- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- UHD filmek lejátszása
- OLED TV topic
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Autóhifi
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz ->Raizen<- #29748 üzenetére
Az RX 560 olyan jó lesz hozzá, hogy proci se kell mellé: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #29750 üzenetére
Ma shader model 6.0-t nem használnak sehol, most tart a publikus tesztelése a rendszernek, és az őszi Creators frissítésben lesz élesítve, addig nem lehet használni. AGS4.0-t és SPIR-V kiterjesztéseket használnak, ami az sm 6-tal érkező függvények egy részét tartalmazza. Ezek gyorsítását pedig nem lehet lemérni, mert ahogy korábban mondtam nem kérhető az az érintet játékoktól (Doom, DE: MD, BF1, Civ6, SE4, RE7: Bio, WH40K: DoW3, SGW 3), hogy a szabványos shadert futtassák.
(#29751) Szaby59: Véletlen nem az alsó sorra írta az MS, nem nagy ügy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Tehát azt mondod, hogy a fejlesztők, meg a MS kértek olyan új funkciókat, amikkel effekteket tudnak hatékonyabban, gyorsabban és a konzolon szűkös erőforrásokkal gazdaságosabban bánva megvalósítani.
Majd ezeket a hardveres képességeket az AMD átvitte a kártyáira is. Talán abban a reményben, hogy majd a peogramkód is jön rá a konzolról. De ez nem így történik, hanem mégis az nvidia kap optümalizációt.
Az amd a fejlesztők kedvében járva és a konzolos megréndelés miatt vágja el magát azoktól a hardveres optimalizációktól, változtatásoktól, amelyek hatékonyabbá, versenyképesebbé tennék a hardverét a jelen szoftveres környezetben, abban a reményben, hogy makd ezek égyszer hasznosulnak, és talán egyszer majd a fejlesztők értékelik a kérésüknek alájátszott hardveres képességeket.
És most a shader model 6 érkezésével már majd könnyenkiaknázhatól lesznek ezek a hardveres képességek, amikor már majd az nvidia volta architektúrája is érkezik a támogatással.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #29755 üzenetére
Inkább azt kérhették, hogy a nyelvet vigyék már közelebb a hardverek működéséhez. Azért a mai specifikációkkal a HLSL eléggé egy lane-re vagy egy szálra (de nem olyan szálra, mint a CPU-nál) van szabva, holott a hardvereknek már az lenne a jó, ha a wavefrontokra lenne kialakítva. [link] - itt elég jól leírják: For earlier shader models, HLSL programming exposes only a single thread of execution. New wave-level operations are provided, starting with model 6.0, to explicitly take advantage of the parallelism of current GPUs - many threads can be executing in lockstep on the same core simultaneously. Egyszerűen jóval közelebb kerül a nyelv ahhoz, ahogy a hardver működik. És ez nem az erőforrás problémája, hanem csupán azé, hogy a shader model 5.0 majdnem tíz éves. Akkor nem kellett több, de ma már kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz Malibutomi #29711 üzenetére
Ja, kár hogy egyszerre tervezték... (de nyilván más arch, ha te mondod)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raymond
félisten
Ahhoz kepest hogy fogalmad sincs hol hasznaljak pontosan es mennyire befolyasolja vagy nem a sebesseget (mert harmadszor nem foglak megkerni hogy ird le, ha tudnad mar itt lenne valahol) eleg mereszen irogatsz roluk ott a #29734-ben:
"A WaveBallot nem annyira kellemetlen."
"A GlobalOrderedCountIncrement az rémálom lesz."
"A barycentric nem akkora para a technikai oldalról."
A legszebb hogy itt legalabb beirod magadtol is azt amit mondok:
"nem kérhető az az érintet játékoktól (Doom, DE: MD, BF1, Civ6, SE4, RE7: Bio, WH40K: DoW3, SGW 3), hogy a szabványos shadert futtassák."
Erted mar? Az fut egy jateknal ami a jobb megoldas. Olyan hogy "szabvany shader" csak papiron letezik. Nem fognak egy jatekba egy szett megoldas beepiteni mert eppen konzolon ez megy es amikor atmegy PC-re es a felhasznaloknal levo 90%+ kartya nem tamogatja akkor nem fogjak szettarni a kezuket es "hat ez van" hanem olyan megoldas hasznalnak ami fut megfeleloen. Ugyanugy mint eddig sok evtizede meg kevesbe egyoldalu piaci foleny mellett is tettek.
Egyebkent megneztem mert kivancsi voltam mi az a nagy huho es tragedia a GlobalOrderedCountIncrement korul mert talan mar azert felfigyeltem volna ra, de ez lett az eredmenye:
Az elso 7 talalat az MSDN/Technet kulombozo nyelvu ugyanazon cikkere mutat, a 8-ik a (milyen meglepo!) #29737-ben emlitett Sebastian Aaltonen twitter-ere mutat a 9-ik pedig a PH!-s SM6.0 cikkre. A kepen nem lathato 10-ik pedig ide: PH! Forum AMD vs. NVIDIA
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#45185024
törölt tag
AMD bejelenti az Instinct MI25 részleteket.
Itt is 16 GB. Tanuljunk hát mélyen,,,12.3 TFLOPs[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz #45185024 #29759 üzenetére
Itt mar csak 300W a TDP 1500-as orajel mellett, mindemellett eleg jol szamol, erdekes, az arazasa erdekelne illetve a szoftver kornyezetre. Na meg a passziv hutes is erdekes, ha kapna rendes hutest vajon mit produkalna
Vetetni kellene bentre egyet "tesztelni", csak ezt nem verem at sehogy a fonoksegen , max R&D
-
Jack@l
veterán
válasz #45185024 #29759 üzenetére
Érdekes egy compute kártyától az 1TFlops alatti double...
Kicsit el kéne már dönteniük hogy akkor most játékos lesz, vagy drágán munkára lesz csak igazán jó, vagy egyikre se?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Jack@l #29757 üzenetére
Tenyleg, dejo mas chipek tervezesenel is ott voltal?
A Vegaban van egy csomo ujdonsag, az biztos veletlen maradt ki a Polarisbol..de tudom azok igazabol nincsenek is, mind hazugsag, hisz ez csak egy Fury 14nm-en szerinted, mindig elfelejtem...akkor viszont igazabol elobb terveztek mint a Polarist nem?Nem en mondom hogy mas arch hanem az AMD(meg a sok felsorolt valtozas a Polarishoz kepest)
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #29762 üzenetére
Csak deep learningre(főleg FP8 FP16) meg a konkurencia új arhitektúrája sokszor jobb... (a tesla v100 250 wattal: deep learning 112 TFLOPS)
@Malibutomi: tarts észben még egy hétig, akkor nem lesz meglepi
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raymond
félisten
válasz #45997568 #29760 üzenetére
"Na meg a passziv hutes is erdekes, ha kapna rendes hutest vajon mit produkalna"
Hogy ezt minden egyes ilyen kartyanal be kell irni attol fuggetlenul melyik gyartotol van:
A kartya nem passzivan van hutve, csak nem a kartyan magan van a venti, hanem a hazban. Ott az utolso elotti kepen jobbra fent az a negy/nyolc darab atszellozteti az egeszet rendesen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #29758 üzenetére
Nem tudod ezeket kiváltani. Ezek mind azért jönnek mert az aktuális megoldások nagyon lassúak, és ezeknél sokszor még az emulació is jobb. A Ballot préselésnél megspórolja az atomi műveleteket, esetlegesen marha sokat. Persze megoldható naiv megközelítéssel is, de ha ez elég lenne nem dolgoznának a szabványalkotók a Ballot szabványosításán. A prefix sum esetében a vektorutasítások hozzáférhetnek a szomszédos lane-el adataihoz anélkül, hogy az LDS-be kellene írni bármit is. Ha arra van szükséged, hogy a wave-ek a létrehozásuk sorrendjében fussanak le, akkor muszáj a ordered countot használni. Erre egyébként nem a Microsoft nevével keress rá, mert az az SM6-os függvénynév. Ajánlott a GCN ordered atomics, a ds_ordered_count, ezek variációi. A Microsoft specifikációja az XBox One másolata, ami meg az AMD ds_ordered_counthoz van igazítva. Az meg világos, hogy találsz róla kérdést, hogy miképp működik nem GCN-en, mert más hardver nem erre lett szánva, viszont fícsőr szempontjából tök hasznos, hogy csupán egy függvény a háttérben mindent sorrendben "varázsol meg".
A barycentric eseteben sincs más lehetőség. Opció persze az alternatív eljárás a geometry shaderrel, de olyan lassú lesz, hogy inkább érdemes pixel shader kódot írni a barycentric koordinátákra építve. Egyszerűen meg a legrosszabb hardveres emuláció is gyorsabb lesz a geometry shadernél.
Nagyon sok esetben mindegy, hogy xy gyártó emulálja. A régi megoldásnál az emulált is lényegesen jobb. Valószínűleg ezért nem érdekli a Microsoftot annyira, hogy minden gyártót figyelembe vegyen. Annyira túlkoros az SM5 feldolgozási modellje, hogy még a legrosszabb emulációk is előnyt jelentenek ehhez képest. De a gyártókat mondjuk érdekelni fogja, hogy az architektúráikon hogyan viselkednek az egyes függvények a konkurensekhez képest.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
válasz Jack@l #29764 üzenetére
Nem nyomja le gépi tanulásban Pascal V100-at ez tény, bár hasonló célra azért létezik más kártyája is NV-nek, pl a Tesla P100, amiből a kisebbik PCI-E verzió is vagy 2.000.000 Ft
Szóval szerintem méregetik ezt több téren is GP102-höz, nyilván ahhoz aminél az adott tesztcsokorban jobb, az 1/16 arányú DP FP valóban nem tartozik ezek közé.[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz Jack@l #29757 üzenetére
Fiji, Tonga : gfx8
Polaris: gfx8.1
Vega: gfx9Nem egyszerre tervezték.
A gfx8-at 20nm-re tervezték. Valószínűleg amikor kiderült, hogy nem lesz 20nm, akkor portolták amit tudtak 28nm-re. A polaris ennélfogva - ha hiszunk az elnevezésnek - tekinthető a gfx8 befejezésének. Ez végül 14nm, amiről ugye tudjuk, hogy valójában 20nm finfet, ez adhatott némi könnyebséget a portolásban. Ugyanakkor ha figyelembe vesszük azt, hogy a gfx8 eredetileg 20nm planarra készült volna és hogy a frekvencia nagyrészt design kérdése, az megmagyarázná a polaris maximális frekvenciáját.Állítólag a vega lesz az első olyan gpu, amit már teljesen raja koduri vezénylete alatt készítenek.
Ezek alapján lehet mindent mondani, de azt nem, hogy ugyanazok, vagy hogy egyszerre tervezték volna a vegát és a polarist
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
őstag
Nézegettem a MI25-ről készült grafikát és felmerült bennem egy kérdés.
Ha ez is HBM-es és egy GPU-s kártya, akkor mi indokolja, hogy legalább olyan hosszú, mint a Polaris alapú gyorsító? -
#45185024
törölt tag
válasz golya87 #29769 üzenetére
Érdekes dolgot kérdeztél.
Lehet ahhoz van köze hogy a fiji 175Wattos TDPvel jön
a MI25 meg 300 Wattból.
Azt is kérdezhetnéd ha egyik 28 nanométeren jött a másik 14-en akkor miért fogyaszt dupláját, fordítva logikusabb lenne...
Szóval szerintem egyszerűen hőtan, nincs venti nagy hőleadó felület, jön a menetszél és elviszi.
Aztán lehet egyszerűen a Polariszétól nyákban nincs eltérés és spóroltak[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
INSTICT RACK
Aki érti... érti[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #29768 üzenetére
Polaris megjelenés előtt volt, csodák meg nincsenek.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Petykemano #29775 üzenetére
4096*2*1500=12.288TFLOPS
-
Petykemano
veterán
válasz Malibutomi #29777 üzenetére
a flops-ot megáról gigára, gigáról terára 1000-rel és nem 1024-gyel váltjuk?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Petykemano #29778 üzenetére
Nem kell semmit valtani egybol a tflops erteket kapod meg.
core szam *2 es * orajel
-
nagyúr
válasz Petykemano #29778 üzenetére
1024-gyel csak a byte-ot váltjuk. Ill. a HDD / SSD gyártók már azt sem
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
do3om
addikt
válasz #45185024 #29771 üzenetére
Már volt rólla szó de ott azt hiszem a 4-8GB HBM miatt volt valami magyarázat, nem annyi lap megy rá és nem úgy jön ki, de itt a 16Gb-os, ott jónak kéne lenni.
Szóval: mért ilyen lassú rajta a híres HBM2? Még a Fury X-et sem éri el?
Az NV-nek aki innen a fórumról már régen megtudtuk semmi tapasztalata, évekre lemaradtak és sokkal később lesz HBM mint az AMD-nek (persze szokás szerint beelőzték). Na náluk 900GB/s a HBM2.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
a fiji sávszéle 4 chip miatt jött ki annyira. a hbm rev1 és rev2 implementációja ugyanolyan széles buszt tesz lehetővé modulonként. ezt a szélességet felszorzod a memóriavezérlő órajelével, és megkapod a sávszélességet (feltéve, ha szinkronban jár a kettő, de általában ez a helyzet).
az pedig nv úgy tűnik, hogy a voltával sem fog hbm-et hozni a gaming szegmensbe.@->Raizen<-: nem írt itt senki olyat, hogy ne lennének azok.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz #85552128 #29787 üzenetére
ez érdekes, mert mindkét diára rákerült. vagy nagyon amatőrök, vagy tényleg létezik rá (szvsz szoftveres) implementáció. a vegáról annyi derült ki, hogy ott van rá egy dedikált fpga.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #29787 üzenetére
A High Bandwith Cache nem egyenlő a High Bandwith Cache Controllerrel. Mindegyiken HBC található, mert oda lehet rakni a GPU számára szükséges adatokat. Csak amíg a Vega 10 esetében ezt egy lapkába épített vezérlő megoldja (HBCC), addig a másik két modellnél a szoftverben kell gondoskodni erről.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #29790 üzenetére
Mert az van rajta. Az a 16 GB-nyi HBM2 egy High Bancwith Cache, ahogy mondjuk a másik modelleknél az x GB-nyi GDDR5 vagy HBM is. Csak a Vega 10 esetében van a vezérlőben egy HBCC is, plusz multiprocesszoronként van egy ATS egység, a másik két modellnél ezek hiányoznak. Tehát ezeken mindin a szoftver fog gondoskodni arról, hogy a High Bancwith Cache-ükben ott legyen a szükséges adat.
A VRAM-ot azért nem használja az AMD, mert annak az elfogadott definíciója a szegmentált fizikai címzésű hardverekre vonatkozik, de a GCN az MMU miatt nem ilyen architektúra. Különösebb jelentősége egyébként ennek nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz #85552128 #29790 üzenetére
a hbc a feature neve (is. meg a vegán az erre allokált caché is). a hbcc meg maga a vezérlő.
@Abu85: van erre a vegában dedikált memóriaterület (nem vram\l3 cache) is, vagy az ábrák kavartak csak meg?
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
do3om
addikt
válasz velizare #29785 üzenetére
Most hogy nem jött nekik össze a gyorsabb ram, vagy nem tudom ez szándékos-e,vagy árban van jelentős eltérés, így már nem is kell neki a nagy sávszélesség?
Közben meg a furynál az ment hogy kicsit visszafogja a és jöttek is később lehetőségek amikkel ugye 600Mhz-re lehetett állítani. Ha jól emlékszem.
Na most a sokkal gyorsabb karira elég a fury-nál lassabb ram?Persze tudom szinte biztos hogy van valami új találmány amivel most nem is kell a nagy sávszélesség mert ez is igen jó, és lesz is róla írás hogy ez így is mekkora jó dolog mert HBM2,és a csoda ficsőrrel ez a szávszél majd sokkal többnek felel meg.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
HSM
félisten
Véletlenül se számolj olyasmikkel, mint hogy időközben lett egy utasítás előbetöltés, plusz kétszerakkora L2 már a Polarisban is. Ja, igen, és a renderelési módban is történik változás a pletykák szerint. Ez mind az architektúra sávszélesség igényét igyekszik csökkenteni.
Ébresztő, a Fury két generációval korábi cucc volt. -
Yutani
nagyúr
válasz Malibutomi #29797 üzenetére
Jó, de hát itt mindenki tudja, hogy a több = jobb. Most meg jön az AMD a kevesebbel? Hát visszafelé fejlesztenek?
#tarcsad
-
do3om
addikt
válasz velizare #29795 üzenetére
Azt adatsebesség kevesebb mint a Fury-n.
Na jó akkor remélhetőleg Abu megint hülyeséget irt vagy két éve amikor mostanra 1000Gb/s körüli tempót bekérő játékokat vizionált.
Örülök hogy szerintetek sincs erre szükség, bár akkor nem igen ellenkeztek az AMD-sek vele.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
5% a különbség, ami lehet, hogy a gaming vegáknál már ki is fog egyenlítődni.
a fiji egy elég érdekes eset volt, mert a tesztek szerint arányosan skálázódott a memóriasávszél változására. azaz addig oké, hogy a sávszélesség maga nagy, de úgy néz ki, hogy akkor is szükséges egy bizonyos mértékű buszsebesség is, és ez a fijinél nem volt meg.nyilván a fejlesztők a világ összes erőforrását fel tudnák használni, ha rendelkezésre állna.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Renault, Dacia topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Kupon kunyeráló
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit lVideokártya
- EVGA RTX 3060 TI 8GB GDDR6 XC Gaming Videokártya!
- XFX AMD Radeon HD 6870 DD 1GB DDR5 Dual DP HDMI PCI-E videokártya
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3080 10GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASRock Phantom Gaming RX 5700 XT - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest