- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Ahogy a topic aktivitását nézem, valószínűleg nem lesz olyan népszerű a játék, mint a sorozat többi tagja. Elöljáróban annyit: el kell vonatkoztatni a sorozat eddigi tagjaitól és máris más szemmel tekint rá az ember.
Néhány dologra reagálnék:
1., Eleve a modern korban indulunk, engem inkább az zavarna, ha nem ennek megfelelő környezetben jelentkeznének be a vezetők. Szerintem ez sem kevésbé furcsa, mint hogy a Civ 5-ben pl.: soson vagy azték tankokat vezetsz vagy az amerikai kultúrát istápolod időszámítás előtt. Azt is jó ötletnek tartom, hogy nem a történelmi államok, nemzetek, hanem államközösségek vannak, ami jól illik a futurisztikus keretbe.2., Itt jön képbe, hogy el kell vonatkoztatni: itt korántsem akkora az időrendi ugrás, mint egy Civ5 játszmánál. Az egységek kezdeti hasonlósága emiatt nem gáz szerintem, az affinitással meg majd úgyis alakul a dolog.
3., Itt egyetértünk, az Alien-ek kaphatnának nagyobb szerepet. A játszma elejét tudják csak nehezíteni, mert ha túl közel dob le egy Alien-telephez, akkor az a terjeszkedést erősen korlátozni tudja.
4., Megszokás kérdése, némi igazság van benne.
5., A zene viszont szerintem nagyon jó. Nem idegesítő, jól alátámasztja az eseményeket, nekem a hangulata is bejön.
6., Erre nem is figyeltem: lehet, hogy tényleg nincsenek környezeti hangok, nekem nem hiányzott.
7., Ez kiragadott példa, a legtöbb Quest-nél nehezebb a döntés és a birodalmad aktuális állapotát is figyelned kell, mit is válassz, pl.: több energiát szeretnél vagy több virtus-pontot. Előbbi hasznos, ha sok az egységed, épületed, stb.
8., Ebben is egyetértünk, nekem sem sikerült 4-es Intrigue-szintet elérni sehol, ha sokat hagyom ügyködni a kémet egy városban, előbb-utóbb kinyiffan vagy elkergetik. A kémkedésen még volna mit reszelni a fejlesztőknek.
9., Lehetne, de enélkül is teljes a játék szerintem.
Ami szerintem jól lenne a játékba: többféle "nemzet" és valóban lehetne köztük nagyobb eltérés. El tudnék képzelni egy harcosabb mentalitású német-skandináv kolóniát (mert az vicc, hogy most a brazilok vannak erre a szerepkörre) és egy energiatermelésre specializálódott arab csoportot. Ha már le akarták fedni a teljes jelenlegi "népkínálatot", ezek nem értem, hogy maradhattak ki.
El tudnék képzelni többféle affinitást, mert ez a gondolat a játékban alapvetően nagyon tetszik. Ehhez kapcsolódik, hogy jól eltalálták a győzelmi módokat is, nem egyszerű teljesíteni őket, csak kellene még néhány fajta affinitás bele. Az egységek számára/fajtájára is ráférne a bővítés. Ami viszont jó, az a tudomány-háló, mindet megcsinálni lehetetlen, jobban át kell gondolni, mit/merre fejleszt az ember és ugye kapcsolódva a választott affinitáshoz. Nekem tetszenek a Quest-ek, a kapható bónuszok, tetszenek az időnként megjelenő állomások, akikkel kereskedni lehet, viszont ha senki nem kereskedik velük, eltűnnek. Jópofa az expedíciók szerepköre, a virtusrendszer is. Amit változtatnék, az az egészség kérdése, jelenleg semmi lényeges előny/hátrány nem származik belőle, ha pluszban/minuszban van. Nagyon jók viszont a területfejlesztési lehetőségek, a munkások sosem unatkoznak, ahogy halad előre az ember a tudomány-hálón, egyre többféle lehetőség van a birodalom formálására. Jó ötlet a Miasma is és hogy előnyére is fordíthatja az ember a jelenlétét, de le is lehet takarítani, ami ráadásul még háborúhoz is vezethet. Az orbitális eszközök megjelenése szintén jó ötlet, hasznosak, jelentős előnyt adnak.
A már említett kémkedés és Alien-vonalra ráférne némi fejlesztgetés, különösen az utóbbira, mert most kissé befejezetlen szálra emlékeztetnek, diplomáciára szintén. Azt már nem is mondom, hogy az AI ugyanolyan hülye, mint a sorozat eddigi tagjainál.
Nyilván ehhez is jönnek majd DLC-k, kiegészítő csomagok, azokkal lesz igazán teljes. Nekem ez alapnak megfelel, aki unja a hagyományos Civ-vonalat, az biztos így lesz vele. A kezelőfelület jó, minden egyértelmű.
Hja, ha valami mod erre jár, nevezze már át a topicot rendes nevére, mert kb. senki nem találja meg, aki a Civ-re keres rá.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...