Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz cocka #1666 üzenetére

    Akkor idézek néhány dolgot a forint egyenleg feltöltésről, mondjuk szerződési feltétel:

    A TransferWise fiókodon és a bankszámládon szereplő nevek egyeztetése
    A név a bankszámlán, ahonnan a pénz érkezik, meg kell egyezzen a TransferWise fiókodon szereplő névvel. Amennyiben közös tulajdonú számláról utalsz, itt találsz további információt. Ha pedig egy általad képviselt cég számlájáról utalsz, itt kaphatsz további instrukciókat.
    Olyan bankszámláról, amin a számlatulajdonos neve nem egyezik a TransferWise fiókon szereplő saját vagy a regisztrált céged nevével, nem tudunk utalásokat elfogadni.

    Küldhetek pénzt egy közös tulajdonú számláról?
    Igen. Egészen addig, amíg:
    a számla egyik tulajdonosa vagy a számlán szereplő neved megegyezik a TransferWise fiókodban szereplővel.
    Sajnos nem fogadhatjuk el az utalást, ha a közös tulajdonú számlán szereplő név eltér a TransferWise fiókodban szereplőtől.

    Küldhetek pénzt egy céges számláról?
    Igen, ha van céges TransferWise fiókod. Sajnos, személyes fiókokon nem tudunk céges számlákról érkező befizetéseket elfogadni.

    A hitelesítésről a tájékoztatásuk.

    A bankszámla információkat ami a törvények szerint megosztható le tudja kérni a rendszerük, a számlaszám és név az közé tartozik, a számlán lévő összeg az nem, azt csak ha azt az új mókát engedélyezed hogy más cég is hozzáférjen

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák