Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz cskamacska #18788 üzenetére

    "Persze a terméktámogatásos emberkéktől lehet könyörögni újabb kulcsért, amelyet vagy megadnak, vagy nem."

    ez ugyan csak az én személyes példám, de a GamesPlanetről egy időben jópár cuccot vettem, és ott sajna limitálva vannak az aktivációk (mily meglepő, SecuROM és Tagés védelmet használnak az ott megvett játékaim). Ámde eddig mindig, kivétel nélkül adtak még x db aktiválási lehetőséget, amikor írtam nekik. Eleinte még indokolgattam is, hogy miért is használtam el, aztán az utóbbi időben gyakorlatilag csak annyit írtam: elfogyott, kérek még. Revoke meg sose volt - vagy elfelejtődött, vagy nem volt rá lehetőségem, mert mondjuk a rendszer annyira megzuhant.

    Az első ilyen alkalommal egy rendes supportost fogtam ki, ő furcsállta, hogy egyszer csak másik országból aktiválnám az adott játékokat. Elmagyaráztam, hogy akkoriban épp költözködtem, és utána természetesen megkaptam az aktivációs engedélyt. Kérdésemre elmondta, hogy nem szoktak ők nagyon szórakozni az ügyféllel, hiszen belőlük élnek - tehát ha látja, hogy (kb.) ugyanaz a gép, ugyanarról a földrajzi helyről bejelentkezve, akkor nem problémáznak rajta. Ha valami jelentősen változik (gép vagy földrajzi hely), akkor kérdezhetnek. Amíg azt látják, hogy az adott seriallal nem aktiválgatnak tömegesen és/vagy nagyon rövid időn belül, nincs félnivalója az embernek.

    Kényelmetlen dolog ez az aktivációs limit, ez tény, de azért nem olyan sötét a helyzet, mint ahogy ezt oly sokan hiszik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák