Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • justaview

    őstag

    válasz Flam #7198 üzenetére

    Szerintem bármilyen gyártó esetében ki lehet fogni hibás terméket, így a Sonynál is.

    Ami a Sony ügyfélszolgálatát illeti...

    Alig két hónapja történt, hogy a VAIO laptopom képernyője időnként elsötétült, de teljesen váratlan, és megjósolhatatlan időpontokban, majd nem jött vissza.

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol MAGYAR ANYANYELVŰ emberke udvariasan felvette az adataimat + a laptop hibaleírását, majd jelezte, hogy küldi a futárt.

    Futár pénteken érkezett egy dobozzal, amibe beletettük a gépet, majd fordult is vissza.
    Hétfőn kaptam SMS-t, hogy a gép megérkezett Frankfurtba, és megkezdik a javítást.
    Kedden hívott a MAGYAR ügyfélszolgálatos, hogy nem jön elő a hiba, tudnék-e valami trükköt, amivel elő lehet idézni. 10 percet beszélgettünk, jegyzetelt, majd elköszönt.
    Szerdán kaptam SMS-t, hogy a javított készüléket feladták.
    Csütörtökön megérkezett a futár a laptopommal, és a munkalappal, hogy mit cseréltek rajta. Ennyi.

    Egy kollégám egy nem sony-s laptoppal márciusban kétszer járta meg autóval a fél országot, hogy nagy kegyesen megjavítsák garanciában. Csak az út 10ezer Ft-jába került, Várt rá egy hónapot, majd visszakapta, de a készüléke még mindig nem jó.

    Szóval elég sok rém történetet hallottam már más - komolynak tartott - gyártók termékeinek garanciális szervizeléséről ahhoz, hogy értékelni tudjam ezt a kiszolgálást.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák