Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Ebből az autóból az elv amit el kéne tanulni sok gyártónak - tök király lenne, ha minden bugos hardver tesztelésére járna állami támogatás - mondjuk szoftverhibás kazánt nem biztos, hogy vennék otthonra, de egy mosó- vagy fényképezőgépet bevállalnék.
"(#4) giroud199 "
Sokan jobban tennék, ha utána néznének hol is állítják elő az elektromos energiát amit ezekbe töltenek.
Cseréld ki az elektromost olajra és mindjárt megváltozik a leányzó fekvése. -
Feketelaszlo
senior tag
Attól függ, melyik iparág Az EU-s Green Deal tárgyalásokon egyes cégek és nemzetek óriási befektetést tesznek a hidrogén lobbi mögé, s a jelenlegi tervezeteken elég komoly nyomot is hagyott a hidrogén-gazdaságra való felkészülés. Hogy lesz-e üzemanyagcellás vonat, kamion vagy e-gáz erőmű (ugye milyen jó marketing név?) az ma már nem kérdés, bár az való igaz, hogy az üzemanyagcellás autót még a legmerészebb álmodozók is csak fantazmagóriának tartják.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz hobizoli #161 üzenetére
Ha luxuskiegészítőként tekint valaki az autójára akkor biztos fontos, hogy milyen az "anyaghasználata", ha járműként, akkor kevésbé. Ez a műanyag-kopogtatás meg ajtókárpit-simogatás mint mérce az USA-ból indult ki, mert ott a vásárlók nagy része nem ért a műszaki cikkekhez, - nekik ennyi jön le belőle -, de szerintem itt Európában nem kéne, hogy ez legyen a mérce, a minőség műszaki értelemben nem ezt jelenti.
Ha minőséget akar valaki számonkérni egy gyártón akkor vegye elő a kockás füzetet és számolja össze a 0 kilométeres járművön található hibák számát, de ne érzékszervi benyomások alapján ítélkezzünk. Ennyi erővel azt is ki lehetne jelenteni, hogy a Fiat Ducato belseje sokkal minőségibb, hiszen vastagabbak a gátak, karcálóbb és keményebb a műszerfal (ezek ráadásul mérhető tényezők, nem szubjektív tulajdonságok).