- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
ph A hét légkavaróval árusított, félkörpanorámás megoldás kompatibilis a "lopakodó" ASUS/MSI alaplapokkal is.
-
A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
it 24 órát adott az EU a ByteDance-nek, hogy kockázatelemzést adjon ki a TikTok Lite kapcsán, mert az is káros lehet a gyerekekre.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibu99
tag
2014. Október 23. Beindult a Civilization sorozat újabb tagja, a Beyond Earth. Erről a játékról lehet itt diskurálni.
No meg a magyarításban is segíthettek. A hosszabb, segítő szövegek fordítása lenne a feladat. PÜ-ben várom a jelentkezőket
[ Szerkesztve ]
Filmes blogom: http://camera-obscura-csibu.tumblr.com/
-
kraftxld
nagyúr
Ahogy olvastam a leírásokat, max egy Civ 5 kiegészítőnek menne el, mondjuk folytatásként egy scientific victory után.
90 dollárt tuti nem fogok érte adni a Steam-en, ahogy eddig is a Civ4-el meg a Civ5-el csináltam, két kiegészítő után már talán jó is lesz a játék negyedáron| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
Realradical
őstag
Én ma egész nap gyűrtem. Alapjaiban természetesen nem változott a játék, de egy mezei expansion-nál lényegesebb több került bele szerintem.
A hangulat nagyon jól sikerült, a három irányzat, hogy mi legyen az alienekkel is sokat hozzáad a játékélményhez.Things that try to look like things often do look more like things than things
-
M.Úr
tag
Kíváncsi vagyok, régi Civ-rajongóknak hogy tetszik a játék. Másfél játszma (kb. 500 standard kör) után én nem igazán érzem, hogy újabb és újabb játszmákat indítsak. Ez elsősorban a teljesen szürke 'lore'-nak köszönhető (mondhatnám világnak, de az félreérthető). Előre szólok, negatív hangú kritika következik.
1. A vezetők teljesen névtelenek, jellegtelenek. Idegesítően, szánalmasan szürke és semmitmondó figurák egytől egyig... Hasonlítsuk csak össze a Civ5-tel: Shaka - néger fazon ágyékkötőben, aki folyton böködni akar meredező lándzsájával. Genghis Kahn a füves pusztán lovagol, az őrült Montezuma pedig gatyában és tollas fejdíszben ordítozik a tűz mögül. Ezzel szemben a BE vezetői: Polyaustralia- modern öltönyös faszi, "Hello. Yes. No.". Szláv - modern öltönyös faszi, "Hello. Yes. No." (oroszul). Kínai - modern öltönyös nő "Hello. Yes. No."(kínaiul). Mindezt egy átlátszó, nem létező háttér előtt.
A "civilizációknak" semmi jellegzetessége nincs, legfeljebb a közép-végjáték felé kezd látszódni, hogy az egyik purity a másik meg harmony irányba halad - de mivel összesen 3 irányzat van, ezért tényleg végképp felesleges volt 8 "különböző"(haha!) civet betenni a játékba.
Ezt csak tetézi, hogy a "civilizációk" neveit megjegyezhetetlen, semmitmondó rövidítéekkel jelölik pl. a térképen. Ráviszed egy egység fölé a kurzort, és kiírja hogy KPR Marine vagy ARC Marine vagy CP Marine vagy tökömtudja mi. Miért nem lehet mondjuk Chinese, Franco-Iberian, American vagy akármi?2. Az egységtípusok redundánsak, minden civnél egyformák. Alig van néhány típus, és ugye ezeket lehet az affinity-nek megfelelően különböző irányokba fejleszteni. Csakhogy ezekkel a fejlesztésekkel (érzésre) semmi nem változik. Ha a Civ 5-ben kifejlesztetted az ágyút, akkor szépen upgrade-elted a katapultokat ágyúra. Látványos változás volt, valódi ugrás a technikában, és ezt tényleg érezted is. Most upgrade-eled a rovert missile roverre (vagy valami hasonló), és ugyanaz az egységed van, csak szürke helyett pirosat lő.
3. Az idegenek csak úgy vannak, cél és jellem nélkül. Az egyetlen szerepük, hogy néha agyoncsapják a munkást vagy a colonistet. Hiába próbáltak egy történetszálat kitalálni a dolognak questek formájában, ha a valós tetteinknek semmi következménye sincs. A harmony pontokat egyszerű technológiai kutatással is megszerezheted, tök mindegy hogy előtte ötmilliárd alient agyonlőttél és minden négyzetmétert terraformáltál. Ebből sokkal többet ki lehetett volna hozni. Az elején még valós fenyegetést jelent egy-egy siege worm, de a középjátéktól már csak idegesítő nüansz a jelenlétük.
4. Az ikonok bénák és semmitmondóak. Persze, biztos pár végigjátszás után már meg tudom különböztetni a cruiser ikont az artillery ikonjától, de a Civ 5-ben valahogy ez elsőre sikerült. Itt meg sokadjára kell végigkattintanom az egységeket, hogy lássam is melyik most a hajó, melyik a rover stb.
A másik nagy fájdalmam, hogy az épületek ikonjai teljesen eltűntek. Oké, van egy monokróm, ultraminimalista kis ábra... de nézzük már meg, mennyivel szebbek, átláthatóbbak, értelmezhetőbbek és élvezhetőbbek voltak a Civ 5 ikonjai! Mert az istállón látod, hogy lovak meg izé... a work boat-on látod hogy kis halászcsónak, a harci elefánt meg egy nagy agyaras ELEFÁNT! Itt meg kapsz egy pici fekete-fehér háromszöget, az egyiknek kör van a közepén, a másiknak ellipszis, a harmadik meg kockában háromszög. Hát bazmeg...5. Lagymatag, álmosító és / vagy depressziókeltő zene. Nem mondom, hogy a korábbi Civ-ek zenéi mind kiemelkedőek, de sokat a mai napig meghallgatok közülük. Tény, hogy mindegyik epizódban kikapcsoltam pár hét játék után a zenét. A Beyond Earth-ben egy óra után, mert az életkedvem is elment tőle...
6. Környezeti hangok - vannak egyáltalán? A Civ 5-ben mindig hallottam, hogy most épp egy dzsungelben van az emberem, vagy a lombos erdőben, esetleg az óceán közepén. Itt talán csak a mocsárnál hallottam valami különbséget. Lehet hogy csak nem figyeltem eléggé.
7. A balance annak ellenére sincs meg, hogy legalább a "különböző" civek kiegyensúlyozásával nem kellett bajlódni. A questeknél (jaj, de kár volt ezeket questnek elnevezni) szinte csak kiegyensúlyozatlan, egyértelmű döntésekkel találkozni. Komolyan, választhatok hogy az observatory +2 city defense-t adjon az adott városnak, vagy +2 mozgást MINDEN VÍZI JÁRMŰNEK? Hát nagyon megizzadtam mire eldöntöttem melyik is lenne jobb... Vagy +1 energy vs. +1 trade route, amikor egy átlagos trade route ~15-25 pontnyi termelést szokott adni?
8. A kémkedés hiába fejlődött sokat, vannak érthetetlen dolgok... Minek vannak pl. level 6-os feladatok, ha gyakorlatilag egy várossal sem találkoztam még, ahol 4 feletti intrigue lett volna? Lehet ez az én bénaságom, de ARC-kal játszva (mindenféle spying bonus), legmagasabb szintű kémekkel sem a fővárosokat, sem a legkisebb ótvar kis kolóniát se tudtam magamhoz édesgetni. Ugyanis még a lehetőséget sem kaptam meg rá, hogy olyan küldetést indítsak.
9. Az óceánnak még mindig semmi szerepe. A korábbi civekben ez érthető volt, hiszen még manapság is csak egy-két kutatólabor van a tengerek mélyén. Viszont a 2600-as években már lehetne úszó- vagy vízalatti város, mesterséges sziget stb.
Amúgy az első 200 kör élvezetes volt, amíg felfedeztem az új dolgokat. Van egy-két nagyon jó újítás (pl. a sokféle tile improvement, az affinity bónuszok, a több kör alatt kiépülő új kolóniák), de a tálalás sajnos harmatgyenge. Szinte minden ami a Civ igazi ízét adta, most jellegtelen, megjegyezhetetlen szürke minimalista ipari hulladékká vált.
-
bigobert
tag
Sziasztok!
Kezdőnek számítok a Civ-es játékokban, ezért elég alap kérdéseim vannak. Nagyjából mennyi dolgozót foglalkoztattok? Minél több mezővel rendelkezik egy város, annál több dolgozót kellene gyártani, hogy gyorsuljon az improvementek építése? Illetve érdemes minél több várost építeni? Tehát terjeszkedni, ameddig csak szomszédba nem ütközök?
Azért kérdezem ezeket, mert azt érzem, hogy folyamatosan csak építkezek, de nem igazán jutok egyről a kettőre. Gyanítom, hogy azért van, mert nem célzottan fejlesztek, tehát nem specializálódok pl a kultúra növelésére, hogy gyorsítsam a határaim kiterjesztését.
Vagy csak nyomjam, és majd rájövök?
-
Realradical
őstag
Sajna ez a civ kicsit buta lett. Általánossában elmondható, hogy addig terjeszkedj amíg csak van terület, a város spam a nyerő. Még -20-as healthnél sincsenek életveszélyes problémák. Apollón sem igazi kihívás a gép...
A válaszok:
A workerek számát városok számával együtt érdemes növelni. Én általában 2-3-at gyártok/város. Mikor nagyon sok városod van már nem kell ennyi, az elsők úgyis kiművelik maxra a területet az első városaid körül.
Terjeszkedj folyton amikor van rá erőforrásod (health, fölös production, esetleg pénz)
Célirányosan a fejleszteni csak tapasztalattal fogsz tudni. Addig is az affinity-t érdemes követni/növelni amíg nem túl sok kör a fejlesztés. Hogy mire fókuszálsz azt érdemes eldönteni az elején (science, health, lóvé, military... stb)[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
bigobert
tag
válasz Realradical #8 üzenetére
Köszönöm a tanácsot. Ki is próbáltam a város-worker kombót, és jók a mutatóim, illetve jól megy a fejlődés/terjeszkedés is Illetve kicsit beleástam magam az alapokba, ami adott egy löketet.
Régebben játszottam valamelyik civvel, hát nem sokat változott.
-
Atlantis
veterán
Ahogy a topic aktivitását nézem, valószínűleg nem lesz olyan népszerű a játék, mint a sorozat többi tagja. Elöljáróban annyit: el kell vonatkoztatni a sorozat eddigi tagjaitól és máris más szemmel tekint rá az ember.
Néhány dologra reagálnék:
1., Eleve a modern korban indulunk, engem inkább az zavarna, ha nem ennek megfelelő környezetben jelentkeznének be a vezetők. Szerintem ez sem kevésbé furcsa, mint hogy a Civ 5-ben pl.: soson vagy azték tankokat vezetsz vagy az amerikai kultúrát istápolod időszámítás előtt. Azt is jó ötletnek tartom, hogy nem a történelmi államok, nemzetek, hanem államközösségek vannak, ami jól illik a futurisztikus keretbe.2., Itt jön képbe, hogy el kell vonatkoztatni: itt korántsem akkora az időrendi ugrás, mint egy Civ5 játszmánál. Az egységek kezdeti hasonlósága emiatt nem gáz szerintem, az affinitással meg majd úgyis alakul a dolog.
3., Itt egyetértünk, az Alien-ek kaphatnának nagyobb szerepet. A játszma elejét tudják csak nehezíteni, mert ha túl közel dob le egy Alien-telephez, akkor az a terjeszkedést erősen korlátozni tudja.
4., Megszokás kérdése, némi igazság van benne.
5., A zene viszont szerintem nagyon jó. Nem idegesítő, jól alátámasztja az eseményeket, nekem a hangulata is bejön.
6., Erre nem is figyeltem: lehet, hogy tényleg nincsenek környezeti hangok, nekem nem hiányzott.
7., Ez kiragadott példa, a legtöbb Quest-nél nehezebb a döntés és a birodalmad aktuális állapotát is figyelned kell, mit is válassz, pl.: több energiát szeretnél vagy több virtus-pontot. Előbbi hasznos, ha sok az egységed, épületed, stb.
8., Ebben is egyetértünk, nekem sem sikerült 4-es Intrigue-szintet elérni sehol, ha sokat hagyom ügyködni a kémet egy városban, előbb-utóbb kinyiffan vagy elkergetik. A kémkedésen még volna mit reszelni a fejlesztőknek.
9., Lehetne, de enélkül is teljes a játék szerintem.
Ami szerintem jól lenne a játékba: többféle "nemzet" és valóban lehetne köztük nagyobb eltérés. El tudnék képzelni egy harcosabb mentalitású német-skandináv kolóniát (mert az vicc, hogy most a brazilok vannak erre a szerepkörre) és egy energiatermelésre specializálódott arab csoportot. Ha már le akarták fedni a teljes jelenlegi "népkínálatot", ezek nem értem, hogy maradhattak ki.
El tudnék képzelni többféle affinitást, mert ez a gondolat a játékban alapvetően nagyon tetszik. Ehhez kapcsolódik, hogy jól eltalálták a győzelmi módokat is, nem egyszerű teljesíteni őket, csak kellene még néhány fajta affinitás bele. Az egységek számára/fajtájára is ráférne a bővítés. Ami viszont jó, az a tudomány-háló, mindet megcsinálni lehetetlen, jobban át kell gondolni, mit/merre fejleszt az ember és ugye kapcsolódva a választott affinitáshoz. Nekem tetszenek a Quest-ek, a kapható bónuszok, tetszenek az időnként megjelenő állomások, akikkel kereskedni lehet, viszont ha senki nem kereskedik velük, eltűnnek. Jópofa az expedíciók szerepköre, a virtusrendszer is. Amit változtatnék, az az egészség kérdése, jelenleg semmi lényeges előny/hátrány nem származik belőle, ha pluszban/minuszban van. Nagyon jók viszont a területfejlesztési lehetőségek, a munkások sosem unatkoznak, ahogy halad előre az ember a tudomány-hálón, egyre többféle lehetőség van a birodalom formálására. Jó ötlet a Miasma is és hogy előnyére is fordíthatja az ember a jelenlétét, de le is lehet takarítani, ami ráadásul még háborúhoz is vezethet. Az orbitális eszközök megjelenése szintén jó ötlet, hasznosak, jelentős előnyt adnak.
A már említett kémkedés és Alien-vonalra ráférne némi fejlesztgetés, különösen az utóbbira, mert most kissé befejezetlen szálra emlékeztetnek, diplomáciára szintén. Azt már nem is mondom, hogy az AI ugyanolyan hülye, mint a sorozat eddigi tagjainál.
Nyilván ehhez is jönnek majd DLC-k, kiegészítő csomagok, azokkal lesz igazán teljes. Nekem ez alapnak megfelel, aki unja a hagyományos Civ-vonalat, az biztos így lesz vele. A kezelőfelület jó, minden egyértelmű.
Hja, ha valami mod erre jár, nevezze már át a topicot rendes nevére, mert kb. senki nem találja meg, aki a Civ-re keres rá.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Realradical
őstag
Azt már nem is mondom, hogy az AI ugyanolyan hülye, mint a sorozat eddigi tagjainál.
Hülyébb. Legerősebb fokozaton meg tudtam úgy nyerni a játékot, hogy egyszer sem kellett háborúznom. A végefelé mindenki bezordult rám, kiosztottam párezer energy-t, majd 30-50 kör múlva nyertem.Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Atlantis
veterán
válasz Realradical #11 üzenetére
Én még ennyire nem nagyok benne, még standard beállításokkal játszom.
Mondjuk az nem feltétlen hülyeség, ha az erősebbet nem támadják meg.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Realradical
őstag
Gyenge voltam, mint a harmat statisztika szerint. Volt 7-8 jól elhelyezett egységem, ami mellett nem lehett volna a fog of war-ból elrongyolni a capitalomhoz egy nagy seregnek (ami a gép szokása), de kb. ennyi.
Mellettem két oldalon is full purity-s militarista állat lakott. Én harmonyval voltam.Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Atlantis
veterán
válasz Realradical #13 üzenetére
Hát igen, szerintem is lehetne jobb az AI.
Tegnap nálam is volt helyzet, ami ha ember ellen fordul elő, biztos nem úszom meg. Afrikaiakkal voltam, Harmony-ban, már épült a Mind Flower, mire észrevettem, hogy a mellettem lévő szigeten az indiai protektorátus javában építi a győzelmi csodát. Nosza, átküldöm a sereget, szétcsapom őket, közben visszanézve látom, hogy az ARC, akikekkel érvényes határátlépési egyezményem volt, sunyiban szépen körülvette a Mind Flower-emet és minden előzetes jel nélkül az addigi barátságos viszonyt óvatosra cserélte (gondolom nem tetszett nekik, hogy szétcsaptam az indiaiakat). Nekem persze egy fia egységem nincs otthon, na mondom, ha ember gondolkodna az ARC-nél, könnyedén szétrúghatná a valagamat, mire hazaér a seregem, már fele birodalomnak oda.
A "purity" amúgy tényleg nagyon jó, nekem a kedven affinitásom lett. Csak ott összetettebb a győzelem, persze ez azért nem nagy baj.
Ami rohadtul felbosszantott és bugja a játéknak, hogy ha bent áll egy egységed a városban, amit elfoglalnak, akkor az minden további nélkül eltűnik. Tegnap az indiaiak ellen jártam úgy, hogy elfoglaltam a városukat, beállítottam a brutál Xeno Titan szörnyet, gondolván, azt ki nem piszkálja onnan semmi. Erre jött a füstös egyetlen szál gyalogossal, visszafoglalta a romhalmaz városát, a Titan-om meg hagyta szó nélkül és elveszett...nem nagyon értettem, miért.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Realradical
őstag
Igen ez tényleg bosszantó, nekem is sikerült beletenyerelni, hogy egységeket vesztettem várossal együtt.
A purity az egy pontos buffja miatt, hogy nem piszkálják az explorert az alienek, nagyon imbalanced. Eszméletlen mennyiségű erőforrást lehet így sokkal könnyebben összeszedni.Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Atlantis
veterán
válasz Realradical #15 üzenetére
Tudom, hogy volt ilyen, de ezt az első patch-ben kivették, helyette dupla védelmi bónusza van a felderítőnek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Realradical #17 üzenetére
Érdemes a patch-et feltenni, mert kissé kiegyensúlyozottabb, nehezebb lett. Pl.: ami érezhető, hogy a kereskedelmi útvonalak sem hoznak már annyit, ha birodalmon belüli városok kereskednek és a vízi kereskedőnek sincs bónusza a szárazföldivel szemben. Az elején így nehezebb erőforrásokat szerezni, beindítani az új városokat, érdemesebb a többi kolóniával kereskedni, mint "házon belül". Az egészség hatását is változtatták, szerintem előnyére, az is kiegyensúlyozottabb lett.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
csibu99
tag
A Beyond Earth magyarítása letölthető:
https://www.facebook.com/pages/Sid-Meiers-Civilization-Beyond-Earth-rajong%C3%B3i-oldal/567241056754162?fref=nfFilmes blogom: http://camera-obscura-csibu.tumblr.com/
-
Rossi
addikt
Steamen a hétvége folyamán ingyen kipróbálható, valamint jan. 19-ig 40% kedvezménnyel 30 EUR.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Atlantis
veterán
Helyes-helyes. Nem tudom, miért nem népszerű ez a játék, én egyelőre nem bírom megunni. Igaz, decemberben szereztem be, ez még nem túl hosszú idő.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Rossi
addikt
Tudnál adni egy-két tippet, hogy milyen irányban érdemes elindulni?
Illetve, hogy mik a jó map és game beállítások (méret, sebesség)?
Köszi előre is.
Pár órám van benne, de eddig annyi történt, hogy terjeszkedem szépen, az alienek néha békén hagynak, néha belém kötnek, de pl. kb. 100 kör alatt sok minden nem történik.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Atlantis
veterán
Én Standard méretű térképen játszom, Vostok nehézségi szinten, itt még nem csal olyan sokat az AI a többi kolónia javára. Az elején viszont a második nehézségi szintet ajánlom. Sebességnek is jó az alap beállítás.
Hja, az eleje lehet nem túl izgalmas, bár ha összeakad a bajszod az Alien-ekkel, akkor az pörgős tud lenni. Ha túl közel landolsz hozzájuk, elkerülhetetlen a konfrontáció, ugyanez igaz a többi kolóniára, mert nem tudsz normálisan terjeszkedni. Az Alien-eket még soha nem sikerült barátivá változtatnom (elvileg akkor kék lesz a színűk), még Harmony affinitással sem, így ha más jobb egységeim vannak, inkább teljesen kiirtom őket a környéken, ne legyenek útban.
Ki kell tapasztalni, ki mit szeret, nem biztos, hogy én jól csinálom. 4-5 várost szoktam alapítani, 2-3 felderítőt kiküldeni, azokat úgyis redukálja az Alien népség, így pótolni kell őket. Én szeretem tudománnyal és virtusokkal uralni a bolygót az erő helyett, barátságra törekszem mindenkivel, de a pofátlan kéréseket elutasítom. Kémkedek, ahogy lehet, sajnos az egészség- és energia-mérlegem sokszor negatív, utóbbit csak kémkedéssel tudom növelni. Persze kell sereg is, mert ha gyenge vagy, szó nélkül neked ugranak a többiek, még ha előtte baráti volt a viszony, akkor is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Tegnap kezdtem el játszani először a Kavitha nevű kolóniával és szerintem ez eddig a legjobb, már-már OP. A korai területszerzésből származó előnyök az elején nagyon sokat tudnak segíteni. Eddig Elodie volt a kedvencem az ingyen Virtue miatt, de Kavitha most beelőzte őket.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Rossi
addikt
Én most nyomtam le velük kb. 450 kör alatt egy Transcendence, majd egy Domination victoryt is második nehézségi fokozaton.
Magasabb fokozaton szerintem csal az AI, mert én még célirányosan fejlesztve is messze vagyok egy-egy victorytól, az meg már felhúzza valamelyik victorys wondert...
Remélem lesz balance javító patch.
Meg nem úgy volt, hogy ebben a hónapban jön a Starship?
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Atlantis
veterán
Én harmadik szinten szoktam játszani, felette szerintem is abnormális előnyöket kap az AI és ha még az elején az idegenekkel is vesződni kell, nagyon lemaradsz.
Transcendence-t nem szeretem, nekem a másik 2 jobban tetszik, Supremacy a kedvencem a távolsági ostromfegyverekkel. Ha van kellő Firaxite a környékemen, biztos, hogy arra fejlesztek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Rossi
addikt
-
Atlantis
veterán
Hát, ha a mesterséges intelligencia már létezne, biztos lenne más módszer is, de nekem jó ez így is. Választok alacsonyabb szintet és kész.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Rossi
addikt
Kijött a Starships, felemások a hozzászólások Steam-en...
Viszont csak 15 EUR.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
csibu99
tag
Elindítottam egy Beyond Earth végigjátszós sorozatot. Ha valakit érdekel, itt az első két rész:
https://www.youtube.com/watch?v=1PLNoIG277E
https://www.youtube.com/watch?v=bpzrHBN9Wg4Illetve megjelent a magyarítások.hu-n a játék magyar fordítása!
[ Szerkesztve ]
Filmes blogom: http://camera-obscura-csibu.tumblr.com/
-
#75376384
törölt tag
Steam-en a mai nap folyamán féláron van a játék. a "kiegészítővel" együtt pedig "csak" 30 euró.
igen erős a kísértés.[ Szerkesztve ]
-
#75376384
törölt tag
Játszik valaki ezzel a játékkal?
Végül megvettem. Hát a gép ugyanolyan hitvány féreg, mint civ5-ben. Egy példa: volt 3 városom, a határok egy fektetett U betűt "ábrázoltak", mivel még nem ért össze. mindezt egy vékony területen, amit víz vett körbe két oldalról. Ez a nyavalyás szláv maki, akivel amúgy teljesen jó volt a viszonyom megkért, hogy nyissuk meg határokat. Én megengedtem neki, majd az U középső még semleges részére bevitte a seregét és teljesen váratlan módon hadat üzent. Szokásos indokolatlan támadások, elkefélt diplomácia, még mindig. Legalább már azért nem ad "rosszpontot" mert megtagadom tőle, hogy támadjam meg azt, akit ő is meg akar.
Az nagyon tetszik, hogy a technológia fa szerte ágazik, az ikonok viszont átláthatatlanok a felhasznált 3 szín miatt. Tényleg ráférne egy nagyobb kiegészítő, pár tartalommal, mert ez így kevés, holott a téma nagyon tetszetős.[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz #75376384 #37 üzenetére
Egy időre félretettem, mert inkább WoWs van, ha akad némi időm játszani. Egyébként igazad van, van mit reszelni rajta, de az alapok jók. Pár év és kiforrja magát, mint a Civ5, persze ha foglalkoznak vele.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
#75376384
törölt tag
Hopp mit találtam. Bocs telefonról nem tudok normálisan linkelni.
https://www.civilization.com/en/games/civilization-beyond-earth-rising-tide/ -
Atlantis
veterán
Közben megjelent a Rising Tide kiegészítő hozzá. Próbálta esetleg valaki? Vélemény?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- ASUS U-65GA 650W PSU asztali számítógép 80 Plus ATX tápegység