- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Micro Four Thirds
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Környezetvédelemi szempontból csak töredéke a környezeti lábnyoma a belsőégésűekhez képest, nem beszélve a városi levegőről.
Műszaki szempontból egy jobb technológia amit imádnak az emberek, jobban szeretik használni mint a belső égésű megoldásokat.
Gazdasági szempontból ez a jövő hiszen sokkal egyszerűbb és olcsóbb lesz az autók gyártása. Az EU csak gyorsítja az átállást hogy ne azon kapják magukat az európai gyártók hogy a külföldi gyártók termékei lesöprik az európai portékát az Euban is. Nagy hozadéka még az elektromos hálózat fejlődése ami szintén minden embert érint.viharhozo: az octavia felszereltségben alul marad az id4-el szemben, pedig így is 12-14m forint. Egyébként Skoda Enyaq amit te keresel. Vagyis nem keresel csak trollkodsz de ez csak részletkérdés.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nálunk van atomerőmű, mégis importálunk villamos energiát.
Ez a szénerőműves tévhit abból született hogy a németek megnövelték bizonyos szénerőműviek termelését. Egyébként folyamatosan építik át őket, nem ebben látják a jövőt. Nyilván arról a kutya sem beszél hogy Kínában folyamatosan nyitnak meg szénerőműveket többek között a kriptovaluta bányászat okozta megnövekedett energiaigény miatt. De ugye az elektromos autók energia igénye na az szörnyű arról kell beszélni.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #132 üzenetére
Gondolkodás nélkül is korrigáltam magam a kolléga megjegyzése után. Követtem én az eseményeket, de azóta már annyi minden történt. A lényeg az lett volna hogy minden másra rengeteg energia megy el, csak az nem olyan látványos.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Jó lenne tudni mit jelent a tömeghasználat. 4 millió elektromos kocsi lepotyog egy nap alatt Magyarországra és az fog látszódni hogy a technológia nem érett meg?
Shadowbull: mi lenne ha csak olyan témáknál próbálnál okosabb lenni másoknál amiben minimális ismereted / tapasztalatod van? 9 darab hozzászólásban eddig nem sok értelmes dolgot írtál.
Tesla Dacia szint Nem is tudtam hogy a Dacia német prémium autók szintjén van. Ahhoz képest elég olcsó..[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
De megint ott tartunk hogy neked kevésbé jön be a Tesla által használt minimalista (puritán) stílus. Ennek semmi köze az anyaghaszálathoz, összeszerelési minőséghez. Az persze tény hogy náluk elég szűk a konfigurálási lehetőség (pl. szín) de ez is szubjektív és semmiképp nem minőség kategória. Az is igaz hogy a német prémium gyártóknál szétextrázhatod a belsőt és akár már már "luxusbelsőt" is kaphatsz. Csak győzd kifizetni, mert ezek nem olcsó felárak. Azt szerintem senki sem tagadja hogy ha csili-vili kell azt nem a Teslánál kapod meg.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz parandroid #263 üzenetére
Nem tolja mindegy gyártó az elektromost, a szabályozók sem erőltetik.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
A mostani fejlemények csak még egy szöget ütnek a hagyományos autók koporsójába. Ne azon múljon már az autózás hogy az oroszok mit szórakoznak a gázárakkal vagy hogy van-e munkaerő aki szállítja az üzemanyagot. Egekben az üzemanyagárak, a hagyományos autó árai folyamatosan emelkednek (használtan is). Egyre kevesebb autót gyártanak, ezért inkább a jobban felszerelt (kvótának is megfelelő) elektromost preferálják a gyártók. Lassan kezd dőlni az az első domino, de ha egyszer elindul akkor villámgyorsan összedől az egész. Már csak egy kormány kéne aki komolyan veszi a helyzetet, mert ha így haladunk akkor garantáltan dízeltemető országa leszünk.
16000 km? Ajaj aksival vigyázz, állítólag 3 év után tönkreszoktak menni…
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya