Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mani8106

    junior tag

    válasz kezo0 #125259 üzenetére

    Technikus nem vihet el eszkozt cserenel. Halasztott visszavetelezessel kell leadni itt az ügyintézo mondott hulyeseget. Kiveve a kaon alatti boxokat azokat nem kell leadni. A modositas alatt ragadt dolog meg a voda csoda rendszere miatt van elakadt az egyik folyamat amire hibajegyet kellett volna felvenni h le tudjak zarni az arra kompetens szemelyek csak hát ugye.. no mindegy.
    Akkor factory reset az tobbnyire megoldja a compal gondjait

    [ Szerkesztve ]

    Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

  • cocka

    veterán

    válasz kezo0 #125259 üzenetére

    Emlékszem az ujjlenyomat-mizériára.

    az ügyintéző kötötte az ebet a karóhoz

    Akkor kösse az ebet a karóhoz majd, amikor országosan sikerül átváltaniuk optikára. Amíg nem, addig inkább az eb kösse őt a karóhoz.

    dec. 8-ra tudott küldeni.

    Ahogy egy amerikai ismerős mondaná erre: noice.

    a technikus el fogja vinni a régi modemet

    Hát ugyan már, akkor a technikusnak kicsit többet kéne dolgoznia! Hát hova gondolsz?!

    mert ugye nem mi kértük, hogy cseréljék le a régi eszközt.

    Valahogy a sztori kísértetiesen hasonlít arra, amikor beállít a postáról valami random ipse, hogy csomagot hozott a vodkafontól. Az volt a VTV box.

    Nem volt annak semmi baja, tökéletesen kiszolgálta anyukám igényeit, és még a mobilomnak is mindig adott wifit, amikor ott voltam nála.

    Ezt készséggel elhiszem, mivel bár nekem Cisco van, de a régi szériákkal ezek szerint SOKKAL kevesebb gond volt, mint a mostaniakkal. És igen, amit írsz az is ékes bizonyítéka annak, hogy gyakorlatilag "elkótyavetyélik" a jól működő eszközöket. Tehát valamilyen érdek húzódik meg e mögött, de nyilván nem az, hogy optikára át fognak állni.

    a régi HGW-t a Westendben levő, hozzám legközelebbi Vodafone üzletbe, és leadtam.

    Még az utca nevére is emlékszem, ahol lax. Lassan full belterjes lesz ez a topic. :DDD

    semmilyen elismervényt nem adtak róla, de ha ez így megy, akkor így megy…

    Miért, ilyen esetben adtak bárkinek is valaha? Jelentkezhetne itt a topicban!

    ezt az egész eszközcserét nem mi akartuk, hát nehogy már nekem legyen vele ennyi intéznivalóm.

    Jogos a kifakadásod.

    máris meghibásodott.

    Vagy ami még rosszabb, a hibás működés van normálisnak hazudva.

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #125259 üzenetére

    Folytatódik az anyám előfizetésével kapcsolatos Voda-kálvária.

    Korábban leírtam már, milyen nehézségek (személyi ig. cseréje...) árán sikerült neki új hűségszerződést kötni. Azt is leírtam, hogy bár nem változtak a csomagjai, az ügyintéző ragaszkodott a régi Ubee HGW cseréjéhez, amit végül dec. 8-án cserélt le egy technikus. És habár az ügyintéző előzetesen azt ígérte, hogy a régi eszközt a cserét végző technikus fogja elvinni, nem így történt: nekem kellett leadnom. Ez másnap, tehát dec. 9-én megtörtént, amikor is a Westendben található Voda-üzletben egy ügyintéző átvette tőlem a (mára nyilvánvalóan teljesen elavultnak számító, másik előfizetőnek már ki nem adandó) Ubee HGW-t.
    Ezek után még hetekig nem tűnt el anyám My Vodafone-fiókjából "A szolgáltatás módosítás alatt áll" üzenet, ami miatt többször is reklamáltam telefonon. Amikor az egyik ügyintéző végre megtalálta a rendszerükben, hogy a régi eszköz visszaszolgáltatása rendben megtörtént, onnan kezdve már tényleg csak egy-két hét volt, míg végre eltűnt az ominózus üzenet anyám fiókjából... Azt hittem, hátradőlhetek...

    De! Az imént letölthetővé vált legújabb számlán ott virít egy extra 14 000 Ft-os tétel: "Vissza nem érkezett eszköz díja"!!! Hát én menten tökön szúrom magam.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés