- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen processzort vegyek?
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
A link:
[L]http://users.pandora.be/hollemeersch/blackrose/tenebrae/index.htm[/L]
A lényeg: a Quake1 motorját úgy módosították, hogy az bump mappinget kapott, és valós idejű árnyékot számol akár több fényforrás esetén is (pl. a pályán elhelyezett fényforrás plusz a gránátok fénye generál több árnyékot).
Mindez OpenGL alatt működik, elég hozzá egy shareware Quake1, ami mappájába belemásolva a Tenebrae-t működni is fog a dolog. Mivel nem nagy méretű egyik sem, érdemes letölteni és kipróbálni.
Ja, nVidia kártya javasolt, abból is GeForce...
Have fun!#tarcsad
-
CsendPenge
őstag
Jaja, de szerintem inkább az a gáz, hogy a q1 motorja sok más egyéb tekintetben azért még elavult marad. Amúgy nézted már, hogy mennyit dob a grafikán?
Remember the Linux, that's like a wigwam: no Windows, no Gates, just Apache inside. Two minutes of thinking can save hours of unnecessary work.
-
twollah
nagyúr
Nagyon jó lett :).
Még a végén kedvet kapok egy kis mászkáláshoz a Quake1 világban.
Amúgy a motor tényleg nem egy mai darab, de vegyük figyelembe azt is, hogy akkor 95 közepén ez volt az isten császár.
Sőt ha minden igaz ez volt az első 3Ds játék ami tényleg 3Ds volt, és nem egy 2D texture mapped vmi rontott ránk üvöltve a homályból.
Szóval legyünk egy kicsit több tisztelettel iránta. -
Yutani
nagyúr
Valóban ez volt az első _igazi_ 3D motor, mivel a modellek is 3D-ben voltak megalkotva, nem pedig sprite-okkal.
Valóban régi, de ha azt nézitek, hogy a DOOM3-ban megjelenő új effekteket készítették el erre a motorra (stencil shadow, fények és bump mapping igen komoly alkalmazása), akkor mégis csak elismerésre méltó ez a munka.
Számomra legalábbis mindenféleképpen.#tarcsad
-
launcser
senior tag
hmm
elég érdekes
jol néz ki
csak egy a baj!
1024*768 32 bit timerefresh a legelején 17,5 fps...
kb mintha ut2003al nyomnám..
optimalizációról ezek se hallottak :)
gef2ti+1600+xp stb..
eddig 1600*1200-ban játszottam a kvék1-et, a ködös verzióttütüü
Aktív témák
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Milyen processzort vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - "Tökéletes védelem most kedvező áron..."
- Windows 10/11 Home/Pro , Office OEM/Retail kulcsok
- Steam, Windows, Origin kulcsok, előfizetések közvetlenül a kiadótól, a LEGJOBB ÁRON!
- Steames kulcsok jó áron eladóak!
- World of Warcraft Shadowlands Collectors edition EU EN