Hirdetés
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
ph A koreaiak megkezdték a nagyobb fényerőt és hosszabb élettartamot kínáló 13 hüvelykes panelek tömeggyártását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dt451
csendes tag
Megosztom a saját tapasztalataim. Egy korábbi hozzászólásomban leírtam nagyjából a problémám, és érdeklődtem a fórumot látogató Iponosoktól. Azóta eltelt pár hét, és az ügyem változatlanul folyamatban van.
Esetemben a probléma gyökere az Ipon beszállítója lehet, és bevallom szánom a garanciális ügyintézőket, amiért ennyi zaklatást kénytelenek elviselni részemről. Velük kapcsolatban az egyetlen problémám, hogy viszonylag kevés információval tudnak csak szolgálni, és azt is csak külön megkeresésre. Mindazonáltal maximálisan meg tudom érteni, hogy millió egy folyamatban lévő ügy mellett nem fog senki napról napra tájékoztatni az ügymenetről. Lehet erőszakosabb is vagyok a kelleténél... Mindenesetre reménykedtem benne, - az évek óta pozitív tapasztalataim alapján - gyorsan lebonyolódik a garanciális ügyintézés. Az Ipon garanciális ügyintézőiről az itt olvasottak, és a levelezésünk kapcsán is pozitívak a tapasztalataim.
Sajnos nem tudom ugyanezt elmondani a beszerzőikről, beszállítóikról. A probléma gyökere, a gyanúm szerint az, hogy a termékeket nem minden esetben a magyar disztribútoroktól szerzik be. Esetemben is ez lehet a kellemetlenül lassú ügyintézés hátterében.
A lényeg, hogy márc 12.-én leadásra került náluk egy tablet, az érintőpanel hibájával. Ezt elvileg másnap továbbították a disztribútor felé, és a türelmem kérték, lévén viszonylag korán érdeklődni kezdtem, tekintve, hogy nem volt sok tapasztalatom a garis ügyek kapcsán.
Vártam... aztán újra érdeklődtem. Sajnos nem volt infójuk, hogy hogyan áll az ügy.
Ismét vártam, majd újra érdeklődtem. Akkor kaptam a választ, hogy előreláthatólag 15 napon belül rendeződik az ügy.A 15 nap leteltével, de lehet, hogy korábban, arra hivatkozva, ismét írtam. Ekkor kiderült, hogy a disztribútor javítani fogja a tabot. Kértem, hogy sürgessék meg, mert a 15 nap lejár-lejárt, és ha ennyi idő alatt nem sikerült javítani, a cserét preferálnám, vagy esetleg egy levásárlásos megoldást. A türelmem kérték.
Néhány nap múlva újra érdeklődtem. A válasz, a hét második felében várják a javított tabletem. Jeleztem, hogy már nagyon hiányolom, és kezd kellemetlen lenni az ügy, és kértem őket, hogy sürgessék a disztribútort a gyorsabb ügyintézés érdekében, hogy lehetőleg még azon a héten visszakaphassam a táblát. Persze nem érkezett meg.
Így újabb levélváltás, amiben már kértem, hogy jelezzék a disztribútornak, hogy küldje meg a jegyzőkönyvek másolatait, hogy miért döntött a csere helyett a javítás mellett, és miért nem sikerült 15 napon belül megjavítani a készüléket. Továbbá jeleztem, hogy átvételkor ellenőrizni fogom a hiba meglétét, és csak akkor veszem át, ha az valóban javításra került, a készülék hiba, és sérülésmentes, illetve ha megkaptam vele a jegyzőkönyvmásolatokat is amit kértem. A válaszból kiderült, hogy a készülék még mindig nem érkezett meg a szervizből.
A mai nap megkerestem a magyarországi forgalmazó által üzemeltetett, egyetlen hazai márkaszervizt, és érdeklődtem a gépem után, hogy valóban náluk van-e még. Persze sikertelenül. Kiderült, hogy csak a gépet leadó személy/disztribútor számára kiadott elismervény alapján tudják megnézni, hogy náluk van-e, vagy egyáltalán hozzájuk került-e a tab, illetve, hogy hogyan áll a szervizelése. Ugyanakkor azt is elmondták, hogy a hozzájuk bekerülő termékeket egy héten belül javítják avagy cserélik, és ez csak akkor szokott hosszabb időt igénybe venni, ha nem közvetlenül tőlük mint forgalmazótól kerül a kereskedőhöz a termék.
Újabb levelet írtam az Ipon-nak, hogy ugyan adják már meg a szükséges elismervény számát, vagy a beszállítójuk elérhetőségeit, hogy megtudhassam végre mi a helyzet az ügyemben. Persze nemleges választ kaptam, mivel nem adják ki harmadik személynem a disztribútoruk adatait.
Ekkor esett le, hogy nem a magyar forgalmazón keresztül szerezték be a terméket. A gyanúm beigazolódott, mikor a termék hazai forgalmazójának fórumát olvasgatva kiderült hogy az általam vásárolt tab rom-jából hiányoztak a magyarországon forgalomba került tabokon megtalálható gyártói szoftverek.
Fórumozgatva az is kiderült, hogy a szomszédos országokban más romokkal kerül forgalomba a termék, így valószínűleg külhoni disztribútoron keresztül érkezett vissza az országba a cucc.
Ebből következik, hogy valószínűleg a szerviz is valahol odakinn van. Nem csoda, hogy hetekig tart bármit elintézni, és nincs normális kommunikáció a szerviz, és az Ipon között.
Még egy csavar lehet a dologban ebben a konkrét esetben. Az európai forgalmazó, aki kínából importálja a tableteket, magyar illetőségű, és disztribútorokon keresztül szállít a környező országokba. Nem lepődnék meg, ha a külföldi disztribútor, akinek az Ipontól kiment a tablet javításra, visszaküldené, magyarországon szervizeltetné azt, hogy aztán ismét oda vissza megjárja a határt, és úgy kerüljön haza.
Legutóbbi levelemben ismét kértem az Ipont, hogy jelezze a disztribútor felé a kapcsolatfelvételi szándékomat, illetve, hogy szeretném tudni, hol, melyik szervizben javítják, javították a tabot, illetve hogy a 15 napos határidő lejártával számomra már jelentős kellemetlenséget okoz a termék javítása, és az elhúzódó javítás miatt már nem látom biztosítottnak, hogy a hibát a megfelelő szervizben próbálták orvosolni, így cseretermékre tartok igényt még a jogszabályban foglalt 30 napon belül. Ez 12-én azaz vasárnap lejár. Tekintve, hogy a hétvégén nincs szállítás, ha a héten nem érkezik meg a tablet hétfőn a fogyasztóvédelemhez fordulok.
No offense... Garis ügyintézők... Úgy vélem ti megpróbáltátok megoldani. Nyilván nem ez a legnagyobb volumenű ügyetek, nem ez vezeti a listát, érthető okokból... de engem kellemetlenül érint, és nem kívánok még heteket várni a megoldásra. Én veletek állok "szerződésben"... Lassan lejár a 30 nap is. Nem akarok kellemetlenkedni, csak kérem, hogy oldjátok meg valahogy, hogy ne kelljen tovább nyújtani ezt a hercehurcát, mert ez nektek, és nekem is rossz. A ti dolgotok lejátszani a forgalmazóval. Én csak túl akarok rajta lenni... Tab tulajnak lenni még a héten, vagy levásárolni, vagy pénzemhez jutni. Nem hetek, hónapok múltán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable
- Eladó Logitech G402 Hyperion Fury korához képest szép állapot!
- SAPPHIRE PULSE Radeon RX 7600 XT AMD 16GB GDDR6 Videokártya - BONTATLAN, 36 HÓ GARANCIA
- Mikrotik cap ac - újszerű
- Xiaomi 13 tok (2db ), kijelző + lencsevédő üveg ( 3 -as szett ) Új, bontatlan.
- MSI GP66 Leopard i7 RTX 3060 130W hibátlan állapotban