Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz buccsi #189 üzenetére

    Nekem elég furcsa volt elsőre az irányítás. Előző részeivel nem gameltam, lehet azért.

    Kellett kis idő, mire rájöttem, hogy a jobb egérgombra aktivizálódik a kijelölt feladat. Viszont legalább R-re ráugrik a legközelebbi ellenre. Lassan megtaláltam a speckó funkciókat is (1,2,3...), aminek bizonyára volt hatása, mindenesetre extra animáció az tartozott hozzájuk.

    A karakter életereje magától kúszik felfelé vagy a támogató mágus nyomja fel időnként? Harcossal indultam :B

    Sajna a bevezető rész után, mikor elindultam a csapattal és lepakoltuk az első hordát és szedegettem volna fel a cuccokat szépen összefosta magát a gama.

    Eddig vegyes érzelmeim vannak a játékkal kapcsolatban. Kicsit, mintha olyan lenne, hogy megnyomok 2 gombot aztán megyek iszom valamit és mire visszaérek győztem a harcban.

    Lehet szokni kell még ezt a "semmittevést" közben :DDD

    Mod:

    Én az első 420MB magasságában történt megszakadást követően bedobtam orbitba a letöltési linket, ami szépen le is kapta a demót

    Mod2:
    Valahol meg lehet nézni hol tart a letöltések száma?

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

  • Vistaboy

    veterán

    válasz buccsi #231 üzenetére

    Nekem benne volt végig, csak annyi, hogy DX9 alatt csak 4xAA-t engedett, viszont amikor áttettem DX10-be, akkor előjött a 8xAA és a 16xAF is.

    Catalyst 11.2, és minden beállítás Application-Controlled-re rakva. Játékon belül így mindent be tudok állítani.

    Más: Végigtoltam mágussal is a demót, mégpedig úgy, hogy ezúttal mindenre gonosz választ adtam. A háromszori végigjátszás során nem nagyon tapasztaltam különbséget a történet folyását illetően, egyedül a mágus csaj karakterrel halt meg Bethany a másik férfi - már nem tudom, hogy hívták - helyett.

    Viszont ahogyan elnéztem, Flemeth-nek jobban tetszettek a semleges válaszaim, egyszer még azt is mondta nekem, hogy ha ismerném a lányát (GY.K.: Morrigan-t), akkor nagyon jól kijönnék vele. :DDD

    A loot mindig más volt, bár mivel az Inventory le volt zárva, így sok értelmét nem láttam. Igazán hagyhatták volna, hogy felvehessük azt a pár cuccot, amit találtunk útközben, nem értem, miért kellett ezt letiltani. Viszont ezúttal legalább nem rohadnak szét a karakterek fogai, hogy külön mod kelljen az esztétikai külsejükhöz. :)

    A karakterek egyébként tényleg nagyon szépen meg vannak csinálva, az átvezető videókban tisztára olyan, mintha filmet néznénk. Viszont az már gáz, hogy az alap csapkodáson kívül semmit sem tudsz csinálni, ha kifogy az állóképesség vagy varázserő visszatöltésére szolgáló ital. Ilyenkor csak nyomsz egy jobb-gombot, és elmész meginni egy sört vagy valamit, bízva benne, hogy az ellenfél előbb adja föl, mint te.

    Ez a rész nagyon nem tetszik benne, de egyébként a teljes játékban elkerülhető lesz, mivel addigra lesznek italaink. A demóban minden cuccot elvettek, pont a legnagyobb harc előtt.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Sonja

    veterán

    válasz buccsi #256 üzenetére

    Így van, főleg a most kijött Bulletstorm! :K A legvéresebb/brutálisabb, játszon azzal. :D

    Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

  • Vistaboy

    veterán

    válasz buccsi #496 üzenetére

    Á, ne legyél olyan szigorú, szerintem egy teljes házat lemodelleznek majd, DLC-kkel pedig hozzáteszik a hátsókertet, feltéve hogy a kutyaól el fog férni az udvaron, és ismét szükségünk lesz a mabarira. ;]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz buccsi #521 üzenetére

    DLC-kre is tartogatnak egy kis fejlődési lehetőséget.

    #nincsbennetarcsi

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz buccsi #601 üzenetére

    Igen, csak nem jelezte a térkép...
    De épp most találtam meg véletlenül, és jól fel is b@sztam magam, hogy már a második hímnemű elfel kezdhetne nyalakodni a férfi karakterem. Ha besúlyozom azzal, hogy a vöröslámpás negyedben van két elf szuka, akkor vegyük egálba, de inkább ne lenne "románc" a játékban, mint hogy folyton a buzulás megy. Meg úgy játékvilágon belül is gáz, ha elf és nem kurv@, elvégre rabszolganép, szóval erre jók, de az "őszinte felajánlkozást" csak sértésnek tudom venni a részükről (Ez volt már Zevrannal is, elküldtem az anyjába. ;]). :P

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák