Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #29755 üzenetére

    Inkább azt kérhették, hogy a nyelvet vigyék már közelebb a hardverek működéséhez. Azért a mai specifikációkkal a HLSL eléggé egy lane-re vagy egy szálra (de nem olyan szálra, mint a CPU-nál) van szabva, holott a hardvereknek már az lenne a jó, ha a wavefrontokra lenne kialakítva. [link] - itt elég jól leírják: For earlier shader models, HLSL programming exposes only a single thread of execution. New wave-level operations are provided, starting with model 6.0, to explicitly take advantage of the parallelism of current GPUs - many threads can be executing in lockstep on the same core simultaneously. Egyszerűen jóval közelebb kerül a nyelv ahhoz, ahogy a hardver működik. És ez nem az erőforrás problémája, hanem csupán azé, hogy a shader model 5.0 majdnem tíz éves. Akkor nem kellett több, de ma már kell.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák