Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
e90lci
senior tag
válasz lafaty80 #100900 üzenetére
Szia
Azt próbáltad,hogy a 51413 TCP/UDP portokat kinyitni?Vagy azt amit a settings.json -ben átírtál. -
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz lafaty80 #101073 üzenetére
HGW felületén kell keresned egy "táblázatot". Összefoglalóból idézve:
"Felhasználónév és jelszó páros eszköztípusonként eltérő lehet, ha nem változtattad meg, akkor admin / admin, vagy admin / üres, esetleg üres / üres párosokkal próbálkozhatsz. A kérdéses menüpont szintén változó helyen található, de olyat keress, ahol DOCSIS jelszinteket látsz dBmV mértékegységgel, lefelé és felfelé irányuló, esetleg angolul downstream és upstream, valamint SNR mezőkkel."Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
lafaty80
őstag
válasz lafaty80 #101070 üzenetére
Nos több mint 1 hónap után végre eljöttek hozzám a vidanet szerelői, de minek...
Kb. 40 percet voltak és ennyi idő alatt 4ping ment el a levesbe.
Ami biztos és tény:
- nem nálam van a hiba, hanem az ő szolgáltatásukban
- tudnak róla, de nem tudnak vele mit kezdeni
- valahol a hálózatukban valami zaj van, amit valami produkál (nem tudják pontosan mi és hol)
- csúcsidőben (17:00-06:00) 8-10 percenként 3-5 ping kiesik, ezen kívüli időszakban 20-30 percenként 3-5 ping (de általában ilyenkor is 8-10 perc a jellemző)A szolgáltató (vidanet) passzusa ennyit ír csak:
"4.1.1.1. Rendelkezésre állás:
4.1.1.1.1. A szolgáltató biztosítja az előfizető részére a szolgáltatás 90%-os rendelkezésre állását
a szerződés teljes tartama alatt. A rendelkezésre állás számítási módja:
összes hibásan teljesített órák száma
1-8736 x előfizetők száma
A számítás módja a szolgáltató statisztikája alapján történik. A számítás alapja az adott
évben a szolgáltatóhoz érkező hibabejelentések (a szolgáltató érdekkörében
bekövetkező hibák esetén) időpontjai és a hibaelhárítások között eltelt összes idő."És az általam ma feléjük említett "hibás szolgáltatásra" is csak annyit tudnak mondani, hogy belefér a 90%-ba...
Namost itt jönnek a kérdéseim:
- valaki érti pontosan a számítás menetét?
- ez alapján mit érthetnek rendelkezésre állás alatt? ezt nem vágom tisztán, sőt igazából itt értelmezési gondom van (beismerem, csak valaki világosítson fel)
- mondhatom a szolgátatásra hogy hibás? Sajnos stream miatt választottam a gyors (és drága) netet, de így nem tudom erre használniKöszi
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz lafaty80 #102103 üzenetére
Hát, ha saját routeren keresztüli portforward sem jut eredményre, akkor ott biza a NAS körül kellene a problémát megfogni. Ha van rá lehetőség, akkor átvinni egy másik előfizetés alá, és tesztelni ott is, vagy próbáljátok átírni a portot egy másikra a TM-ben.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.