Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flam
aktív tag
válasz justaview #6676 üzenetére
start menü -> vezérlőpult -> programok eltávolítása.
Én ezt a verziót javasolnám, mivel vannak olyan "fontos" vaio programok amik nélkül pl nem tudsz hangerőt állítani, nem működnek az FN gombok, stb...
Kicsit érdemes visszaolvasni, 4-5 oldal szerintem (mert rendszeresen visszatérő "probléma") és aszerint tájékozódni. -
bartimre88
tag
válasz justaview #6751 üzenetére
Kedves justaview,
Magam is próbálkoztam már az általad leírtakkal, viszont már a nulladik lépésnél elakadtam, illetve fölraktam a windowst, viszont nem a saját termékkulcsommal. ugyanis azt nem fogadta el. Pedig ugyanazon verzióval próbálkoztam. A telepítést követően viszont minden klappolt, de a lényeg, hogy nem sikerült megoldanom a jogtiszta windows fölrakását. Vajon ez miért lehet? Köszönöm!Üdv., Imre
-
bartimre88
tag
válasz justaview #6755 üzenetére
Nos az a helyzet, hogy én Erdélyből vagyok, de ez nem jelent gondot, ugyanis az itteni suport is nagyon készséges, viszont nem hiszem, hogy ebben segítenének, ugyanis lelövik egy olyan válasszal a dolgot, hogy rakd fel azt ami a hardon van elkülönítve. Most hogy írod a magyart, azt vettem észre, hogy a telepítőben kéri a nyelv kiválasztását. Nekem jelenleg angolon van, viszont volt magyaron is. Az általam letöltött win nyelvezete angol volt. Lehet, hogy én toltam el valamit. Neked honnan a windowsod? Én egy bizonyos torrent oldalról töltöttem, eredeti msdn-ről lett oda feltöltve.
Üdv., Imre
-
zseko
veterán
válasz justaview #6750 üzenetére
No, nem lett letörölve a gépről a preinstall partíció, így települt onnan. Lett net is, minden. Most mennek rá a win frissítések, de hogy mennyire egy eszement lassú ez... 275MB a 65 db frissítés, de már egy órája csak telepíti, és még mindig csak a 39.-nél tart
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz justaview #6759 üzenetére
Hát én megcsináltam amiért hozták, így vagy úgy, de lett internet rajta A többi program telepítését a tulaj megoldja, egyéni szempontjai szerint. (Én egyébként nem szeretem a laptopokat, leginkább a billentyűzet elrendezés miatt, ennél viszont tetszik hogy majdnem olyan mint egy rendes billentyűzet.)
HR24.hu
-
zseko
veterán
-
Digital
addikt
-
bartimre88
tag
válasz justaview #6787 üzenetére
pontosan így van. a nyelvvel abszolút semmk bajom, sőt önkényesen raktam fel az angol verzióit. első körben magyarul volt feltelepítve, másodjára próbáltam ki a letöltött msdn vindózt, jelenleg pedig angol nyelven fut a hp. Tehát, hogy félreértés ne essék, arról van szó, hogy a notihoz kapott serialommal szeretnék aktiválni egy teljesen szűz windowst, amit torrentről esetleg msdn-ről származik, hogy kiküszöböljem a rengeteg vaio progit. Ezt már egyszer megkiséreltem, viszont nem fogadta el az angol nyelvű hp 64 bit telepítésénél a saját serialomat, holott jelenleg is ez fut rajta.
Üdv., Imre
-
Brumi
senior tag
válasz justaview #7070 üzenetére
Az enyémet hétfő reggel vitték el és ma reggel jött vissza
Igaz, hogy VIP javítás volt, mert vadiúj a gép, és már egyszer kivitték, de akkor nem javították meg normálisan (csak egy kábelt kellett kicserélni benne). Ezzel némileg kiköszörülték a csorbát amit a kellemetlenség okozott. Az ügyfélszolgálat előtt amúgy le a kalappal! Korrekt, gyors, udvarias.http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Brumi
senior tag
válasz justaview #7074 üzenetére
Amikor megvettem, én nem tudtam, hogy a gari az hozom-viszem szolgáltatást tartalmaz, nem néztem utána. Egyből anyáztam is mikor baja lett, hogy két napom rá fog menni, mert tuti valami világvégi helyre kell vinni a gépet. Csak lestem mikor a telefonban mondták, hogy küldik a futárt a megadott címre
Valahol azért ez is benne van az árban...http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
subidu
tag
válasz justaview #7094 üzenetére
Ilyenre nincsen szükségem, meg túl nagy. Minden nap hordoznom kell. Ezt aligha lehetne.
A 3D-t pedig utálom.ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR
-
Flam
aktív tag
válasz justaview #7199 üzenetére
Igen, jobb esetben ez így működik/működött, rosszabb esetben úgy ahogy velem történt az utolsó 2 javításnál...
3 hívásból 2 akcentussal beszélt, vagy éppen nem is magyar volt.Akit érdekel a kálváriám, olvassa tovább, de készüljön fel, hogy nem lesz rövid.
2010. novemberben vettem a készüléket, 5 alkalommal volt szervizben, ebből 4 alkalommal egy vagy több alkatrészt cseréltek. 5. alkalommal megírtam neki, hogy nem szeretném ezt a készüléket tovább használni ilyen formában mert az utolsó 2-3 meghibásodás az idei évben történt és nem érzem megbízhatónak a készüléket.
2010. novemberben "gyári hibás" volt a winchesterem, amivel EB szériások többen is találkozhattatok. Ezt szó nélkül javították, cserélték.
2011. januárjában volt egy "üresjárat" a szervizben, ugyanis akkor szembesültem én is (mint sokan mások vásárlás után) a "cicergés" jelenséggel, melyet az intelre (core-i szériára) kent az összes notebook gyártó.
2011. további részében próbáltam megbarátkozni a Sony hiányosságaival, konstrukciós hibáival ( core-i széria zaja, gyártás hibás "csavarodott" LCD keret, gyenge minőségű billentyűzet, hangos működés, stb...)
2012. februárban megelégeltem pár dolgot többek között a billentyűzet gyenge minőségét, az LCD keret fröccsöntési vagy rögzítési hibáját, az LCD kijelző pixelhibáit, illetve az állandó melegedését, elküldtem a szervizbe és még elég kellemes csalódás is ért, mert a következőket cserélték: LCD kijelző, ODD (?gondolom ezzel próbálták volna kimerevíteni a numerikus billentyűzet hiányos rögzítését), ventilátor, LCD keretet. Mindezt szó nélkül.
2012. feburárjában ismét visszaküldtem a készüléket, mert a kijelző szögének állításakor a kép becsíkozódott. Sony jött, vitte, szalagkábelt cserélt, visszakaptam, boldogság.
2012. márciusában feltűnt, hogy az utolsó szervizelés előtti hibajelenséget a készülék újra produkálja, május 3.-án fel is hívtam a Sony-t, hogy ismét gondom lenne, de nem tartanék tovább igényt a készülékre, cseréljék ki újra, ráfizetéssel drágábbra, adjanak vásárlási utalványt akármit.
Ekkor a kis hölgy (magyar nyelvet erősen törte) megkért, hogy küldjem el panaszomat e-mailben és továbbítja az illetékeseknek, ez meg is történt, nem sokkal később egy szintén magyar nyelvet erősen törő fiatalember felhívott. Itt még mindig kellemesebbnél kellemesebb csalódások értek a Supporttal kapcsolatban ám ezután jött a feketeleves.Supportos kolléga felhívott, közölte, hogy tudomásul vették a problémámat és kérik, hogy a készüléket küldjem be majd mielőtt megjavítanák felhívnak és egyeztetik velem mit tudnak tenni az ügy érdekében, majd ezeket után május 8.án elvitték a készüléket tőlem.
Május 11.-én kaptam egy sms-t, hogy a készülék készen van, megjavították, feladták futárral, ekkor felhívtam a supportot, hogy álljon meg a menet nem erről volt szó.
Supportos kollega segítőkészen mondta, hogy nem gond, megkapom a készüléket és folytatjuk az esetet ott ahol abbamaradt és hamarosan felhív egy kollégája az illetékes osztályról, hogy egyeztessen velem. Vártam egy hetet, felhívtam őket (május 17.), hogy várom a hívásukat még mindig, türelmet kértek továbbítják ismét a kérést.
Következő héten ismét felhívtam őket (május 24.), ismét türelmet kértek, itt legalább közölték velem, hogy 17.-től számított 10 munkanapon belül értesíteni fognak.
Vártam türelmesen majd ismét felhívtam őket (június 7.), közölték velem, hogy nem értik miért nem veszi fel velem a kapcsolatot az illetékes osztály, napokon belül értesítenek. Következő héten ismét felhívtam őket (június 12.) amikor közölték velem, hogy most azonnal próbálják felvenni a kapcsolatot az osztállyal 24 órán belül felhívnak.Vártam... türelmesen... felhívtam őket ismét, sikerült végre odáig eljutni, hogy utána visszahívott a supportos, hogy egyeztessen pár dolgot. Miközben mondja a szokásos mondókáját (futár, stb...), közlöm vele, hogy a készülék jelenleg nem küzd semmilyen problémával, május 3.án volt gond vele, de azóta már visszakaptam. Ekkor ismét türelmet kért, majd később visszahívott és közölte velem, hogy elküldhetem ÖNKÖLTSÉGEN diagnosztikára hozzájuk.
Mondtam neki, hogy 1,5 hónapja várok egy visszahívásra, május elején ott volt a készülék náluk és a kollégájával május 3.-án megbeszéltük, hogy elvégeznek rajta minden szükséges diagnosztikát. Erre elnézést kért, hogy sajnos mulasztottak, de akkor is csak úgy tudom elküldeni diagnosztikára (a most már "hibátlanul" működő gépet) ha kifizetem az Ő mulasztásuk miatt a szerviz, futár költségeit.
Ezek után még mindig úgy érzem, hogy az én felfogásommal van a baj, és különben is törődjek bele, hogy ~fél év van hátra a garanciából és cseréltethetek majd 50-100ezer forintos alkatrészeket mert egy "hibás szériát" kaptam ki...
[ Szerkesztve ]
-
Flam
aktív tag
válasz justaview #7208 üzenetére
Továbbra is úgy érzem, hogy Ők ígérték meg nekem, hogy diagnosztizálják május elején a gépet amikor ott lesz náluk és ez részükről elmaradt. Ebből kifolyólag nem érzem azt, hogy nekem önköltségen el kéne küldenem...
Akkor amikor ezt megbeszéltem velük a készüléknek volt baja. Mindemellett kiemelném még egyszer, hogy 1,5 hónapot vártam arra, hogy bármilyen jellegű választ kapja az ügyemmel kapcsolatban és minden egyes alkalommal csak hebegtek, habogtak, ködösítettek amikor beszéltem velük.
Számomra ez az egész nem korrekt viselkedés a support vagy az akármilyen osztály részéről.
Ha valamit megbeszéltünk akkor az legyen úgy. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Suzuki topik
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Windows 11
- Mobilinternet
- További aktív témák...
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- MacBook Pro M1 13" 8GB/512ssd/Újszerű/Magyar/1 hónap gar./p3359/
- MacBook Air M1 8GB/256ssd/Újszerű/Magyar/1 hónap gar./Akku 87%/p3358
- Új Bontatlan MacBook Pro M3 14"/8GB/512ssd/1 Év Apple Gar./p3357/
- ProBook 450 G8 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar