Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s4tch

    veterán

    válasz orbano #9127 üzenetére

    A Szécsi Tomi nevű pécsi mester esztergál(tat)ja a gömböket, a te mestered is biztos ismeri, eléggé belterjes szakma ez. Fogsz tudni gömbhöz jutni, ha máshonnan nem, a fenti linkről. Kurvára megéri kitenni a magasakat rendes helyre, nincs mit ragozni rajta. Ha ezt épp gömbökkel oldja meg az ember, vagy Szakáll épít neked egy egyedi A-oszlopot, a végeredmény szempontjából tökmindegy. (Egyébként a gömbök sütin néznek ki, nálam illenek is a beltérbe.)

    Ja, még arról beszéltünk pénteken, hogy a magasak saját rácsát is le lehetne venni, még jobb lenne a hangjuk, de azt nem kockáztattam meg: ha valamelyik unokaöcsém betámad a kocsiba, "jééé, mieeeeez" felkiáltással pici kis mutatóujját a membránba helyezvén, valószínű, befonnám a hajam...

    Ha jól értem, amit írsz, torzításod van. Építéssel azok után, amin túl vagy, már nem nagyon lehet torzításon segíteni. Amit lehet tenni: visszavenni az erősítőn a középcsatorna jelszintjén (és ennek megfelelően lehúzni a többi gaint is); picit veszít a dögből a rendszer, de kisimul a hangzás. (Ebben van némi pre-autóhifi tapasztalatom is: a gitárerősítők is hasonlóan működnek, a torzított gitár hangja tulajdonképp attól torz, hogy túl magas a jelszint.) A gyakorlatban annyit fogsz belőle észrevenni, hogy tovább kell, tovább lehet tekerni a hangerő-potit: ha eddig a fejen - monnyuk - 8-as hangerőnél volt a komfortzónád, akkor ezután - monnyuk - 14-esnél lesz.

    Gondolom, amikor beépítettétek a dolgokat, a mester beállította a rendszert, azóta érett, változott kicsit a hangja...? A komponenseid közül az erősítőt nem ismerem, a többi tutira képes tiszta munkára, feltételezem, az erősítő is, szóval marad a járatás után az újabb beállítás.

Új hozzászólás Aktív témák