- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Petykemano #30297 üzenetére
legacy mód teszt? végülis működik, nem panaszkodott senki sem crashekről. a pcperes frametime mérések sem a korai fijire jellemző tüskéket hozták, kivéve a gta v 4k frametimenál. ott sem vészes, csak a periodikusosság furcsa.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#45185024
törölt tag
Szerintem az a hely az Instinct kártyákon kell. (vagy a vízhűtésnek?)
Viszont nem említi a hivatalos esemény leírása az RX Vegát a SIGGRAPH-en
Na az szép történet lenne...
6:30PM PST – Ajtónyitás
7:30PM – 8:45PM PST – Formális bemutató
8:45PM – Midnight PST – Demók és fogadás
Nagy buli lesz nekik...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #30302 üzenetére
Már át van írva, korábban csak a Radeon Pro és Radeon Instinct volt konkrétan megemlítve, most meg "learn about our newest additions to the Radeon™ family".
Mondjuk most sincs RX Vega emlegetve, launch meg végképp, de legalább nem annyira kizáró mint az eredeti leírás. Helyszíni demók tekintetében mondjuk továbbra is csak a Pro termékeket írja.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
OCUK-rol tomoren:
MSI Marketing Director (The guy who made the comment about power draw) says "please don't compare this card too much with RX Vega"
AMD staff on twitter: "I think it’s premature to worry about a product’s gaming performance by judging a different product NOT optimized for gaming."
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
megelőztek ...
Sokat posztol MSI igazgatója, jöhetne egy leaks MSI kártyáról lehet ettől megnyugodnának az emberek[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #30284 üzenetére
Mert ennél a két játéknál ezzel volt a gond az első verzióban. De más fejlesztő is panaszkodott már, hogy puszik nehéz jó hatásfokot elérni, sőt olyan hatásfokot is, amilyet a D3D11-es meghajtók is elértek. Úgy emlékszem, hogy a Hitman fejlesztők is jó darabig azzal küzdöttek, hogy ne legyen 1-1,5 GB nem használt adat a VRAM-ban. Egy év alatt oldották meg ezt a gondot. Egyelőre az explicit API-kkal a legnagyobb gond a memóriamenedzsmentre vonatkozó stratégia.
Senki sem írta, hogy ezeket az AMD találta ki. Ők csak elkezdik az explicit API-kban megadni a lehetőséget, hogy a fejlesztők használhassanak AoS/SoA 16 bites csomagolást. Ez a Vulkan API-ból kompletten hiányzik, de használható az AMD_GPU_shader_half_float, míg a D3D12-höz van egy külön header, ami tartalmaz pár szükséges függvényt. Ezekről majd részletesen írunk az RX Vega cikkben.
Előzetesen talán annyit, hogy a packing/unpacking támogatás a GCN3-mal kezdődik az SDWA-val. A 16 bites AoS/SoA felezett VGPR használatot igények a GCN3/GCN4/GCN5 esetében, de az operációk számát nem csökkenti a GCN3/GCN4-nél, míg a GCN5-nél az AoS ezt harmadával, míg a SoA felével csökkenti.
A HLSL-re kellenek különböző megkerülések, mert például a min16float ugyan 16 bites adattípus, de 32 bites aligmentálást használ, tehát vannak még az API-k szempontjából nehézségek, de a külön header részben ezekre reagál.(#30297) Petykemano: Pontosan. Csak ugye a Fiji esetében az SSG verzió egy nulladik generációs modell volt, míg itt ez már élesben fog menni. Nyilván ez a NYÁK a Pro NYÁK, és a consumer NYÁK rövidebb lesz, mert arra biztosan nem kerül SSD.
Itt viszont nyitva van a lehetőség, hogy mindenhol bővítsék a termékskálát SSG-s modellel.Igazából nem ugyanaz a meghajtó, hanem modernebb. Az a lényeg, hogy a Vega négyféle binning módban működhet. Az egyik az aktív, míg a másik az erőltetett aktív, továbbá van két inaktív mód, egy az új képességekkel, és egy a legacy működéssel. Jelenleg az inaktív binninges legacy mód az alapértelmezett, és a Vega ilyenkor úgy működik, mint egy Fiji. De ettől a meghajtó még fejlődhet a többi komponensével.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
Oh no, nehez a munkam!!! Ez most valami ujdonsag? Tudol hol volt azert picit tobb okuk sirasra? PS2-nel ahol mindent magad irsz japan dokumentacio alapjan... Na mindegy, a lenyeg hogy vagy hasznalsz high-level API-t ahol a management (es egy csomo mas kenyelmi funkcio) az API altal van megoldva vagy hasznalsz low-level API-t es magad irod meg. Mindegyiknek megvannak az elonyei es hatranyai, az hogy melyik milyen kihatassal van rad attol fugg milyen szinten vagy es hogy mit var el a motor ugy alltalaban. Egyik nagy motort iro es csiszolo csoportnak sincs gondja egyikel se.
Terj vissza par honapot/evet - amikor a DX12-t es a Mantle-t nyomtad akkor minden arrol szolt hogy a nem custom management szar dolog es mindenki sajatot akar irni bla bla bla. Mert az illett bele az agendaba. Most itt van a DX12 es a Vulkan, lehet csinalni amiert sikitottal, most nem jo? Meg nehez? Ja hogy most mast kell nyomni es valahogy elmagyarazni hogy az ami mellett az utobbi par evben itt harcoltakl az nem egeszen ugy van?
Az a helyezet hogy ezek itt meddo semmit nem mondo "vitak", mert egy alternativ valosagbol irsz, raadasul egy bizonyos nezopontot kepviselve. A valosagban meg az van hogy ezek a dolgok mindig is itt voltak egyik vagy masik formaban es a cegek megoldjak mert meg kell oldani. Foleg manapsag, amikor mar nem kismillio kulon szigetkent megy a dolog hanem par ceg par csoportjanal koncentralodik gyakorlatilag az osszes komolyabb tudas es a tenyleg nagy szakertok vagy tehetsegek is csak ebben a szuk korben mosognak evek ota, itt mennek a komoly fejlesztesek. Az EA kigyomlalta az osszes jo fejlesztot az osszes studiotol akiket felvasaroltak es azok csiszolgatjak a Frostite-ot, Ubi ugyanezt csinalja a studiojaval, a Sony-nal mar regen ez van, naluk nem volt sok valasztas a PS3-al, valamit kellett adni az embereknek maskepp teljes bukta lett volna a dolog.
Nem latom sok ertelmet ennek, hanyagolom is a jovoben. Remelem sikerul, parszor mar megprobaltam, de azert van hogy nehez elmenni a tenyleg nagy suletlensegek mellett.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
HSM
félisten
"Vagy csak simán még a nyákot sem voltak képesek optimalizálni."
Már emgint ez a tömény rosszindulat és tudatlanság. A sokrétegű NYÁK, ami drága, viszont mivel itt nincs komplex memória, ami indokolná a rengeteg rétegű NYÁK-ot, így ezen a kártyán ez viszonylag olcsó, így nem kell minden miliméterét kihasználni.
A Nano változat nyilván kisebb TDP-hez kisebb NYÁK-ot fog használni, nem is lesz szükség ennyi VRM-re.(#30309) Raymond: Abu már a low-level API-k megjelenésekor is többször íta, hogy ez inkább a nagyonn stúdióknak lesz jó, mivel a memória menedzsment nagy szakértelmet kíván. Nem tudom, most miért ne örülhetne, hogy megoldották, hogy ez egyszerű maradhasson, és mégis profitálhass a low-level API-k által nyújtott egyéb előnyökből.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Malibutomi #30304 üzenetére
Ez a megkozelites egyetlen esetben nem uber baromsag - ha az RX valami elkepeszto teljesitmennyel jon. Ha ennel 10-15%-kal lesz tobb, akkor az "alig gyorsabb" annal, ami most "szar". Remelem, nem ennyire benan csopogtetnek...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#45185024
törölt tag
válasz #45997568 #30312 üzenetére
MSI most másik oldalon kihozta a Lightningot, arra is figyeljetek oda mert az is EPIC. Vagy az 580-on ismert Gaming X Plusz, mind a kettő remek hűtés remélem ebből a kettőből választanak Vega oldalon.
=WiNTeR=: AMD a legerőebb vizessel kezd, és még legalább 2 Custom levegős lesz ami véletlenül tudjuk hogy három a MSI a Devil és a Sapphire, és AUG elején már kaphatóak is boltban...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #30309 üzenetére
Mármint a AoS/SoA 16 bites csomagolás? PC-n újdonság lesz, hiszen eddig egyetlen PC-s port sem alkalmazta még. De azt hiszem ezt leírtam az előbb, hogy nemrég vált elérhetővé a lehetőség az egyes API-kban, ráadásul részben gyártófüggő szinten.
Bocs, hogy leírom ide, de nem szeretem high-level és low-level API-nak hívni a kettőt. Azért nem jó ez a besorolás, mert nem teljesen igaz. Valójában sokkal jobb a low-level API-t explicit API-nak hívni. A high-level pedig azért nem jó, mert valójában a legacy API-k sem igazán magas szintűek, csak az absztrakció rossz szintjén helyezkednek el. Ezt maga Daniel Baker mondta, hogy ezekkel az API-kkal elsődlegesen az a baj, hogy az absztrakció szintje túl alacsony, hogy egyszerű legyen, de túl magas ahhoz, hogy gyors. A legjobb tehát az explicit API kifejezés a DX12/Vulkan párosnak, és a magasabb szintű a régieknek. Ezt csak úgy megjegyeztem, mert nagyon sokan felhozzák, hogy kiverjék a fejekből a low-levelezést.
A kérdésre rátérve elég nagy gondjuk van a motort író/csiszoló csoportoknak ezekkel, mert ha nem lenne, akkor nem enne meg jóval több VRAM-ot az explicit API-val a program a magasabb szintű API-khoz képest. Ez a különbség szimplán abból ered, hogy nem olyan egyszerű a memóriamenedzsment, illetve nyilván a régebbi API-k mögött azért jóval több tapasztalat is áll, így a meghajtók szempontjából a gyártók már igen kigyúrt rendszerekkel dolgoznak. Ettől függetlenül inkább választja az ipar a DX12 és a Vulkan API-t, mert a kódbázis folyamatosan fejlődik, tehát idővel előnyben lesznek, és addig is elmondják sokszor, hogy ne hasonlítsuk össze mondjuk a DX11-et a DX12-vel. Amit persze mi nem tartunk be. Tehát maga a váltás, amit a DX12 és a Vulkan képvisel továbbra is jó, ha nem lenne az nem terjedne. Ugyanakkor nem lehet elmenni a folyamatos fejlődésre épülő világban amellett, hogy mindig lesz jobb alternatíva is, és például a HBCC ilyen, ami a következő nagy lépcsőfokot képviseli a GPU-k fejlődésében. Ez olyan, mint bármilyen más korábbi váltás. Példának felhozva a unified shadert. Utóbbi bevezetésével sem mondtuk azt, hogy a különálló vertex/pixel shader rossz volt, csak elavult nézetek szerint volt kialakítva, és továbblépett a piac. Ugyanez történik most is a Vega és a Volta esetében. Ettől a régi modellek nem rosszak csak elavultak. De tök nagy szerencse, hogy az AMD és az NVIDIA dolgozik azon, hogy fejlődjünk.
Az API-kra rátérve pedig oké, hogy a DX11 és az OpenGL megmaradt a DX12 és a Vulkan mellett, de a probléma az, hogy a Microsoft és a Khronos csak az utóbbiakra koncentrál, és emiatt a fókusz miatt ugyanez igaz a meghajtóimplementációkra is, ami nem túl szerencsés a DX11 és az OpenGL jövője szempontjából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
FE szétszedős videó Nexussal. Csavarozzunk hát,,,
[ Szerkesztve ]
-
Firestormhun
senior tag
-
#45185024
törölt tag
„Igéretet tettünk, hogy indítsuk RX Vega-t a SIGGRAPH alatt , Ali. Tény, hogy a vezérigazgató tett ígéretet. Fogjuk tartani : D"
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz Firestormhun #30322 üzenetére
"Vega: FE performs well in Catia, Creo, medical, and power simulation software (with SPECviewperf), though fell behind in our Blender benchmark, in 3DS Max, and in Maya"
Vagyis akkor azért nem éppen minden pro felhasználásban akkora ász... a 3DS MAX, Maya, Blender nem "tartalom készítés"? Csak mert szerintem pont az, és pont pro felhasználás. Vagyis akkor még a pro módra is jön majd egy rendes csodadriver?
-
s.bala31
őstag
válasz Firestormhun #30322 üzenetére
Ez így elég ciki az AMD-re nézve...Inkább csúsztatták volna el a startot ismét ahelyett hogy piacra dobnak egy félkész terméket, még azzal is jobban jártak volna. Sajnos tényleg nehéz elképzelni hogy majd a játékra szánt Vegák odapörkölnek a pascaloknak. Viszont én örülök hogy az 1070-esem partiban van játékok terén ezzel az 1000 dolláros Vegával
-
#45997568
törölt tag
válasz s.bala31 #30325 üzenetére
Ennek mindenki mas is orul, annak is hogy azon a teruleten amire szantak a Frontiert ott a 1070-edet fel lehet tolni a p...ba Eleg vicces vegignezni az elmult idoszak hozzaszolasait, nehez megerteni, nehez elfogadni, sajnos ez nem "Gamer" Vega, hanem egy fel professzionalis munka eszkoz, ami kapott gaming tesztelesre alkalmas meghajtot is (amit hasznalhatsz jatekra is, megha nem is oda szantak a kartyat). Itt eleg szepen leirja a gyarto, O hova szanja a termeket, hogy ki mit szeretne belevizionalni meg kuszkodve belemagyarazni az mas teszta
Az RX Vega megjelenesevel lehet szepen osszevetni a "konkurencia" termekeit, legalabbis akkor lesz ertelme, a tobbi addig porhintes. Sokaknak nem sikerult megerteni ezt a par egyszeru informaciot, nem is gondolom hogy ezutan is sikerulni fog, am vannak akik meg remenykednek (nem en)
Addig is keressuk a "Ki a legokosabb" jatekunk nyerteset.
ps: hatha valakinek sikerul ebbol megertenie hova lett pozicionalva ez a termek, kalandra fel!
[ Szerkesztve ]
-
HaZsolt
őstag
A Vega kártyák júliusban érkeznek?
-
s.bala31
őstag
válasz #45997568 #30326 üzenetére
Igen félprofi mint a Titan Xp (Nem annak az ellenfele?), csak a Titan Xp játékok alatt is sokkal gyorsabb meg hát Nexus tesztek alapján néhány proffelhasználásban is. Én pl reménykedtem hogy egy normális teszt oldal majd valamivel jobb eredményeket prezentál a Vegával kapcsolatban de sajnos nem jött be. Azért írtam hogy egy ilyen béta/félkész meghajtóval kihozni szerintem baklövés volt. Most a gamerek többsége ez alapján fogja rangsorolni a játékra szánt Vegat is. Totál felesleges volt az AMD részéről ahogy írod "gaming tesztelésre alkalmas" meghajtóval piacra dobni ha azzal jelenleg egy 1070 szintjét is alig képes megütni. Szerintem jelen állapotában tényleg csak a fanok választanák ezt a kártyát.
-
tbalazs14
csendes tag
Az Vega 10 mérete 484mm^2, Raja Koduri is megerősítette Twitteren.
Ezek szerint nem tévedtem sokat. Érdekes, hogy PC Perspective először ~560mm^2-et mért, utána 512mm^2-re módosította. -
do3om
addikt
válasz #45997568 #30326 üzenetére
Mi meg azt hittük ez egy félprof kari ami játékban is erős mint a Xp, de persze azóta Abutól is megtudtuk hogy elég ha elindul rajta a game. Mintha 4k game is lett volna a felhasználási területe nem? Az irgalmatlan nagy tudás egyre csak szerényebb lesz ahogy telik az idő és derül fény mindenre. A professzionális felhasználás is érdekes az AMD oldalán 1,5x gyorsabb mint a Xp az tesztoldalakon meg..... végül is találni olyan tesztet ahol gyorsabb, jól van az így igaz?
Próbálod szépíteni de eddig nincs mit.Lehet várni az RX-et, meg a csoda drivert.... és ha valaki beszól hogy már megint a szokásos AMD duma akkor azt egyből leszóljátok, csak az idő majd kiderül kit igazol.
Egyenlőre szar a helyzet, lehet rajta változtatni, de nem véletlen a borúlátás egyeseknél, mert most ez reális szemlélet, aztán hátha mi tévedünk, és összehoz valamit az AMD.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
#45185024
törölt tag
AMD’s Raja Koduri Confirms Vega 10 Die Size At 484mm² – RX Vega To Be Faster In Gaming Than Frontier Edition (WCCFTECH)
Összegyűjtötték a mostanában mondott 1-2 mondatos kijelentéseket mindenhonnan... érdekes !tbalazs: Valóban kicsit sokat tévedtek PC Perspective-nél, emiatt is ment elég nagy zúgás
Szerintem egyszerűen túl voltak fesítve a munkatársak, megkapták a kártyát és na zu bele 3 órás live teszt...
Na ez kíváncsi vagyok hogy fogja megint összezavarni az embereket mikor ott van benne az FE az Rx meg a
Pro Vega 64 és 56 ?[ Szerkesztve ]
-
s.bala31
őstag
válasz actival63 #30329 üzenetére
Amit írtam szerintem nem trollkodás, csak már egyre többen érzik úgy a Vega-val kapcsolatban, hogy az AMD nem fogja behozni a lemaradását. Pl idézet Guru3d-ről:
"5448225 Posted on: 06/30/2017 06:02 PM
It's pretty clear why they kept delaying it, and delaying it more.
Not HBM2...... but the lackluster performance.
I am an ATI (well, AMD) fan, have used all their generations since X850 Pro, all the way through X1950 later a big jump to R4870, then 6950, then 7970GE ... but I stopped after.
Because they simply lost, and continue losing to this day.
Sad, but true.I was really hoping for a comeback with Vega, but seems that is not going to happen. Competitive price or not, it is a slower and more inefficient GPU than nVidia's offerings from last year."
-
#45997568
törölt tag
válasz s.bala31 #30334 üzenetére
Most komolyan egy hozzaszolo velemenyere adjunk, foleg Guru3D Volt itt olyan "kedvencem", aki azzal jott h ha a Guru3D hazudik akkor O is, aztan kiderult h a Guru3D hazudott
Kijon az RX Vega es megnezzuk mit teljesit jatekokban, nem teljesen ertem mi ezen olyan bonyolult megerteni, RX Vega - jatekra, Frontier meg tartalomkeszitesre, ezutobbi ebben jol teljesit, nem kell mindenben 20-40%-ot vernie a konkurensere, van ami nem fekszik neki, ettol meg ahova szanjak ott remekel.
RX Vega amikor megjelenik, lesznek tesztek es mindenki eldonti, eleg-e neki vagy sem, az sem erdekel hogy a Frontier "konkurens" termeke mit szerepel jatekok alatt, itt kanyarodok vissza oda hogy nem a Frontier nem jatekra keszult. Leirtak mar parszor, de nem sikerult megertenie a vevokozonsegnek...
Az hogy ki mit erez az egy dolog, az itteni trollok 90%-a az eletben nem venne AMD-t, innentol kezdve az erteke annak amit irnak 0, szerintem . Az hogy osszekeverik a talalgatos-t a vs-el az megint megerne egy miset, visszakanyarodtunk az egyik korabbi hozzaszolasomhoz amit nem ismetelnek meg mert akiket erintett nem ertettek meg, ahogy vartam
Frontierrel mar nem kell talalgatni, aki ki akarja elemezni csinal neki topikot vagy mehet a vs-be, az RX-en lehet elmelkedni meg talalgatni meg szuk egy honapot, mar gyartjak, lassan mennek ki a boltokba igy egeszen biztosan lesznek leakek, kepek, nem hivatalos driverekkel tesztek, AMD az utolso pillanatig heggeszteni fogja, ugy latszik meg nincs kesz. Aztan mire megjelenik mindenki aki amugy sem a vasarlobazisa eltemette, meg o megaszondta meg tsai... ovi
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz s.bala31 #30334 üzenetére
Javaslom olvasd el a topic címét.
Amikor valaki kis túlzással vagy anélkül egy-egy ehhez hasonló postot trollkodásnak nevez az azért van, mert jó szándékkal azt feltételezi hogy tudsz olvasni és értelmezni. Ugye ha ez megy, onnantól elég hmar összeáll hogy az pl amit bekopíztál a jó ég tudja miért a VS-be való téma és nem ide, ám Te mégis valamilyen oknál fogva úgy döntöttél hogy ennek itt a helye.Tudsz követni?
(#30332) do3om:
A Frontier vs RX VEGA témához nem tudok mit hozzászólni, annyiszor le lett már írva miért rohadtul nem ajánlott összehasonlítani a kettőt, hogy ahhoz hogy mégis megtegyem bármilyen szempont alapján és/vagy reagáljak másoktól tollából származó idevonatkozó észrevételekre, nos ehhez az kéne hogy lobotómiát végeztessek magamon.
Nem az a gáz ha valaki ennek ellenére megteszi, notorikusan, ha valaki szereti szefós színben feltűntetni saját magát annak szíve joga, az már más kérdés h Önnön döntése után/alapján milyen jogon kéri ezt számon másokon ha így vagy úgy reagálva de szóvá teszik ezt neki, ugye kauzalitás..
Vagytok egy páran akik kizárólag azért járnak be ide, hogy állandóan hangot adhassanak a borúlátásuknak, néha így, néha úgy. Amint valaki vagy valami, random techoldal /link minimális apropót szolgáltat erre, úgy ugrotok rá mint gyöngytyúk a takonyra és oldalakon keresztül megy az egyértelmű kapitányoskodás, felemlegetve a múltat, Furykákat pl, "érvelésként" () felhasználva mára/VEGA esetében jelentéktelen, a topic visszatérő olvasóinak 99%-a számára egyértelmű és tudott/ismert dolgokat.
Ez megy végtelen ciklusban, ez az amit páran rohadtul unnak már mert nem azért járnak ide hogy az ehhez hasonló mentálszemetet olvassák, no offense csak szemlátomást páran nem tudjátok vagy nem akarjátok ezt felfogni/megérteni, ismeretlen szándékból, bár ha belegondolok talán jobb is így, vannak dolgok amiket nem érdemes megpróbálni megérteni.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
s.bala31
őstag
válasz Habugi #30336 üzenetére
Igen olvastam, és találgattam a Vega teljesítményével kapcsolatban, meg írtam egy véleményt a már megjelent FE teljesítményére. Így hogy már leírtam ezt már megfelel eme topic igen magasröptű egyéb fantáziálgatásainak? Amit bekopiztam offba tettem, tudod követni?
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz #45997568 #30326 üzenetére
Hmm... tehát, az hogy a Gtx1080 is hozza a gaming drivereivel pár pro alkalmazásban az 1000$-os Vega FE-t (3ds max, maya, blender), az rendben van? (neten vannak egész pofás P5000 vs Gtx1080 prof alkalmazás tesztek, specviewperfesek is, meg lehet nézni a számokat) Az, hogy a pro driverekkel hajtott ugyancsak GP104-en, azaz az NV középkategóriás csipjén alapuló quadro p5000, úgymond egy "pro gtx1080" , az pedig elkalalapálja minden pro tesztben, az is rendben van? Ne viccelj már. Kb az NVnek annyit kellene csinálni, ha annyira betojna a Vegától, hogy egy korlátozott pro drivert odatesz a gtx1080, ti, es xp alá, amit a control panelről ki be kapcsolgathat a juzer, hogy gaming vagy pro mód, és a Vega FE mehet a süllyesztőbe. És még csak a Volta sem kell ehhez. Egyszerűen a jelenlegi csipjeikre engedik a pro drivert, annyira korlátozva, hogy a Quadrokat ne kannibalizálja. Ne mondd már, hogy ez nem gond...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- SAPPHIRE Radeon PULSE RX 6600 8GB GDDR6 /Dobozos/Újszerű/Beszámítás/
- MSI ARMOR 1060 6GB /Megkímélt/Oem/Friss Arctic MX6/Beszámítás/
- GTX 1070 Frankeinstein by DrVGA
- MSI GTX 1080 GAMING X 8GB 256BIT /OEM/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- Asus DUAL WHITE GTX 1070 8GB videokártya. /Újszerű/Csavarmatrica/Beszámítás/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest