Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    Üdv. Szolgáltatót váltottam a helyi tanyanetről Telekom-os ADSL-re. Telefont nem kértünk hozzá csak net + TV, utóbbit holnap jönnek bekötni és műholdas lesz ha minden igaz. A gondom az hogy miután megkaptuk a hozzáférést a 10/0.5 mbit-ből nálam mindössze 2.5/0.5 jön, de a speedtest szerint ez sem stabil mert a zöld csík mérés közben fel le ugrál ill elég nagy szakadékok vannak, ugyanígy a sebesség is, sőt sokszor megszakad a kapcsolat illetve ledobál. Az előző szolgáltatónál 15/0.5 volt a net de a váltás oka az volt hogy náluk is állandó jelleggel megszakadt a net ill. random elmentek a tv csatornák, erre most cseberből vederbe estem úgy látszik, mert itt is random szakad ill kicsit karcsú ez az eleve instabil 2.5 mbit a 10 helyett... Így ilyen nettel multi játékokkal esélytelen játszani.

    Gondolom jogos lenne a reklamációm?

  • PeL

    addikt

    válasz poli27 #34758 üzenetére

    Az előtte lévő szolgáltató más kábelhálózatot használt. Onnan gondolom hogy a telefon az utca túloldalán lévő kábelről jön, a régi meg a ház oldalán futó kábelről lett bekötve

  • PeL

    addikt

    Hozzám még mindig nem jutottak ki, mikor jöttek bekötni a TV-t azt mondták valószínű öreg a kábel ami bejön az oszloptól, mert azt nem cserélték csak a padlásról húzták újra. Az a kábel meg vagy vagy 10 éves kb, de lehet több. Továbbra is az a gondom hogy megszakad a netem random időközönként, van hogy többször egymás után újraindul a modem. A 10 mbit-ből meg 3mbit körül van a max letöltésem.

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    Most őszintén akkor. Ezt nevezik a T-Home-nál supportnak? Kedden írtam nekik a honlapon egy hibajelentést a fentebb taglalt problémáról, miszerint folyamatosan szakadozik a netem ill. a 10 megabites netből 2-2.5 mbit jön nálam, nem beszélve arról hogy a legközelebbi speedtest.net-es szerver ami 20 km-re van 55-ös pinggel éri el. Az előző szolgáltatónál ez kb 15 volt. A mai napon 11:03 perckor megjött az SMS hogy megkezdték a hiba kivizsgálását. Azt halkan jegyzem meg hogy az SMS-ben az állt hogy a mai napon 11:02-kor jelentettem be a hibát, közben már kedd délután óta vártam hogy reagáljanak valamit. Na mindegy, nem is ez a lényeg. Gondoltam én hülye végre csinálnak vele valamit. Örömöm nem tartott sokáig, ugyanis 11:05 perckor jött egy újabb SMS amiben szó szerint leírom ez volt:

    Tisztelt Ügyfelünk! A bejelentett xxxxxxxx.x számú hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy vizsgálatunk nem talált hibát a Magyar Telekom hálózatán vagy eszközeiben. Amennyiben a hibát továbbra is tapasztalja, számítástechnikai kérdésekben ajánljuk figyelmébe Szuperszervizünk szolgáltatásait. További részletekről, a Szuperszerviz szolgáltatásainak díjazásáról a honlapunkon tájékozódhat. Üdvözlettel: Magyar Telekom Nyrt.

    Ennyi lenne? Erre vártam majd egy hetet? Ez kb szerintem annyi volt hogy lefuttattak egy instant vonaltesztet, ami épp akkor élt. És ezzel így le is zárták a hibajegyet? Milyen szolgáltató az ilyen? Úgy látom kb szarnak az ügyfél fejére. Ők nem látnak hibát és akkor nem is lehet ott semmi gond? Röhejes lenne hogyha egy alap 10 mbites vonalat nem tudnak gond nélkül kiszolgálni, ráadásul havi 3500 Ft a díja. Most akkor mi a teendő? Hogy lehet náluk elérni hogy komolyabban foglalkozzanak az üggyel és ne rázzanak le ilyen ostoba üzenetekkel? Esetleg ha nem lennének lusták hogy kiküldjenek egy szerelőt és megnéznék akkor elhinnék hogy gond van...

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    válasz .:ZS:. #34826 üzenetére

    A mai napon megejtettem a telefont, a csajszi akivel beszéltem azt mondta lezárta a jegyet (amit amúgy is lezártak) és nyit egy újat, elmondtam neki mindent, azt is ami tippet adtak a TV-sek. Állítólag ki fogják vizsgálni, kaptam is egy SMS-t hogy hálózati hibát találtak és dolgoznak a kijavításán.

  • PeL

    addikt

    válasz .:ZS:. #34829 üzenetére

    Mit jelent az a kötbér? Ha nem javítják ki 72 órán belül kötelesek kártérítést adni?

  • PeL

    addikt

    válasz PeL #34828 üzenetére

    Fejlemények:

    Volt kint ma egy szerelő, belenézett a kinti dobozba közben beszélt a központtal, mért valami jelet stb. végül arra jutott hogy nem tud vele mit csinálni ezért szól a kábelszerelőknek, szóval most őket várom. Annyit mondott még a szerelő srác hogy 10 mbit-es valószínű nem is lesz a netem mert messze vagyok a központtól. Most ha ez tényleg így van és nem lesz meg a 10 akkor lehet valahogy egyezkedni a szolgáltatóval hogy adjanak kedvezményt a net árára vagy bele kell törődni hogy annyi és kész?

  • PeL

    addikt

    válasz PeL #34838 üzenetére

    Nos megoldódott a probléma. 10Mbit most sincs meg, csak 7-7.5 de legalább nem dobál le meg a ping is javult valamit így már a multi játékokkal nem lesz gond. Kérdés hogy ezzel miért nem tudnak mit kezdeni, nem tudják fejelszteni a hálózatot vagy beiktatni jelerősítőket ahová kell? Mondjuk ehhez nem értek, de gondolom valami megoldás van erre is.

  • PeL

    addikt

    válasz dchard #34864 üzenetére

    Próbáltam azt a programot amit linkeltél de csak a "Querying modem..." felirat volt a program ablakában kiírva, 5 perc után kinyomtam. WiFi routert természetesen kiiktattam ez időre.

  • PeL

    addikt

    Továbbra is fasza a "10 Mbites" netem... Csak gratulálni tudok ennek a szolgáltatónak, még a 10 megát sem képesek normálisan kiszolgálni...

  • PeL

    addikt

    válasz PeL #44129 üzenetére

    Hozzáteszem eddig a betelefonálásom óta egyszer felment 7.5 MBit-re pár napig, majd visszaesett 6.5-re, két napja meg már az öt is alig van meg. Mi lesz 1 hónap múlva? 56K? :DDD Van egy olyan érzésem hogy direkt csinálja ezt a cég, vagy egyszerűen sz*rik a sima DSL ügyfelek fejére.

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    válasz wmati #44131 üzenetére

    Tudomásom szerint itt nincs is nagyobb net, ez csak egy kis városka ahol lakom. Mindenesetre furcsállom hogy csak így magától elszökik lassan a sávszélesség.

    (#44132) djculture Csak azt nem értem akkor miért 10 mbitnek van reklámozva. Ki lenne az a hülye aki a minimálisan garantált sávszélességre fizetne elő? Nyilván ez is csak azért van így kitalálva hogy az ebből fakadó felmondási kísérletekre is le tudjon még a cég akasztani az előfizetőről, arra hivatkozva hogy megvolt a garantált sávszél, így jogtalan a felmondás miatt ki kell fizetni a hűségidő miatti kötbért.

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    Remek, újabb -1 mbit... Nem értem miért szórakoznak a sebességemmel mikor amúgy is a béka s*gge alatt van, pár naponta elvesznek 1-1 megabitet, lassan tényleg elfogy a netsebességem. Így most 10 mbit helyett már csak 4.5 van... :O

  • PeL

    addikt

    A T-Home ismét bebizonyította hogy tesznek az előfizetők fejére. Tegnap be lett telefonálva a net miatt hogy a 10 MBit-es csomagra előfizetve 7.5 Mbit volt a maximum sebességünk (ez még nem is annyira para) de 3-4 hete már nem megy 5.2 MBit fölé a sebesség. Felvették a hibajegyet, majd jött is egy SMS hogy az "elsődleges vizsgálatunk hibát állapított meg és megkezdtük az elhárítását". Ma meg 10:00:07-kor perckor küldtek egy SMS-t hogy hálózati hibát találtak amelyet 9:59 -kor elhárítottak.

    Én nem tudom milyen hálózati hibát találtak, de hogy a netem továbbra is 5.2 Mbit-et hoz csak az fix. Nem lehet ilyenkor havidíj csökkentést kérni vagy valamit? Mert így az előfizetéshez tartozó sebesség épphogy felét tudják kiszolgálni.

  • PeL

    addikt

    válasz #41133696 #44741 üzenetére

    Igen, és szerinted ki az a hülye aki a garantált sávszélességre fizet elő? :DDD Meg se rendeltük volna ezt a f*shalmazt, ha tudom hogy ilyen lesz. Sajnos most meg már köt a hűségidő. Eleve nem is értem hogy van pofájuk havi 4.5K-t elkérni egy alap 10MBit-es csomagért, mikor más szolgáltatóknál minimum 30 MBit-et adnak már ennyiért. Még az itteni másik noname szolgáltató is 30 MBit-et ad már 3999 forintért.

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    válasz Shodan #44744 üzenetére

    Azért egy UPC vagy egy DIGI nem egy helyi kis szolgáltató, vagy épp az Invitel.

    UPC: 30 Mbit, DIGI: 100 Mbit van 3700-ért, 200 Mbit 4700-ért bár ők ugye csak a "nagyvárosokban" szolgáltatnak, de még az amúgy Telekomos hálózatot használó Invitel is 15 MBit-et ad. Ehhez képest a legnagyobb szolgáltató áll a legrosszabbul, és ki sem bírja szolgálni a sebességeiket. Tudod felemelő érzés volt nézni mikor FB-n postolgatták az ismerőseim pár napja hogy felemelték a netjüket 80-ról 200 MBit-re, én meg kínlódok itt az 10 MBit-el amiből 5 Mbit-et kapok meg...

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    Még 1x próbálkozom, újabb telefonálás után az operátor (nem tudom hogy nevezik őket :) ) csinált egy sebességmérést és azt mondta hogy náluk megvolt a 7.5 megabit, de nálam mégis csak 5.2 amit max mérni tudok. Mondtam neki hogy legalább azt a 7.5-öt kapjam már vissza, vissza is adta a szerelőknek a hibajegyet. Kíváncsi leszek a fejleményekre. Én már mondtam anno is mikor kötötték be hogy a kábel ami jön az oszlopról a házba nem tudom milyen régi lehet, valszeg több mint 15 éves minimum. Meg néztem hogy köti rá a szerelő a kábelt a padláson a légkábelre: szépen összekötötte egyesével az érpárokat majd szigetelőszalaggal betekerte egyesével az összekötéseket. Nem tudom ez mennyire szabályos vagy lehet e köze hozzá. Mindenesetre azóta is úgy van.

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    Üdv Urak/Hölgyek!

    3. hónapja vagyunk TV és net szolgáltatás nélkül holott élő és tartozásmentes előfizetésünk van a T-home-al. De a mai nappal végleg elegünk, már meg is rendeltünk a konkurens szolgáltató szolgáltatásait, amit amint bekötnek vagy visszajeleznek a T-Home fel lesz mondva, és valószínűleg fogyasztóvédelemhez fordulunk ez nem vitás. Az okokat leírom röviden, érdekelne hogy mire számíthatunk a dolgokat illetően.

    2014. Szeptember 20. napon elköltöztünk a régi otthonunkból, ahol T-Home-ra van internet és TV előfizetve apám nevére, amiből még 1 év hűségidő is hátravan elvileg. A költözés pillanatában volt fél hónap hátralékunk, amit egy túlfizetést közlő csekk után kaptunk. Ezt az 5000 forint hátralékot kiegyenlítettük a költözés után kb. 2-3 héttel, amikor bementünk bejelenteni hogy költözés történt és kérnénk a szolgáltatás áthelyezését az új címre. Fel is vették az új címadatokat, és közölték hogy 30 napon belül jelentkezni fognak. Eltelt a 30 nap mire apám bement megkérdezni a közeli T-pontba hogy mi a helyzet az áthelyezéssel kapcsolatban. Erre apámmal közölték bent (mert addig nem lehetett szólni, hadd várjon a hülye paraszt ugye...) hogy bizony nem fognak semmit bekötni mert hogy van 1 havi hátralékunk. Ami szerintünk kizárt, mert max abból jöhetett hogy a költözés alatt kijött az aktuális havi csekk. Szóval így szépen le is állították folyamatot, ki kellett fizetnünk a hátralékot. Ezt édesanyám meg is tette miután majdnem vitába torkollt a dolog hogy anyám akarta befizetni a hátralékot apám helyett a feleségeként a T-pontban, mert anyám elvileg nem intézkedhet apám helyett ugye, csak meghatalmazással, tolta az ügyintéző a papírt anyám elé arra hivatkozva hogy bárki mondhatja hogy apám férje és intézkedni akar helyette (ami amúgy nem tudom miért lenne célja bárkinek is, esetleg lemondom a szomszéd szolgáltatását kibaszásból? :DDD), de miután anyám közölte hogy be szeretné fizetni a hátralékot és csak nem olyan hülye hogy egy idegen ember számláját akarná kiegyenlíteni, mindjárt nem kellett a meghatalmazás... Itt ekkor megint mindent rendben találtak és közölték anyámmal újfent hogy ismét megindítják a folyamatot, de megint a 30 napos határidővel. Itt már fogyott a türelem, ezért 15 nap után ismét fel lettek keresve hogy mikor jönnének ki, a T-pontban közölték hogy ők nem tudnak semmit, hívjuk a 1412-t. Csak halkan jegyzem meg hogy a T-home telefonálgatásra is elment már kb. 2000 forintunk amit nem fogunk visszakapni sehonnan sem. Fel lettek hívva ahol azt akarták beadni nekünk hogy az a 30 nap bizony akár 60 nap is lehet (a szerződésben is csak 30 nap van írva ilyen esetekre szóval hagyjuk a kábítást), legyünk türelemmel. Rá 1 hétre kb anyám megint bement a T-pontba érdeklődni, már eléggé kivoltunk itt, lassan két hónapja TV/net nélkül. Ott közölték vele hogy tartozásunk van (MEGINT???!!!), ami már elvileg végrehajtónál is van. Csodálkoztunk ez felett is, ugyanis sem csekket sem felszólítást nem kaptunk egy darabot sem, hacsak nem a régi címre küldtek, annak ellenére hogy több alkalommal is át lett jelentve a bekötési és postázási cím (ahányszor bent voltunk mindig bekérték az adatokat), szóval az ő hülyeségük miatt nem is tudtunk a nem létező tartozásunkról... :D Mindenesetre ez is ki lett egyenlítve, nehogy nyafogás legyen belőle, itt már 18000 forint csekk és kb 2000 forint telefonszámlánál tartunk, úgy hogy a lakásba semmiféle T-home szolgáltatás nincs is bekötve a mai napig. Megint jött a 30 napos meg legyünk türelemmel duma. 2 hét múlva apám megint felhívta őket, de ekkor már úgy hogy fel is mondja a **csába az egészet mert már mindenki tiszta ideg a családban :D. Ők KÉRTEK még egy hét türelmet, azt mondták jelentkezni fognak, csak állítólag "elakadtunk" valahol a rendszerükben, emiatt nem jutott el a szerelőkig az ügyünk de továbbították. Eltelt az egy hét, apám bement a T-pontba hogy most akkor tényleg megmondhatnák mi az isten van, több mint két hónapja nem kapunk szolgáltatást, de fizettünk már két hónapot is a semmire. Ott a csávó elkezdett telefonálgatni, majd közölte hogy nem érik el a szerelőket, nem veszik fel a telefont (WTF?). Ennyiben is maradt a dolog, mindenesetre apám közölte hogy innentől egy forint sem lesz befizetve amíg nincs bekötve semmi sem. Azóta majdnem megint eltelt egy hét, azóta sem telefonáltak, mindenesetre mi már berendeltük a másik szolgáltatót, és a T-Home-t fel fogjuk mondani, elfogyott a türelem, elegünk van, soha többet nem kérünk belőle.

    Nem lejáratni akarom a szolgáltatót, de látszik hogy akkora fejetlenség és összevisszaság van náluk hogy hihetetlen. Össze vissza beszél náluk mindenki, hülyének állítják be az embert teljesen. Ha másképp nem megy akkor fogy. védelem majd intézkedik helyettünk, de akkor is fel fogjuk mondani.

  • PeL

    addikt

    Hali Telekomosok. Mint UPC-s előfizető elsősorban nem fikázni jöttem ide, pedig ez a cég rendesen megérdemelne mindennemű rosszindulatot. Megpróbálom röviden megfogalmazni a problémát, tanácsot szeretnék kérni hogy ilyen esetben meg lehetne e oldani a dolgot másképpen, mint bemenni a fogyasztóvédelemhez vagy esetleg közvetlen bíróságra. Kérlek titeket legyetek szívesek és türelmesek elolvasni, és írjátok le a véleményeteket, vagy hogy ti mit tennétek ilyen esetben, fontos lenne. Köszi előre is.

    Tehát az előzmény: https://prohardver.hu/tema/t-online_internet_t-home_tv_hdtv_barmi_gondod_van_gyere_es_megoldjuk/hsz_50969-50969.html

    Ez a dolog akkor abban ért véget hogy mivel ezután a huzavona után sem jöttek ki a szerelők bekötni a szolgáltatást az egyik ügyintézővel lefolytatott beszélgetésünk után amibe az ügyintéző azt "ígérte" 1 héten belül fel fognak minket keresni a szerelők. Hát további ~2 hét után felhívtuk a UPC-t, másnap jött a szerelő bekötni a dolgokat. Persze azóta sem kerestek fel minket a Telekomtól semmilyen formában, se telefonon, sem levélben, pedig megadtuk az új lakcímet több alkalommal ahová amúgy is hozniuk kellett volna a szolgáltatást. Tehát ha rajtuk múlott volna kb azóta se lenne sem TV sem net a lakásban. Aztán kb 3 hete egyik rokonunk eljuttatott hozzánk egy levelet, ami lényegében egy felszólításból és egy kb. 160.000 forint összegű csekkből állt. Mi meg így ez WTF? :F A felszólításban az állt, ha 30 napon belül nem fizetjük be, kénytelenek lesznek lekorlátozni a szolgáltatást (!!!). Tehát annak ellenére amit lejátszottunk a Telekommal az előzményben amit belinkeltem fentebb, ugyanúgy számlázták a hónapokat és küldték a csekkeket a régi lakcímre. Most ez még hagyján hogy nem is értem ez hogy történhetett, de azt pláne nem értem, hogy hogyan halmozódhatott fel ekkora összegű tartozás, mikor kb. a harmadik nem fizetett hónap után elvileg lekorlátozzák, majd rá egy hónapra kb. fel is kellett volna mondaniuk a szolgáltatást automatikusan. Ennek ellenére két évig ugyanúgy küldték a csekkeket, amiben havonta számolták a lekorlátozott netszolgáltatás díját, meg mittomén mit még.

    Szóval ezek után apám (az ő nevén van ez a sz*r) ismét bement a helyi Telekom kirendeltséghez, és jegyzőkönyvet vettek fel erről az egészről miszerint ez az egész egy tévedés, mert ugye mi 2014. szeptember vége óta papírokkal bizonyíthatóan nem is laktunk ott ahol eredetileg volt a szolgáltatás stb. stb. Ma jött meg a válasz a Telekomtól amiben a következők állnak:

    Ha jól értelmeztem kb az van hogy elismerték azt hogy hibáztak, ennek ellenére kötelezni akarnak minket arra hogy kifizessük az ő hibáikból eredő (először is hogy mondhatni b*sztak kijönni bekötni a szolgáltatást, másrészt hogy ezek után hagyták hogy felhalmozódjon ekkora összegű tartozás...) tartozást? Hát miféle társulat ez ezek után megkérdezném tőletek? :D Kb. vicc kategória.

  • PeL

    addikt

    válasz MaxxDamage #75616 üzenetére

    Hát innen biztos nem fognak semmit elvinni, meg fizetni sem fogunk egy forintot sem ez 100% :) Ha kell perig megyünk...

    Meg amúgy igazából azt sem értem hogy jönnek ahhoz hogy mindennemű megkeresés vagy beleegyezés nélkül automatikusan meghosszabbítsanak egy szerződést :DDD Már alapból el sem kellett volna jutni idáig, mert 4-5 hónap után fel kellett volna mondaniuk az egészet, és azóta már réges rég végrehajtónál kéne lennie a dolognak. Illuminati nagyon ott van a Telekom körül ez fix. Történnek náluk megmagyarázhatatlan, rejtélyes dolgok.

    Full látszik hogy totál idiótának akarják nézni az embert és csak a lehúzásra mennek.

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    válasz MajaG #75620 üzenetére

    És mi van azzal hogy hónapokon keresztül szopattak minket mint ahogy leírtam, és még utána sem voltak hajlandóak kijönni beszerelni? Még hány hónapig ment volna ez hogy fizettetik velünk a hónapokat amit nem is tudtunk használni? Most őszintén, ki várt volna ennél is tovább? Több mint két hónapot vártunk így is, se TV se net, kb mint az őskorban...

Új hozzászólás Aktív témák