Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz kovsol #47821 üzenetére

    OK de kozben a gep mast is csinal, arra raer a tobbi core uresjarati ido
    fut a FF vagy 7-8 fullel, meg neha megy a letoltes is

    egyebkent nemtom miert nem lehet kiadni hozza egy patch-t hogy jobban menjen tobb magos CPU-kon
    akarhogy nezem 10+ eve vannak multicore CPU-k a desktop gepekben is, a SC2 meg evekkel utana jelent meg
    minden lofaszra lehet optimalizalni, erre nem?
    VGA-nal mitol lehet a GPU-n belul tobb szaz vagy akar tobb ezer szamoloegysegre is szetosztani a szamitasokat?
    vagy azota ez miert nem lett megoldva patch nelkul is?
    ....aztan meg toltoget le 6-8Gb frissiteseket

    regen egy uj utasitas keszlet miatt siman kiadtak SSE patch-t a K7-s Palomino core-hoz, aminel alapbol nem hasznalta a Quake3 engine az SSE-t K7 eseten, csak Pentium3-nal
    es siman gyorsult tole a game fps egy csomot

    amugy sem ertem, hogy eleve abban a korban jelent meg a game amikor mar boven barkinek elerheto volt egy tobb magos CPU desktop gepben is, nem csak workstation vagy serverben volt egy gepben tobb CPU vagy tobb core, meg eleve erre ment a CPU gyartoknal is ebbe az iranyba ment a fejlesztes tudatosan, akkor miert nem tudja ezt az engine hasznalni?
    tiszta baromsag
    ott van 2-4-6-8 ALU/FPU es hasznal 1-t, max 2-t
    wow :(((

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák