszont érdemes, mert úgyse kötődik a játékban semmihez, de legalább kapsz egy veled együtt fejlődő fegyvert. Más, a házból aktiválós DLC most nem jut eszembe, hogy mi lehet.
-
leviske
veterán
válasz janos666 #690 üzenetére
A MoA-t elkerültem messziről a Legacy-s tapasztalataim után, csak abból ítéltem, hogy a youtube-os videón már Champion of Kirkwall néven fogadják és tán ennek okán is van meghívva.
Amúgy tényleg nem érdemes olyan mentésre alapozni, amiben nem jelent meg Isabelle, mert Varric-on kívül Ő az egyetlen szereplő, aki semmiképp sem hal meg és bár Leliana-t visszahozták valami csoda folytán a lehetséges halálból, azért jellemző a cégre, hogy azok a karakterek, akiknek a későbbiekben még komolyabb szerepet szán, nem nagyon tudnak meghalni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- APPLE Airpods 2 , Airpods 3 , Airpods pro 2 Iphone 13 14 Bontatlan Új DEÁK TÉRNÉL AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2021-2022 9th 10th gen. + Air Pro Mini 6 IPADEK Azonnal DEÁK Térnél Átvehető. 1év
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen