- Vezetékes FEJhallgatók
- SSD kibeszélő
- Hobby elektronika
- Milyen videókártyát?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
válasz Arpee78 #31870 üzenetére
Szerintem ha tudna rámenne arra hogy a leggyorsabb gamer VGA címet birtokolja, de erre nem képes, ilyen VGA előállítására amit forgalomba is tudna hozni.
Komoly brand értéke van ezeknek a VGA-knak, ezekkel találkozok a tesztekben ha valami csúcs dolgot akarnak mérni, az agyadban meg ott lesz hogy a csúcs teszt konfigot milyen gyártok alkotják, és azt szeretnéd magadnak. (kivéve PH mert itt a csúcs CPU teszthez a bárki számára elérhető vga dukál:7970 )[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
válasz Arpee78 #31870 üzenetére
Egyelőre az AMD nem tud versenytársat tenni az 1080Ti-vel szemben, amin amúgy bőven van profit, különösen úgy, hogy elég sok példány elmegy belőle.
Nem tudom, hogy milyen mozgástere van az AMD-nek nagyobb chipre. Azt valahol elejtették, hogy a jelenlegi shader engine-ek 16 ROP-ra limitáltak, és gyanús, hogy hasonló limit a 16 CU / SE is. Azt nem tudom, lenne-e akadálya +2 SE-t betenni, de ha menne is, akkor is egy 700mm2 feletti chipről lenne szó, irdatlan fogyasztással. Ha pedig 10-15%-nál többet ejtenek az órajelen a fogyasztás normalizálása érdekében, akkor egyre kevesebb értelme lesz a kártyának.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
TTomax
félisten
válasz Arpee78 #31870 üzenetére
Ühm.. hát nem egészen....
A 1080Ti/TitanXp die size 471 mm², [link] ezzel szemben a Vega FE (RX is akkora lesz) meg 484mm² [link]
Tehát máris picit nagyobb mint a Ti,de talán hoz egy erös 1080at ami 314 mm² [link],egy jóval olcsóbb vga ellen kell kihozni egy HBMes elég nagy gput tehát máris nem tudnak jól árazni úgy hogy az nekik kedvező legyen...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
félisten
válasz Arpee78 #31886 üzenetére
Az lehet,de a HBM az drágább,mint a GDDR5X, illetve az AIO is plussz költséget jelent mégsem adhatják Tinél drágábban ha nem lesz gyorsabb.Arról nem beszélve hogy jócskán le vannak maradva,mert nem mindegy hogy amivel jössz van-e már a piacon vagy te tálalod először.Ráadásul az nV nagyon gyorsan tud vágni mind a Ti mind a 1080árából ha kell, ha úgy érzi piacot veszít.Persze mérlegelnek ők is,mert a profit maximalizáláshoz nagyon értenek.A fogyasztás kérdésére már ki se térnék,az AIO modellen szinte 400Wig kb mindegy,de a léggel hűtöttnél már nagyon nem,főleg a 1080ellen az sem menti meg ha 10%al gyorsabb.Nagyon nagyon behatároltak a lehetőségek,könnyen meglehet hogy a Vegat a bányászok mentik meg a Fury féle "sikertől".
Ráadásul ez az eltologatott launch sem túl szerencsés...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Arpee78 #35529 üzenetére
Ha letiltják a BFI-t már az első drivertől, akkor a bányászok baszhatják.
(#35530) awexco: Nem. Marhára kísérleti ez a projekt. Amolyan meg lehet csinálni, de haszna nincs.
(#35532) namaste: Maximum a Vulkan API-ban, mert ott nincs bindless a mobil dizájnok miatt. De a DX12 esetében a Tier szintek a bekötés formáját is definiálják. Egészen pontosan azt, hogy a GPU hogyan kapja meg azt az információt, hogy a pufferbetöltéssel vagy textúra mintavételezéssel elérendő adatok hol vannak egyáltalán a memóriában. A Tier_1 esetében ezt egy CPU oldali binding API-val oldják meg. A Tier_2 már bindless, így a shaderbe leprogramozható az SRV-k és a samplerek bekötése. A Tier_3 pedig pure bindless, így ennél a szintnél már minden bekötés leprogramozható shaderbe. A Microsoft még úgy módosította a speckókat a végére, hogy az emuláció is működjön, vagyis ha a hardveres tudás esetleg hiányzik, akkor a meghajtó oldali implementáció tartalmazhat egy CPU-n futó bindinget. A DX12 API-t nem fogja érdekelni, hogy a hardver hogyan jut hozzá a szükséges adatokhoz.
Nem. A Tier_1 a legacy mód, arra lett kialakítva, hogy a hagyományos GPU-kra lehessen DX12-es meghajtót írni. Az, hogy sokan nem írtak egy dolog, de a lehetőség adott volt. A Tier_2-t az NV kérte külön, mert a hardvereiknek nem felelt meg a tervezett pure bindless bekötés, de nem akartak a Tier_1-en ragadni. Ezt a Kepler is támogatja. Viszont a Microsoft az API kiadásáig legalább ötször módosította a specifikációkat, méghozzá azért, mert az Intel és az NV külön kérte őket, hogy a Tier_3 esetében legyenek megengedőbbek, ugyanis az API számára mindegy, hogy a bekötés hogyan valósul meg. A programfuttatás szempontjából csak az a lényeg, hogy az erőforrásokat el tudja érni a hardver. Az, hogy erre külön programozható ALU-k vannak az architektúrában, vagy a CPU segít benne, végeredményben tök mindegy. Emiatt a Microsoft megengedte a CPU-oldali trükköket is. Ha van rá kellő CPU-erőforrás, akkor miért ne lehetne vele élni?A GT 1030-at magunk néztük meg.
(#35533) gbors: Én nem így fogalmaznék. Nem szeretem ezt a kihajtsa témát, mert sokkal bonyolultabb ez ennél. A meghajtó oldali implementáció láthatóan nem elég hatékony, ha a DX12-es módban a shaderekbe kódolva a bekötés, illetve szerintem, bár ezt nehéz lenne bizonyítani, de az sem segít a Hitman esetében, hogy eléggé mereven a Microsoft előírásai szerint készült. Ugye a DX12-nél van egy alapvető vita a cégek között. A Microsoft eléggé világosan fogalmaz, hogy a root signature pointerket tartalmazzon a leírótáblákhoz, és semmi más ne legyen benne direkten. Az NVIDIA viszont ezt nagyon nem ajánlja, és arra biztat minden fejlesztőt, hogy direkten ide dobálják a konstansokat, a CBV-ket, az SRV-ket és az UAV-ket. A jelen DX12-es implementációjuknak nem túl kellemes, ha a leképezőt a Microsoft előírásai szerint írják meg. Az Intel például erősen a Microsoft ajánlását tartja irányadónak, míg az AMD azt mondja, hogy az architektúrájuknak mindegy, de a fejlesztő nézőpontjából sokkal átláthatóbb a Microsoft ajánlása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nvidia GTX1080 Founders Edition
- PALIT RTX 4080 16GB GDDR6X JetStream- Új, 2 év garancia - Eladó!
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- PNY RTX 4080 16GB GDDR6X TF VERTO Edition - Új, 2 év garancia - Eladó!
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest